Stargaze Skrevet 30. oktober #55121 Skrevet 30. oktober GulleGull skrev (2 timer siden): «En av dere skal vinne», det er vel ikke helt innafor å love? Er vel ikke bare følgerne til SET konkurransen er for. Hvis det er flere enn SE som deler den samme konkurransen så er det vel strengt tatt brudd på markedsføringsloven. 2 5
Roe Skrevet 30. oktober #55122 Skrevet 30. oktober Minimeg1234 skrev (57 minutter siden): Det er jo genialt å legge ut det for å få klikk. Også er det mye bedre enn å legge ut barna. Absolutt! 5
Angel75 Skrevet 30. oktober #55123 Skrevet 30. oktober Minimeg1234 skrev (1 time siden): Det er jo genialt å legge ut det for å få klikk. Også er det mye bedre enn å legge ut barna. Helt enig. Sara får klager uansett hva hun deler. Så ser ikke problemet. 6
Anonym_2024 Skrevet 30. oktober #55124 Skrevet 30. oktober Stargaze skrev (17 minutter siden): Hvis det er flere enn SE som deler den samme konkurransen så er det vel strengt tatt brudd på markedsføringsloven. Ja, det er vel flere som reklamerer for denne bedriften? Husker ikke hvem andre, men det er vel kanskje noen andre som vet? 3
Minimeg1234 Skrevet 30. oktober #55125 Skrevet 30. oktober (endret) Anonym_2024 skrev (5 minutter siden): Ja, det er vel flere som reklamerer for denne bedriften? Husker ikke hvem andre, men det er vel kanskje noen andre som vet? Husker ikke hvem jeg så som også skulle dele ut en premie med samme verdi. Trodde de skulle dele ut en premie hver jeg. Men da har jeg nok misforstått. Endret 30. oktober av Minimeg1234
Katinkalille Skrevet 30. oktober #55126 Skrevet 30. oktober (endret) SET har filmet at det ligger isolasjon over hele takterrassen etter stormen... nå var den stormen helgen 3.-5.oktober,altså for 4 uker siden... venter de på at folk skal komme å rydde dette også? Evner de ikke å ta en søppelsekk og rydde i 15 min?? neia... mye bedre å la det ligge.. Endret 30. oktober av Katinkalille La til bilde 5 8
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #55127 Skrevet 30. oktober Katinkalille skrev (31 minutter siden): SET har filmet at det ligger isolasjon over hele takterrassen etter stormen... nå var den stormen helgen 3.-5.oktober,altså for 4 uker siden... venter de på at folk skal komme å rydde dette også? Evner de ikke å ta en søppelsekk og rydde i 15 min?? neia... mye bedre å la det ligge.. På dørskiltet deres ser jeg for meg at det står : "Her bor familien Lat". De er altså så late at man kan jo lure på om de er i stand til å ta vare på hus og hjem... 4 8
elskersommer Skrevet 30. oktober #55128 Skrevet 30. oktober Anonym_2024 skrev (1 time siden): Ja, det er vel flere som reklamerer for denne bedriften? Husker ikke hvem andre, men det er vel kanskje noen andre som vet? Hadde ikke SET liveshopping med Premium tek på mandag hvor de skulle dele ut en tur til Maldivene? Er usikker på hvilken dag men hun hadde det sammen med Therese Lien 3
Osipus Skrevet 30. oktober #55129 Skrevet 30. oktober Tigerfrue skrev (8 timer siden): Vi har alle forskjellige standarder, når det kommer til " rot og hygiene", og jeg skal ikke legge skjul på at jeg rister på hodet, og kjenner det litt i " rydde og vaske- hjerte" mitt.... Har vært alenemor med småbarn en gang i tiden, og i full jobb utenfor hjemmet, og uten en brøkdel av alle disse elektriske hjelpemidlene disse har, så jeg skjønner faktisk ikke hvordan 2 voksne hjemme 24/7, klarer å rote/ grise så...... det er egentlig ganske tydelig at de ikke har lært feks å skylle av og sette inn i oppvaskmaskinen, mens man lager mat......og at istedet for å ligge på sofaen, så fyller man oppvaskmaskinen, setter den på og slår den av før man legger seg, og setter ting på plass neste morgen.... Samme med klesvask.....man sorterer og rister, før man setter på, ( altså, S stapper alt inn i en krøll og har jo alt for mye i. Ødelegger jo maskinen og klærne blir jo ikke rene)..... Så henger man de opp og passer på at det ikke bare hoper seg opp, men tar noe hver dag.... Mulig jeg ikke ser eller hører, men har aldri verken sett eller hørt at hun har vasket gulver, eller har blandet seg en bøtte og vasker stor-rent, vasker badet, vasker vinduer...... kun rydding og dra over vasken..... Samme med henne selv...... for meg er det helt uaktuelt å ikke dusje, vaske håret og sminke meg, før jeg tar på meg valige klær......ser hun som oftest bare står opp, og sminker seg...... Dette er bare noen observasjoner, og jeg beklager, men det hun viser er det jeg ser, og det er latskap blandet med at hun aldri har lært å være strukturert og organisert i det daglige livet....... mye skyldes nok at hun aldri har hatt en vanlig 8-16 jobb, der organisering, klokkeslett, prioriteringer mm, er viktig.... 📍 5
elskersommer Skrevet 30. oktober #55130 Skrevet 30. oktober Det var vel noen som lurte på hva dunejakkene til careless inneholder. Her er fasiten 🙂 Bildet fra SE sin Snapchat 2
Bellabellee Skrevet 31. oktober #55131 Skrevet 31. oktober Vokteren skrev (10 timer siden): At hun er uhygienisk har vi fått bevis på flere ganger tidligere: Baker hun på bade? Ser ut som det står rett over toalettet?? 😳🤮 5
Eris Skrevet 31. oktober #55132 Skrevet 31. oktober Bellabellee skrev (2 timer siden): Baker hun på bade? Ser ut som det står rett over toalettet?? 😳🤮 Hun hever bolledeig rett over doen ja… 6
Bibbi_ Skrevet 31. oktober #55133 Skrevet 31. oktober Bellabellee skrev (7 timer siden): Baker hun på bade? Ser ut som det står rett over toalettet?? 😳🤮 Jepp. Men si for guds skyld at hun ikke er uhygienisk. Til og med det forsvares her inne! Stakkars de på skolen til barnet som skulle spise dette 🤮 Men ja, dama er ekkel, grisete, lat, uhygienisk og ja æsj. 5 6
elskersommer Skrevet 31. oktober #55134 Skrevet 31. oktober Bibbi_ skrev (1 time siden): Jepp. Men si for guds skyld at hun ikke er uhygienisk. Til og med det forsvares her inne! Stakkars de på skolen til barnet som skulle spise dette 🤮 Men ja, dama er ekkel, grisete, lat, uhygienisk og ja æsj. Å heve bolledeigen over doskåla slik hun gjorde er uhygienisk.. De som nærmest forsvarer dette kan umulig forstå hvor grisete det er,🙄 Men det jeg nesten reagerte aller mest på når denne episoden kom opp var at hun faktisk ga bort disse pizzasnurrer til en fotballcup. Det er da andre som skal spise disse varene hun produserer over toalettskåla🤮 Bare tanken på det får meg dårlig.. 8 2
Bibbi_ Skrevet 31. oktober #55135 Skrevet 31. oktober elskersommer skrev (4 minutter siden): Å heve bolledeigen over doskåla slik hun gjorde er uhygienisk.. De som nærmest forsvarer dette kan umulig forstå hvor grisete det er,🙄 Men det jeg nesten reagerte aller mest på når denne episoden kom opp var at hun faktisk ga bort disse pizzasnurrer til en fotballcup. Det er da andre som skal spise disse varene hun produserer over toalettskåla🤮 Bare tanken på det får meg dårlig.. Ja, var fotballcup det var. Da beklager jeg at jeg skrev skole, før noen henger meg for det. 😄 Jeg synes oppriktig synd på de som skulle spise det i hvertfall. Håper flere fikk det med seg så de unngikk pizzasnurrene hennes.. 5
Roe Skrevet 31. oktober #55136 Skrevet 31. oktober Hvem vet om den faktisk ble servert til noen, eller om det bare var et stunt for galleriet for å skape klikk til kanalen sin? 🤷🏽♀️ 2
Anonym_2024 Skrevet 31. oktober #55137 Skrevet 31. oktober elskersommer skrev (10 timer siden): Det var vel noen som lurte på hva dunejakkene til careless inneholder. Her er fasiten 🙂 Bildet fra SE sin Snapchat Det er supert hvis det stemmer at dunene er RSD sertifiserte. Da skal de være merket med symbolet for dette, i følge dyrevernalliansen. 4 1
Anemoi Skrevet 31. oktober #55138 Skrevet 31. oktober (endret) Selgeren SET sier: «Vi skal laminere bryn hjemme, og fikse de sammen😍😍😍» Hun kan sikkert få premie for ett av dagens minst meningsfulle influenserinnlegg! 🤭 Endret 31. oktober av Anemoi 7
Anonym_2024 Skrevet 31. oktober #55139 Skrevet 31. oktober Anemoi skrev (2 minutter siden): Selgeren SET sier: «Vi skal laminere bryn hjemme, og fikse de sammen😍😍😍» Hun kan sikkert få premie for ett av dagens minst meningsfulle influenserinnlegg! 🤭 Det må være skjult reklame? 2
Anemoi Skrevet 31. oktober #55140 Skrevet 31. oktober Roe skrev (11 minutter siden): Hvem vet om den faktisk ble servert til noen, eller om det bare var et stunt for galleriet for å skape klikk til kanalen sin? 🤷🏽♀️ Tenker du at det kan være et stunt?! Da lyver hun jo til følgerne sine… 😲 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå