Anemoi Skrevet 14 timer siden #55721 Skrevet 14 timer siden Kuleramme skrev (1 time siden): Sara er bare så kreativ og nyskapende.. Her viser hun siste vareprøvene på snap i dag 🤭 Lurer virkelig på om hun bare sitter og blar i en temukatalog. Sannelig min hatt, godt funnet, @Kuleramme! oss-to skrev (39 minutter siden): Kan det være at CareLess markedsfører det som "egen design" men i realiteten brukar standarddesign/fabrikkproduksjon som andre selgarar også kan bruke? Det har slått meg flere ganger… Letes det i og plukkes fra kataloger eller fabrikkproduksjoner, og så presenteres det som vareprøver og egen design? Og så gjør man små justeringer, dermed er følgerne også med og «designer»??? Ikke vet jeg… Har noen mer kunnskap om klesproduksjon og dette? 1 5
GulleGull Skrevet 14 timer siden #55722 Skrevet 14 timer siden oss-to skrev (49 minutter siden): Kan det være at CareLess markedsfører det som "egen design" men i realiteten brukar standarddesign/fabrikkproduksjon som andre selgarar også kan bruke? Ja de plukker ut varer av kataloger fra fabrikker, så kan man endre de litt mtp stoff, mønster, lengde osv. tror også mønster og stoff er noe som er begrenset til å velge fra en katalog. Jo mer modifikasjoner jo dyrere produksjon bla. 2 1 5
elskersommer Skrevet 14 timer siden #55723 Skrevet 14 timer siden Er spent på dropp til søndag.. Da slipper de turbukser,turjakker. Belle kjoler og julekjoler.🤔 Hun har jo hatt mye dropp som ikke har godt så bra 3
Anemoi Skrevet 14 timer siden #55724 Skrevet 14 timer siden elskersommer skrev (1 minutt siden): Er spent på dropp til søndag.. Da slipper de turbukser,turjakker. Belle kjoler og julekjoler.🤔 Hun har jo hatt mye dropp som ikke har godt så bra Vi har ikke fått oversikt over de siste to droppene… Det har SET alltid lagt ut tidligere. 1 1
oss-to Skrevet 14 timer siden #55725 Skrevet 14 timer siden elskersommer skrev (4 minutter siden): Er spent på dropp til søndag.. Da slipper de turbukser,turjakker. Belle kjoler og julekjoler.🤔 Hun har jo hatt mye dropp som ikke har godt så bra Med so mykje utvalg må det bli bra.
Anemoi Skrevet 14 timer siden #55726 Skrevet 14 timer siden (endret) GulleGull skrev (7 minutter siden): Ja de plukker ut varer av kataloger fra fabrikker, så kan man endre de litt mtp stoff, mønster, lengde osv. tror også mønster og stoff er noe som er begrenset til å velge fra en katalog. Jo mer modifikasjoner jo dyrere produksjon bla. I så fall syns jeg dette kommer dårlig fram i Sara Emilie og CL sin markedsføring og presentasjoner… Endret 14 timer siden av Anemoi 1 1
Anemoi Skrevet 13 timer siden #55727 Skrevet 13 timer siden oss-to skrev (12 minutter siden): Med so mykje utvalg må det bli bra. Vi får se. Mange kjøper sikkert matchende turbukser når de har kjøpt turjakker. Turjakkene har jo vært solgt før, nå kommer de i et par andre farger også. Bella kjolene kommer i nytt mønster. Kaja kjole er vel ny.
elskersommer Skrevet 13 timer siden #55728 Skrevet 13 timer siden (endret) oss-to skrev (1 time siden): Med so mykje utvalg må det bli bra. Jeg bare lurer på om hun har dropp.for ofte? Jeg synes hun er mye dårligere på å vise frem tøyet etter at hun flyttet.🤔 I dag skulle hun viser frem noe vareprøver🙂 men hvorfor gjør hun det ikke litt mer profesjonelt. Hun tar på ett rosa skjørt men tar ikke av seg den grønne tightsen. Å har en treningsgenser på. Alt er liksom så halvgjort. Endret 12 timer siden av elskersommer 6 4
Diana22 Skrevet 12 timer siden #55729 Skrevet 12 timer siden Entreprenør of the year liksom… Du er ikke mye gründer når du sitter og plukker fra en Temu katalog. Fatter ikke at det legges igjen en krone i dette firmaet. Man burde i det minste prøve å tenke litt miljøbevisst når man handler og unngå masseprodusert ræl. At ikke media setter søkelyset på denne formen for business fatter jeg ikke. Kloden trenger ikke en hel haug influnsere som tjener seg søkkrike på klær, sminke og juggel produsert for en slikk og ingenting og med kvalitet deretter. 9 3
elskersommer Skrevet 11 timer siden #55730 Skrevet 11 timer siden Det fortsetter med klager på tøyet.. Å her ser man at denne størrelsetabellen er helt ubrukelig 🙄 Bilde fra kjøp salg Facebook 1 4
Outandabout Skrevet 5 timer siden #55731 Skrevet 5 timer siden Noen som følger Sara som kan spør henne ang den jakka? 1
GulleGull Skrevet 4 timer siden #55732 Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (7 timer siden): Det fortsetter med klager på tøyet.. Å her ser man at denne størrelsetabellen er helt ubrukelig 🙄 Bilde fra kjøp salg Facebook Vedr blusen . Dette ligger ute på CL egen hjemmeside;
GulleGull Skrevet 3 timer siden #55733 Skrevet 3 timer siden Diana22 skrev (8 timer siden): Entreprenør of the year liksom… Du er ikke mye gründer når du sitter og plukker fra en Temu katalog. Fatter ikke at det legges igjen en krone i dette firmaet. Man burde i det minste prøve å tenke litt miljøbevisst når man handler og unngå masseprodusert ræl. At ikke media setter søkelyset på denne formen for business fatter jeg ikke. Kloden trenger ikke en hel haug influnsere som tjener seg søkkrike på klær, sminke og juggel produsert for en slikk og ingenting og med kvalitet deretter. Godt sagt og veldig enig! Det jeg har sett av CL på Tise og Finn er at ca halvparten av plaggene som legges ut der er nye og ubrukte. Dvs folk handler mer en de trenger. Infuncermarkedsføring og kommunikasjon, «dropp» og den felleskapsfølelsen man skaper i sitt «snapunivers» er ett utrolig sterkt virkemiddel. Den eneste som tjener på dyre plagg av dårlig kvailitet CL. Dette CL driver med gavner verken kloden, miljøet eller kjøperen/følgeren i hvertfall. Kun eierene. 2 7
Anemoi Skrevet 1 time siden #55734 Skrevet 1 time siden (endret) GulleGull skrev (3 timer siden): Godt sagt og veldig enig! Det jeg har sett av CL på Tise og Finn er at ca halvparten av plaggene som legges ut der er nye og ubrukte. Dvs folk handler mer en de trenger. Infuncermarkedsføring og kommunikasjon, «dropp» og den felleskapsfølelsen man skaper i sitt «snapunivers» er ett utrolig sterkt virkemiddel. Den eneste som tjener på dyre plagg av dårlig kvailitet CL. Dette CL driver med gavner verken kloden, miljøet eller kjøperen/følgeren i hvertfall. Kun eierene. Så sant! 🎯 Det er utrolig at folk kjøper SE sin gimmick: Dette har vi skapt sammen! Her er det en helt ordinær bedrift som selger et konsept folk går på, og SE som ansiktet utad og som bedriften tjener grovt på. Endret 35 minutter siden av Anemoi 4 1
Vokteren Skrevet 26 minutter siden #55735 Skrevet 26 minutter siden Kuleramme skrev (15 timer siden): Sara er bare så kreativ og nyskapende.. Her viser hun siste vareprøvene på snap i dag 🤭 Lurer virkelig på om hun bare sitter og blar i en temukatalog. Dette må være mat for journalister vel? Lurer kundene sine til å tro at det er en designer i Bergen som lager skisser til klærne hun selger, også selges det identisk på Temu? 3
Stargaze Skrevet 17 minutter siden #55736 Skrevet 17 minutter siden Vokteren skrev (7 minutter siden): Dette må være mat for journalister vel? Lurer kundene sine til å tro at det er en designer i Bergen som lager skisser til klærne hun selger, også selges det identisk på Temu? Det bør i hvert fall være en sak for juryen EY Entreprenørprisen...ikke mye fokus på bærekraft der. Fast fashion på sitt verste faktisk. Det ser man også på alt som ligger til salgs på siden til Careless (og andre steder). Null kvalitet i fht til pris. Bruk og kast. 3
elskersommer Skrevet 6 minutter siden #55737 Skrevet 6 minutter siden Glemmer virkelig damer en Tampong i 10 dager🤔 Bildet fra SE sin Snapchat 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå