elskersommer Skrevet mandag kl. 11:49 #55321 Skrevet mandag kl. 11:49 Bibbi_ skrev (21 minutter siden): Skulle ikke meg forundre om hun vant. Det virker jo ikke som juryer på slike kåringer går så mye i dybden på de som er nominert / vinner priser. Hadde forsåvidt aldri hørt om EY prisen før hun nevnte hun var nominert. Men dette er vel en pris for bedrifter i mange land? 1
Isola2 Skrevet mandag kl. 12:34 #55322 Skrevet mandag kl. 12:34 Bibbi_ skrev (4 timer siden): De klærne til Careless er jammen tilpasningsdyktige når de til og med vokser i lengden 😂 Sorry, men måtte bare. Første gang jeg har hørt om en kåpe som er brukt, men blitt for lang... Skjermbilde fra kjøpe selge på FB Er dette produktbildet for kåpa? Er jo krøllete og skrukkete.. 8 1
elskersommer Skrevet mandag kl. 12:45 #55323 Skrevet mandag kl. 12:45 Isola2 skrev (8 minutter siden): Er dette produktbildet for kåpa? Er jo krøllete og skrukkete.. Dette er Produktbilde🙈 det er utrolig at de ikke ser dette selv🙄 Å hva med fotografen? Hun burde jo være mer nøye på hva hun tar bilde av. Nå skal careless bli større enn Cubus og da burde det ikke se slik ut 9 3
Bibbi_ Skrevet mandag kl. 13:03 #55324 Skrevet mandag kl. 13:03 Isola2 skrev (28 minutter siden): Er dette produktbildet for kåpa? Er jo krøllete og skrukkete.. De er ikke så nøye på det i Careless. De liker å vise hvor uprofesjonelle de er. 6 2
Dupers Skrevet mandag kl. 19:37 #55325 Skrevet mandag kl. 19:37 elskersommer skrev (7 timer siden): Men dette er vel en pris for bedrifter i mange land? Prisen EoY er en pris med mange regioner, jeg er litt usikker på om den hun et nominert i Norge eller for hele skandinavia, men man må vinne for sin region for å kunne vinne for verdensdel og verden. Siden EY er et så stort firma, med såpass mange klienter, skal det ganske mye til for å vinne den, men spiller man bra nok på nominasjonen kan man tjene ganske bra bare på å bli nominert 3
Katinkalille Skrevet mandag kl. 19:47 #55326 Skrevet mandag kl. 19:47 elskersommer skrev (7 timer siden): Dette er Produktbilde🙈 det er utrolig at de ikke ser dette selv🙄 Å hva med fotografen? Hun burde jo være mer nøye på hva hun tar bilde av. Nå skal careless bli større enn Cubus og da burde det ikke se slik ut De som vil kjøpe,kjøper nok uavhengig av skrukk og krøll😉 4
Isola2 Skrevet mandag kl. 20:17 #55327 Skrevet mandag kl. 20:17 Katinkalille skrev (28 minutter siden): De som vil kjøpe,kjøper nok uavhengig av skrukk og krøll😉 Så hvorfor gidde ta produktbilde da? Kan de ikke bare smække ut bilder av Sara inne roteskapet? Virker så uproft og lite forseggjort.. 8 1
Anemoi Skrevet mandag kl. 20:52 #55328 Skrevet mandag kl. 20:52 Selv ikke matteleksene får eldstegutten ha for seg selv… 😔🤨 10 1
GulleGull Skrevet mandag kl. 21:12 #55329 Skrevet mandag kl. 21:12 Katinkalille skrev (1 time siden): De som vil kjøpe,kjøper nok uavhengig av skrukk og krøll😉 Veldig rart at den som har tatt og så redigert bildene ikke vil være mer profesjonell i produktet de leverer. Mulig betalingen ikke er den beste eller kanskje fotografen får produkter som takk for jobben? Eller kanskje mest sannsynlig, dårlig tid til styling. shoot og bilderedigering? Går jo mye på halvtolv har jeg skjønt. 8
Osipus Skrevet mandag kl. 21:26 #55330 Skrevet mandag kl. 21:26 (endret) Pepssi skrev (På 2.11.2025 den 15.57): Jeg har ikke prøvd å legge inn anmeldelse så det vet jeg ikke noe om. Har fått en link på mail som jeg kan følge om jeg vil legge inn da men jeg skal ikke gjøre det. Synd hun hadde et bomkjøp Hadde ikke du vært her for å forsvare SE men selv opplevd disse feilene og manglene samt dårlig service, så hadde du ikke svart så kverulerende, usaklig og frekt. Endret mandag kl. 21:37 av Osipus Feilstaving 2 3
elskersommer Skrevet mandag kl. 21:26 #55331 Skrevet mandag kl. 21:26 GulleGull skrev (10 minutter siden): Veldig rart at den som har tatt og så redigert bildene ikke vil være mer profesjonell i produktet de leverer. Mulig betalingen ikke er den beste eller kanskje fotografen får produkter som takk for jobben? Eller kanskje mest sannsynlig, dårlig tid til styling. shoot og bilderedigering? Går jo mye på halvtolv har jeg skjønt. Tenker som deg.. er det en profesjonell fotograf så ville de ha rettet på slike ting. Ikke ta bilder av tøy som ikke ser ut 4
Tigerfrue Skrevet mandag kl. 21:38 #55332 Skrevet mandag kl. 21:38 Ser at hun "sammenligner" seg med de "store" guttene i dag, og spør følgerene sine om de har noen tanker 🙄 Greit nok kanskje, men nå er nå Spetalen først og fremst en akjespekulant og invisteringsinvestor, og har vell ikke akkurat skapt arbeidsplasser og varige verdier, selv om han selvsagt betaler masse i skatt ....mannen er smart han, og har mange viktige og sannferdige meninger som er verdt å lytte til, noe nok politikerene bør gjøre, men her kommer Sara til kort altså... Siden hun liker å sammenligne seg, så lurer jeg hvor "lange armer" bedriftene hennes har nede i den norske "honningskrukken", hvor mye de får "gratis", og hvor mye de betaler i formueskatt..... 3
Angel75 Skrevet mandag kl. 22:35 #55333 Skrevet mandag kl. 22:35 (endret) Osipus skrev (1 time siden): Hadde ikke du vært her for å forsvare SE men selv opplevd disse feilene og manglene samt dårlig service, så hadde du ikke svart så kverulerende, usaklig og frekt. Hvor i allverden svarte hen kverulerende, usaklig og frekt? Og hvordan kan det være forsvar når noen kun snakker om sin erfaring om noen sko? Endret mandag kl. 23:04 av Angel75 5 1
Harnoejegvilsi Skrevet tirsdag kl. 02:48 #55334 Skrevet tirsdag kl. 02:48 Anbefaler alle lytte til en A-kjendis/Harald Grønneberg, på pod hos Hanna Martine. Der snakker han om eksponering av barn. Interessant å høre en manns refleksjoner omkring dette. 5
Stargaze Skrevet tirsdag kl. 06:57 #55335 Skrevet tirsdag kl. 06:57 Tigerfrue skrev (9 timer siden): Ser at hun "sammenligner" seg med de "store" guttene i dag, og spør følgerene sine om de har noen tanker 🙄 Greit nok kanskje, men nå er nå Spetalen først og fremst en akjespekulant og invisteringsinvestor, og har vell ikke akkurat skapt arbeidsplasser og varige verdier, selv om han selvsagt betaler masse i skatt ....mannen er smart han, og har mange viktige og sannferdige meninger som er verdt å lytte til, noe nok politikerene bør gjøre, men her kommer Sara til kort altså... Siden hun liker å sammenligne seg, så lurer jeg hvor "lange armer" bedriftene hennes har nede i den norske "honningskrukken", hvor mye de får "gratis", og hvor mye de betaler i formueskatt..... Hun må nok få bena ned på jorden og forstå bunnlinjen først. Hun bør sørge for at nøkkektallene er solide. Det er de ikke. Hun har et nytt mellomregnskap registrert nå. Det betyr nok at hun har tatt ut et ekstra utbytte igjen nå i høst, i stedet for å bygge selskapet sterkere. Dårlig tegn.. Hun svever på en veldig rosa sky virker det som. Hun bør slutte å tømme kassen for penger og sørge for sunn og stabil økonomi i firmaet. Det er det ikke i følge siste regnskap. Å legge ut dette er jo bare latterlig. Spetalen er en av Norges rikeste. Med rundt 3 milliarder i formue og 400 mill i årlig inntekt. Hardt arbeidende og seriøs. Man kan lure på hvilken planet hun er på sem sammenligner dette. Hun solgte for over 100 mill, tar ut store utbytter, har høy gjeld i firmaet og lav likviditet og soliditet. Må nesten bare le altså. At hun ikke har noe utdannelse vises tydelig i en del av det hun legger ut nå. Håper V klarer å holde henne nede på jorden. 4 4
Stargaze Skrevet tirsdag kl. 06:59 #55336 Skrevet tirsdag kl. 06:59 elskersommer skrev (9 timer siden): Tenker som deg.. er det en profesjonell fotograf så ville de ha rettet på slike ting. Ikke ta bilder av tøy som ikke ser ut Dette sier også mye om kvaliteten stoffet. En kåpe av god kvalitet med litt tyngde i stoffet faller på en helt annen måte. Ser nesten ut som filt som «står», og ikke faller. 9 4
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 09:01 #55337 Skrevet tirsdag kl. 09:01 Katinkalille skrev (13 timer siden): De som vil kjøpe,kjøper nok uavhengig av skrukk og krøll😉 Ja, merkelige greier… Jeg har sett utstillingsvinduene til flere av butikkene i løpet av de siste månedene. Utstillingsklærne er også skrukkete på modellene i vinduene. Har de ikke råd eller tid til å iallfall ordne klær som utstilles, slette og fine? Det ser slurvete ut! 8
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 09:15 #55338 Skrevet tirsdag kl. 09:15 Stargaze skrev (2 timer siden): Hun må nok få bena ned på jorden og forstå bunnlinjen først. Hun bør sørge for at nøkkektallene er solide. Det er de ikke. Hun har et nytt mellomregnskap registrert nå. Det betyr nok at hun har tatt ut et ekstra utbytte igjen nå i høst, i stedet for å bygge selskapet sterkere. Dårlig tegn.. Hun svever på en veldig rosa sky virker det som. Hun bør slutte å tømme kassen for penger og sørge for sunn og stabil økonomi i firmaet. Det er det ikke i følge siste regnskap. Å legge ut dette er jo bare latterlig. Spetalen er en av Norges rikeste. Med rundt 3 milliarder i formue og 400 mill i årlig inntekt. Hardt arbeidende og seriøs. Man kan lure på hvilken planet hun er på sem sammenligner dette. Hun solgte for over 100 mill, tar ut store utbytter, har høy gjeld i firmaet og lav likviditet og soliditet. Må nesten bare le altså. At hun ikke har noe utdannelse vises tydelig i en del av det hun legger ut nå. Håper V klarer å holde henne nede på jorden. Det spørs om SET overprøver V også i økonomiske vurderinger. Hun la i ettertid ut flere meldinger fra følgere som støttet hennes tanker om høy rabatt og stortsalg. Og at det skaffet flere kunder. Bare for å «bevise» at hun hadde rett… 3
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 09:27 #55339 Skrevet tirsdag kl. 09:27 (endret) Katinkalille skrev (14 timer siden): De som vil kjøpe,kjøper nok uavhengig av skrukk og krøll😉 Endret tirsdag kl. 09:50 av GulleGull Dobbelpostet 1
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 09:31 #55340 Skrevet tirsdag kl. 09:31 Anemoi skrev (12 minutter siden): Det spørs om SET overprøver V også i økonomiske vurderinger. Hun la i ettertid ut flere meldinger fra følgere som støttet hennes tanker om høy rabatt og stortsalg. Og at det skaffet flere kunder. Bare for å «bevise» at hun hadde rett… Jeg tenker man bør ha fast rabatt på enkelte produkter når du ser kvaliteten🙈. Her er ett eksempel fra kjøpe/selge/bytte gruppa til Careless på fb. Et innlegg som for øvrig er slettet nå, om det er admin eller trådstarter som har slettet er uvisst for meg. Dette var kun noen av kommentarene under, var noen kritiske kommentarer til som kom i etterkant. 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå