Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Tigerfrue skrev (Akkurat nå):

Jeg må vel si at det er meget spesielt å sende meldinger til mennesker du ikke kjenner, og kjefte på de for at de er tykke....... 🙄

La ho nå legge på seg så mye ho vil, det er jo ikke vår kropp..... hører hun sier og skriver at det bare er vann og hormoner, og at alt er borte når barnet kommer..... hun er jo også meget aktiv ( går tur med hunden må vite) og spiser sunt, så da blir det sånn.

Enig i førstnevnte! Hvordan folk spyr eder og galle til influensere er ikke greit. Mye er også så usakelig, som du nevner, kropp og vekt.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerfrue skrev (14 minutter siden):

Jeg må vel si at det er meget spesielt å sende meldinger til mennesker du ikke kjenner, og kjefte på de for at de er tykke....... 🙄

La ho nå legge på seg så mye ho vil, det er jo ikke vår kropp..... hører hun sier og skriver at det bare er vann og hormoner, og at alt er borte når barnet kommer..... hun er jo også meget aktiv ( går tur med hunden må vite) og spiser sunt, så da blir det sånn.

Helt enig i det du skriver, hvis det er kommentarer av den arten. Men - hun må som influenser 24/7 forvente også den slags meldinger - uten å karakterisere følgerne som stakkarslige drittmennesker som har hatt en vanskelig oppvekst. Da legger hun seg på akkurat det samme nivået som hun kritiserer. 

Endret av LivEinar
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (29 minutter siden):

Nå ser ikke vi hvordan meldinger er.. er folk så stygge eller er de kritiske?

Å desverre så kan influencere overdrive så jeg stoler ikke på att det er så ille. Hun sa selv for kort tid siden att hun får så lite kritikk så hun kunne ikke lage innlegg med "Hormonella" 

Å plutselig nå så renner det inn med dritt🙄

Endret av elskersommer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (53 minutter siden):

Dette er en gjenganger hos SET.
Når hun får kritikk eller spørsmål hun ikke liker, mener hun at disse følgerne er «dritt mennesker» og må feile noe, og at de sitter hjemme og er «stakkarslige». Hun spør: «Hva har skjedd i oppveksten deres eller livet deres som gjør at dere syns det er ok å være så stygge?» Dette er ganske sterke karakteristikker.

Jeg forsvarer overhodet ikke nedlatende spørsmål eller kommentarer, men som influenser kan man ikke unngå dette når man deler livet 24/7.  Hun innbyr og oppfordrer selv til følger-kommunikasjon, og kommentarene hun får er ikke offentlige. SET kan ikke forvente at all respons skal være like positiv eller at alle skal være enige med henne. Misliker hun aktiviteten til noen av følgerne, kan hun jo bare blokkere dem…

IMG_0099.jpeg

Nå var vel dette til folk som sender henne stygge meldinger. Helt innafor å reagere på det 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Nå var vel dette til folk som sender henne stygge meldinger. Helt innafor å reagere på det 

Men hvor mye dritt får hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Av 1000 snap-meldinger er 1-2 «stygge». 

IMG_0149.jpeg

Endret av LivEinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Men hadde man skrevet til sin søster, bestevenninne osv at "du er for feit til å kjøre må heller gå", "du har den feite ræva" osv. Om det ikke er noe man kan stå for ansikt til ansikt eller synes er greit å få høre selv/en kjær får høre, så kan man da virkelig la være!  Hun legger ut at det er kjipt og tungt å legge på seg så mye, da er svaret til mange å slenge seg på fatshame. Hører ikke hjemme noen plass. Men samtidig skal vi forvente at influensere skal holde seg innafor med merking osv mens vi selv ikke klare holde oss til enkle sosiale normer. Ærlig talt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 minutt siden):

IMG_0149.jpeg

Men gjør det at det er greit? Er det ugreit av henne å adressere dette? Når det er et tema som engasjerer og hun får flere tusen svar. Å hun sier ar hun ikke tar seg nær av det, men når hun føler hun må legge ut i lange baner om det, så er det vell et tegn på at det går noe inn på henne. Så hvorfor ikke la være. Hvorfor kan man ikke evt være konstruktive om det i stede for å slenge ut dritt!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Nei du det vet jeg ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (6 minutter siden):

Nei du det vet jeg ikke 

IMG_0149.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (13 minutter siden):

IMG_0149.jpeg

Var den snappen jeg tenkte på.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (5 minutter siden):

IMG_0149.jpeg

Er nok sikkert flere enn det men undrer jo litt på hvorfor hun ikke er ærlig på det da når hun skal fremme sak om alle de stygge meldingene hun får

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (11 minutter siden):

Men gjør det at det er greit? Er det ugreit av henne å adressere dette? Når det er et tema som engasjerer og hun får flere tusen svar. Å hun sier ar hun ikke tar seg nær av det, men når hun føler hun må legge ut i lange baner om det, så er det vell et tegn på at det går noe inn på henne. Så hvorfor ikke la være. Hvorfor kan man ikke evt være konstruktive om det i stede for å slenge ut dritt!

Jeg er helt enig i att stygge meldinger som går på kropp og helse ikke er greit. Men hvor stygge er de?

Jeg klarer ikke å stole på att de er så ille som hun prater om.. men regner med att hun snart poster disse stygge meldinger når vi nå diskuterer de her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg er helt enig i att stygge meldinger som går på kropp og helse ikke er greit. Men hvor stygge er de?

Jeg klarer ikke å stole på att de er så ille som hun prater om.. men regner med att hun snart poster disse stygge meldinger når vi nå diskuterer de her.

Må vi vite akkurat hvor stygge de er? Hvem setter grensa for hva som ikke er greit når SE ikke kan gjøre det selv? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (43 minutter siden):

Men hadde man skrevet til sin søster, bestevenninne osv at "du er for feit til å kjøre må heller gå", "du har den feite ræva" osv. Om det ikke er noe man kan stå for ansikt til ansikt eller synes er greit å få høre selv/en kjær får høre, så kan man da virkelig la være!  Hun legger ut at det er kjipt og tungt å legge på seg så mye, da er svaret til mange å slenge seg på fatshame. Hører ikke hjemme noen plass. Men samtidig skal vi forvente at influensere skal holde seg innafor med merking osv mens vi selv ikke klare holde oss til enkle sosiale normer. Ærlig talt.

Fram til nå har hun vel bare ledd av at hun har lagt på seg mye?! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Fram til nå har hun vel bare ledd av at hun har lagt på seg mye?! 

Men virker det ikke som det går litt inn på henne? Er det uansett greit å ordlegge seg så stygt man klarer, om det ikke går inn på henne? Er det ikke unødvendig og greit at det belyses?  

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
arnoyb skrev (24 minutter siden):

Må vi vite akkurat hvor stygge de er? Hvem setter grensa for hva som ikke er greit når SE ikke kan gjøre det selv? 

Nei, for de overdriver så til de grader. Som en annen influenser la ut her om dagen, hun hadde fått 20 "meldinger" på noe, som viste seg å være spørsmål. Ikke kritikk eller noe, men spørsmål. Sannheten var 4 spørsmål. Så nei, jeg stoler ikke en dritt på influensere. Jeg spurte SE en gang om hvorfor hun ikke prøvde å ta seg en gåtur innimellom..et spørsmål hun svarte helt greit på. Men, mener hun at det var et stygg melding? Disse tolker jo alt som ikke er rævsleiking som stygge meldinger fra folk som ikke har det bra med seg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (30 minutter siden):

Nei vi må ikke vite. Men vi vet att influencere har en tendens til å overdrive noe veldig når det kommer til kritikk. All konstruktiv kritikk er ikke for de. Så derfor stoler jeg ikke på att dette er så ille

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 minutter siden):

Men virker det ikke som det går litt inn på henne? Er det uansett greit å ordlegge seg så stygt man klarer, om det ikke går inn på henne? Er det ikke unødvendig og greit at det belyses?  

Jeg følger henne ikke, innom å titter innimellom. Å ser det som blir lagt ut her. Det jeg har sett og som mange reagerer på er at hun ler av vektoppgangen sin, at det er ingen big deal. Å spiser og ler videre. Det er vel nettopp det noen kanskje kommenterer, at slik vektoppgang kan være farlig, både for henne og babyen. Å at det faktisk ikke er bra å formidle til alle følgerene at det ikke gjør noe å legge på seg så mye.

Selvfølgelig skal man ikke sende melding til henne om at hun er feit, har diger ræv og slikt. Det er bare stygt. Men er det noen som faktisk gjør det?? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Nei vi må ikke vite. Men vi vet att influencere har en tendens til å overdrive noe veldig når det kommer til kritikk. All konstruktiv kritikk er ikke for de. Så derfor stoler jeg ikke på att dette er så ille

Men så kan man jo se kommentarene her inne, så er det vell ikke vanskelig å tro at de kanskje mottar noen stygge meldinger 🤷‍♀️ 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...