GulleGull Skrevet 2. september #50581 Skrevet 2. september Anonym_2024 skrev (32 minutter siden): Ligger det nye tilbakemeldinger på denne posten på Facebook? Nei☺️ 1
Purple Diamond Skrevet 2. september #50582 Skrevet 2. september Snublefot62 skrev (3 timer siden): "beklager det ❤️" sier Sara Emilie.... Lurer på om Cubus hadde kommet så lett unna med et sånt svar 😅🤭 5
Maiken2025 Skrevet 2. september #50583 Skrevet 2. september elskersommer skrev (40 minutter siden): Der har vi ett klassisk eksempel på noen som mener følgende '" nei SE eksponerer ikke barna sine fordi jeg har aldri sett ansiktet"🙄🙄 Nå må folk våkne... Eksponering betyr så mye mer enn bare det å vise ansiktet😔 Sorry sa jeg ikke hadde sett mye. Klart mange måter å gjøre det på. Trist uansett hvem måte. 1
elskersommer Skrevet 2. september #50584 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (12 minutter siden): Sorry sa jeg ikke hadde sett mye. Klart mange måter å gjøre det på. Trist uansett hvem måte. Hun utleverer og tjener penger på barna hver eneste dag😔 6 3
Maiken2025 Skrevet 2. september #50585 Skrevet 2. september (endret) elskersommer skrev (36 minutter siden): Hun utleverer og tjener penger på barna hver eneste dag😔 Tragisk med alle som driver med dette. Skulle kommet strengere lover😢Kanskje prate med alle disse som driver valgkamp hva de tenker. Endret 2. september av Maiken2025 2 2
Totton Skrevet 2. september #50586 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (2 timer siden): Har det hjulpet så mye. Ser dere har holdt på noen år. Jeg er i mot hele denne verden. Så det er klart. Det er faktisk hysterisk morsomt😂😂😂 Her har et lite knippe mennesker brukt store deler av sin tid i åresvis, og på disse årene har Sara Emilie sin business vokst voldsomt😅😂 8 2
Anemoi Skrevet 2. september #50587 Skrevet 2. september (endret) I dag har SET reklamert tungt for treningsklærne, fortsatt er ingenting utsolgt av de to typene tights og treningsjakken, uansett farger og størrelser. Enten har de bestilt et veldig stort antall og blir derfor ikke utsolgt, det er forresten uvanlig. Eller så har det vært mindre interesse for tights og treningsjakker enn de trodde. Og som vanlig - innimellom dette eksponerer mor babyen, jeg har sladdet detaljene om hvordan babyen sover i dag. Nå må denne influenseren slutte med sin ekstreme, daglige barneeksponering! Endret 2. september av Anemoi 1 11
GulleGull Skrevet 2. september #50588 Skrevet 2. september Anemoi skrev (1 minutt siden): I dag har SET reklamert tungt for treningsklærne, fortsatt er ingenting utsolgt av de to typene tights og treningsjakken, uansett farger og størrelser. Enten har de bestilt et veldig stort antall og blir derfor ikke utsolgt, dette er forresten uvanlig. Eller så har det vært mindre interesse for tights og jakker enn de trodde. Og som vanlig - innimellom dette eksponerer mor babyen, jeg har sladdet detaljene om hvordan babyen sover i dag. Nå må denne influenseren slutte med sin ekstreme, daglige barneeksponering! Baby på utstilling🫠 2 6
Donnap Skrevet 2. september #50589 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (2 timer siden): Har det hjulpet så mye. Ser dere har holdt på noen år. Jeg er i mot hele denne verden. Så det er klart. Jeg har ikke vært her inne mer enn ca 1 måned. Eneste grunnen til at jeg visste at det fantes noe som het kvinneguiden i det hele tatt , er pga at Sara Emilie har latterliggjort folkene her inne flere ganger på snap. Jeg har ingen anelse om de personene som kommenterer her nå er de samme som var med her fra start av. Har ikke vært og lest noen av de gamle innleggene. Jeg ser jo at det er folk her inne og forsvarer henne noe voldsomt, regner med det er følgere/familie/venner, og jeg vet at Sara Emilie får med seg endel av det som skrives her. Hun tar overhodet ikke imot kritikk eller gode råd på noe på sin kombinerte private/firmasnap, da latterliggjør hun kritikerne isteden. Så for min del var det godt å få dele min frustrasjon her inne med folk som også har fått nok av den hun har blitt, trist å se hva penger gjør med influenserene..... 4 5
Bibbi_ Skrevet 2. september #50590 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (2 timer siden): Jeg har ikke sett mye det innrømmer jeg. Men det lille jeg har fått opp. Har jeg aldri sett bilder av barna til Sara . Men Monica har de vært på det jeg har sett. Men jeg bare lurte. Mere rik blir de med dere alle. Skriver du innlegg i tråden om Monica ang eksponeringen hun driver med? 3 2
Totton Skrevet 2. september #50591 Skrevet 2. september Anemoi skrev (13 minutter siden): I dag har SET reklamert tungt for treningsklærne, fortsatt er ingenting utsolgt av de to typene tights og treningsjakken, uansett farger og størrelser. Enten har de bestilt et veldig stort antall og blir derfor ikke utsolgt, det er forresten uvanlig. Eller så har det vært mindre interesse for tights og treningsjakker enn de trodde. Og som vanlig - innimellom dette eksponerer mor babyen, jeg har sladdet detaljene om hvordan babyen sover i dag. Nå må denne influenseren slutte med sin ekstreme, daglige barneeksponering! Det må vel et poeng at nettbutikken ikke er tom rett etter dropp vil jeg tro. Klær selges året rundt, og har sannsynligvis en topp rundt drop. Det ville vært særdeles dumt at nettbutikken er tom for mange størrelser, da mister man kunder etter hvert. Smart å ha så stor bestilling at kundene finner klær også etter drop. Dersom jeg blir storfornøyd med løpetightsen jeg har bestilt, så ville være dumt om nettbutikken er tom for min størrelse. 7
Totton Skrevet 2. september #50592 Skrevet 2. september Donnap skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke vært her inne mer enn ca 1 måned. Eneste grunnen til at jeg visste at det fantes noe som het kvinneguiden i det hele tatt , er pga at Sara Emilie har latterliggjort folkene her inne flere ganger på snap. Jeg har ingen anelse om de personene som kommenterer her nå er de samme som var med her fra start av. Har ikke vært og lest noen av de gamle innleggene. Jeg ser jo at det er folk her inne og forsvarer henne noe voldsomt, regner med det er følgere/familie/venner, og jeg vet at Sara Emilie får med seg endel av det som skrives her. Hun tar overhodet ikke imot kritikk eller gode råd på noe på sin kombinerte private/firmasnap, da latterliggjør hun kritikerne isteden. Så for min del var det godt å få dele min frustrasjon her inne med folk som også har fått nok av den hun har blitt, trist å se hva penger gjør med influenserene..... Det blir vel det samme som å si at alle som er sinnsykt opptatt av å lete etter alt mulig negativt, ikke bare barneeksponeringen, er misunnelige venninner, naboer og bekjente😅🙈 Misunnelse er ofte sterkere enn kjønnsdrifta😅 10
GulleGull Skrevet 2. september #50593 Skrevet 2. september (endret) Totton skrev (8 minutter siden): Det må vel et poeng at nettbutikken ikke er tom rett etter dropp vil jeg tro. Klær selges året rundt, og har sannsynligvis en topp rundt drop. Det ville vært særdeles dumt at nettbutikken er tom for mange størrelser, da mister man kunder etter hvert. Smart å ha så stor bestilling at kundene finner klær også etter drop. Dersom jeg blir storfornøyd med løpetightsen jeg har bestilt, så ville være dumt om nettbutikken er tom for min størrelse. Det er jo en balansegang mellom tilbud og etterspørsel. Noe «dritt» å sitte igjen med usolgte varer, det er jo rent tap. Vet ikke hva de bestilte opp sist men da gikk det tydeligvis tomt fort. Var vel det man kanskje så for seg denne gangen også at det «flyr ut», de har jo ikke noe igjen for å ha ett restlager lenge utover, så solid er de vel ikke ennå. Vet du hvor stor kvanta som er bestilt opp siden du nevner «stor bestilling»? Endret 2. september av GulleGull Rettet skrivefeil 6
Totton Skrevet 2. september #50594 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (2 timer siden): Jeg har ikke sett mye det innrømmer jeg. Men det lille jeg har fått opp. Har jeg aldri sett bilder av barna til Sara . Men Monica har de vært på det jeg har sett. Men jeg bare lurte. Mere rik blir de med dere alle. Ja, det ironiske er jo at det genererer inntekt til Sara Emilie. Folk her klikker innom, og dersom noen kommer over denne tråden, så klikker de også innom. Sara Emilie ler hele veien til banken💰💶💵 3 5
Totton Skrevet 2. september #50595 Skrevet 2. september (endret) GulleGull skrev (3 minutter siden): Det er jo en balansegang mellom tilbud og etterspørsel. Noe «dritt» å sitte igjen med utsolgte varer, det er jo rent tap. Vet ikke hva de bestilte opp sist men da gikk det tydeligvis tomt fort. Var vel det man kanskje så for seg denne gangen også at det «flyr ut», de har jo ikke noe igjen for å ha ett restlager lenge utover, så solid er de vel ikke ennå. Vet du hvor stor kvanta som er bestilt opp siden du nevner «stor bestilling»? Så bra at de lærte av at de bestilte for lite sist. En nettbutikk må jo ha varer å selge. Jeg har ingen aning om hvor mye de har bestilt, ikke har jeg tenkt å bruke av min tid til å finne ut av det heller. Endret 2. september av Totton 3 5
GulleGull Skrevet 2. september #50596 Skrevet 2. september (endret) Totton skrev (6 minutter siden): Så bra at de lærte av at de bestilte for lite sist. En nettbutikk må jo ha varer å selge. Der det står «utsolgte» i min tekst er rettet opp rett etter jeg la det ut, det var en autocorrect på tlf. Jeg mente at det er noe «dritt» å sitte igjen med USOLGTE varer. Bare ett lite obs. til hva du svarte og siterte meg på. Endret 2. september av GulleGull 4
Orly Skrevet 2. september #50597 Skrevet 2. september Maiken2025 skrev (3 timer siden): Hva er greia og forskjell. Har en liten tro at mange som følger henne, ser også på venninnene hennes på Sørlande . Vet her handler det om Sara . Å finnes vel ikke en tråd på hele kvinneforum som er så mye innlegg . Men de andre går liksom fri. Hun Nyhus deler jo virkelig sin familie og barn. Jeg er i mot å dele barn. Men syns det bare er pussig .? Nyhus hadde en lang periode hvor hun sluttet å dele barna , dessverre startet hun på igjen 4
JojoMoyes Skrevet 2. september #50598 Skrevet 2. september Totton skrev (8 minutter siden): Det blir vel det samme som å si at alle som er sinnsykt opptatt av å lete etter alt mulig negativt, ikke bare barneeksponeringen, er misunnelige venninner, naboer og bekjente😅🙈 Misunnelse er ofte sterkere enn kjønnsdrifta😅 Blod er tjukkere enn vann og sies det 🤷🏼♀️ 1 6
Outandabout Skrevet 2. september #50599 Skrevet 2. september Det er mange gode innlegg her om Sara E AS og Careless. Igår stod Sara E på direktesending med et eller annet firma, iført vareprøve fra eget firma. Mulig jeg tar feil, men mener FT sa at dette ikke er ok. Konkrete ting man kan gjøre for å si fra: 1- tips forbrukertilsynet om umerka reklame. Hun som andre må forholde seg til regelverk. 2- send henne direktemeldinger om eksponering av barn. Hun deler selvsagt (Hormonella), men da får hun i det minste kjenne på trykket av folk som mener hun eksponerer barna. Mye me myself and I i monitor 2 6
Orly Skrevet 2. september #50600 Skrevet 2. september Totton skrev (12 minutter siden): Det blir vel det samme som å si at alle som er sinnsykt opptatt av å lete etter alt mulig negativt, ikke bare barneeksponeringen, er misunnelige venninner, naboer og bekjente😅🙈 Misunnelse er ofte sterkere enn kjønnsdrifta😅 Hva skal man være misunnelig på? At hun driter i personvern og deler ukritisk om barn og kjæreste? At hun driter i lover og regler? at hun henger ut folk som ikke bare hyller henne? at hun selger livet sitt for å få nok penger? vel mulig du er misunnelig, jeg er ikke, er ingenting å være misunnelig på 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå