Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (36 minutter siden):

Var ikke noe "hva så" ... Om SET skal på noe så er det som regel pappa som kjører..

Og det er bra at de har et så godt forhold hvor foreldre kan stille opp om det trengs. Ikke alle som har det. Er ikke noe galt i at han kjører. En dag kan han ikke det.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som kanskje er mest imponerende med  Careless, er at hun har skapt alt sammen fra kjøkkenbenken og knapt vært utenfor huset.

• Liker 4
Skrevet
Sol79 skrev (5 timer siden):

Det som kanskje er mest imponerende med  Careless, er at hun har skapt alt sammen fra kjøkkenbenken og knapt vært utenfor huset.

Nå har vel Reme 50% av aksjene og vi vet ikke hvor mye de er involvert. Hun eier ikke CAreless alene. Det var vel også derfor Reme var der i går.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (8 timer siden):

Var ikke noe "hva så" ... Om SET skal på noe så er det som regel pappa som kjører..

Og så fint å ha en pappa som stiller opp❤️

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Nå har vel Reme 50% av aksjene og vi vet ikke hvor mye de er involvert. Hun eier ikke CAreless alene. Det var vel også derfor Reme var der i går.

Hun pitchet CareLess til Reme,så hun er faktisk grunderen bak merket.

Reme er investor i ideen til Sara,ikke omvendt.

• Nyttig 4
Skrevet
Katinkalille skrev (50 minutter siden):

Og så fint å ha en pappa som stiller opp❤️

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er fint❤️

• Liker 2
Skrevet
oss-to skrev (12 timer siden):

Ser ut til at det ikkje er lov å vite kven ein vann mot – berre at ein vann. 

Nokon som veit kva kriteria var?  

Truleg flott for bedrifta.

Her er kriteriene for EOY. 
https://eoy.ey.com/home

IMG_4642.jpeg

• Liker 3
Skrevet
Nussepus skrev (16 timer siden):

Hun er jo helt tiltaksløs. Hun greier jo ingenting utenfor husets 4 vegger. Flaut. 

Nå må du gi deg.👹 Hun er jo mye ute. Dette handler om å kjøre 6 timer tur retur på ukjente veier. Det har ikke jeg heller turt.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Mamma53 skrev (17 minutter siden):

Nå må du gi deg.👹 Hun er jo mye ute. Dette handler om å kjøre 6 timer tur retur på ukjente veier. Det har ikke jeg heller turt.

Hun har vel snakket om at hun har problemer knyttet til bilkjøring over tid, om jeg ikke husker feil.. Så fult forståelig å ikke kjøre så langt alene.. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå var vel dette et problem når hun hadde en sykehustime og som hun "plutselig" måtte få endret fordi hun ikke ville kjøre et ukjent sted. Så dette er ikke noe nytt. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun ikke tar tak i så åpenbart hemmende utfordringer som dette? Jeg ser det har blitt diskutert her inne før og det er åpenlyst for flere som ser det hun deler.

Og det gjelder jo ikke bare kjøring. Det er jo bare det å være hjemme alene på kveldstid. Sykdom/oppkast? Jeg tviler ikke på at dette er reelle ting for henne og noe som påvirker hverdagen - men hun gjør jo ikke noe med det.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Mamma53 skrev (34 minutter siden):

Hun er mye ute??!!! Når? Hvor?? Joda, til mamma og pappa å drikker kaffe er hun. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er kjempetrist når ein har problem som hemmar kvardagen. Kanskje gårsdagen kan hjelpe ho med å ta tak i problema. Eg vil tru at dette ville vore eit stolt augeblikk for dei begge.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

jf. mitt siste innlegg.
(Ofte er det lang vei fra å snakke om et problem til å gjøre noe med det. Nå erkjenner  SE at hun har problemer og ser selv at det hemmer henne, jf. gårsdagen. (Ingen oppkast i familien, verken i går eller i dag.)

Å reelt ta tak i det som hemmer livskvaliteten, og gå til behandling for det, er krevende. Det er ene og alene opp til henne selv om hun vil gjennomføre dette. Hun pleier å si at det hun VIL, det får hun til…)

Nå gjenstår det å se om dette fortsatt utsettes, eller om hun prioriterer en effektiv behandling. 

D812AC2D-E2B6-48E2-A111-797CF897FF3B.jpeg

Endret av Anemoi
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er fint❤️

Kanskje ikke, men du legger det fram og tar det opp som om det er et problem.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (44 minutter siden):

Nå var vel dette et problem når hun hadde en sykehustime og som hun "plutselig" måtte få endret fordi hun ikke ville kjøre et ukjent sted. Så dette er ikke noe nytt. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun ikke tar tak i så åpenbart hemmende utfordringer som dette? Jeg ser det har blitt diskutert her inne før og det er åpenlyst for flere som ser det hun deler.

Og det gjelder jo ikke bare kjøring. Det er jo bare det å være hjemme alene på kveldstid. Sykdom/oppkast? Jeg tviler ikke på at dette er reelle ting for henne og noe som påvirker hverdagen - men hun gjør jo ikke noe med det.

At hun ikke ville kjøre til Porsgrunn er på en måte ok.. men at hun ikke kan kjøre til  a hus forstår jeg ikke. For det er ikke langt

• Liker 5
Skrevet
Mamma53 skrev (1 time siden):

Mye og mye🤔 hun drar i butikken og henter barna. Noe mer enn det er hun ikke ute

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (7 minutter siden):

Kanskje ikke, men du legger det fram og tar det opp som om det er et problem.

Nei nå får du gi deg.  Kan du fortelle meg hva jeg skrev som  var ett problem?

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

At hun ikke ville kjøre til Porsgrunn er på en måte ok.. men at hun ikke kan kjøre til  a hus forstår jeg ikke. For det er ikke langt

Kanskje det kan ha å gjøre med at hun gjerne vil ha med seg noen (nære) når hun drar lenger enn komfortsonen. For selskaps- eller trygghetsskyld. 

• Liker 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (19 minutter siden):

Tror hun visste at hun vant på forhånd

I så fall er den psykiske barrieren hennes alvorlig, siden hun likevel ikke dro…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...