Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

Ble så stille her etter droppet i kveld... 

Hva vil du snakke om? Er her jeg, sikkert andre også 🙂 tanker om droppet? Jeg tror ikke det  gikk så bra. Eller så er Sara bare opptatt med Vegard 🫠 siden hun ikke har oppdatert på snap.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angel75 skrev (20 minutter siden):

Hva vil du snakke om? Er her jeg, sikkert andre også 🙂 tanker om droppet? Jeg tror ikke det  gikk så bra. Eller så er Sara bare opptatt med Vegard 🫠 siden hun ikke har oppdatert på snap.

Sikkert så sykt mange som screenshotta det antrekket med loing og nuprer istad - og det ser hun jo... Så de planlegger hvordan de skal juge/forsvare dette i morgen 🤪🥴😅

• Liker 10
Skrevet
Bibbi_ skrev (50 minutter siden):

Ble så stille her etter droppet i kveld... 

Garantert at disse klærne ikke har " føket ut"  i kveld....... lenge etter droppet kl 21, så la hun ut reklame-snapper om at denne toppen/genseren passer fint til "ettellerannet" og denne lange cardiganen passet fint til Solveig kjolen mm. Dette har ikke jeg sett hun har gjordt før ihvertfall.

Så hun hadde garantert skryti om dette gikk strålende.

• Nyttig 6
Skrevet

IMG_2158.thumb.jpeg.498e6c668b13291c1ee50ef37d83f010.jpegpoppet opp på utforsk 😉

• Liker 4
Skrevet
Fnug skrev (2 timer siden):

IMG_2158.thumb.jpeg.498e6c668b13291c1ee50ef37d83f010.jpegpoppet opp på utforsk 😉

Vi ser jo ikke datoen her… kan være screenshot fra tidligere drop. Folk kan da ikke være så gale at de kjøper klær som nupper etter en gangs bruk 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Klittings skrev (17 minutter siden):

Vi ser jo ikke datoen her… kan være screenshot fra tidligere drop. Folk kan da ikke være så gale at de kjøper klær som nupper etter en gangs bruk 🙈

Du har rett. Det er mykje vi ikkje ser. Desse bileta fungerer mest som reklameplakatar. Når det gjeld kjøp av klær med låg kvalitet og kort haldbarheit, er ikkje alle så bevisste, dessverre.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

703 bestillinger, av 5 plagg i 3 forskjellige farger, til en verdi av 1,1 millioner er ikke allverden......

Og når jeg ser hva hun skriver på det vedlagte bilde...... går og henter helt nye, ubrukte plagg i skapet, og skylder på lyset som forklaring til de mange der ute som spør om det nupper..... 🙄 nei, nupper ikke, bare lyset...... altså, hun står der å JUGER...... alle så at under den ene armen, mot skapet, var nuppete ( ikke lett å ta bilder, pga hun tokk armen fort ned igjen), og at det brukte skjørtet var fult av nupper og slitasje......Screenshot_20251006_100745_Snapchat.thumb.jpg.282472ce1edb4086ff16e8fad31c992d.jpg

• Liker 8
Skrevet

I produktbeskrivelsen til de nye drop-klærne står det følgende: «Materiale: 53% polyester, 38% akryl, 7% ull, 2% elastan.»
Det er en kjent sak at slike klær er spesielt utsatt for napping. Artikkelen (lenke nedenfor) nedenfor har overskriften:
Plaggene du bør styre unna hvis du vil ha noe som holder. Sitat fra artikkelen:

«Hadde det derimot vært akryl i ullplagget, da ville Gravdal unngått den.

– Akryl er helt syntetisk og gjør at plagget får nupper og det blir klamt å gå med, sier hun.

Hun studerer en hvit jakke, som hun raskt konkluderer med at hun aldri ville kjøpt.

– Ja, jeg kjente det var noe. Denne er 50 prosent bomull og 50 prosent akryl. Denne vil bli nuppete etter vask.

Også en genser som er laget av 65 prosent polyester og resterende av viskose tror hun folk bør holde seg borte fra. Plagget vil ikke se fint ut etter vask.»

https://trdby.adressa.no/livsstil/i/KzLraM/plaggene-du-bor-styre-unna-om-du-vil-ha-noe-som-holder

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tigerfrue skrev (11 minutter siden):

703 bestillinger, av 5 plagg i 3 forskjellige farger, til en verdi av 1,1 millioner er ikke allverden......

Og når jeg ser hva hun skriver på det vedlagte bilde...... går og henter helt nye, ubrukte plagg i skapet, og skylder på lyset som forklaring til de mange der ute som spør om det nupper..... 🙄 nei, nupper ikke, bare lyset...... altså, hun står der å JUGER...... alle så at under den ene armen, mot skapet, var nuppete ( ikke lett å ta bilder, pga hun tokk armen fort ned igjen), og at det brukte skjørtet var fult av nupper og slitasje......Screenshot_20251006_100745_Snapchat.thumb.jpg.282472ce1edb4086ff16e8fad31c992d.jpg

Den der lo jeg litt av😅 for det sorte skjørtet i går så man tydelige nupper på fram siden. Å bak på høyre armen på jakken. For all del, mange kler som blir fort nuppete. Da visst det er en blanding av viskose, bomull og polyester. Men jeg forstår Sara som gjerne ikke vil vise nupper men ting som er unyppete! Det sier liksom seg selv. Alt skal liksom være i så kosete stoff, men det innbærer også dessverre dårligere kvalitet😅 å for mennesker for har jobbet med mote eller hatt kler som lidenskap i ekstremt mange år. De har jo alle bygd seg opp en solid garderobe ut fra dyre og billige merkevarer. Men ofte er det som går igjen materialene som brukes. Stil messig er ikke careless under den kategorien. Da er det jo kjekt med sånne som Helene sunde som lever av å vise mote, men som er veldig opptatt av hva materiale klerne er laget av, men sier også: « denne er en blanding med ull og polyester så den vil nok nuppe seg, men ett fint alternativ for under 500 lappen.»

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Mallisaen skrev (10 timer siden):

Sikkert så sykt mange som screenshotta det antrekket med loing og nuprer istad - og det ser hun jo... Så de planlegger hvordan de skal juge/forsvare dette i morgen 🤪🥴😅

Du fikk rett, noe av det første SET gjorde i dag, var å filme for å «bevise» at klærne fra droppet ikke var nuppete… 😉
Jeg har inntrykk av at CL har fått et dårlig rykte mtp kvalitet. Det har for eksempel vært flere eksempler med klær som nupper. Følgerne har spurt, men SET har latterliggjort dette og påstått at det kun var smuler etter at hun hadde spist. 
En lite lur strategi! 🤭

Endret av Anemoi
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Tigerfrue skrev (31 minutter siden):

Ho lever av å vise fram klær, men i den nye 40-millionarsvillaen ser vi dei i ein mørk, overfylt garderobe – med merkelappar på som om ho ikkje eigentleg brukar dei. Nupp og smular skuldast lys, men kanskje dårleg lyssetjing er ein del av poenget?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Å blande ull og akryl er en dårlig idé, og dette gjorde at jeg også droppet å kjøpe Kathrine-settet i går. Synd, for det var virkelig knallfint. Jeg er neppe den eneste som heller betaler mer for klær med bedre materialer, så jeg tror CL har mer å hente på den strategien. 

1, 1 mill i omsetning i løpet av en times tid er likevel enormt sterkt, så de er nok godt fornøyde.  

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tigerfrue skrev (39 minutter siden):

At Sara juger er ikke noe nytt! 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Tigerfrue skrev (50 minutter siden):

nei, nupper ikke, bare lyset...... altså, hun står der å JUGER...... alle så at under den ene armen, mot skapet, var nuppete

Det er faktisk mulig at belysningen spiller bildene fra filmen et puss, altså, og at du har sett feil. Det er i alle fall rimelig grovt å spekulere i at SET bevisst lyver om dette. 

Endret av Undrende123
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Undrende123 skrev (2 minutter siden):

Det er faktisk mulig at belysningen spiller bildene fra filmen et puss, altså, og at du har sett feil. Det er i alle fall rimelig grovt å spekulere i at SET bevisst lyver om dette. 

Det var vel ikke veldig vanskelig å se på bildet som ble lagt ut her at det var nuppete???

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Det var vel ikke veldig vanskelig å se på bildet som ble lagt ut her at det var nuppete???

Det er et uklart bilde som er tatt mens SET er i bevegelse i et rom som er dårlig opplyst. Vi kan ikke vite ut fra et skjermbilde om plagget nupper eller ei. 

• Liker 3
Skrevet
Undrende123 skrev (5 minutter siden):

Det var ikke belysningen som spilte oss ett puss, altså..... det er jo bare å se på bilde av dette skjørtet hun hadde på seg i går.....Screenshot_20251005_211053_Snapchat.thumb.jpg.981e7e561d3c933afdcc0bb596b5910d.jpg

• Liker 4
Skrevet
Undrende123 skrev (28 minutter siden):

Å blande ull og akryl er en dårlig idé, og dette gjorde at jeg også droppet å kjøpe Kathrine-settet i går. Synd, for det var virkelig knallfint. Jeg er neppe den eneste som heller betaler mer for klær med bedre materialer, så jeg tror CL har mer å hente på den strategien. 

1, 1 mill i omsetning i løpet av en times tid er likevel enormt sterkt, så de er nok godt fornøyde.  

Enig med deg, jeg syns at materialblandingen gir klærne rødt ikke-kjøp-lys. Jeg tenker som deg, jeg betaler heller litt mer og er nøye på materialvalg. Fast fashion prøver jeg å unngå. 
Litt av CL-strategien har jo vært at klærne ikke skal være så dyre. Men - det er sannelig  ikke lett å holde prisene nede og samtidig ha god kvalitet! Jeg tviler på at de går for den varianten, da risikerer de å prise seg ut av markedet. Også for CL er det salg og fortjeneste som er hovedmål nr. 1. 
Å si at 1.1 mill. og 703 bestillinger er «et enormt sterkt resultat», er helt i tråd med hvordan SET så å si alltid presenterer det meste… 😉 Ved tidligere dropp (de foregående årene) har salgene vært betydelig større. Kjøperne er tydeligvis følgere som vet eksakt når de skal bestille og som sitter klar på klokkeslettet. Kurven er ofte rett opp og rett ned, men flere har tidligere handlet mer. I et lengre perspektiv synes det som om drop-salget flater ut for CL. Så gjenstår det å se om butikkene kan veie opp for dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (33 minutter siden):

At Sara juger er ikke noe nytt! 

Juger OG legger på latter-emojis. Fryktelig profesjonelt, altså. Ærlig talt, at noen i det hele tatt legger igjen penger hos denne bedriften er meg en gåte. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Tigerfrue skrev (14 minutter siden):

Det var ikke belysningen som spilte oss ett puss, altså..... det er jo bare å se på bilde av dette skjørtet hun hadde på seg i går.....Screenshot_20251005_211053_Snapchat.thumb.jpg.981e7e561d3c933afdcc0bb596b5910d.jpg

Nei det må da være måte på å prøve å bortforklare nupper og ræva kvalitet 😂 Ikke veldig vanskelig å se. Men klart, ønsker man ikke å se nupper så er det sikkert mulig å unngå å se de....

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...