Minimeg1234 Skrevet 15. september #51681 Skrevet 15. september (endret) JojoMoyes skrev (19 minutter siden): Ok ville bare ha bekreftet at de som blir inspirert av henne er ikke spesielt kravstor . Personlig liker jeg å la meg inspirere av noen som faktisk gjør en innsats selv og helst har noen resultater å vise til 💪🏻🏃🏼♀️➡️(da mener jeg ikke økonomisk ) Strålende dag ! Nå er det trening og skrittmaraton 🏋️♂️ Hehe ja vi er ulike. Ingen overraskelse at du ikke blir inspirert av Sara E. Det visste jeg allerede., Men la oss som blir det få lov til det uten å måtte forsvare oss og få stikk til oss hele tiden. lykke til med trening og skrittmaraton i dag. Her er det roing og tung styrke som står på planen. Endret 15. september av Minimeg1234 1 4
Anemoi Skrevet 15. september #51682 Skrevet 15. september (endret) elskersommer skrev (36 minutter siden): Tror nok SET hadde forventet ett mye høyere salg Bilde fra SE sin snapchat Svakheten med at SET legger ut dette, er jo at man ikke vet samlet volum, hvor mange som kjøpte jakker og hvor mange som handlet noe annet. Det er 523 bestillinger, hvis alle bestilte hver sin skalljakke til 1500 kr., hadde salget ligget på ca 785 000. Nå solgte de for 966 000 kr. - noen bestilte kanskje to jakker eller to størrelser, eller andre produkter. Og er det dagsomsetningen i går eller er det tall fra selve droppet? Jeg legger ved SET sine kommentarer til droppet. Det skal hun ha, hun er en flink selger - uansett hvordan det går, vinkler hun det til noe positivt. Her er det forskjell på privatpersonen Sara Emilie og selgeren SET, forretningskvinnen er nok veldig bevisst på hvordan hun framstiller situasjonen utad. Hvordan og hva de sier på bakrommet, vet vi ingenting om - for jeg tror ikke på at SET «deler alt» med følgerne… 😉 Endret 15. september av Anemoi 3 5
GulleGull Skrevet 15. september #51683 Skrevet 15. september (endret) Anemoi skrev (8 minutter siden): Svakheten med at SET legger ut dette, er jo at man ikke vet samlet volum, hvor mange som kjøpte jakker og hvor mange som handlet noe annet. Det er 523 bestillinger, hvis alle bestilte hver sin skalljakke til 1500 kr., hadde salget ligget på ca 785 000. Nå solgte de for 966 000 kr. - noen bestilte kanskje to jakker eller to størrelser, eller andre produkter. Og er det dagsomsetningen i går eller er det tall fra selve droppet? Jeg legger ved SET sine kommentarer til droppet. Det skal hun ha, hun er en flink selger - uansett hvordan det går, vinkler hun det til noe positivt. Her er det forskjell på privatpersonen Sara Emilie og selgeren SET, forretningskvinnen er nok veldig bevisst på hvordan hun framstiller situasjonen utad. Hvordan og hva de sier på bakrommet, vet vi ingenting om - for jeg tror ikke på at SET «deler alt» med følgerne… 😉 Jeg tolker dette som ett svar tilbake på hva som blir tatt opp i tråden her for kort tid siden. Hvor fler av oss spør om hvor mye de faktisk har tatt inn og hvor mye de har solgt. Mens ett par brukere igjen mener bestemt CL har funnet en perfekt balanse. Endret 15. september av GulleGull Slettet ett overflødig ord 5
elskersommer Skrevet 15. september #51684 Skrevet 15. september GulleGull skrev (1 minutt siden): Jeg tolker dette som ett svar tilbake på hva som blir tatt opp i tråden her for kort tid siden. Hvor fler av oss spør om hvor mye de faktisk har tatt inn og hvor mye de har solgt. Mens ett par brukere igjen mener bestemt det CL har funnet en perfekt balanse. Jeg mener hun har sagt att det var 400 jakker i den grønne. Men mer i den rød. Så om det er 400 jakker til herre fordelt på fysiske butikker og nettbutikk så er det ikke mange igjen i hver størrelse Å hvordan vil salget av dette turtøyet gå når resten kommer på lager i November. En November hvor vi kan ha -10 og mye snø ute 4
Anemoi Skrevet 15. september #51685 Skrevet 15. september GulleGull skrev (2 minutter siden): Jeg tolker dette som ett svar tilbake på hva som blir tatt opp i tråden her for kort tid siden. Hvor fler av oss spør om hvor mye de faktisk har tatt inn og hvor mye de har solgt. Mens ett par brukere igjen mener bestemt CL har funnet en perfekt balanse. Ja, du har nok et poeng. 😉 Vi har sett flere ganger at tema her i tråden er blitt tatt opp av SET - og det er jo fint. Det eneste hun ikke justerer, er dessverre barneeksponeringen, den økte gjennom sommeren og er nå trasig stor. 6
Bibbi_ Skrevet 15. september #51686 Skrevet 15. september JojoMoyes skrev (37 minutter siden): Ok ville bare ha bekreftet at de som blir inspirert av henne er ikke spesielt kravstor . Personlig liker jeg å la meg inspirere av noen som faktisk gjør en innsats selv og helst har noen resultater å vise til 💪🏻🏃🏼♀️➡️(da mener jeg ikke økonomisk ) Strålende dag ! Nå er det trening og skrittmaraton 🏋️♂️ Det er jeg enig i. Blir du inspirert av "helsereisen" til SET, da er man ikke kravstor. Og jeg lurer på hva for aktivitet og kosthold man har hvis man blir inspirert av det hun foretar seg 🙈 9 2
Snublefot62 Skrevet 15. september #51687 Skrevet 15. september Anemoi skrev (2 timer siden): Når man sammenligner CL-jakkene med tilsvarende jakker hos andre mer kjente merker som har vært lenge på markedet, kan jeg ikke se særlige forskjeller kvalitetsmessig. Kan andre som kjenner til feltet, peke på noe? Nå har ikke jeg sett på Careless sin jakke spesielt, men en del detaljer ser veldig lik ut fra alle de andre jakkene Elements Production selger via andre merker/butikker i Norge. Og en av de største utfordringene jeg har med de er at de ser ok ut på overflaten - men i praksis fungerer de ikke over tid på vestlandet etter min erfaring. Spesielt misliker jeg den åpne glidelåsen denne og mange andre "regnjakker" dessverre kommer med. Greit nok at det er en flapp på innsiden så det ikke renner rett igjennom, men etter ei stund er den såpass mettet av fukt at det renner vann igjennom uansett. Igjen - ikke noe unikt med akkurat denne jakken men dette er nok igjen nok et produkt de bare har plukket fra en katalog og puttet logoen sin på. 3 6
Minimeg1234 Skrevet 15. september #51688 Skrevet 15. september oss-to skrev (32 minutter siden): Eg skjønar at mange let seg inspirere, men me må ikkje gløyme at Sara har deltatt på «16 ukers helvete», der ho har fått profesjonell hjelp med mat og trening. Det gjer situasjonen annleis enn for vanlege følgjarar som ikkje har same støtteapparat men no tenkjer dei får "gratis" tips. Der har du et viktig ord. Gratis. Man betaler ikke en krone for å følge SaraE. Det er ingen kontrakt om hva hun skal legge ut om sin helsereise . Hun deler det hun vil og følgerne velger om de vil se på eller ikke. Om en ikke er fornøyd med helsereisen hennes så avfølger man eller finner andre inspiratorer i tillegg. Jeg vil tro 16 ukers helvete har utarbeidet en kontrakt for hva deltakere får lov å si og vise. Dette er et konsept som er i salg så de vil nok verne veldig om sitt opplegg. Når det kommer til mat så ble det skrevet her inne tidligere at Sara E har fortalt at når det kommer til mat så er ikke hun så inspirerende siden hun spiser det samme i lange perioder (noe vi ser når det kommer til knekkebrødene .) 3
Snublefot62 Skrevet 15. september #51689 Skrevet 15. september Minimeg1234 skrev (Akkurat nå): Der har du et viktig ord. Gratis. Man betaler ikke en krone for å følge SaraE. Det er ingen kontrakt om hva hun skal legge ut om sin helsereise . Hun deler det hun vil og følgerne velger om de vil se på eller ikke. Om en ikke er fornøyd med helsereisen hennes så avfølger man eller finner andre inspiratorer i tillegg. Jeg vil tro 16 ukers helvete har utarbeidet en kontrakt for hva deltakere får lov å si og vise. Dette er et konsept som er i salg så de vil nok verne veldig om sitt opplegg. Når det kommer til mat så ble det skrevet her inne tidligere at Sara E har fortalt at når det kommer til mat så er ikke hun så inspirerende siden hun spiser det samme i lange perioder (noe vi ser når det kommer til knekkebrødene .) If you aren't paying for the product - you are the product. 5 14
Minimeg1234 Skrevet 15. september #51690 Skrevet 15. september Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Det er jeg enig i. Blir du inspirert av "helsereisen" til SET, da er man ikke kravstor. Og jeg lurer på hva for aktivitet og kosthold man har hvis man blir inspirert av det hun foretar seg 🙈 Ja det skulle du visst. Det er ikke direkte maten eller de konkrete skrittene som inspirerer. 4
Minimeg1234 Skrevet 15. september #51691 Skrevet 15. september Snublefot62 skrev (1 minutt siden): If you aren't paying for the product - you are the product. Tull . 3
Anemoi Skrevet 15. september #51692 Skrevet 15. september Snublefot62 skrev (4 minutter siden): If you aren't paying for the product - you are the product. Nemlig! 😉 5 2
oss-to Skrevet 15. september #51693 Skrevet 15. september Anemoi skrev (36 minutter siden): Svakheten med at SET legger ut dette, er jo at man ikke vet samlet volum, hvor mange som kjøpte jakker og hvor mange som handlet noe annet. Det er 523 bestillinger, hvis alle bestilte hver sin skalljakke til 1500 kr., hadde salget ligget på ca 785 000. Nå solgte de for 966 000 kr. - noen bestilte kanskje to jakker eller to størrelser, eller andre produkter. Og er det dagsomsetningen i går eller er det tall fra selve droppet? Jeg legger ved SET sine kommentarer til droppet. Det skal hun ha, hun er en flink selger - uansett hvordan det går, vinkler hun det til noe positivt. Her er det forskjell på privatpersonen Sara Emilie og selgeren SET, forretningskvinnen er nok veldig bevisst på hvordan hun framstiller situasjonen utad. Hvordan og hva de sier på bakrommet, vet vi ingenting om - for jeg tror ikke på at SET «deler alt» med følgerne… 😉 Konverteringsraten på 5,15 % betyr at ca. 5 av 100 besøkande kjøper noko. Tala kan likevel vere påverka av testbesøk eller spesielle periodar, så det høge talet viser ikkje alltid kor mange vanlege kundar som faktisk kjøper. 5
Donnap Skrevet 15. september #51694 Skrevet 15. september Anemoi skrev (17 minutter siden): Ja, du har nok et poeng. 😉 Vi har sett flere ganger at tema her i tråden er blitt tatt opp av SET - og det er jo fint. Det eneste hun ikke justerer, er dessverre barneeksponeringen, den økte gjennom sommeren og er nå trasig stor. Ja jeg hadde ikke visst om at det fantes noe som het kvinneguiden hvis det ikke var for Sara Emilie. Så takk for tipset Sara Emilie, er godt å ha ett sted å få utløp for frustrasjon over blant annet dårlig kundeservice, dårlig kvalitet på klærne og måten du behandler kunder og følgere på. 6 3 3
Anemoi Skrevet 15. september #51695 Skrevet 15. september oss-to skrev (1 minutt siden): Konverteringsraten på 5,15 % betyr at ca. 5 av 100 besøkande kjøper noko. Tala kan likevel vere påverka av testbesøk eller spesielle periodar, så det høge talet viser ikkje alltid kor mange vanlege kundar som faktisk kjøper. Ååååja, takk! 👍🏻 Jeg lærer stadig noe nytt, man supplerer hverandre ut fra ulike ståsteder. Det syns jeg er supert! 5
Snublefot62 Skrevet 15. september #51696 Skrevet 15. september Minimeg1234 skrev (4 minutter siden): Tull . Hvorfor er det tull? Det er da godt kjent etterhvert at mange bedrifter yter tjenester til brukere gratis fordi de får noe tilbake. Regner da med at du og har fått det med deg? 6 6
Minimeg1234 Skrevet 15. september #51697 Skrevet 15. september Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Hvorfor er det tull? Det er da godt kjent etterhvert at mange bedrifter yter tjenester til brukere gratis fordi de får noe tilbake. Regner da med at du og har fått det med deg? I forhold til det jeg skrev så er det tull. 4 1
Snublefot62 Skrevet 15. september #51698 Skrevet 15. september Minimeg1234 skrev (Akkurat nå): I forhold til det jeg skrev så er det tull. Men hvorfor? Du sier at det ikke koster deg noe å se på det Sara Emilie legger ut, og jeg påpeker da til deg at dersom du ikke betaler for tjenesten (noe du ikke gjør), så er du tjenesten. Så selv om du ikke betaler for dette så blir du altså produktet de tjener penger. For mange betyr det noe selv om det ikke gjør det for deg. 7 3
Minimeg1234 Skrevet 15. september #51699 Skrevet 15. september (endret) Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Men hvorfor? Du sier at det ikke koster deg noe å se på det Sara Emilie legger ut, og jeg påpeker da til deg at dersom du ikke betaler for tjenesten (noe du ikke gjør), så er du tjenesten. Så selv om du ikke betaler for dette så blir du altså produktet de tjener penger. For mange betyr det noe selv om det ikke gjør det for deg. Jeg vil ikke gå inn i diskusjon med deg om dette . Det leder bare til nye spørsmål som igjen leder til nye spørsmål kun med det formål om å fordumme meg (er min følelse) Endret 15. september av Minimeg1234 3 1 1
Snublefot62 Skrevet 15. september #51700 Skrevet 15. september Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke gå inn i diskusjon med deg om dette . Det leder bare til nye spørsmål som igjen leder til nye spørsmål kun med det formål om å fordumme meg (er min følelse) Det er helt greit. Realiteten er fortsatt at man som følger, og seer av innholdet, er produktet Snapchat selger. 4 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå