elskersommer Skrevet 10. september #51301 Skrevet 10. september Totton skrev (50 minutter siden): Så lenge folk klikker innpå og ser, så er det av interesse. Da fortjener de pengene Vel.. ingen som selger barna sine på nett fortjener lønn 😔 3 9
Bibbi_ Skrevet 10. september #51302 Skrevet 10. september elskersommer skrev (2 minutter siden): Samme hva andre kaller det.. jeg kommer aldri til og annerkjenne influencer som ett yrke.. det er ett hån mot de som virkelig jobber i Norge.. Å når frøken Tandberg mener att en influencer jobbet mer enn en sykepleier så blir det enda mer dumt Helt enig med deg. Det er en grunn til at de er influensere. De hadde aldri i verden hatt noe i et virkelig arbeidsliv å gjøre. 8 2
elskersommer Skrevet 10. september #51303 Skrevet 10. september Totton skrev (18 minutter siden): Hva så? Det er vel strengt tatt kun de selv som har noe med hvordan de organiserer sin egen flytting. Det er så utrolig lavmål å bry seg om det. Da burde de ikke vise det på Snapchat om vi ikke får diskutere det 2 10
Era Vulgaris Skrevet 10. september #51304 Skrevet 10. september Totton skrev (19 minutter siden): Hva så? Det er vel strengt tatt kun de selv som har noe med hvordan de organiserer sin egen flytting. Det er så utrolig lavmål å bry seg om det. Ingen hadde brydd seg hvis hun ikke la ut i det vide og brede om dette flyttekaoset. 11
elskersommer Skrevet 10. september #51305 Skrevet 10. september Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Helt enig med deg. Det er en grunn til at de er influensere. De hadde aldri i verden hatt noe i et virkelig arbeidsliv å gjøre. Om man følger litt med på f.eks tv programmer som Farmen,71 grader nord,kompani Lauritzen osv så får jo disse unge influencere helt sjokk.. Det å stå opp før kl 8 er jo helt fryktelig, de jammrer og bærer seg fordi du må gjøre arbeid gjennom en hel dag.. 11 2
Anemoi Skrevet 10. september #51306 Skrevet 10. september elskersommer skrev (Akkurat nå): Da burde de ikke vise det på Snapchat om vi ikke får diskutere det Enig, @elskersommer! Det som SET legger ut på sine offentlige kanaler, kan selvfølgelig diskuteres. Hun har lagt ut veldig mye gjennom lang tid om denne flyttingen, så hun hadde nok blitt skuffet om ingen viste noen som helst interesse for det… 😉 6 3
JojoMoyes Skrevet 10. september #51307 Skrevet 10. september elskersommer skrev (8 minutter siden): Om man følger litt med på f.eks tv programmer som Farmen,71 grader nord,kompani Lauritzen osv så får jo disse unge influencere helt sjokk.. Det å stå opp før kl 8 er jo helt fryktelig, de jammrer og bærer seg fordi du må gjøre arbeid gjennom en hel dag.. Når man er så lei av influensere som jeg er så styrer man unna de programmene som influenserne sirkulerer rundt i , ja jeg ser mye mindre på tv nå enn før for jeg får kvalmebyger av de samme trynene uansett hvor jeg snur meg . Men ja poenget ditt står for jeg har sett hvor tafatt de er i de programmene tidligere . Skulle gjerne sett en av de i helsevesenet på en langvakt . Hadde blitt mye sutring tenker jeg . 4 4
Donnap Skrevet 10. september #51308 Skrevet 10. september Era Vulgaris skrev (4 minutter siden): Ingen hadde brydd seg hvis hun ikke la ut i det vide og brede om dette flyttekaoset. Nettopp 👌👏 Lurer på om hun er så vimsete som hun fremstår, eller om det bare er ett spill for galleriet for å skape engasjement. Denne falske greien med at hun skal få med følgerne på bestemmelser, når alle som har fulgt henne en stund vet at hun gjør akkurat som hun selv har tenkt. Hun gjør det kun for å få flere klikk og skape engasjenent og tjene mer penger. Jeg fatter ikke at ikke flere følgere gjennomskuer det, så kommer jeg på at før hun ble gravid med nest minste så så vel heller ikke jeg det 🤣 Skammer meg skikkelig over å ha vært så inni bobla at jeg ikke så det. Bruker omtrent aldri være innom der lenger, men var og kikket litt i dag, der hadde hun lagt ut noe hun skulle få fram med to setninger på hver side, og sikkert mange sider. Jeg klikket på 4 av dem så gikk jeg ut av snapp igjen, nå skjønte jeg enda bedre hvorfor jeg sluttet å følge henne. 5 2 4
elskersommer Skrevet 10. september #51309 Skrevet 10. september JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Når man er så lei av influensere som jeg er så styrer man unna de programmene som influenserne sirkulerer rundt i , ja jeg ser mye mindre på tv nå enn før for jeg får kvalmebyger av de samme trynene uansett hvor jeg snur meg . Men ja poenget ditt står for jeg har sett hvor tafatt de er i de programmene tidligere . Skulle gjerne sett en av de i helsevesenet på en langvakt . Hadde blitt mye sutring tenker jeg . Jeg sier ikke att alle sutrer men mesteparten er helt på felgen etter endt arbeidsdag. De må jo få megasjokk den dagen hvor de må ta seg en jobb Har ei datter som jobber i helsevesenet å hun kom hjem forrige fredag med 22 tusen skritt på klokka🙄 Å som hun sa att da var hun sliten❤️ Frøken Tanberg klarer jo ikke 10 tusen med 4 stk barn 6 5
oss-to Skrevet 10. september #51310 Skrevet 10. september Eg synest det er interessant kor sterke reaksjonar ein liten kommentar om familien kan vekke, samanlikna med kor lite oppstyr det blir når influensarar deler bilete eller informasjon om barna sine. 4 10
Anemoi Skrevet 10. september #51311 Skrevet 10. september Donnap skrev (6 minutter siden): Nettopp 👌👏 Lurer på om hun er så vimsete som hun fremstår, eller om det bare er ett spill for galleriet for å skape engasjement. Denne falske greien med at hun skal få med følgerne på bestemmelser, når alle som har fulgt henne en stund vet at hun gjør akkurat som hun selv har tenkt. Hun gjør det kun for å få flere klikk og skape engasjenent og tjene mer penger. Jeg fatter ikke at ikke flere følgere gjennomskuer det, så kommer jeg på at før hun ble gravid med nest minste så så vel heller ikke jeg det 🤣 Skammer meg skikkelig over å ha vært så inni bobla at jeg ikke så det. Bruker omtrent aldri være innom der lenger, men var og kikket litt i dag, der hadde hun lagt ut noe hun skulle få fram med to setninger på hver side, og sikkert mange sider. Jeg klikket på 4 av dem så gikk jeg ut av snapp igjen, nå skjønte jeg enda bedre hvorfor jeg sluttet å følge henne. Det kommer til å bli stadig flere som ser den selgersiden av SET. Selv om hun vimser eller ammer er selgeren alltid skrudd på! Jeg kommenterte i går akkurat det du skriver. Hun ammet og sendte ut en linje eller setning pr. snap. 😜 Man må jo snappe så og så mye for max utbetaling (tror jeg), og hun manglet kanskje noe. 3 1 3
Anemoi Skrevet 10. september #51312 Skrevet 10. september oss-to skrev (2 minutter siden): Eg synest det er interessant kor sterke reaksjonar ein liten kommentar om familien kan vekke, samanlikna med kor lite oppstyr det blir når influensarar deler bilete eller informasjon om barna sine. Sannhetsord fra deg, @oss-to!!! 👏🏻 6 3
JojoMoyes Skrevet 10. september #51313 Skrevet 10. september elskersommer skrev (10 minutter siden): Jeg sier ikke att alle sutrer men mesteparten er helt på felgen etter endt arbeidsdag. De må jo få megasjokk den dagen hvor de må ta seg en jobb Har ei datter som jobber i helsevesenet å hun kom hjem forrige fredag med 22 tusen skritt på klokka🙄 Å som hun sa att da var hun sliten❤️ Frøken Tanberg klarer jo ikke 10 tusen med 4 stk barn Jeg er selv en helsearbeider . Benytter sjansen til å si at det er et yrke jeg har gått skole i flere år for å bli og jeg måtte på toppen av alt betale for fagbrevet mitt ! Man får ikke 10.000 skritt av å sitte med trynet i tlf 24/7 . Jeg har over det hver eneste dag så fatter ikke at det er mulig med 4 barn nei .Men det er så mye innenfor de veggene der jeg ikke fatter 🙈❤️til din datter ❤️ 2 2 3
elskersommer Skrevet 10. september #51314 Skrevet 10. september oss-to skrev (11 minutter siden): Eg synest det er interessant kor sterke reaksjonar ein liten kommentar om familien kan vekke, samanlikna med kor lite oppstyr det blir når influensarar deler bilete eller informasjon om barna sine. Altså denne kommentaren❤️💞♥️👏👍🫶 5 5
Orly Skrevet 10. september #51315 Skrevet 10. september Totton skrev (1 time siden): Så lenge folk klikker innpå og ser, så er det av interesse. Da fortjener de pengene Nei det gjør de virkelig ikke. 3 5
Minimeg1234 Skrevet 10. september #51316 Skrevet 10. september oss-to skrev (20 minutter siden): Eg synest det er interessant kor sterke reaksjonar ein liten kommentar om familien kan vekke, samanlikna med kor lite oppstyr det blir når influensarar deler bilete eller informasjon om barna sine. Hvilke kommentarer sikter du til ? 2
Orly Skrevet 10. september #51317 Skrevet 10. september (endret) Totton skrev (1 time siden): Hva så? Det er vel strengt tatt kun de selv som har noe med hvordan de organiserer sin egen flytting. Det er så utrolig lavmål å bry seg om det. De deler og legger det ut, hvorfor det tror du? Endret 10. september av Orly 6
Orly Skrevet 10. september #51318 Skrevet 10. september oss-to skrev (23 minutter siden): Eg synest det er interessant kor sterke reaksjonar ein liten kommentar om familien kan vekke, samanlikna med kor lite oppstyr det blir når influensarar deler bilete eller informasjon om barna sine. 👆👏 4
oss-to Skrevet 10. september #51319 Skrevet 10. september Minimeg1234 skrev (2 timer siden): Har du lyst til å lese mer om yrke influenser så kan du klikke deg inn på lenken under. Det er fler en noen som kaller det et yrke. https://utdanning.no/ Bilde er hentet fra siden jeg linket til. Personleg meinar eg det er meir innteressant å lese seg opp på korleis Influensarar, SE og Morogfar1 brukar innflytinga si, særleg når det verkar som eigen profitt går framfor ansvar overfor følgjarane og barna i familien. 4 3
Minimeg1234 Skrevet 10. september #51320 Skrevet 10. september oss-to skrev (10 minutter siden): Personleg meinar eg det er meir innteressant å lese seg opp på korleis Influensarar, SE og Morogfar1 brukar innflytinga si, særleg når det verkar som eigen profitt går framfor ansvar overfor følgjarane og barna i familien. Det er jeg enig i. Jeg la ut linken kun fordi det nok en gang var en kommentar om at «noen» kalte dette for yrke. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå