Harnoejegvilsi Skrevet 12 timer siden #56521 Skrevet 12 timer siden elskersommer skrev (9 timer siden): Tror hun sa noe om dette forrige uke.. men er det slik at du betaler for en jakke som de ikke har på lager enda? Jeg hadde ikke gjort dette Det kan vel ha med at hun må forskuddsbetale? Ut fra det som ligger i tråden her, så svømmer vel ikke Careless i penger🤷♀️ 1
Harnoejegvilsi Skrevet 12 timer siden #56522 Skrevet 12 timer siden elskersommer skrev (31 minutter siden): Akkurat dette har jeg skrevet her noen ganger.. Når SET skal vise frem tøyet så er det så halvgjort. Hun tar på kjole å har gjerne en grønn tights under . Ser aldri at hun tar på fine sko å virkelig viser frem disse kjolene. Jeg skjønner hun styrer skuta fra kjøkkenbenken men hun kan vel prøve å gjøre ting litt profesjonelt. Er litt spent på hvordan droppet går i kveld siden nesten hele Norge ser fotballkamp på tv eller er ute på barer🇳🇴🇮🇹🇳🇴 Hun har kan hende, enda ikke funnet sko, som passer i markedet? Hun er nok på saken. 1
Donnap Skrevet 11 timer siden #56523 Skrevet 11 timer siden Eris skrev (43 minutter siden): Jeg er litt overrasket over hvor lite opprør og misnøye det er med at de ikke fikk forhåndskjøpt de turbuksene i av de med turjakkene, og at mange ikke ser ut til å ha fått mail om det engang jeg. Er det virkelig bare helt greit for kundene? Dette er jo Forbrukerrådet sak nærmest?? Jeg hadde vært rasende om jeg hadde vært en av de. Men det virker jo som at det bare er glemt allerede 🤷♀️ Jeg vet ikke hvor de skulle fått gitt uttrykk for den misnøyen? Man knebles jo på alle forum som har med Careless å gjøre. Tror det blir flere og flere som finner veien hit etterhvert, her får de nå iallfall si hva de mener om både produkt og service uten at noen stenger kommentarfeltet eller sletter innlegget. 2 6
Donnap Skrevet 11 timer siden #56524 Skrevet 11 timer siden Sommersalat skrev (26 minutter siden): Enig ang årets julekjoler. Syns ikke noen av dem er spesielt fine. Og i tillegg er de altfor utringet for min del. Spesielt for en julekjole som skal brukes på julaften med foreldre/svigerforeldre/besteforeldre/barn. Men det er min mening. Helt sikkert noen som liker det og. Ja vi er alle forskjellige og har forskjellig smak takk og lov. Utringning har vært ett problem på mange av kjolene, den må være laget til SE selv, for kjoler som er svært utringet på meg, er ikke det på henne. 4
Sommersalat Skrevet 11 timer siden #56525 Skrevet 11 timer siden Donnap skrev (1 minutt siden): Ja vi er alle forskjellige og har forskjellig smak takk og lov. Utringning har vært ett problem på mange av kjolene, den må være laget til SE selv, for kjoler som er svært utringet på meg, er ikke det på henne. Nettopp. Kjolene er tilpasset henne selv. Men hun er jo opptatt av å designe tøy som passer for «alle», så da skjønner jeg ikke hvorfor alle penkjolene alltid må ha den sinnsyke utringningen. Hva med å ha litt forskjellig? De kjolene med mindre/ingen utringing mener jeg er mer hverdagskjoler. Typisk Anna kjolen og Solveig kjolen. Men som du sier, vi alle er forskjellig med forskjellig smak. 3 1
Interiørgla Skrevet 11 timer siden #56526 Skrevet 11 timer siden Sommersalat skrev (32 minutter siden): Enig ang årets julekjoler. Syns ikke noen av dem er spesielt fine. Og i tillegg er de altfor utringet for min del. Spesielt for en julekjole som skal brukes på julaften med foreldre/svigerforeldre/besteforeldre/barn. Men det er min mening. Helt sikkert noen som liker det og. Det jeg liker med kjolene til SET er lommene. Det savner jeg i kjoler jeg kjøper. Hun er generelt god på lommer på klærne sine syns jeg. 2
Sommersalat Skrevet 11 timer siden #56527 Skrevet 11 timer siden Interiørgla skrev (1 minutt siden): Det jeg liker med kjolene til SET er lommene. Det savner jeg i kjoler jeg kjøper. Hun er generelt god på lommer på klærne sine syns jeg. Helt enig med deg der. Savner og lommer på kjoler jeg kjøper. 1
Interiørgla Skrevet 11 timer siden #56528 Skrevet 11 timer siden slipperyslope skrev (10 timer siden): Noen som vet om det tidligere er informert om dette? Visste ikke at SET har begynt med dropshopping? Da har hun jo begrenset kontroll over produktkvalitet, pakking og leveringstider, noe som kan påvirke kundeopplevelsen. 4
GulleGull Skrevet 11 timer siden #56529 Skrevet 11 timer siden Interiørgla skrev (2 minutter siden): Visste ikke at SET har begynt med dropshopping? Da har hun jo begrenset kontroll over produktkvalitet, pakking og leveringstider, noe som kan påvirke kundeopplevelsen. Dette er nok noe som er forsinket som de venter på. Det tar jo flere uker å få varer fra «Kina» til Norge etter du har bestilt. 3
Anemoi Skrevet 11 timer siden #56530 Skrevet 11 timer siden Donnap skrev (26 minutter siden): Jeg vet ikke hvor de skulle fått gitt uttrykk for den misnøyen? Man knebles jo på alle forum som har med Careless å gjøre. Tror det blir flere og flere som finner veien hit etterhvert, her får de nå iallfall si hva de mener om både produkt og service uten at noen stenger kommentarfeltet eller sletter innlegget. 🎯 1
Debbie M Skrevet 11 timer siden #56531 Skrevet 11 timer siden skeiv-ostepop skrev (8 timer siden): Det der er så fascinerende. En «designer» av turbukse som ikke vet hva vannsøyle er. Hun vet ikke hva «tur» er heller. Katastrofe. 4 3
elskersommer Skrevet 11 timer siden #56532 Skrevet 11 timer siden De har solgt mer bukser enn de har på lager. Så da blir det noen som ikke får Bilde fra SE sin Snapchat 4
Donnap Skrevet 10 timer siden #56533 Skrevet 10 timer siden elskersommer skrev (15 minutter siden): De har solgt mer bukser enn de har på lager. Så da blir det noen som ikke får Bilde fra SE sin Snapchat Er det virkelig mulig at de fremdeles gjør det?? Dette gjorde de jo for 2 år siden også, har de virkelig så dårlig kontroll og ett så dårlig system som ikke greier å filtrere ut når noe er utsolgt. Overgitt ja. Regner med endel folk blir sint nå.. 1 2
Eris Skrevet 10 timer siden #56534 Skrevet 10 timer siden Donnap skrev (10 minutter siden): Er det virkelig mulig at de fremdeles gjør det?? Dette gjorde de jo for 2 år siden også, har de virkelig så dårlig kontroll og ett så dårlig system som ikke greier å filtrere ut når noe er utsolgt. Overgitt ja. Regner med endel folk blir sint nå.. Kanskje.. men det virker ikke som at noen av kundene gjør noe mer. De blir sinte også aksepterer de det bare. Og fortsetter å heie på henne og handle. Utrolig rart. 5
Tøvftta Skrevet 10 timer siden #56535 Skrevet 10 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor de finner seg i alt det rotet fra careless. Er jo helt utrolig 😳 2 4
Anemoi Skrevet 10 timer siden #56536 Skrevet 10 timer siden Kikket innom CL og SET sin snap, godt salg - hun jubler, som vanlig og uansett resultat. De har oversalg på den blågrønne turbuksen. Og utsolgt i burgunder, som man allerede visste. Ikke utsolgt i noen størrelser i de andre to fargene av turbukser. Ingen av de kjolene som ble droppet i kveld, er utsolgt i noen farger eller størrelser. Her kan det sikkert gjøres kupp på salg etter hvert… 😉 1 2
Angel75 Skrevet 10 timer siden #56537 Skrevet 10 timer siden Anemoi skrev (1 minutt siden): Kikket innom CL og SET sin snap, godt salg - hun jubler, som vanlig og uansett resultat. De har oversalg på den blågrønne turbuksen. Og utsolgt i burgunder, som man allerede visste. Ikke utsolgt i noen størrelser i de andre to fargene av turbukser. Ingen av de kjolene som ble droppet i kveld, er utsolgt i noen farger eller størrelser. Her kan det sikkert gjøres kupp på salg etter hvert… 😉 Hun jubler ikke alltid uansett resultater. Har 2 dropp hvor vi ikke har hørt noe. Nå solgte hun varer for 3 mill. på 20 min og det er godt gjort med tanke på alle feilene hun gjør. Så da har hun solgt iallefall for 10 millioner siden torsdag og det er kjempe bra, selv om det på torsdag var salg. 1 7
Roe Skrevet 9 timer siden #56538 Skrevet 9 timer siden Angel75 skrev (14 minutter siden): Hun jubler ikke alltid uansett resultater. Har 2 dropp hvor vi ikke har hørt noe. Nå solgte hun varer for 3 mill. på 20 min og det er godt gjort med tanke på alle feilene hun gjør. Så da har hun solgt iallefall for 10 millioner siden torsdag og det er kjempe bra, selv om det på torsdag var salg. 🎯 1 5
Minimeg1234 Skrevet 9 timer siden #56539 Skrevet 9 timer siden (endret) For et salg🥳 Kundene har talt . SE klarte det igjen 🙌 Endret 9 timer siden av Minimeg1234 1 6
elskersommer Skrevet 9 timer siden #56540 Skrevet 9 timer siden Minimeg1234 skrev (5 minutter siden): For et salg🥳 Kundene har talt . SE klarte det igjen 🙌 Jeg bryr meg svært lite om hun selger for 3 mill eller 1 mill.. det er hva som står på bunnlinja jeg ser på🙂 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå