Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Dessverre virker det sånn. Og regelverk er langt unna. Hennes barn vil være voksne når og hvis det kommer på plass. Men hvor lenge orker de holde på sånn? SET er oppvokst i dette, moren har lagt ut i media om SET fra tidlig alder, i en kombo av missekonkurranser og ME-fokus. Levesett går gjerne i arv. Men de må jo ødelegges totalt mentalt av dette med tiden? Er selvfølelsen så knyttet opp mot merkevaren at de føler seg verdiløse hvis de logger av? Virker som om det gir dem mening i livet. I tillegg til masse penger selvsagt.  at de har et ekstremt behov for oppmerksomhet, konstant og ekstremt.

I det siste har SET, Kari Anne vilde,Martine Halvorsen,ulrikke og Hanna Martine fått barn. Å alle eksponerer de små. De vil liksom ikke ta til seg noe kritikk.. 

Å det er jo fordi de ser hvor mye penger de tjener på dette..

• Liker 4
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Og mor trasker rundt i monitor med treningsklær fra Careless. Perfekt timing for litt reklame i gråsonen. 

Er oppe i 32 bilder nå siden mandag formiddag😔 kunne sikkert lagt til flere.  Men mye er fra video så må liksom ta 1 bilde fra hver video

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Doris Becker skrev (17 minutter siden):

Det blir også en lojal gjeng, de danner en gruppe, som finner tilhørighet gjennom blant annet ME, vil jeg tenke i SET sitt tilfelle. Kvinner som er syke, og som finner tilhørighet hos SET og Careless. Der klær og produkter blir nærmest som klubb-klær å regne. Og der lanseringene skaper voldsomt engasjement, de samles, det telles ned, det vises kjøp, kommentarer fra ivrige fans legges ut, de som kommer med positive tilbakemeldinger får masse oppmerksomhet, de henger ut de negative "sammen", ler og koser seg, og de føler de er en del av SET sin suksess, der hun viser hvor mye som er kjøpt, 2 MILL på 1 MIN!!!! Også så glad SET blir, når pengene renner inn! Hun girer dem voldsomt opp. Dette er det strenge regler for i andre bransjer. Spillbransjen blant annet. Og Shein fikk advarsel. Men ikke influencere.

Helt enig! 🎯 Derfor er det så viktig å rope ut og opplyse om dette i alle de kanaler som fins. 

Endret av Anemoi
  • Nyttig 8
Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Det blir også en lojal gjeng, de danner en gruppe, som finner tilhørighet gjennom blant annet ME, vil jeg tenke i SET sitt tilfelle. Kvinner som er syke, og som finner tilhørighet hos SET og Careless. Der klær og produkter blir nærmest som klubb-klær å regne. Og der lanseringene skaper voldsomt engasjement, de samles, det telles ned, det vises kjøp, kommentarer fra ivrige fans legges ut, de som kommer med positive tilbakemeldinger får masse oppmerksomhet, de henger ut de negative "sammen", ler og koser seg, og de føler de er en del av SET sin suksess, der hun viser hvor mye som er kjøpt, 2 MILL på 1 MIN!!!! Også så glad SET blir, når pengene renner inn! Hun girer dem voldsomt opp. Dette er det strenge regler for i andre bransjer. Spillbransjen blant annet. Og Shein fikk advarsel. Men ikke influencere.

Har du erfaring med det du skriver om me syke? 

Jeg syns det er å generalisere en gruppe for å legalisere egne  meninger. 

• Nyttig 7
Skrevet
Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Forskjellen er at folk flest ikke har en venninnefølelse ovenfor kjøpmannen på Rema 1000. Den parasosiale komponenten av markedsføringen til influensere slik som Sara Emilie er enormt kraftfull.

Og den dagen den lokale eieren av Rema 1000 her begynner å dele personlig om intriger på arbeidsplassen, dårlig søvn hjemme, utfordringer ungene hans/hennes har på skolen, sykdommer, oppkast +++ er den dagen jeg slutter å handle der.

Men hvem i all verden har kommet på denne fantasien om venninnefølelse?🙈🙈

Jeg følger henne, jeg synes hun har skikkelig fine tur- og treningsklær. Jeg trener en god del.  Jeg liker interiør og følger mange som viser fram interiør. Jeg liker interiør. Derfor! 
Kan dere slutte å ilegge oss normale og oppegående mennesker meninger og følelser vi ikke har. Jeg har IKKE(!) noen form for venninnefølelse for Sara Emilie Tandberg, jeg følger henne fordi hun viser fram ting jeg er interessert i. Også er hun et positivt menneske, det trenger absolutt denne verden mer av. Mer kjærlighet, mindre hat❤️

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Minimeg1234 skrev (14 minutter siden):

Har du erfaring med det du skriver om me syke? 

Jeg syns det er å generalisere en gruppe for å legalisere egne  meninger. 

Jeg vet bare at hun benytter seg mye av sykdommen sin, og at det kan få ME-syke til å søke til hennes kanal. Hvor hun blander snakk om sykdommen med salg av produkter.

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (På 16.9.2025 den 14.27):

Du har jo handlet tøy fra KINA🙈

Har ikke du? Nike, Adidas, Puma, Under Armour, New Balance, Reebok, Decathlon er bare et lite knippe merker som får klær produsert i Kina. Å sammenligne dette med Temu er så dumt at jeg har ikke ord🙈

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (På 16.9.2025 den 14.15):

Ja i følge nyhetene så handler nordmenn mye på Temu?! Trodde det var noe alle visste.

Siden du skryter så av tightsen og hvordan den sitter og ikke er gjennomsiktig,  vil du legge ut et bilde så vi kan se? Kanskje flere får lyst til å handle Careless tights. 😊

Seriøst? Det er det frekkeste! Du kan legge ut bilde av deg her dersom du tenker at dette er stedet for private bilder. Dette er andre gang du ber meg legge ut private bilder av meg her inne. Det er å tråkke langt over streken!

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Totton skrev (11 minutter siden):

Men hvem i all verden har kommet på denne fantasien om venninnefølelse?🙈🙈

Jeg følger henne, jeg synes hun har skikkelig fine tur- og treningsklær. Jeg trener en god del.  Jeg liker interiør og følger mange som viser fram interiør. Jeg liker interiør. Derfor! 
Kan dere slutte å ilegge oss normale og oppegående mennesker meninger og følelser vi ikke har. Jeg har IKKE(!) noen form for venninnefølelse for Sara Emilie Tandberg, jeg følger henne fordi hun viser fram ting jeg er interessert i. Også er hun et positivt menneske, det trenger absolutt denne verden mer av. Mer kjærlighet, mindre hat❤️

Snakk om og gå i full forsvarsposisjon.. er da ikke nevnt deg i det @Snublefot62 skrev

• Liker 11
Skrevet
Doris Becker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet bare at hun benytter seg mye av sykdommen sin, og at det kan få ME-syke til å søke til hennes kanal. Hvor hun blander snakk om sykdommen med salg av produkter.

Hun har vært /er syk selv og donerer penger til me forskning. 

Jeg fikk vennen min som er med i disse me sidene på fb til å søke på Careless. Det står svært få innlegg der inne om dem. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Totton skrev (4 minutter siden):

Seriøst? Det er det frekkeste! Du kan legge ut bilde av deg her dersom du tenker at dette er stedet for private bilder. Dette er andre gang du ber meg legge ut private bilder av meg her inne. Det er å tråkke langt over streken!

Men da rapporterer du det🙂

• Liker 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Hun har vært /er syk selv og donerer penger til me forskning. 

Jeg fikk vennen min som er med i disse me sidene på fb til å søke på Careless. Det står svært få innlegg der inne om dem. 

Å hun donerer fordi hun MÅ.. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Snakk om og gå i full forsvarsposisjon.. er da ikke nevnt deg i det @Snublefot62 skrev

Jeg forsvarer alle som får dette stempelet om venninnefølelse. Det er ganske utidig og frekt. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Å hun donerer fordi hun MÅ.. 

mitt poeng er at hun snakker om me pga hun har hatt/ har det selv. 

Hva er det du prøver å hinte til ?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (4 minutter siden):

«Ny forskning viser at influensere får deg til å kjøpe produkter ved å fremstå som en nær venn.»

https://www.universitas.no/forskerintervju-influensere-nyhet/min-bestevenn-influenseren/126610

De trenger bare et par tusen sårbare, så selger de for titalls millioner, når varekostnaden er så liten.Avansen er skyhøy! Hvis 2000 kjøper et plagg til 1000 kr, så har hun tjent 2 mill, og varekostnaden utgjør bare en brøkdel. Å benytte sykdom er det jeg kaller grov emosjonell markedsføring. Og det skulle vært rammet av regelverk, men dessverre går det som "privat underholdning".

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Minimeg1234 skrev (2 minutter siden):

mitt poeng er at hun snakker om me pga hun har hatt/ har det selv. 

Hva er det du prøver å hinte til ?

Hinter da ikke til noe. Men veldig mange tror hun gir til ME fordi hun er "mor hjertegod"..  var kun det jeg mente.

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

😂😂 jeg har aldri bedt deg om det før. Vil gjerne at du viser meg det andre innlegget, takk!  Tror du forresten noen hadde kjent igjen på bena? Går ut i fra det er der du har tighset, og ikke i ansiktet. 

Det er jo ingen som ber noen om å legge ut et bilde av dem selv på et anonymt forum uten å ha en baktanke med det . De vet at det ikke vil bli lagt ut. 

Spørsmålet blir brukt som et virkemiddel for å oppnå noe. 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Hinter da ikke til noe. Men veldig mange tror hun gir til ME fordi hun er "mor hjertegod"..  var kun det jeg mente.

Det klarte jeg ikke å skjønne av innlegget ditt. 
Hun kunne valgt å donere til noe annet men hun valgte Me forskning. Og det er det hun takkes for.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Ja effektivt er det også. Folk med ME handler jo hos CL bla pga donasjoner til ME saken. Tror ikke det hadde gitt like stor payback-effekt å donere til diabetes-saken, som det kanskje var ymtet frempå en gang. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...