J.. Skrevet 29. januar #40641 Del Skrevet 29. januar Klittings skrev (11 timer siden): Har hørt flere tilfeller der de som sliter med ekstrem svangerskapskvalme har blitt anbefalt av jordmor å spise mindre karbohydraterog heller mer proteiner… Og SaraE spiser jo KUN karbohydrater… og litt fet ost + smør 😅Lite proteiner å finne i hennes kosthold om dagen… Ingen protein i chiabatta og safarikjeks 🤣 Hun har alltid vis et elendig kosthold.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. januar #40642 Del Skrevet 29. januar Nå er hun i media igjen for å sanke sympati, eller stemmer til Vixen? Hvor mange ganger skal man måtte lese om den liksom ME'n hun har hatt? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 29. januar #40643 Del Skrevet 29. januar «Lever på lånt tid». Er hun døende? 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 29. januar #40644 Del Skrevet 29. januar Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): «Lever på lånt tid». Er hun døende? Dummeste jeg har hørt 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 29. januar #40645 Del Skrevet 29. januar Isola2 skrev (11 minutter siden): Dummeste jeg har hørt Jeg skulle virkelig ønske media sluttet å være mikrofonstativ for disse menneskene som ikke bidrar med noe som helst positivt i samfunnet. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. januar #40646 Del Skrevet 29. januar Bibbi_ skrev (35 minutter siden): Nå er hun i media igjen for å sanke sympati, eller stemmer til Vixen? Hvor mange ganger skal man måtte lese om den liksom ME'n hun har hatt? Denne historien tror jeg akkurat hva jeg vil om,hele Burn Book-greia er jo fra filmen Mean Girls.. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. januar #40647 Del Skrevet 29. januar Era Vulgaris skrev (1 time siden): «Lever på lånt tid». Er hun døende? Bibbi_ skrev (1 time siden): Nå er hun i media igjen for å sanke sympati, eller stemmer til Vixen? Hvor mange ganger skal man måtte lese om den liksom ME'n hun har hatt? Noen som har sett for mye på Mean Girls eller? 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 29. januar #40648 Del Skrevet 29. januar Bibbi_ skrev (1 time siden): Nå er hun i media igjen for å sanke sympati, eller stemmer til Vixen? Hvor mange ganger skal man måtte lese om den liksom ME'n hun har hatt? I artikkelen sier hun: «Men det er nok veldig tilfeldig hvem som blir rammet. For min del ligger det også i familien. Både mamma og lillebroren min har diagnosen, og flere i nær familie. Det har nok vært en blanding av både miljø og gener for min del.» Altså… ME ligger ikke i familien; da er det iallefall en selverklært psykisk diagnose. Sara E latterliggjør faktisk ME diagnosen!! 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 29. januar #40649 Del Skrevet 29. januar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Nå er hun i media igjen for å sanke sympati, eller stemmer til Vixen? Hvor mange ganger skal man måtte lese om den liksom ME'n hun har hatt? Mister følgere, og dermed mister hun mange tusen kr inn… så må i media for å sanke inn mer igjen 😅 Palasset til ørten millioner skal finansieres 🙄 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 29. januar #40650 Del Skrevet 29. januar Klittings skrev (17 minutter siden): I artikkelen sier hun: «Men det er nok veldig tilfeldig hvem som blir rammet. For min del ligger det også i familien. Både mamma og lillebroren min har diagnosen, og flere i nær familie. Det har nok vært en blanding av både miljø og gener for min del.» Altså… ME ligger ikke i familien; da er det iallefall en selverklært psykisk diagnose. Sara E latterliggjør faktisk ME diagnosen!! Det er ikke tull at man kan være predisponert for å utvikle ME i visse familier og det er opphoping av ME i familier, som med alle andre autoimmune sykdommer. Betyr ikke at de får det men de bærer gener som er mer disponert for å utvikle ME om man er uheldig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 29. januar #40651 Del Skrevet 29. januar (endret) GulleGull skrev (53 minutter siden): Det er ikke tull at man kan være predisponert for å utvikle ME i visse familier og det er opphoping av ME i familier, som med alle andre autoimmune sykdommer. Betyr ikke at de får det men de bærer gener som er mer disponert for å utvikle ME om man er uheldig. Du har rett, @GulleGull. For de interesserte, les vedlagte artikkel fra forskning.no, der behandles temaet saklig og dokumentert. Jeg har lest hele artikkelen om SET (se lenke). Velkjent argumentasjon fra henne, hun synes hun fortjener business-prisen på Vixen. Dette er en gjenganger hos henne, og hun «fortjener» sjokolade og svart vaskemaskin+++ Ja, hun har hatt en spesiell reise for å bli forretningskvinne, men mange andre har også møtt stor motgang og bølgedaler. Det kanskje mest betenkelige er at SET nå utleverer lillebrorens helsetilstand, det har jeg ikke lest om tidligere - og jeg håper han har gitt tillatelse til dette! Hvis ikke, føyer det seg inn i rekka - hun eksponerer det hun vil, på egne premisser. https://www.forskning.no/kronisk-utmattelsessyndrom/hva-skjer-i-kroppen-til-de-som-har-me/1992249 https://www.klikk.no Endret 29. januar av LivEinar 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. januar #40652 Del Skrevet 29. januar Klittings skrev (1 time siden): I artikkelen sier hun: «Men det er nok veldig tilfeldig hvem som blir rammet. For min del ligger det også i familien. Både mamma og lillebroren min har diagnosen, og flere i nær familie. Det har nok vært en blanding av både miljø og gener for min del.» Altså… ME ligger ikke i familien; da er det iallefall en selverklært psykisk diagnose. Sara E latterliggjør faktisk ME diagnosen!! Miljø? Hva i all verden mener hun med det? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 29. januar #40653 Del Skrevet 29. januar LivEinar skrev (8 minutter siden): Du har rett, @GulleGull. For de interesserte, les vedlagte artikkel fra forskning.no, der behandles temaet saklig og dokumentert. Jeg har lest hele artikkelen om SET (se lenke). Velkjent argumentasjon fra henne, hun synes hun fortjener business-prisen på Vixen. Dette er en gjenganger hos henne, og hun «fortjener» sjokolade og svart vaskemaskin+++ Ja, hun har hatt en spesiell reise for å bli forretningskvinne, men mange andre har også møtt stor motgang og bølgedaler. Det kanskje mest betenkelige er at SET nå utleverer lillebrorens helsetilstand, det har jeg ikke lest om tidligere - og jeg håper han har gitt tillatelse til dette! Hvis ikke, føyer det seg inn i rekka - hun eksponerer det hun vil, på egne premisser. https://www.forskning.no/kronisk-utmattelsessyndrom/hva-skjer-i-kroppen-til-de-som-har-me/1992249 https://www.klikk.no Lillebror har også vært i avisa med me historien sin så… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 29. januar #40654 Del Skrevet 29. januar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Nå er hun i media igjen for å sanke sympati, eller stemmer til Vixen? Hvor mange ganger skal man måtte lese om den liksom ME'n hun har hatt? Det står «syk» i panna, men sykdommen er usynlig og hun føler hun må skjule den… Merkelig skrevet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 29. januar #40655 Del Skrevet 29. januar Men hvis hun er så redd for og bli verre igjen så burde hun vel ikke kjøpe så dyrt hus. Blir vanskelig og finansiere hvis hun må tilbake til ufør. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 29. januar #40656 Del Skrevet 29. januar Tessa12 skrev (2 minutter siden): Lillebror har også vært i avisa med me historien sin så… Da var det bra jeg tok et forbehold. 😉 Har du lenke? Likevel håper jeg han har godkjent at SET også gikk ut med opplysninger om hans helsetilstand, hun når jo ut til et atskillig større publikum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 29. januar #40657 Del Skrevet 29. januar LivEinar skrev (22 minutter siden): Da var det bra jeg tok et forbehold. 😉 Har du lenke? Likevel håper jeg han har godkjent at SET også gikk ut med opplysninger om hans helsetilstand, hun når jo ut til et atskillig større publikum. Finner det ikke igjen nå. Er noen år siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 29. januar #40658 Del Skrevet 29. januar elskersommer skrev (35 minutter siden): Miljø? Hva i all verden mener hun med det? Hun vart mobba av en jentegjeng som ikke likte henne og som mente hun skulka. Hun mener vel at det er en av grunnene til at hun fikk ME… Pliss at hun ble miljømessig påvirket av at det var andre familiemedlemmer som hadde ME. Tydelig at hun aldri har vært utredet skikkelig. Den reisen og alt hun klarte i 16 ukers er vel bevis nok for at hennes diagnose er en helt annen, for en med underliggende ME hadde aldri klart den reisen uten å gå på en skikkelig smell. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 29. januar #40659 Del Skrevet 29. januar Tessa12 skrev (10 minutter siden): Finner det ikke igjen nå. Er noen år siden Ok, takk! 👍🏻 Da er det jo ekstra viktig at hun nå har fått klarsignal fra lillebroren om å publisere hans helsetilstand igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. januar #40660 Del Skrevet 29. januar (endret) Det står ett innlegg i VG om broren til SE men jeg klarer ikke og legge til link. Jeg vil ikke legge til bilde av han men søker man på fornavn og etternavn + syk av ME så kommer det nok opp. Bilde fra VG Endret 29. januar av elskersommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå