Anemoi Skrevet 8. oktober #53801 Skrevet 8. oktober NoaideBiehtar skrev (32 minutter siden): Det bør gå begge veier, ref diskusjonen for noen dager siden. De som ikke vil kritisere og klage på absolutt alt og alle bør slippe å bli anklaget for å være kjøpt og betalt (!!), i familie med SE eller å være "fan". Slutt å sette folk i bås, enkelt og greit. Enig med deg i det, samtidig snakker vi vel her om ytterpunktene. Jeg opplever at de aller fleste argumenterer saklig. Syns det blir for polariserende og lite nyansert å dele kun inn i to sort/hvit-grupper. 1 2
Tigerfrue Skrevet 8. oktober #53802 Skrevet 8. oktober NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Det bør gå begge veier, ref diskusjonen for noen dager siden. De som ikke vil kritisere og klage på absolutt alt og alle bør slippe å bli anklaget for å være kjøpt og betalt (!!), i familie med SE eller å være "fan". Slutt å sette folk i bås, enkelt og greit. Enig i det du skriver. Vi får prøve og ikke sette hverandre i båser, og heller prøve å finne en middelvei. For det er viktig å huske på at vi har forskjellige meninger om ting, og ser kanskje ting litt forskjellig også, men alle må få lov til å mene det de vil 😊 3 3
elskersommer Skrevet 8. oktober #53803 Skrevet 8. oktober Er dette noe fint da?🙈 Bilde fra SE sin Snapchat 7
Orly Skrevet 8. oktober #53804 Skrevet 8. oktober elskersommer skrev (11 minutter siden): Er dette noe fint da?🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Nei virkelig ikke , men noen synes sikkert det🤷♀️ 18
Bibbi_ Skrevet 8. oktober #53805 Skrevet 8. oktober elskersommer skrev (58 minutter siden): Er dette noe fint da?🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Å kjære vene! Er hun seriøs? 9
oss-to Skrevet 8. oktober #53806 Skrevet 8. oktober Spennande at ho har brukt lang tid på å utvikle buksa! Hadde vore veldig gøy å få sjå litt meir frå sjølve prosessen – til dømes prototypane endringane som er gjort undervegs. Akkurat no er det litt vanskeleg å forstå kva som faktisk er utvikla, så håpar ho vil dele litt meir! 3 3
Tigerfrue Skrevet 8. oktober #53807 Skrevet 8. oktober GulleGull skrev (12 minutter siden): Låra rett i skoa😅 Hva er sålen laget av? Er den sånn mega glatt ankelknekker? Ja, låra rett i 😅 de som kanskje kler disse, må jo være typ 180 høye, og ha lange flotte ben..... 2
Stargaze Skrevet 8. oktober #53808 Skrevet 8. oktober De var jo enormt vide på henne de støvlene. Og hun har kraftige legger. Kan ikke være mange de passer til. Ikke fint når de slenger rundt leggen 5 1
oss-to Skrevet 8. oktober #53809 Skrevet 8. oktober Ho seier at ho utviklar produkta, men ho verka veldig overraska då ho pakka ut vareprøvane. Har ho dårleg korttidsminne, eller er det noko eg ikkje forstår? 8 4
Isola2 Skrevet 8. oktober #53810 Skrevet 8. oktober oss-to skrev (46 minutter siden): Ho seier at ho utviklar produkta, men ho verka veldig overraska då ho pakka ut vareprøvane. Har ho dårleg korttidsminne, eller er det noko eg ikkje forstår? Er jo ofte slik når man bestiller ting fra Kina at det ser noe annerledes ut IRL..Tyrkiadelen av Kina altså..eller hvordan var dette nå igjen..?! 3 8
Vanilje70 Skrevet 8. oktober #53811 Skrevet 8. oktober elskersommer skrev (3 timer siden): Er dette noe fint da?🙈 Bilde fra SE sin Snapchat 😂 Tenkte jeg skulle kommentere, men lot være, tror det er best. Weeell..hvem er det som designer alle klærne henbes? Er dette moten, eller er det noe hun selv har funnet på? Må le 8
Måne Rampelyset Skrevet 8. oktober #53812 Skrevet 8. oktober Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 2 2
Era Vulgaris Skrevet 8. oktober #53813 Skrevet 8. oktober elskersommer skrev (3 timer siden): Er dette noe fint da?🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Virkelig ikke min smak, men sikkert noen som kjøper disse også. Cowboyboots? Er det in igjen, altså? Husker jeg hadde et par på midten av 80-tallet, utrolig vonde på foten og livsfarlig å gå med på vinteren. 9
Mei88 Skrevet 8. oktober #53814 Skrevet 8. oktober Era Vulgaris skrev (12 minutter siden): Virkelig ikke min smak, men sikkert noen som kjøper disse også. Cowboyboots? Er det in igjen, altså? Husker jeg hadde et par på midten av 80-tallet, utrolig vonde på foten og livsfarlig å gå med på vinteren. Sto i en avis eller noe her for litt siden at "hesteklær/stallklær" er den nye moten. Men typiske ridesko har jo vært populært lenge, så overrasker meg ikke det grann at sånne støvler er på vei inn 2
elskersommer Skrevet 8. oktober #53815 Skrevet 8. oktober Era Vulgaris skrev (15 minutter siden): Virkelig ikke min smak, men sikkert noen som kjøper disse også. Cowboyboots? Er det in igjen, altså? Husker jeg hadde et par på midten av 80-tallet, utrolig vonde på foten og livsfarlig å gå med på vinteren. Det mønsteret på siden ødela skoa😔 2
Eyr Skrevet 8. oktober #53816 Skrevet 8. oktober oss-to skrev (På 6.10.2025 den 15.05): Eg trur at stadige krav om bevis og benektelser, i tillegg til personangrep, kan skape eit behov hos nokon til å dokumentere alt, lagre gamle skjermbilder og liknande – ikkje nødvendigvis fordi det handlar om eigne motiv, men som ein måte å vere trygg på i møte med konstant gransking. Når det er sagt. So kjenner eg standpunkta i saker til mange av brukarane her. Eg er nyskjerrig å høyre kva du tenkjer om sak, og ikkje nødvendig vis om debattantar. Er jo stadig velk falske nyheter og desinformasjon ut å går så skjønner godt folk som har lyst til å holde folk ansvarlige for det de sier jeg. 2
oss-to Skrevet 8. oktober #53817 Skrevet 8. oktober Eyr skrev (11 minutter siden): Er jo stadig velk falske nyheter og desinformasjon ut å går så skjønner godt folk som har lyst til å holde folk ansvarlige for det de sier jeg. I prinsippet er eg samd, det er viktig å halde folk ansvarlege for det dei seier. Samstundes blir det ofte litt "dam if you do, dam if you don’t". Til dømes når folk hevdar at SE ikkje eksponerer barna, men så legg nokon fram "bevis", risikerer dei å bli skuldsette for vidareeksponering. Så det er ikkje alltid så enkelt i praksis. 4 2
Sol79 Skrevet 8. oktober #53818 Skrevet 8. oktober (endret) Grusomme! Men ser at modellene hennes også bruker cowboyboots til kjole. Disse er jo styggere enn de Therese Lien bruker også. Er det andre enn Carina Dahl som går med den type boots nå til dags? Endret 9. oktober av Sol79 2 6
Anemoi Skrevet 8. oktober #53819 Skrevet 8. oktober SET som sier hun er på leting etter gode steder å lage reklamefilmer i det nye huset… 😉 (Fra snap i dag.) 5
oss-to Skrevet 8. oktober #53820 Skrevet 8. oktober Anemoi skrev (2 minutter siden): SET som sier hun er på leting etter gode steder å lage reklamefilmer i det nye huset… 😉 (Fra snap i dag.) Det er flott ho tek råd herfra. Eg står ved kommentaren min om planlegging. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå