Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (4 timer siden):

Det kan hun si. Som har botox, fillers og silikonpupper🤣🤣

Lurer egentlig på…hun som hadde ME og mistet så mange år av ungdommen sin som hun sier… Orket å være oppegående å ha kjæreste (Vegard da også), være mye sammen med Lene-M, tatt silikon i puppene, traff ny kjæreste som er far til barna… Synes hun har sagt at hun ble bedre av ME når hun ble gravid første gangen. Men hvor traff hun han som gjorde henne gravid da…? Var det en Ro(meo)bin som kom ridende på en hvit hest og klatret opp til vinduet på hennes mørke rom der hun var sengeliggende med ME? Noe skurrer ved denne diagnosen hennes når man kjenner andre med ME. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns disse meld med skryt av klærne osv virker så oppkonstruert, som den ang glitterkjolen fra Hilde, som ligger ute nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (6 minutter siden):

Lurer egentlig på…hun som hadde ME og mistet så mange år av ungdommen sin som hun sier… Orket å være oppegående å ha kjæreste (Vegard da også), være mye sammen med Lene-M, tatt silikon i puppene, traff ny kjæreste som er far til barna… Synes hun har sagt at hun ble bedre av ME når hun ble gravid første gangen. Men hvor traff hun han som gjorde henne gravid da…? Var det en Ro(meo)bin som kom ridende på en hvit hest og klatret opp til vinduet på hennes mørke rom der hun var sengeliggende med ME? Noe skurrer ved denne diagnosen hennes når man kjenner andre med ME. 

Mener å huske fra bloggen hennes at hun en gang blei spurt om hvem som tok initiativet til å bli kjærester… Og at svaret da var at SET sjøl tok initiativet, kjæresten var redd for å binde seg. På en tur og ute i ei blomstereng holdt hun «en lang tale»,  og at de var sammen fra da av. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun etterlyser ett bilde av att handelsgiganten mener retur av brett skal sendes Kina? Hun må vite om dette er sant eller ikke fordi hun finner ikke ut av det. 

Jeg sjekket dette på søndag og er 100% sikker på att det sto att retur av brettene skulle til ett sted i Kina. Men jeg tok så klart ikke bilde. Å når jeg sjekker nå så er plutselig dette borte. Her må det ha skjedd mye på 2 dager

Å der fant jeg svaret på IG kontoen til dr_sandtorv

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241113-175628.png

Screenshot_20241113-185114~2.png

Endret av elskersommer
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Sara Emilie Tandberg rører med? At hun ikke skjemmes, legg den ballen død. Hun har klart det kunststykke å lyve seg inn noe hun ikke kommer så lett unna. Selv med drahjelp fra VG. 

IMG_3392.jpeg

IMG_3393.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (1 time siden):

Jeg vet hun skriver det for å skape venninnefølelse osv, men er det ikke ganske skremmende hvis selvtilliten til en person skal avhenge så mye av helt ukjente personer som ser gjennom snap-en hennes? Hvor ekte må det føles? Det er viktig for psyken hennes skriver hun, da ville jeg virkelig blitt bekymret om det var meg. Å være avhengig av tilbakemeldinger og samtaler (kun de positive, så klart) hun har med helt fremmede personer som kan være noen helt andre enn de de utgir seg for er skremmende, i alle fall i mine øyne.

Er vel lav selvtillit hos de som priser dronningen sin også... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (46 minutter siden):

Er vel lav selvtillit hos de som priser dronningen sin også... 

Det er ikke veldig overraskende... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Tenker hun liksom at hun har gravidmage i uke 9?? 

Skjermbilde fra SE sin IG

Screenshot_20241113_203144_Instagram.jpg

Nja…er vel mer vekt hun har gått opp etter å ikke ha trent og fulgt opp kostholdet..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Managementet som har kontaktet VG da sikkert for å reparere omdømmet……. 
Spent på hva det intervjuet skal inneholde…. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SET fortsetter å håne og latterliggjøre alle som mener noe anna enn henne, uten at de har noen mulighet til å forsvare seg.
Her er det lite håp om læring, innser jeg. 

IMG_1390.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er nokså sært å kontakte influencere på eksempelvis Snapchat, kun for å opplyse om at man misliker innholdet deres i en negativt ladet tone for hva er poenget med det? Da tenker jeg at man bør tåle å få et motsvar i "samme gate" uten å sutre over det... 🤦🏼‍♀️ 

Såvidt jeg ser sa hun ikke noe ille heller til de?

Forøvrig er det ingenting gjenkjennelig med at det står "Stine" eller "Iren" så lenge hun sladder over bitmoji karakteren deres. 🤍

Screenshot_20241113_224514_SamsungInternet.thumb.jpg.c3ec82c1f03f32d16036d77073a6f5c6.jpgScreenshot_20241113_224450_SamsungInternet.jpg.12a5606666ba833ebbbeaf507fc4d3e2.jpg

Endret av Roe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (3 minutter siden):

Personlig synes jeg det er nokså sært å kontakte influencere på eksempelvis Snapchat, kun for å opplyse om at man misliker innholdet deres i en negativt ladet tone for hva er poenget med det? Da tenker jeg at man bør tåle å få et motsvar i "samme gate" uten å sutre over det... 🤦🏼‍♀️ 

Forøvrig er det ingenting gjenkjennelig med at det står "Stine" eller "Iren" så lenge hun sladder over bitmoji karakteren deres. 🤍

Screenshot_20241113_224514_SamsungInternet.thumb.jpg.c3ec82c1f03f32d16036d77073a6f5c6.jpgScreenshot_20241113_224450_SamsungInternet.jpg.12a5606666ba833ebbbeaf507fc4d3e2.jpg

Meldinga fra følgerne er sendt personlig til influenseren. Responsen - både muntlig og skriftlig - der hun imøtegår og harselerer med følgerne - er offentlig. Det er det viktige her. Følgerne har ingen mulighet til motsvar, det er ingen dialog. Det mener jeg er unødvendig og uverdig. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (19 minutter siden):

Meldinga fra følgerne er sendt personlig til influenseren. Responsen - både muntlig og skriftlig - der hun imøtegår og harselerer med følgerne - er offentlig. Det er det viktige her. Følgerne har ingen mulighet til motsvar, det er ingen dialog. Det mener jeg er unødvendig og uverdig. 

Definer gjerne harseleringen på disse to bildene som har blitt delt her? Muligens noe jeg ikke har fått med meg her 🤍

Forøvrig synes jeg det er verdt å nevne at vi også sitter her på et anonymt nettforum og kritiserer alt influencere foretar seg, i all offentlighet, og den kritikken er ikke alltid saklig, betinget eller i det hele tatt sann og dokumenterbar. Hun har for eksempel heller ingen anledning til en dialog med oss her inne, da vi bare er anonyme brukere på et nettforum.

Og når det eneste man i utgangspunktet har å si er at man misliker innholdet til en influencer etterfulgt av "at det går an" - hva forventer man egentlig å få i retur? Hva er poenget med å sende en slik negativt ladet melding til et annet menneske? :klo:

Endret av Roe
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (27 minutter siden):

Man får klar beskjed når man sender snap om at de kan bli offentliggjort. Og nå har de nok fått med seg at hun viser snapper hun får. De får skylde seg snap. Hvem sender sånne meldinger til ukjente mennesker? Om man irriterer seg så mye over andre, slutt å følg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (10 minutter siden):

Definer gjerne harseleringen på disse to bildene som har blitt delt her? Muligens noe jeg ikke har fått med meg her 🤍

Forøvrig synes jeg det er verdt å nevne at vi også sitter her på et anonymt nettforum og kritiserer alt influencere foretar seg, i all offentlighet, og den kritikken er ikke alltid saklig, betinget eller i det hele tatt sann og dokumenterbar. Hun har for eksempel heller ingen anledning til en dialog med oss her inne, da vi bare er anonyme brukere på et nettforum.

Og når det eneste man i utgangspunktet har å si er at man misliker innholdet til en influencer etterfulgt av "at det går an" - hva forventer man egentlig å få i retur? Hva er poenget med å sende en slik negativt ladet melding til et annet menneske? :klo:

👏👏👏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Angel75 skrev (1 time siden):

Man får klar beskjed når man sender snap om at de kan bli offentliggjort. Og nå har de nok fått med seg at hun viser snapper hun får. De får skylde seg snap. Hvem sender sånne meldinger til ukjente mennesker? Om man irriterer seg så mye over andre, slutt å følg. 

Skylde på snap for at en bedriftseier er usmakelig å henger ut følgere som ikke bare er positive??? Det er ikke normalt at bedrifter gjør det

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kommet tydelig frem de siste dagene at troverdigheten er svekket. Jeg følger flere influencere som virker til å være mer kritisk til hva de reklamerer for. Når det gjelder venninne-trioen (Nyhus, Tandberg, Lien) vil jeg påstå at de tenker kvantitet over kvalitet. Det kan virke som at de tar det de får, noe som virkelig ikke gjør dem en tjeneste annet enn at de får penger på konto. 

Jeg tenker at man er avhengig av at følgere er mer kritiske og bevisste om man skal komme denne kyniske bransjen til livs. Når Sara E mobiliserer, samler og unnskyld meg, manipulerer følgerne sine på den måten hun gjør (jeg er avhengig av dere, dere er så bra for psyken min, der er dere og meg, vi hjelper ME, offer-rolle ved kritikk), så har hun følgerne i sin hule hånd. De fremstår som lite reflekterte (unnskyld meg) og ensomme/sårbare (unnskyld meg igjen)…… 

Jada, flere influencere som bruker denne taktikken, men Sara E er voldsomt aktivt mtp offer-rolle og drama omkring kritikk/troll m.m 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (9 timer siden):

Jeg klarer overhodet ikke å forstå hva som gjør at en "seriøs" bedriftseier får seg til å legge ut sånt som dette.

Hun undergraver helt at hun ønsker å bygge et suksessfullt firma og oppfører seg som en vilter tenåring. Hva vil hun oppnå med dette? Skjønner hun hvordan hun fremstår?

Det er så tydelig at å henge ut følgere etc kun er for klikk og penger i kassen.

Vi får se hvor lenge suksessen varer. Har tilgode å se folk som lever av å henge ut andre og ikke klare å ta tilbakemeldinger lykkes over tid.

Veldig rart at det ikke er noen som klarer å gi henne noen gode råd på veien.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer overhodet ikke å forstå hva som gjør at en "seriøs" bedriftseier får seg til å legge ut sånt som dette.

Hun undergraver helt at hun ønsker å bygge et suksessfullt firma og oppfører seg som en vilter tenåring. Hva vil hun oppnå med dette? Skjønner hun hvordan hun fremstår?

Det er så tydelig at å henge ut følgere etc kun er for klikk og penger i kassen.

Vi får se hvor lenge suksessen varer. Har tilgode å se folk som lever av å henge ut andre og ikke klare å ta tilbakemeldinger lykkes over tid.

Veldig rart at det ikke er noen som klarer å gi henne noen gode råd på veien.

Helt enig! 
Det hun oppnår er jo trofaste følgere som støtter henne uansett hvilke blemmer hun gjør….. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...