Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (4 minutter siden):

Om jeg ikke skriver hva jeg tenker så er det ingen spekulasjon. Så kan andre spekulere hit og dit. Men det er iallefall en grov spekulasjon og si at det er avtalt. 

Det motsatte av å avtale er jo ikke å avtale, er jo ikke så mange andre måter å tenke det på. Men greit. 

• Liker 2
Skrevet
LivEinar skrev (3 timer siden):

Sikkert riktig! 
Men jeg tenker litt lenger enn det.  SET la ut en melding fra en følger (Gjøvik) som fortalte om mange folk i CL-kjoler på 17.mai. Og at det var så trivelig, alle smilte og hilste på hverandre. Dette er jo en form for uniformering  - hva syns man om det? 😉

Koselig det vel :)

Gjest LivEinar
Skrevet
yesmam skrev (10 minutter siden):

Koselig det vel :)

Hehe, da er vi uenige! Dersom det dreide seg om å møtes i utlandet i bunad fra samme region, ville det vært trivelig å smile og hilse - og kanskje til og med slå av en prat. Men å hilse på andre som har kjøpt klær fra samme firma som meg - fordi vi da er i samme «community» - det syns jeg er både sært og unaturlig…

Skrevet
LivEinar skrev (11 minutter siden):

Hehe, da er vi uenige! Dersom det dreide seg om å møtes i utlandet i bunad fra samme region, ville det vært trivelig å smile og hilse - og kanskje til og med slå av en prat. Men å hilse på andre som har kjøpt klær fra samme firma som meg - fordi vi da er i samme «community» - det syns jeg er både sært og unaturlig…

Enig! 

• Liker 3
Skrevet
LivEinar skrev (34 minutter siden):

Enig -fare for at folk som ikke har lyst bli forbundet med eller å tilhøre ett spesielt «samfunn» lar kanskje vær å handle?. Mange har kanskje bare lyst å ha og gå med kjolen sin i fred. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
LivEinar skrev (4 timer siden):

Sikkert riktig! 
Men jeg tenker litt lenger enn det.  SET la ut en melding fra en følger (Gjøvik) som fortalte om mange folk i CL-kjoler på 17.mai. Og at det var så trivelig, alle smilte og hilste på hverandre. Dette er jo en form for uniformering  - hva syns man om det? 😉

Samme som at vi i samme bunad skulle hilst på hverandre 😆 creepy… eller de som kjører volvo hilser på andre volvoer. Nei, det blir for rart! Nå skal jeg begynne å se etter folk som går i samme sko som meg, og hilse pent på de. Spørs om ikke jeg får rare blikk da?! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Samme som at vi i samme bunad skulle hilst på hverandre 😆 creepy… eller de som kjører volvo hilser på andre volvoer. Nei, det blir for rart! Nå skal jeg begynne å se etter folk som går i samme sko som meg, og hilse pent på de. Spørs om ikke jeg får rare blikk da?! 

Flere som er med i HOKA-community her? :vinke:

:fnise:

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Reagerer mer på ordlyden i den der «hilser med respekt, godhet og varme» hvem pokker…… En helt annen ting er jo at akkurat på 17.mai så hilser man jo på både kjente og ukjente, i hvert fall her, både i byen i nærheten av her jeg bor og på vårt lille tettsted. 

• Liker 3
Skrevet
Roadrunner skrev (9 minutter siden):

Er med på den🙋‍♀️😆

• Liker 2
Skrevet
Roadrunner skrev (24 minutter siden):

Jeg har ikke Hoka 😔 Da er jeg ikke medlem av et community 😔 Kanskje jeg bør kjøpe meg noe fra Careless, der er det så mye respekt og godhet... 

• Liker 1
Skrevet
LivEinar skrev (21 timer siden):

Nå har jeg diskutert denne trampolina i flere runder her i tråden, så - I rest my case. 😉

Ser du er «Nybegynner» - velkommen, fint du deltar! ☺️

Neida, jeg er ikke nybegynner i så måte, og jeg forstår godt at den trampolina er litt oppbrukt. Men det som fasinerer meg er at folk kan være så bastante på at de VET hun lyver. Og at uansett hva SE sier så lyver hun. De bildebevisnene som er lagt frem hadde ikke holdt i retten for å si det sånn. Og en ting er at de vet hun lyver nå, men de vet jaggu at hu kommer til å lyver senere også (men dette er kanskje brukerdebatt?)

• Liker 5
  • Nyttig 3
Gjest LivEinar
Skrevet (endret)

Dette la SET ut i formiddag, slik eksponerer hun sine barn jevnlig. Jeg syns ikke det er greit i det hele tatt. Slike «drypp av informasjon» (som hun kaller det og forsvarer), gjør at 180.000 følgere på snap vet veldig mye om disse tre barna. Jeg etterlyser en lov der influensere forbys barne-eksponering for å tjene penger! 

IMG_3251.jpeg

Endret av LivEinar
Skrevet
LivEinar skrev (10 minutter siden):

Dette la SET ut i formiddag, slik eksponerer hun sine barn jevnlig. Jeg syns ikke det er greit i det hele tatt. Slike «drypp av informasjon» (som hun kaller det og forsvarer), gjør at 180.000 følgere på snap vet veldig mye om disse tre barna. Jeg etterlyser en lov der influensere forbys barne-eksponering for å tjene penger! 

IMG_3251.jpeg

Godt at man har blitt frisk fra ME si.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Jeg hilser ALLTID på folk som også bruker HOKA, eller som har kjøpt bikinien sin på CUBUS som meg. 

• Nyttig 4
Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Søren også….Jeg har bare Okaki🙈Det er altså derfor ingen med HOKA hilser😅

• Liker 4
Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (2 timer siden):

🙋🏼‍♀️🤩

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke Hoka 😔 Da er jeg ikke medlem av et community 😔 Kanskje jeg bør kjøpe meg noe fra Careless, der er det så mye respekt og godhet... 

Av de to, velg Hoka! 😂

Endret av Rufs
  • Liker 6
Skrevet
Rufs skrev (5 minutter siden):

🙋🏼‍♀️🤩

Av de to, velg Hoka! 😂

😂 Høres lurt ut 😂

• Liker 2
Skrevet

Heia Careless. Igjen kan man se på kjøpe/selge siden på Facebook hvor elendig Careless er. Mange som har fått feil sko, både farge og str. Å nei, hvis noen tror det, så er ikke dette brukerdebatt. 

Jeg skjønner ikke hvor lenge folk gidder dette firmaet. Hvor lenge gidder de å kjøpe både dårlig kvalitet og få feilvarer? 

Skjermbilde fra kjøpe selge på Facebook 

Screenshot_20250521_090518_Facebook.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Heia Careless. Igjen kan man se på kjøpe/selge siden på Facebook hvor elendig Careless er. Mange som har fått feil sko, både farge og str. Å nei, hvis noen tror det, så er ikke dette brukerdebatt. 

Jeg skjønner ikke hvor lenge folk gidder dette firmaet. Hvor lenge gidder de å kjøpe både dårlig kvalitet og få feilvarer? 

Å det rare er at her svarer ikke gründer Sara noenting...

• Liker 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Ja virker som de har hatt mye trøbbel med sko droppet. Tenker det er rart at de utvider antall butikker å ikke prioriterer feks en mer ansatt på lager, større fokus på å lage seg "brød varer" eller i alle fall ha et utvalg varer på lager å skape en solid og variert nettbutikk. Virker som det ganske kjapt settes på salg når det ikke går i løpet av en kort periode etter dropp. Nå skal det sies at jeg ikke følger hva som droppes og når så kan ta feil at kjolene har vært over flere sesonger på lager før de settes på salg.  Det finnes også gode systemer for pakking av varer som i stor grad gjør feilplukk umulig, så det kunne være noe å prioritere. Sara burde hoppe inn i diskusjonen om hun ønsker å forhindre at det utvikler seg til en negativ tråd. Skrive noe sånt som "uff så kjedelig, ta kontakt med kunderservice så finner dere ut av det".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...