Anonym_2024 Skrevet søndag kl. 16:38 #55281 Skrevet søndag kl. 16:38 Anemoi skrev (5 timer siden): Da har SET lagt ut tallene for oktober måned, og totalomsetningen hittil i år. CL ligger litt høyere enn fjoråret mtp totalomsetningen. Hun sier CL har stabilisert veksten, men at de ikke vil nå målet hennes på 200 000 solgte enheter, nå ligger de på vel 123 500 enheter. SET mener målet hennes var for høyt, og justerer det ned til 150 000, dvs å slå fjoråret. Hun holder videre et langt innlegg hvor hun prøver å forklare hvorfor de ikke har steget mer, og ser veldig optimistisk på framtidig drift. Sist hun la ut tallene var det vel for september? Da viste hun salg på 109-110.M? Det stemmer ikke med 10 millioner i oktober hvis tallene er riktige? 3
Harnoejegvilsi Skrevet søndag kl. 18:26 #55282 Skrevet søndag kl. 18:26 skeiv-ostepop skrev (4 timer siden): Så bra for de? Veldig bra. Men det sier også noe om hvor lite de koster produsere, og kjøpe inn. Det jeg snakker om er en «kjede» på str med Careless. 1
Harnoejegvilsi Skrevet søndag kl. 18:26 #55283 Skrevet søndag kl. 18:26 Anonym_2024 skrev (4 timer siden): Ja, det betyr at de har skyhøy avanse på produktene. Jeg tror ikke CareLess på noe som helst måte selger varene med tap, selv om de selger produktene på salg. Det tviler jeg også på. 2
Minimeg1234 Skrevet søndag kl. 19:55 #55284 Skrevet søndag kl. 19:55 Anemoi skrev (19 timer siden): Dette sier Sara Emilie selv om billigsalg. Sant, justert sannhet, usant - hvem vet… Syns det er veldig trist at det lønner seg å kaste klær istedenfor å donere bort det som ikke blir solgt. 4
Minimeg1234 Skrevet søndag kl. 19:59 #55285 Skrevet søndag kl. 19:59 elskersommer skrev (8 timer siden): Men da kan hun ikke si at alle returer er trukket fra.. kunden har vel 14 dager retur så det kan enda komme inn Det er umulig å si noe om returer som kommer for det vet man jo ikke. Regner med det er alle returene som var kommet når hun laget innlegget. 2
Minimeg1234 Skrevet søndag kl. 20:09 #55286 Skrevet søndag kl. 20:09 Noen som vet hva konvertering betyr? 1
skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 20:32 #55287 Skrevet søndag kl. 20:32 Minimeg1234 skrev (22 minutter siden): Noen som vet hva konvertering betyr? Det betyr i praksis hvor mange besøkende som ble konvertert til betalende kunder. 2
oss-to Skrevet søndag kl. 20:35 #55288 Skrevet søndag kl. 20:35 (endret) Minimeg1234 skrev (27 minutter siden): Noen som vet hva konvertering betyr? Lurar på kvifor ho har starta legge bilete og tekst over. Før fekk ein sjå heile sida. Nokon som veit? Endret søndag kl. 20:36 av oss-to Strauk svaret mitt då det var svart på. 4
Minimeg1234 Skrevet søndag kl. 20:39 #55289 Skrevet søndag kl. 20:39 skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Det betyr i praksis hvor mange besøkende som ble konvertert til betalende kunder. Takk for svar.
Anonym_2024 Skrevet søndag kl. 21:28 #55290 Skrevet søndag kl. 21:28 Jeg har prøvd å finne screenshot av snappen der hun viser totalomsetning på 110 (?) millioner, men finner den ikke. Noen her som har screenshot av dette? Eller husker innlegget? 2
bullfallto Skrevet søndag kl. 22:15 #55291 Skrevet søndag kl. 22:15 Anonym_2024 skrev (46 minutter siden): Jeg har prøvd å finne screenshot av snappen der hun viser totalomsetning på 110 (?) millioner, men finner den ikke. Noen her som har screenshot av dette? Eller husker innlegget? Vet ikke om det er denne du mener men 3
Anonym_2024 Skrevet søndag kl. 23:32 #55292 Skrevet søndag kl. 23:32 (endret) bullfallto skrev (1 time siden): Vet ikke om det er denne du mener men Takk, det hjalp meg til å finne riktig screenshot. Mulig det bare er meg, men omsetningen totalt 11.10. 25 var 109.M også sier hun at de har hatt omsetning på 10.M i oktober? Med sluttsummen 117.M i omsetning. Jeg er ikke så god i matte men dette regnskapet kan ikke være riktig? Hun nevner antall bestillinger, men det er vel noe misvisende, hvis man ser for seg at folk bestiller pannebånd til 149- kr og de blir utsolgt for disse, så er det mange bestillinger, men omsetningen blir ikke så høy. Endret søndag kl. 23:36 av Anonym_2024 4
elskersommer Skrevet mandag kl. 00:08 #55293 Skrevet mandag kl. 00:08 (endret) Blir spennende og se hvor lang tid det tar før careless er større enn Cubus🙂 hun har noen millioner til som må inn før hun er der🙈 Bilde fra finansavisen og proff.no Endret mandag kl. 00:11 av elskersommer 3 2
Stargaze Skrevet mandag kl. 07:30 #55294 Skrevet mandag kl. 07:30 elskersommer skrev (7 timer siden): Blir spennende og se hvor lang tid det tar før careless er større enn Cubus🙂 hun har noen millioner til som må inn før hun er der🙈 Bilde fra finansavisen og proff.no Hun sier at hun tror topplinjen ender på 150 mill i år.. Mens det er bunnlinjen som sier noe om det virkelige bildet. Merkelig at det ikke er noen kritiske journalister til stede i Finansavisen som evner å grave litt mer i tallene til CAreless. 6 2
Bibbi_ Skrevet mandag kl. 08:32 #55295 Skrevet mandag kl. 08:32 De klærne til Careless er jammen tilpasningsdyktige når de til og med vokser i lengden 😂 Sorry, men måtte bare. Første gang jeg har hørt om en kåpe som er brukt, men blitt for lang... Skjermbilde fra kjøpe selge på FB 4 7
Anemoi Skrevet mandag kl. 09:47 #55296 Skrevet mandag kl. 09:47 (endret) Stargaze skrev (2 timer siden): Hun sier at hun tror topplinjen ender på 150 mill i år.. Mens det er bunnlinjen som sier noe om det virkelige bildet. Merkelig at det ikke er noen kritiske journalister til stede i Finansavisen som evner å grave litt mer i tallene til CAreless. Det var bunnlinjen daglig leder også var mest opptatt av i samtalen (eller skuespillet?) han og SET hadde her om dagen. Vegard mente bunnlinjen ble svekket gjennom de store rabatten «jentene» hadde satt, og var uenig i det grepet. Det virket som om daglig leder var totalt overkjørt her, veldig rart… Endret mandag kl. 09:48 av Anemoi 8
elskersommer Skrevet mandag kl. 10:20 #55297 Skrevet mandag kl. 10:20 Noen her som tror hun har noe tjangs til og vinne denne EY prisen?
Bibbi_ Skrevet mandag kl. 11:27 #55298 Skrevet mandag kl. 11:27 elskersommer skrev (1 time siden): Noen her som tror hun har noe tjangs til og vinne denne EY prisen? Skulle ikke meg forundre om hun vant. Det virker jo ikke som juryer på slike kåringer går så mye i dybden på de som er nominert / vinner priser. Hadde forsåvidt aldri hørt om EY prisen før hun nevnte hun var nominert. 2 2
Era Vulgaris Skrevet mandag kl. 11:31 #55299 Skrevet mandag kl. 11:31 Bibbi_ skrev (2 timer siden): De klærne til Careless er jammen tilpasningsdyktige når de til og med vokser i lengden 😂 Sorry, men måtte bare. Første gang jeg har hørt om en kåpe som er brukt, men blitt for lang... Skjermbilde fra kjøpe selge på FB Kanskje vedkommende har krympet 😂 7
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 11:32 #55300 Skrevet mandag kl. 11:32 elskersommer skrev (1 time siden): Noen her som tror hun har noe tjangs til og vinne denne EY prisen? Jeg tror ikke hun vinner den. Men samtidig er det ikke helt utenkelig heller. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå