Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (2 timer siden):

SET definerer clickbait som «at man lager en overskrift for å få folk inn, og så handler det om noe helt annet.» Og at clickbait er «lokkemat som bare lurer.» Fakta er at clickbait betyr å skrive sensasjonelle eller villedende overskrifter for å tiltrekke klikk på et innhold. Vet hun virkelig ikke dette som den garva influenseren hun er? Eller selger hun en løgn som passer henne?

Hun (og mora hennes) bruker clickbait aktivt som en sensasjonell og spennende overskrift for å få følgerne til å klikke seg videre. Og innholdet handler om akkurat det clickbait’en antyder. Men clickbait er et negativt lada uttrykk, og SET vil ikke være ved at hun sjøl bruker clickbait, hun kaller det heller: «overskrift for å oppsummere en spennende dag»… 😜

IMG_7471.jpeg

IMG_7472.jpeg

Så fint at hun nok en gang erkjenner at hun ikke bryr seg om at hun selger en 8 ukers graviditet for Cash. Da kan vi legge den ballen død, og hun bygger fint opp under at hun overhodet ikke fyller kriteriene til Vixen på det området. 

Endret av Kattedama
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innerst inne så tar hun jo egentlig ikke selvkritikk på att hun reklamerer for ett slikt dårlig produkt. Hun sier att returen og dropshipping er noe som er dårlig 

Men produktet i seg selv er prima vare.. å folk vil ikke angre.

Hun sier også at mange mener hun reklamerer for dette kun pga pengene og sier " jeg driter egentlig i de pengene fordi jeg har mer enn nok"🙈 Nei Sara... Om du har nok penger så ville du faktisk ha undersøkt alt rundt dette og ikke reklamert for de. DVS att du faktisk gjør dette for å få mer penger. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 minutter siden):

Innerst inne så tar hun jo egentlig ikke selvkritikk på att hun reklamerer for ett slikt dårlig produkt. Hun sier att returen og dropshipping er noe som er dårlig 

Men produktet i seg selv er prima vare.. å folk vil ikke angre.

Hun sier også at mange mener hun reklamerer for dette kun pga pengene og sier " jeg driter egentlig i de pengene fordi jeg har mer enn nok"🙈 Nei Sara... Om du har nok penger så ville du faktisk ha undersøkt alt rundt dette og ikke reklamert for de. DVS att du faktisk gjør dette for å få mer penger. 

Så hennes svar på kritikken er å fortsatt markedsføre et shit produkt? Og samtidig dra en løgn om at hun ikke reklamerer for penger fordi hun har mer enn nok? Samtidig som hun casher inn på Snap gjennom å dele sånt vås? Dette overrasker meg ikke et sekund, det er 100%  bedriftseier Sara Emilie Tandberg sin markedsføringsstrategi. 

IMG_3327.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, veldig kort tid mellom kritikk av titanskjærebrettet på KG og en laaaaang unnskyldning på snap fra SET… Også derfor er kritiske stemmer til influenseres aktivitet viktig. SET får tydeligvis kjapt med seg kritikken og har mulighet til å forklare og ikke minst regulere seg. Det er bra. 

I forhold til skjærebrettet beklager hun kun to ting, at dette er «drop shipping» og at man må betale 600 kr. ved eventuell retur. Hun beklager at hun ikke har satt seg inn i akkurat dette. 

Men hun anbefaler fortsatt at følgerne kjøper brettet, sitater fra det hun sier i dag: «Jeg står for at brettet er bra» - «Jeg liker det» - «Det blåses opp at det er et forferdelig produkt, det er det ikke.» - «Det er et supert skjærebrett.» - «Produktet for seg selv er jeg veldig fornøyd med.» 

Hun har bare hatt det i «noen uker», så hun sier at hun ikke vet om knivene sløves, hun har ikke merket det. Videre sier hun at trebrett sikkert er bra, men da må de behandles (vaskes?) riktig, men at det gjør jo ikke folk… Og hun avslutter med å konkludere: «…dårlig deal, men godt produkt» og anbefaler fortsatt følgerne å kjøpe brettet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 minutt siden):

Igjen, veldig kort tid mellom kritikk av titanskjærebrettet på KG og en laaaaang unnskyldning på snap fra SET… Også derfor er kritiske stemmer til influenseres aktivitet viktig. SET får tydeligvis kjapt med seg kritikken og har mulighet til å forklare og ikke minst regulere seg. Det er bra. 

I forhold til skjærebrettet beklager hun kun to ting, at dette er «drop shipping» og at man må betale 600 kr. ved eventuell retur. Hun beklager at hun ikke har satt seg inn i akkurat dette. 

Men hun anbefaler fortsatt at følgerne kjøper brettet, sitater fra det hun sier i dag: «Jeg står for at brettet er bra» - «Jeg liker det» - «Det blåses opp at det er et forferdelig produkt, det er det ikke.» - «Det er et supert skjærebrett.» - «Produktet for seg selv er jeg veldig fornøyd med.» 

Hun har bare hatt det i «noen uker», så hun sier at hun ikke vet om knivene sløves, hun har ikke merket det. Videre sier hun at trebrett sikkert er bra, men da må de behandles (vaskes?) riktig, men at det gjør jo ikke folk… Og hun avslutter med å konkludere: «…dårlig deal, men godt produkt» og anbefaler fortsatt følgerne å kjøpe brettet.

Helt vanvittig faktisk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (54 minutter siden):

Så hennes svar på kritikken er å fortsatt markedsføre et shit produkt? Og samtidig dra en løgn om at hun ikke reklamerer for penger fordi hun har mer enn nok? Samtidig som hun casher inn på Snap gjennom å dele sånt vås? Dette overrasker meg ikke et sekund, det er 100%  bedriftseier Sara Emilie Tandberg sin markedsføringsstrategi. 

IMG_3327.jpeg

Som sagt så mener hun att det ikke er noe galt med produktet. Det er bra og det vil folk som har kjøpt skjønne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristin Helland(kontoen voksenstruggles på insta) sier akkurat det samme om fjøla på sin snapkonto i dag. At hun liker den men hadde ikke undersøkt nok før hun reklamerte for den.Ang dropshipping og retur. Og beklaget for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

N-trønderpia skrev (24 minutter siden):

Kristin Helland(kontoen voksenstruggles på insta) sier akkurat det samme om fjøla på sin snapkonto i dag. At hun liker den men hadde ikke undersøkt nok før hun reklamerte for den.Ang dropshipping og retur. Og beklaget for det.

Det er flere elementer rundt denne markedsføringen som sier noe om at den ikke er troverdig noen plass. At hun er redd for bakterier? Hun som viser på Snap at hun hever pizzadeigen som andre også skal spise av over toalettet? 

IMG_3328.jpeg

IMG_3329.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

N-trønderpia skrev (58 minutter siden):

Jeg synes det er fascinerende at de ikke setter seg skikkelig inn i disse samarbeidene de har. Dette er informasjon de burde sjekke opp før de signerer en kontrakt og prøver å selge masse av det til følgerne

IMG_4662.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pizzadeig hevingen hvor deigen klistret seg nedover mot toalettet tok kaka ass 😂 Tenk hvor mye søl det er på veggen og om de brukte toalettet underveis i hevingen så spruter det opp på deigen 😫 Og dette ble servert på et idrettsarrangement 🦠😫🤢 Tenkt hvor mange klassekamerater og foreldre som uvitende har spist disse snurrene med alskens snacks i 🤮🦠

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, sa hun at hun hadde nok penger, og at penger var ikke grunnen til at hun anbefaler desse fjølene? 
Det er kanskje det dummeste jeg har hørt 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, måtte inn og se. 

Hun bruker ord som ingen, de fleste og alle. 

Ingen rengjør fjølene sine ordentlig. 
Ingen har ulike fjøler til forskjellige matvarer. 

Og jeg liker bare tipse dere om ting jeg liker, det handler ikke om penger??? 

Myggplasteret var bare tull 

Hun har reklamert hyppig for den tredemølla, uten at det virket som at den var i noe særlig bruk (før 16 ukers) 

Sikkert noen av dere som husker mer av det hun har reklamert for som er en flopp! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (20 minutter siden):

Men altså, sa hun at hun hadde nok penger, og at penger var ikke grunnen til at hun anbefaler desse fjølene? 
Det er kanskje det dummeste jeg har hørt 

Jeg måtte høre en gang til å hun sier følgende " jeg kan fort bli stemplet som at jeg kun gjør dette for pengene. Men jeg driter i pengene og jeg har nok av samarbeid" 

Så jeg må si beklager på at jeg kanskje skrev litt feil. At jeg skrev at hun sa at hun hadde nok penger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å anbefale et produkt går på helheta av produktet, ikke bare deler av det! 🤭 Hvis viktige sider av et produkt er dårlig, kan man jo ikke anbefale det - som SET gjør nå. Det er bare latterlig. Men det viser tydelig hvor klistret influensere er av det de binder seg til å markedsføre. Dette er business!

Det er også en nyttig påminnelse til oss forbrukere, SET er selvfølgelig et forretningskonsept. Hun er ingen personlig «venn» som så gjerne tester og anbefaler ulike varer for en vennegjeng. Det er det hun prøver å selge inn når hun på snap sier (sitat): «Jeg driter i pengene...»  Videre at hun liker så godt å teste produkter og anbefale dem. Dette er jo en vennskapelig gest og hjelp overfor følgerne hennes, må vite… Akkja. 😅

Endret av LivEinar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Jeg måtte høre en gang til å hun sier følgende " jeg kan fort bli stemplet som at jeg kun gjør dette for pengene. Men jeg driter i pengene og jeg har nok av samarbeid" 

Så jeg må si beklager på at jeg kanskje skrev litt feil. At jeg skrev at hun sa at hun hadde nok penger. 

«Kan fort bli stemplet» Eh, ja, og det er velfortjent! 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LivEinar skrev (6 minutter siden):

Å anbefale et produkt går på helheta av produktet, ikke bare deler av det! 🤭 Hvis viktige sider av et produkt er dårlig, kan man jo ikke anbefale det - som SET gjør nå. Det er bare latterlig. Men det viser tydelig hvor klistret influensere er av det de binder seg til å markedsføre. Dette er business!

Det er også en nyttig påminnelse til oss forbrukere, SET er selvfølgelig et forretningskonsept. Hun er ingen personlig «venn» som så gjerne tester og anbefaler ulike varer for en vennegjeng. Det er det hun prøver å selge inn når hun på snap sier (sitat): «Jeg driter i pengene! Jeg har penger nok!» Videre at hun liker så godt å teste produkter og anbefale dem. Dette er jo en vennskapelig gest og hjelp overfor følgerne hennes, må vite… Akkja. 😅

Enig! 
« De skjærefjølene er kjempegode altså! De er lette å vaske, og de kan settes i maskin.  Du må betale 600 kr i frakt om du returnerer, men de eeeeeer gode altså! Og du trenger den, fordi ingen (!) vasker en trefjøl riktig, og ingen har ulike fjøler til ulike matvarer. Så det eeeeeer egentlig lurt å bestille altså, selv og jeg ikke liker dropshipping… « 

Morsom forsvarstale, som ble dratt ut i det lengste for å cashe inn litt penger. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (45 minutter siden):

Enig! 
« De skjærefjølene er kjempegode altså! De er lette å vaske, og de kan settes i maskin.  Du må betale 600 kr i frakt om du returnerer, men de eeeeeer gode altså! Og du trenger den, fordi ingen (!) vasker en trefjøl riktig, og ingen har ulike fjøler til ulike matvarer. Så det eeeeeer egentlig lurt å bestille altså, selv og jeg ikke liker dropshipping… « 

Morsom forsvarstale, som ble dratt ut i det lengste for å cashe inn litt penger. 

Selger hun ikke varer i Careless som er en del av droppshipping? Og man kan kjøpe tilsvarende  fjøl på Temu for 50 kr, så hva koster disse via importøren her i Norge? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SET har skrevet en lang kommentar til Alexander H. Sandtorv sitt skjærebrettinnlegg på insta. 😉 Innlegget hans er delt i tråden tidligere i dag.  dr_sandtorv har nå fått til sammen158 kommentarer, folk er veldig kritiske og skjærebrettaktive. SET/influensere får «så øra flagrer». Meget interessant…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...