gansketeit Skrevet 2. februar #40901 Del Skrevet 2. februar Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Panneklask, selvfølgelig ser tallet bra ut på careless sin hjemmeside. Kikk på trustpilot, en side som er til å stole på. Trodde ikke det var lov å manipulere kundeanmeldelser lenger. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40902 Del Skrevet 2. februar Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Panneklask, selvfølgelig ser tallet bra ut på careless sin hjemmeside. Kikk på trustpilot, en side som er til å stole på. Du mener altså at trustpilot er en troverdig side??🤣Der kan jo hvem som helst anmelde hvem og hva som helst uten å ha kjøpt noe som helst fra dem man anmelder. Jada, trustpilot kan man virkelig stole på! Kjempeseriøs!🤦♀️ 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. februar #40903 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (1 time siden): De har gjennomsnitt 4.6 av 5 stjerner. Så de fleste er (dessverre?) godt fornøyd🥳 Jeg har kjøpt en kjole fra henne og den er faktisk kjempe fin og god å ha på! Så jeg er superfornøyd! 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40904 Del Skrevet 2. februar Klink skrev (3 minutter siden): Jeg har kjøpt en kjole fra henne og den er faktisk kjempe fin og god å ha på! Så jeg er superfornøyd! Ja de fleste er fornøyd. At de andre damene her mener at trustpilot viser rett score er bare tull. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 2. februar #40905 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (3 minutter siden): Ja de fleste er fornøyd. At de andre damene her mener at trustpilot viser rett score er bare tull. Har lest gjennom 40+ anmeldelser på Trustpilot nå. Alle har kjøpt produkt og 90% var misfornøyd. Ser troverdig ut for meg. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40906 Del Skrevet 2. februar Purple Diamond skrev (Akkurat nå): Har lest gjennom 40+ anmeldelser på Trustpilot nå. Alle har kjøpt produkt og 90% var misfornøyd. Ser troverdig ut for meg. Om det ikke krever at du har kjøpt noe så kan det aldri bli troverdig. På nettbutikker kan du kun anmelde det du har kjøpt. Stor forskjell. Det er mange falske anmeldelser på trustpilot. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40907 Del Skrevet 2. februar Purple Diamond skrev (6 minutter siden): Har lest gjennom 40+ anmeldelser på Trustpilot nå. Alle har kjøpt produkt og 90% var misfornøyd. Ser troverdig ut for meg. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/nordmenn-misbrukes-sjokkert-over-mengden-juks-pa-google-trustpilot-og-tripadvisor/14785235/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 2. februar #40908 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (3 minutter siden): Om det ikke krever at du har kjøpt noe så kan det aldri bli troverdig. På nettbutikker kan du kun anmelde det du har kjøpt. Stor forskjell. Det er mange falske anmeldelser på trustpilot. Godt poeng! Hvem vet hvor mange av anmeldelsene på trustpilot som faktisk er skrevet av faktiske kunder? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. februar #40909 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (6 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/nordmenn-misbrukes-sjokkert-over-mengden-juks-pa-google-trustpilot-og-tripadvisor/14785235/ Om jeg stoler mer på trustpilot enn Carless sin hjemmeside er kun opp til meg og bestemme. Ingen andre! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 2. februar #40910 Del Skrevet 2. februar Kjolene kan vere så bra de bare vil, men denne kyniske måten å selge de inn på er kvalmt. Nå har forøvrig følgerne hennes snart solgt for 6 million. En av dem spør i en melding til Sara: «du må oppdatere oss. Nådde VI målet?» Vi… Hun har i alle fall nådd sitt mål… Å samle troppene og få dem til å tro at de virkelig er med på denne businessen. De unner Sara all suksess, og syns det er så fantastisk at hun bygger et hus til flerfoldige millioner. Tror Sara kan gjøre det hun vil, og de vil fortsette å dyrke henne. Hun har i alle fall forstått hvilken strategi hun skal bruke. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40911 Del Skrevet 2. februar Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Om jeg stoler mer på trustpilot enn Carless sin hjemmeside er kun opp til meg og bestemme. Ingen andre! Ja selvfølgelig bestemmer du helt selv. Noen som har sagt noe annet? Jeg for min del stoler på de jeg faktisk vet har kjøpt noe. Ikke en side der feks Ali fra India i teorien kan sitte å anmelde en sportsbh fra careless han bare syns var veldig fin...eller stygg, alt ettersom🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 2. februar #40912 Del Skrevet 2. februar (endret) gansketeit skrev (18 minutter siden): Om det ikke krever at du har kjøpt noe så kan det aldri bli troverdig. På nettbutikker kan du kun anmelde det du har kjøpt. Stor forskjell. Det er mange falske anmeldelser på trustpilot. Det er nok svakheter og smutthull i alle slike ratingsystemer. Lipscore også. Jeg har anmeldt på trustpilot flere ganger (ikke careless siden jeg aldri har handlet der) og de gangene jeg har lagt inn dårlig anmeldelse så får jeg alltid spørsmål fra trustpilot om å verifisere meg som kunde og det jeg sier -kan jeg det så kan ikke butikken slette min anmeldelse, men det kan de for eks på Lipscore om butikken vil. Så det er nok ingen av de man kan stole 100% på. Endret 2. februar av GulleGull 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40913 Del Skrevet 2. februar GulleGull skrev (Akkurat nå): Det er nok svakheter og smutthull i alle slike ratingsystemer. Lipscore også. Jeg har anmeldt på trustpilot flere ganger (ikke careless siden jeg aldri har handlet der) og de gangene jeg har lagt inn dårlig anmeldelse så får jeg alltid spørsmål fra trustpilot om å verifisere meg og kan jeg det så kan ikke butikken slette min anmeldelse, men det kan de for eks på Lipscore om butikken vil. Så det er nok ingen av de man kan stole 100% på. Ja du må verifisere deg for selve trustpilot. Men du kan anmelde hva du vil. De sletter bare det de mistenker er falske anmeldelser. Det er enkelt å lage en troverdig anmeldelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 2. februar #40914 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (Akkurat nå): Ja du må verifisere deg for selve trustpilot. Men du kan anmelde hva du vil. De sletter bare det de mistenker er falske anmeldelser. Det er enkelt å lage en troverdig anmeldelse. Jeg har måttet bevise for trustpilot at jeg er kunde av butikken og vise kopi av e-poster hvor jeg har forsøkt klage direkte til butikken og ikke fått hjelp f.eks.. ja jeg kan anmelde hva jeg vil, men ved negative anmeldelser så har jeg måttet bevise at min opplevelse er ekte for trustpilot. Men jeg ser det ligger mange falske positive der på de samme butikkene jeg har gitt dårlige anmeldelser feks . 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40915 Del Skrevet 2. februar GulleGull skrev (Akkurat nå): Jeg har måttet bevise for trustpilot at jeg er kunde av butikken og vise kopi av e-poster hvor jeg har forsøkt klage direkte til butikken og ikke fått hjelp f.eks.. ja jeg kan anmelde hva jeg vil, men ved negative anmeldelser så har jeg måttet bevise at min opplevelse er ekte for trustpilot. Men jeg ser det ligger mange falske positive der på de samme butikkene jeg har gitt dårlige anmeldelser feks . Ja, men det er ikke normalt på trustpilot at du må bevise noe, så da var det nok en spesiell sak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 2. februar #40916 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (Akkurat nå): Ja, men det er ikke normalt på trustpilot at du må bevise noe, så da var det nok en spesiell sak. Det har skjedd alle 3 gangene jeg har lagt inn dårlig anmeldelse, det har nok vært når butikkene selv har «klaget» min anmeldelse inn til trustpilot og påstår at det ikke stemmer. Dvs useriøs bedrift for jeg legger jo virkelig ikke inn dårlig anmeldelser for moro skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40917 Del Skrevet 2. februar GulleGull skrev (1 minutt siden): Det har skjedd alle 3 gangene jeg har lagt inn dårlig anmeldelse, det har nok vært når butikkene selv har «klaget» min anmeldelse inn til trustpilot og påstår at det ikke stemmer. Dvs useriøs bedrift for jeg legger jo virkelig ikke inn dårlig anmeldelser for moro skyld. Ok. Høres veldig rart ut. Det er uansett mange falske anmeldelser der. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 2. februar #40918 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (6 minutter siden): Ok. Høres veldig rart ut. Det er uansett mange falske anmeldelser der. Slik ser det ut om man må verifisere «opplevelsen» man anmeldte på trustpilot. Man får en mail fra trustpilot. Svarer du ikke med tilstrekkelig dokumentasjon innen 3 dager så sletter de anmeldelsen din. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 2. februar #40919 Del Skrevet 2. februar GulleGull skrev (2 minutter siden): Slik ser det ut om man må verifisere «opplevelsen» man anmeldte på trustpilot. Man får en mail fra trustpilot. Svarer du ikke med tilstrekkelig dokumentasjon innen 3 dager så sletter de anmeldelsen din. Ok. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/nordmenn-misbrukes-sjokkert-over-mengden-juks-pa-google-trustpilot-og-tripadvisor/14785235/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 2. februar #40920 Del Skrevet 2. februar gansketeit skrev (1 minutt siden): Ok. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/nordmenn-misbrukes-sjokkert-over-mengden-juks-pa-google-trustpilot-og-tripadvisor/14785235/ Får desverre ikke logget inn for å lese på linken. Men poenget mitt da -er at uansett hvilke slike systemer man bruker så er det svakheter. På Lipscore så kan butikkene styre anmeldelsene selv og evt slette dårlige (selvom de egentlig ikke har lov) samt sortere de i kategorier, fordi de selv har kjøpt tilgang til systemet (om jeg har forstått det riktig). På Trustpilot så har ikke butikkene samme tilgang til egene anmeldelser så det er lettere å legge inn falske anmeldelser, men butikkene kan flagge anmeldelser og la trustpilot rydde opp, men det vil jo da være de negative de flagger til trustpilot i håp om at kunden ikke gidder sende inn dokumentasjon etter veiledning og så lar trustpilot slette de selvom de er reelle og de flagger ikke de positive så de får stå, om de så er falske eller ikke. Om Careless tenker at de negative tilbakemeldingene er falske så kan de flagge de for trustpilot slik at de kan sjekkes opp og evt slettes om de ikke er reelle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå