Angel75 Skrevet i går, 05:27 #56421 Skrevet i går, 05:27 Anemoi skrev (4 timer siden): Du siterer et innlegg fra meg skrevet for 11 timer siden, og tar innlegget helt ut av kontekst. Jeg kommenterte en ytring som gikk på generell kritikk mot influensere, inkludert SET. Se kopi. Kritikk mot influensere foregår selvfølgelig på mange andre arenaer enn her på KG, og den kritikken har en vid og lang horisont. (Med teskje:) Kritikk foregår i mange forskjellige medier, innenfor forskning, i ulike åpne og lukkede diskusjonsforum mm. Og det er ikke gjort i morgen å regulere eller stoppe betenkelig og skadelig influenservirksomhet (inkludert SET sin). Jeg er forbauset dersom du på generell basis er skeptisk til kritikk mot influensere og det de driver med. Så er det stor forskjell på kritikk fra anonyme mennesker i forum som dette og andre shady forum. Hvor de fleste er gjengangere, gjerne med flere brukere. Til kritikk fra forskere/journalister. Vet hvor jeg hadde hentet informasjon fra. 5 7
Interiørgla Skrevet i går, 08:24 #56422 Skrevet i går, 08:24 Umerket reklame er jo SET veldig god på 4
Angel75 Skrevet i går, 09:26 #56423 Skrevet i går, 09:26 Interiørgla skrev (1 time siden): Umerket reklame er jo SET veldig god på Det er hun. Kunne fått premie for det om det hadde vært en kategori en plass. 1 4
Interiørgla Skrevet i går, 10:12 #56424 Skrevet i går, 10:12 Angel75 skrev (43 minutter siden): Det er hun. Kunne fått premie for det om det hadde vært en kategori en plass. Tror nok ikke SET hadde fått noe premie for umerket reklame. Men derimot sanksjoner og bøter hadde hun fått hvis forbruker tilsynet hadde gjort jobben sin 😉 4 4
Anemoi Skrevet i går, 10:42 #56425 Skrevet i går, 10:42 Interiørgla skrev (23 minutter siden): Tror nok ikke SET hadde fått noe premie for umerket reklame. Men derimot sanksjoner og bøter hadde hun fått hvis forbruker tilsynet hadde gjort jobben sin 😉 SET skriver egenreklame kun når hun skal markere egne klær i salgsøyemed, ved utpakking av vareprøver og visninger. Ellers gir hun bevisst blaffen i merking. Det sier sitt når man vet hun alltid går med CL-klær. Mor, far og søster går mye i CL-klær, merker aldri - bare skryter og henviser til SET/CL. Shady family business… 😎 5 8
Katten til Mozart Skrevet i går, 10:45 #56426 Skrevet i går, 10:45 Anemoi skrev (1 minutt siden): SET skriver egenreklame kun når hun skal markere egne klær i salgsøyemed, ved utpakking av vareprøver og visninger. Ellers gir hun bevisst blaffen i merking. Det sier sitt når man vet hun alltid går med CL-klær. Mor, far og søster går mye i CL-klær, merker aldri - bare skryter og henviser til SET/CL. Shady family business… 😎 Ja, de er faktisk svært dårlige på merking av reklame og diverse. Slemme slanger kan det kalles 4 1
Skurketjukka Skrevet i går, 11:58 #56427 Skrevet i går, 11:58 skeiv-ostepop skrev (På 14.11.2025 den 10.52): Ord har makt. Og hvordan man formulerer og ordlegger seg kan utgjøre en ekstremt stor forskjell. Og dette VET influensere og innholdsskapere. Er det en ting som går igjen når man skal prøve å bli stor som influenser og følger med på ulike forum/kanaler/kurs så er det nettopp dette med hvordan man skal skape de rette inntrykkene for at det man sier skal ha verdi og troverdighet. Man kan i veldig mange tilfeller sammenligne det med å lure følgere. Men i disse kretsene handler det om å skape bånd og relasjoner. Når hun da legger frem at hun går på sykepleien OG fordyper seg i mikrobiologi samtidig, så skaper dette et HELT annet inntrykk for leseren, enn om hun ikke hadde gått sykepleien og sier hun fordyper seg frivillig i temaet mikrobiologi. Det ene gir mer troverdighet. Mange tenker nok at da er det i regi av en skole, hun får tilgang til fagmateriell og får undervisning. Og kanskje vesentlig større troverdighet enn fortjent. Og det er det som er så skummelt når man tar slike ting for gitt. Jeg og gikk på den nå og tenkte med meg selv at Line Victoria vet i det minste hva hun snakker om når hun sier at dette kan være farlig og at man bør oppsøke helsehjelp. Men nå i ettertid er det jo en realitet at hun nettopp har begynt på sykepleierutdanningen, og har valgt mikrobiologi som et fordypningsfag/valgfag i tillegg til den vanlige undervisningen - og mikrobiologi utgjør en liten del av hele semesteret. Så hvor mye faglig tyngde skal man egentlig tilegne henne enda? For alt vi vet er det ikke sikkert at hun liker faget, liker yrket eller står til eksamenene. Det er realiteten. Og det filteret bør vi bli flinkere til å ha når vi ser hva influensere legger ut. Jeg glemte meg ut i et sekund med LV. Hei!! Line Victoria her - vil bare spørre deg hvordan du evt ville gjort det anderledes når jeg hadde en litt humoristisk «voksenopplæring» omkring temaet helsa der nede..! Jeg trodde nemlig jeg var VELDIG tydelig (både i det jeg skrev i tekst over, at jeg ikke er helsepersonell) samtidig som jeg sa en (eller to?) ganger at jeg ikke er noen «kilde til sannheten» - og at man i alle tilfeller bør konferere med lege/helsepersonell om man har spørsmål om helsa si..! Jeg ønsket ikke fremstå som noen som sannhetsvitne i sykepleie, hvertfall siden jeg (som jeg har presisert uendelig mange ganger) kun er student og har mye å lære. Jeg leste til eksamen i disse dager omkring bakterier/normalflora og TSS, og følte det naturlig å henge det jeg lærer for tiden på SET sin (pels)knagg - no pun intended! Meg bekjent er ingenting av det jeg sier om bakterier og underlivshelse i innlegget feil heller - det er informasjon man fint kan hente ut fra gode, trygge nettsider i Helsenorges regi..! så igjen - hvordan ville du løst det om du mener jeg ikke løste det riktig? Jeg blir bedre av konstruktiv kritikk, så send meg gjerne mail (linvichus@g***l.c o m (måtte visst sensureres men skrev det så du forstår det!) eller ta kontakt via mine sosiale medier. Telefonnummeret mitt ligger også ute, du er mer enn velkommen til å ringe om du har innspill som gjør at jeg levere bedre i mine SoMe. Så kan Sara E få ha denne tråden for seg selv fremover - det er ikke alle steder jeg klarer å holde meg oppdatert..! PS: Eksamen i mikrobiologi igår gikk akkurat passe dårlig tror jeg, men hadde jeg fått spørsmål om toxic Shock Syndrome, så hadde jeg kanskje nailet det 😉 7 15
skeiv-ostepop Skrevet i går, 12:18 #56428 Skrevet i går, 12:18 Skurketjukka skrev (5 minutter siden): Hei!! Line Victoria her - vil bare spørre deg hvordan du evt ville gjort det anderledes når jeg hadde en litt humoristisk «voksenopplæring» omkring temaet helsa der nede..! Jeg trodde nemlig jeg var VELDIG tydelig (både i det jeg skrev i tekst over, at jeg ikke er helsepersonell) samtidig som jeg sa en (eller to?) ganger at jeg ikke er noen «kilde til sannheten» - og at man i alle tilfeller bør konferere med lege/helsepersonell om man har spørsmål om helsa si..! Jeg ønsket ikke fremstå som noen som sannhetsvitne i sykepleie, hvertfall siden jeg (som jeg har presisert uendelig mange ganger) kun er student og har mye å lære. Jeg leste til eksamen i disse dager omkring bakterier/normalflora og TSS, og følte det naturlig å henge det jeg lærer for tiden på SET sin (pels)knagg - no pun intended! Meg bekjent er ingenting av det jeg sier om bakterier og underlivshelse i innlegget feil heller - det er informasjon man fint kan hente ut fra gode, trygge nettsider i Helsenorges regi..! så igjen - hvordan ville du løst det om du mener jeg ikke løste det riktig? Jeg blir bedre av konstruktiv kritikk, så send meg gjerne mail (linvichus@g***l.c o m (måtte visst sensureres men skrev det så du forstår det!) eller ta kontakt via mine sosiale medier. Telefonnummeret mitt ligger også ute, du er mer enn velkommen til å ringe om du har innspill som gjør at jeg levere bedre i mine SoMe. Så kan Sara E få ha denne tråden for seg selv fremover - det er ikke alle steder jeg klarer å holde meg oppdatert..! PS: Eksamen i mikrobiologi igår gikk akkurat passe dårlig tror jeg, men hadde jeg fått spørsmål om toxic Shock Syndrome, så hadde jeg kanskje nailet det 😉 Hei! Veldig enkelt- jeg ville ha enten holdt meg unna eller vært tydeligere i kritikken av ta opp helsetema uten tilstrekkelig kompetanse. Ditt innhold blir nå brukt til å legitimere deler av innholdet til Sara Emilie. Og selv om det kan gi en kortvarig økning i visninger eller følgere å assosieres med andre influensere kan langtidseffektene være negative. Et annet råd er at hver eneste innlegg du lager må stå på egne ben. Dersom du trenger to eller flere bilder/skjermbilder for å forstå budskapet ditt eller få med viktige detaljer eller forbehold så er det for langt og det er ikke egnet plattform. Utdrag av et lengre innlegg vil bli misforstått og misbrukt. Og en siste ting. Ta et konsekvent valg om du skal bruke utdanningen du tar i det du legger ut eller ikke. Velger du å bruke det så må du være bevisst på det, eie det og ta ansvar for det. For det tilegner det du sier mer tyngde enn andre, og folk kan misforstå og potensielt gjøre noe galt pga det. Håper dette var oppklarende i hva jeg tenker. 😊 5 18
oss-to Skrevet i går, 12:30 #56429 Skrevet i går, 12:30 Skurketjukka skrev (29 minutter siden): Hei!! Line Victoria her - vil bare spørre deg hvordan du evt ville gjort det anderledes når jeg hadde en litt humoristisk «voksenopplæring» omkring temaet helsa der nede..! Jeg trodde nemlig jeg var VELDIG tydelig (både i det jeg skrev i tekst over, at jeg ikke er helsepersonell) samtidig som jeg sa en (eller to?) ganger at jeg ikke er noen «kilde til sannheten» - og at man i alle tilfeller bør konferere med lege/helsepersonell om man har spørsmål om helsa si..! Jeg ønsket ikke fremstå som noen som sannhetsvitne i sykepleie, hvertfall siden jeg (som jeg har presisert uendelig mange ganger) kun er student og har mye å lære. Jeg leste til eksamen i disse dager omkring bakterier/normalflora og TSS, og følte det naturlig å henge det jeg lærer for tiden på SET sin (pels)knagg - no pun intended! Meg bekjent er ingenting av det jeg sier om bakterier og underlivshelse i innlegget feil heller - det er informasjon man fint kan hente ut fra gode, trygge nettsider i Helsenorges regi..! så igjen - hvordan ville du løst det om du mener jeg ikke løste det riktig? Jeg blir bedre av konstruktiv kritikk, så send meg gjerne mail (linvichus@g***l.c o m (måtte visst sensureres men skrev det så du forstår det!) eller ta kontakt via mine sosiale medier. Telefonnummeret mitt ligger også ute, du er mer enn velkommen til å ringe om du har innspill som gjør at jeg levere bedre i mine SoMe. Så kan Sara E få ha denne tråden for seg selv fremover - det er ikke alle steder jeg klarer å holde meg oppdatert..! PS: Eksamen i mikrobiologi igår gikk akkurat passe dårlig tror jeg, men hadde jeg fått spørsmål om toxic Shock Syndrome, så hadde jeg kanskje nailet det 😉 Hei! Det var ikkje eg som skreiv første innlegget, men eg er einig i poenga. Eg reknar eigentleg ikkje med at du, LV, er inne på Kvinneguiden – men sidan du svarte, svarar eg og. Poenget mitt er enkelt. Når ein influensar snakkar om helse og samtidig viser til sjukepleiestudiet, blir det lett oppfatta som helseråd, sjølv om ein ikkje meiner det slik. Det burde ha vore endå tydeleg at du ikkje gir råd, at du ikkje uttalar deg som sjukepleiar, og at folk alltid må kontakte helsepersonell ved symptom eller spørsmål. Eg meiner og at innlegget burde vore tydeleg merka med lenker til trygg informasjon, som Helsenorge. Dette handlar ikkje om intensjonen din , berre om kor lett folk les det som meir fagleg tyngde enn det ein student eller influensar eigentleg har. Ser no du har fått svar, men postar mitt og. 1 13
oss-to Skrevet i går, 12:31 #56430 Skrevet i går, 12:31 skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden): Hei! Veldig enkelt- jeg ville ha enten holdt meg unna eller vært tydeligere i kritikken av ta opp helsetema uten tilstrekkelig kompetanse. Ditt innhold blir nå brukt til å legitimere deler av innholdet til Sara Emilie. Og selv om det kan gi en kortvarig økning i visninger eller følgere å assosieres med andre influensere kan langtidseffektene være negative. Et annet råd er at hver eneste innlegg du lager må stå på egne ben. Dersom du trenger to eller flere bilder/skjermbilder for å forstå budskapet ditt eller få med viktige detaljer eller forbehold så er det for langt og det er ikke egnet plattform. Utdrag av et lengre innlegg vil bli misforstått og misbrukt. Og en siste ting. Ta et konsekvent valg om du skal bruke utdanningen du tar i det du legger ut eller ikke. Velger du å bruke det så må du være bevisst på det, eie det og ta ansvar for det. For det tilegner det du sier mer tyngde enn andre, og folk kan misforstå og potensielt gjøre noe galt pga det. Håper dette var oppklarende i hva jeg tenker. 😊 🎯 7 3
Angel75 Skrevet i går, 12:34 #56431 Skrevet i går, 12:34 Skurketjukka skrev (35 minutter siden): Hei!! Line Victoria her - vil bare spørre deg hvordan du evt ville gjort det anderledes når jeg hadde en litt humoristisk «voksenopplæring» omkring temaet helsa der nede..! Jeg trodde nemlig jeg var VELDIG tydelig (både i det jeg skrev i tekst over, at jeg ikke er helsepersonell) samtidig som jeg sa en (eller to?) ganger at jeg ikke er noen «kilde til sannheten» - og at man i alle tilfeller bør konferere med lege/helsepersonell om man har spørsmål om helsa si..! Jeg ønsket ikke fremstå som noen som sannhetsvitne i sykepleie, hvertfall siden jeg (som jeg har presisert uendelig mange ganger) kun er student og har mye å lære. Jeg leste til eksamen i disse dager omkring bakterier/normalflora og TSS, og følte det naturlig å henge det jeg lærer for tiden på SET sin (pels)knagg - no pun intended! Meg bekjent er ingenting av det jeg sier om bakterier og underlivshelse i innlegget feil heller - det er informasjon man fint kan hente ut fra gode, trygge nettsider i Helsenorges regi..! så igjen - hvordan ville du løst det om du mener jeg ikke løste det riktig? Jeg blir bedre av konstruktiv kritikk, så send meg gjerne mail (linvichus@g***l.c o m (måtte visst sensureres men skrev det så du forstår det!) eller ta kontakt via mine sosiale medier. Telefonnummeret mitt ligger også ute, du er mer enn velkommen til å ringe om du har innspill som gjør at jeg levere bedre i mine SoMe. Så kan Sara E få ha denne tråden for seg selv fremover - det er ikke alle steder jeg klarer å holde meg oppdatert..! PS: Eksamen i mikrobiologi igår gikk akkurat passe dårlig tror jeg, men hadde jeg fått spørsmål om toxic Shock Syndrome, så hadde jeg kanskje nailet det 😉 👏👏👏 4 1 7
oss-to Skrevet i går, 12:53 #56432 Skrevet i går, 12:53 Skurketjukka skrev (49 minutter siden): Hei!! Line Victoria her - vil bare spørre deg hvordan du evt ville gjort det anderledes når jeg hadde en litt humoristisk «voksenopplæring» omkring temaet helsa der nede..! Jeg trodde nemlig jeg var VELDIG tydelig (både i det jeg skrev i tekst over, at jeg ikke er helsepersonell) samtidig som jeg sa en (eller to?) ganger at jeg ikke er noen «kilde til sannheten» - og at man i alle tilfeller bør konferere med lege/helsepersonell om man har spørsmål om helsa si..! Jeg ønsket ikke fremstå som noen som sannhetsvitne i sykepleie, hvertfall siden jeg (som jeg har presisert uendelig mange ganger) kun er student og har mye å lære. Jeg leste til eksamen i disse dager omkring bakterier/normalflora og TSS, og følte det naturlig å henge det jeg lærer for tiden på SET sin (pels)knagg - no pun intended! Meg bekjent er ingenting av det jeg sier om bakterier og underlivshelse i innlegget feil heller - det er informasjon man fint kan hente ut fra gode, trygge nettsider i Helsenorges regi..! så igjen - hvordan ville du løst det om du mener jeg ikke løste det riktig? Jeg blir bedre av konstruktiv kritikk, så send meg gjerne mail (linvichus@g***l.c o m (måtte visst sensureres men skrev det så du forstår det!) eller ta kontakt via mine sosiale medier. Telefonnummeret mitt ligger også ute, du er mer enn velkommen til å ringe om du har innspill som gjør at jeg levere bedre i mine SoMe. Så kan Sara E få ha denne tråden for seg selv fremover - det er ikke alle steder jeg klarer å holde meg oppdatert..! PS: Eksamen i mikrobiologi igår gikk akkurat passe dårlig tror jeg, men hadde jeg fått spørsmål om toxic Shock Syndrome, så hadde jeg kanskje nailet det 😉 Må legge til Som helsepersonell (eller student) har ein etiske retningslinjer som handlar om å opptre fagleg forsvarleg og ikkje bidra til risiko for andre. Å hylle eller rose nokon som har gjort noko potensielt farleg med helsa si, til dømes å la ein tampong stå inne i kroppen i ti dagar og ikkje kontakte lege, kan bli vurdert som problematisk. Det er viktig å vere klar på at folk alltid skal kontakte helsepersonell når det handlar om helse og potensielt akutte situasjonar, og at ein tydeleg skil mellom personlege erfaringar og faglege råd. 2 1 16
GulleGull Skrevet i går, 15:32 #56433 Skrevet i går, 15:32 oss-to skrev (2 timer siden): Må legge til Som helsepersonell (eller student) har ein etiske retningslinjer som handlar om å opptre fagleg forsvarleg og ikkje bidra til risiko for andre. Å hylle eller rose nokon som har gjort noko potensielt farleg med helsa si, til dømes å la ein tampong stå inne i kroppen i ti dagar og ikkje kontakte lege, kan bli vurdert som problematisk. Det er viktig å vere klar på at folk alltid skal kontakte helsepersonell når det handlar om helse og potensielt akutte situasjonar, og at ein tydeleg skil mellom personlege erfaringar og faglege råd. Det skortet litt på etterretteligheten når det kommer til influencere. Det ser man jo her og der. Om å gjøre å få ting ut på eter’n men det er ikke så nøye hvordan det oppfattes for det forsvinner så fort så da trenger man ikke stå til rette eller å følge opp skikkelig. Holder med å beklage etterpå med emojier som hjerter og lei seg fjes. De aner jo virkelig ikke noe om de menneskene som følger de og gir de klikk og inntjening. Det bør man føle litt ekstra ansvar for. 3 7
Interiørgla Skrevet i går, 16:24 #56434 Skrevet i går, 16:24 Dette er en tråd om SET, ikke Line Victoria. 8
Skurketjukka Skrevet i går, 18:08 #56435 Skrevet i går, 18:08 skeiv-ostepop skrev (5 timer siden): Hei! Veldig enkelt- jeg ville ha enten holdt meg unna eller vært tydeligere i kritikken av ta opp helsetema uten tilstrekkelig kompetanse. Ditt innhold blir nå brukt til å legitimere deler av innholdet til Sara Emilie. Og selv om det kan gi en kortvarig økning i visninger eller følgere å assosieres med andre influensere kan langtidseffektene være negative. Et annet råd er at hver eneste innlegg du lager må stå på egne ben. Dersom du trenger to eller flere bilder/skjermbilder for å forstå budskapet ditt eller få med viktige detaljer eller forbehold så er det for langt og det er ikke egnet plattform. Utdrag av et lengre innlegg vil bli misforstått og misbrukt. Og en siste ting. Ta et konsekvent valg om du skal bruke utdanningen du tar i det du legger ut eller ikke. Velger du å bruke det så må du være bevisst på det, eie det og ta ansvar for det. For det tilegner det du sier mer tyngde enn andre, og folk kan misforstå og potensielt gjøre noe galt pga det. Håper dette var oppklarende i hva jeg tenker. 😊 Takk for råd! Tanken min med innlegget var ikke å legitimere noe som helst - annet enn at hun delte en erfaring med å glemme en tampong inne - og hva som kan være konsekvensen av det. Verken jeg eller SET har sagt at det er en god idé å ha tampongen inne så lenge - og jeg var tydelig på at man bør ta kontakt med helsepersonell eller lege når man opplever ubehag i underlivet. Om du syns det ikke er faglig forsvarlig av meg som sykepleierstudent å syns at det var flott med åpenhet om underlivsplager - og at jeg kan brukte det som en case i en 2,5 minutt lang video om egentlig bare dreide seg om viktigheten av å oppsøke lege når man merker det er noe galt, syns jeg selv ikke går på tvers av min rolle som influenser og sykepleierstudent. Jeg trøster meg heldigvis med at jeg fikk melding av flere som tok kontakt med sin egen lege omkring plager i underlivet, og da føler jeg meg trygg på at budskapet ble mottatt! (At man drar til lege om man har problemer i underlivet, som jeg sa omkring 5-6 ganger i løpet av den korte videoen, både i tekst og tale. Takk igjen for oppklaring! 🙂 7 5 8
Skurketjukka Skrevet i går, 18:14 #56436 Skrevet i går, 18:14 (endret) oss-to skrev (5 timer siden): Hei! Det var ikkje eg som skreiv første innlegget, men eg er einig i poenga. Eg reknar eigentleg ikkje med at du, LV, er inne på Kvinneguiden – men sidan du svarte, svarar eg og. Poenget mitt er enkelt. Når ein influensar snakkar om helse og samtidig viser til sjukepleiestudiet, blir det lett oppfatta som helseråd, sjølv om ein ikkje meiner det slik. Det burde ha vore endå tydeleg at du ikkje gir råd, at du ikkje uttalar deg som sjukepleiar, og at folk alltid må kontakte helsepersonell ved symptom eller spørsmål. Eg meiner og at innlegget burde vore tydeleg merka med lenker til trygg informasjon, som Helsenorge. Dette handlar ikkje om intensjonen din , berre om kor lett folk les det som meir fagleg tyngde enn det ein student eller influensar eigentleg har. Ser no du har fått svar, men postar mitt og. Vil gjerne presisere at eneste rådet jeg kom med var strengt talt rådet med å gå til legen med underlivsplager..! Det er jeg ganske sikker på at en som IKKE har helsefaglig bakgrunn kunne gjort også, og hatt ryggen fri for å gi det rådet…! (siden det er et jækla godt råd, syns jeg jo sjæl!) 😂 Eller mener du at ingen uten helsefaglig bakgrunn skal anbefale folk å gå til legen sin..? Når det er sagt så virker det som om jeg har «hyllet SET for å ha hatt tampongen i ti dager, ikke ringt legen, og anbefalt alle å gjøre det samme som henne». Om man ser videoen på nytt, håper jeg dere legger merke til at jeg hyller åpenheten - slik at andre kan bli mer på vakt omkring underlivshelsen sin, lukt og forandringer - og hvor potensielt farlig det kan være. Hvis det var underkommunisert så beklager jeg selvsagt det! 😊 Endret i går, 18:18 av Skurketjukka Lagt til mer til svaret! 5 15
skeiv-ostepop Skrevet i går, 18:32 #56437 Skrevet i går, 18:32 Skurketjukka skrev (22 minutter siden): Takk for råd! Tanken min med innlegget var ikke å legitimere noe som helst - annet enn at hun delte en erfaring med å glemme en tampong inne - og hva som kan være konsekvensen av det. Verken jeg eller SET har sagt at det er en god idé å ha tampongen inne så lenge - og jeg var tydelig på at man bør ta kontakt med helsepersonell eller lege når man opplever ubehag i underlivet. Om du syns det ikke er faglig forsvarlig av meg som sykepleierstudent å syns at det var flott med åpenhet om underlivsplager - og at jeg kan brukte det som en case i en 2,5 minutt lang video om egentlig bare dreide seg om viktigheten av å oppsøke lege når man merker det er noe galt, syns jeg selv ikke går på tvers av min rolle som influenser og sykepleierstudent. Jeg trøster meg heldigvis med at jeg fikk melding av flere som tok kontakt med sin egen lege omkring plager i underlivet, og da føler jeg meg trygg på at budskapet ble mottatt! (At man drar til lege om man har problemer i underlivet, som jeg sa omkring 5-6 ganger i løpet av den korte videoen, både i tekst og tale. Takk igjen for oppklaring! 🙂 Om dette var alt du fikk ut av det jeg skrev så var det litt dumt. Men nå er dette en tråd om Sara Emilie. Om du har en egen tråd kan evnt jeg svare der. 1 12
Donnap Skrevet i går, 19:03 #56438 Skrevet i går, 19:03 Enda en tråd som moderator har stengt. Lurer på om ikke følgerne og kundene snart blir drittlei av å bli kneblet gang på gang. SE må ha ett vanvittig kontrollbehov. Etter min mening har hun absolutt ingen ting å gjøre på den siden, det er en kjøp og salg side av klær som allerede er solgt. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er hun som har stengt tråden, men hun er moderator, og vi alle vet jo hvordan hun kontrollerer alt av kommentarer både her og der. 2 4
elskersommer Skrevet i går, 19:13 #56439 Skrevet i går, 19:13 (endret) Skrev litt feil🙂 Endret i går, 19:14 av elskersommer
skeiv-ostepop Skrevet i går, 19:13 #56440 Skrevet i går, 19:13 Donnap skrev (9 minutter siden): Enda en tråd som moderator har stengt. Lurer på om ikke følgerne og kundene snart blir drittlei av å bli kneblet gang på gang. SE må ha ett vanvittig kontrollbehov. Etter min mening har hun absolutt ingen ting å gjøre på den siden, det er en kjøp og salg side av klær som allerede er solgt. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er hun som har stengt tråden, men hun er moderator, og vi alle vet jo hvordan hun kontrollerer alt av kommentarer både her og der. Ja dette ligner jo på noen som ønsker å rydde opp. 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå