Isola2 Skrevet 17 timer siden #41221 Del Skrevet 17 timer siden Boomkat skrev (1 time siden): Er dette en av tightsene fra kolleksjonen hennes? I såfall var den veldig gjennomsiktig 😂 Den er fra HM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 17 timer siden #41222 Del Skrevet 17 timer siden Boomkat skrev (1 time siden): Er dette en av tightsene fra kolleksjonen hennes? I såfall var den veldig gjennomsiktig 😂 Er vell samme som hun noen snapper før la ut var fra hm!? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15 timer siden #41223 Del Skrevet 15 timer siden arnoyb skrev (1 time siden): Er vell samme som hun noen snapper før la ut var fra hm!? Så nå at den var fra HM😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15 timer siden #41224 Del Skrevet 15 timer siden De har omgangssyke i huset. Å for det største barnet er det livstruende og få dette. Men hvorfor kan du ikke legge fra deg mobilen og ta deg av han😟😟 selv det må hun tjene penger på😟 Det er så trist Bilde fra SE sin Snapchat 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 8 timer siden #41225 Del Skrevet 8 timer siden Det er litt merkelig at jeg som er +50 føler at denne lilla flagrende kolleksjonen ikke appellere til meg, det blir FOR kjerring. Fascinerende at unge jenter vil kle seg i dette! 👵🏻😇 «Joggesko med stretch da dere» - ja, det va kanskje ett hull i markedet, med grunn! Spør en som løper litt, mye eller innimellom, om de kunne tenke seg joggesko med stretch 😂 du er farlig for uvitende, håper at ingen vil prøve seg på kk-mila i tøfler a la sneakers, du må lære deg litt fakta snart om du skal fortsette som selvlært PT. En reminder bare, SE, du er den eneste influenseren med EGEN treningsklærkolleksijon som IKKE TRENER 😂😂😂😂😂 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8 timer siden #41226 Del Skrevet 8 timer siden elskersommer skrev (6 timer siden): De har omgangssyke i huset. Å for det største barnet er det livstruende og få dette. Men hvorfor kan du ikke legge fra deg mobilen og ta deg av han😟😟 selv det må hun tjene penger på😟 Det er så trist Bilde fra SE sin Snapchat Det jeg reagerer på er at denne dama som er såpass opphengt i smittefare og omgangssyke på død og liv skulle ha barnet hjem når det florerer av bakterier i huset der. Hun «fortet» seg gjennom sykdommen slik at barnet kunne komme hjem på mandagen. Hun spydde vel natt til søndag? Hvilken mor til en med dia som hun påpeker er så farlig med omgangssyke tar han hjem da? Kunne han ikke vært med faren til sykdommen er utav kropp og hjem? Jeg bare spør…. Men hun skylder på 48 timers regelen og det ikke stemmer. Det er vel kunnskapen det skorter på eller?!!? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8 timer siden #41227 Del Skrevet 8 timer siden Dojakitty skrev (6 minutter siden): Jeg bare spør…. Men hun skylder på 48 timers regelen og det ikke stemmer. Det er vel kunnskapen det skorter på eller?!!? The story of Sara Emilie. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8 timer siden #41228 Del Skrevet 8 timer siden Debbie M skrev (48 minutter siden): Det er litt merkelig at jeg som er +50 føler at denne lilla flagrende kolleksjonen ikke appellere til meg, det blir FOR kjerring. Fascinerende at unge jenter vil kle seg i dette! 👵🏻😇 «Joggesko med stretch da dere» - ja, det va kanskje ett hull i markedet, med grunn! Spør en som løper litt, mye eller innimellom, om de kunne tenke seg joggesko med stretch 😂 du er farlig for uvitende, håper at ingen vil prøve seg på kk-mila i tøfler a la sneakers, du må lære deg litt fakta snart om du skal fortsette som selvlært PT. En reminder bare, SE, du er den eneste influenseren med EGEN treningsklærkolleksijon som IKKE TRENER 😂😂😂😂😂 Spør hvem som helst som faktisk har litt erfaring med bruk av sko i aktivitet. Dvs ikke Sara Emilie. Jeg elsker elastiske sko. Til jobb. Og fritid. Men er det et hull i markedet? Nei. Jeg kjøper elastiske snøringer. Noe som betyr at jeg kan kjøpe akkurat de skoene jeg vil og så bytter jeg ut skosnøret med noen med strikk i. Perfekt. Men jeg hadde aldri montert dette i løpeskoene mine, turskoene mine eller de jeg bruker på innendørs treningssenter. Og jeg tror de fleste med faktisk erfaring forstår hvorfor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 6 timer siden #41229 Del Skrevet 6 timer siden Debbie M skrev (2 timer siden): Det er litt merkelig at jeg som er +50 føler at denne lilla flagrende kolleksjonen ikke appellere til meg, det blir FOR kjerring. Fascinerende at unge jenter vil kle seg i dette! 👵🏻😇 «Joggesko med stretch da dere» - ja, det va kanskje ett hull i markedet, med grunn! Spør en som løper litt, mye eller innimellom, om de kunne tenke seg joggesko med stretch 😂 du er farlig for uvitende, håper at ingen vil prøve seg på kk-mila i tøfler a la sneakers, du må lære deg litt fakta snart om du skal fortsette som selvlært PT. En reminder bare, SE, du er den eneste influenseren med EGEN treningsklærkolleksijon som IKKE TRENER 😂😂😂😂😂 Også litt fascinerende at så mange i denne tråden mener å kunne bestemme hva andre skal like eller hva som er "riktig" for alder å ha på seg. Jeg prøver å lære mine barn at en av de mest fantastiske tingene i verden er at vi alle er våre egne individer, vi kler oss som vi vil og vi gjør det vi vill. Så lenge vi tar hensyn til andre og er snill, så er det hva som gjør hvert enkelt menneske til seg selv. Det at så mange synes det er greit å slenge stygge kommentarer bak et anonymt Nick viser hvorfor barn mobber, disse holdningene legges ikke bort så snart man tar bort anonymiteten, selv om dere kanskje tror det selv. Ang skoene så tror jeg hun hadde kommet bedre ut om hun profilerte de som hverdags joggesko for de med brei/høy for. Kan heller ikke se for meg at stretch er positivt for trening. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 6 timer siden #41230 Del Skrevet 6 timer siden Debbie M skrev (2 timer siden): Det er litt merkelig at jeg som er +50 føler at denne lilla flagrende kolleksjonen ikke appellere til meg, det blir FOR kjerring. Fascinerende at unge jenter vil kle seg i dette! 👵🏻😇 «Joggesko med stretch da dere» - ja, det va kanskje ett hull i markedet, med grunn! Spør en som løper litt, mye eller innimellom, om de kunne tenke seg joggesko med stretch 😂 du er farlig for uvitende, håper at ingen vil prøve seg på kk-mila i tøfler a la sneakers, du må lære deg litt fakta snart om du skal fortsette som selvlært PT. En reminder bare, SE, du er den eneste influenseren med EGEN treningsklærkolleksijon som IKKE TRENER 😂😂😂😂😂 Jeg har fortsatt ikke sett noe fra henne jeg kunne tenke meg å betale for eller ta på meg ! Treningstøy finnes det da mer enn nok å få tak i,har aldri sett noe hull i det markedet . Ikke på kjole eller andre fronter heller , jeg trenger ikke lommer eller strikk som gjør meg «feitere « på alle klær jeg går med 🤷🏼♀️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 6 timer siden #41231 Del Skrevet 6 timer siden Dojakitty skrev (1 time siden): Det jeg reagerer på er at denne dama som er såpass opphengt i smittefare og omgangssyke på død og liv skulle ha barnet hjem når det florerer av bakterier i huset der. Hun «fortet» seg gjennom sykdommen slik at barnet kunne komme hjem på mandagen. Hun spydde vel natt til søndag? Hvilken mor til en med dia som hun påpeker er så farlig med omgangssyke tar han hjem da? Kunne han ikke vært med faren til sykdommen er utav kropp og hjem? Jeg bare spør…. Men hun skylder på 48 timers regelen og det ikke stemmer. Det er vel kunnskapen det skorter på eller?!!? Vi vet jo ikke hvorfor de ikke var lengre hos far. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 6 timer siden #41232 Del Skrevet 6 timer siden arnoyb skrev (Akkurat nå): Vi vet jo ikke hvorfor de ikke var lengre hos far. ?! jeg sier at barna burde blitt lengre hos far siden de har omgangssyke i hus! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 6 timer siden #41233 Del Skrevet 6 timer siden Hun må slutte å leke enn slags " moralens vokter" ang dette omgangssyke greiene, og bare godta at slik er det..... enten blir man syk eller ikke. Hun sitter indirekte og sier at det er de andres ( klassekamerater) foreldrene sin skyld at de er syke, og ikke holder på 48 timers regelen. Kan likegodt være de "bikkjeforeldrene" hennes som har dratt det hjem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6 timer siden #41234 Del Skrevet 6 timer siden Tigerfrue skrev (9 minutter siden): Hun må slutte å leke enn slags " moralens vokter" ang dette omgangssyke greiene, og bare godta at slik er det..... enten blir man syk eller ikke. Hun sitter indirekte og sier at det er de andres ( klassekamerater) foreldrene sin skyld at de er syke, og ikke holder på 48 timers regelen. Kan likegodt være de "bikkjeforeldrene" hennes som har dratt det hjem. Hun av alle bør ikke snakke om "48-timers regelen". Hun sprader gledelig rundt blant andre folk, synlig sjuk, og deler det på SoMe. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 6 timer siden #41235 Del Skrevet 6 timer siden elskersommer skrev (9 timer siden): De har omgangssyke i huset. Å for det største barnet er det livstruende og få dette. Men hvorfor kan du ikke legge fra deg mobilen og ta deg av han😟😟 selv det må hun tjene penger på😟 Det er så trist Bilde fra SE sin Snapchat Er det hun som kaller seg løve mamma?. Ingen av disse influensere damene passer til å kalle seg det. De burde lese betydningen av det. De her bretter ut å selger barndommen til sine egne unger. Bare trist. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 6 timer siden #41236 Del Skrevet 6 timer siden Boomkat skrev (12 timer siden): Er dette en av tightsene fra kolleksjonen hennes? I såfall var den veldig gjennomsiktig 😂 Det er en bukse fra HM så hun, tightsene fra CL har Careless skrevet i stor skrift bak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 5 timer siden #41237 Del Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (12 timer siden): Jeg sa på den kjøp salg siden att ei kommenterte at den IKKE var gjennomsiktig.. Men er det den hun har på seg der så er den jo det. Å går de sånn inn i rumpa som en g streng eller har hun selv sørget for det på bildet? Det er ikke tightsen fra CL, det er en bukse fra HM 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 5 timer siden #41238 Del Skrevet 5 timer siden Dojakitty skrev (2 timer siden): Det jeg reagerer på er at denne dama som er såpass opphengt i smittefare og omgangssyke på død og liv skulle ha barnet hjem når det florerer av bakterier i huset der. Hun «fortet» seg gjennom sykdommen slik at barnet kunne komme hjem på mandagen. Hun spydde vel natt til søndag? Hvilken mor til en med dia som hun påpeker er så farlig med omgangssyke tar han hjem da? Kunne han ikke vært med faren til sykdommen er utav kropp og hjem? Jeg bare spør…. Men hun skylder på 48 timers regelen og det ikke stemmer. Det er vel kunnskapen det skorter på eller?!!? Mener de ikke kom før på tirsdag, at de utsatte en dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 5 timer siden #41239 Del Skrevet 5 timer siden Dojakitty skrev (51 minutter siden): ?! jeg sier at barna burde blitt lengre hos far siden de har omgangssyke i hus! Hva er det du ikke skjønner? Du kan ikke velge at de skal være lengre hos far. For alt vi vet så har far avtaler som gjør at han ikke kan ha de lengre eller ikke ønsker ha de lengre. Det er da ingen her som vet om de er SE eller bf som har valgt når barna skal komme til dem. At SE sier hun gleder seg men de skal være en dag lengre hos far er da ikke det samme som at det faktisk var et alternativ at de skulle være der flere dager. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet 5 timer siden #41240 Del Skrevet 5 timer siden I kommunen jeg bor, så må barna i bhg følge 48-timers regelen, men som ansatt er det 24 timer - man får bare ikke håndtere mat før det har gått 48-timer.. så om dette gjelder flere kommuner, så kan det jo være voksne som velger å gå tilbake på jobb etter 24 timer som smitter også 🤷🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå