Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Mrshopalot skrev (10 minutter siden):

Koselig med baby på vei, synes jeg! De virker som flinke, omsorgsfulle foreldre 🥰

Bare synd de må eksponere barna. Synes egentlig ikke det er så omsorgsfullt.

• Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrshopalot skrev (20 minutter siden):

Koselig med baby på vei, synes jeg! De virker som flinke, omsorgsfulle foreldre 🥰

Jaha? Hvorfor virker de som det tenker du?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (På 23.10.2024 den 12.48):

Hun burde satse på USA. Der er de ordentlig feite, så klærne hennes må da være midt i blinken. 

Men kjolene hennes er da ikke så store i størrelsene 😂 der er det andre merker som er mye større

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Bare synd de må eksponere barna. Synes egentlig ikke det er så omsorgsfullt.

Jeg følger ikke så mye med jeg altså, men er ikke barna hennes godt skjermet nå? Jeg har aldri sett eller hørt noe om han minste, bortsett fra navn. Og de to eldste er det vel årevis siden vi så? 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (1 minutt siden):

Jeg følger ikke så mye med jeg altså, men er ikke barna hennes godt skjermet nå? Jeg har aldri sett eller hørt noe om han minste, bortsett fra navn. Og de to eldste er det vel årevis siden vi så? 

Jeg er ikke aktiv i denne tråden, følger ikke influenseren noe sted, men har likevel masssse private helseopplysninger om den eldste. Det sprer seg fort. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrshopalot skrev (2 minutter siden):

Den minste er meget eksponert for å si det sånn. Ikke bilde, men info. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (1 minutt siden):

Jeg følger henne heller ikke, men vet mer om barna hennes enn jeg vet om flere av barna i nabolaget. Eksponering er så mye mer enn bilder

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (31 minutter siden):

Jeg følger henne heller ikke, men vet mer om barna hennes enn jeg vet om flere av barna i nabolaget. Eksponering er så mye mer enn bilder

Et viktig innlegg, @MøllersTran! Jeg har utheva en sentral og beskrivende setning i innlegget ditt.  Influenserne må innse at utlevering av barn er mye mer enn å vise selve ansiktet. SET viser ikke ansiktene på barna forfra, men har mange bilder/film av barna (sett fra siden/bakfra) og deres aktiviteter. I tillegg skriver/forteller hun mye om dem. Hennes til sammen over en halv million SoMe-følgere har fått detaljert kjennskap om eldstesønnens sykdom og utfordringer. Yngstemann er mest eksponert, som også @Outandabout nevner. Vi vet fra dag til dag om f.eks. søvnmønsteret hans, dette er ikke greit. 

Det er heller ikke greit at over halvmillionen følgere + flere av dagens aviser vet at det siste lille frøet i magen blei «sådd» på ferietur til Island, og ikke planlagt - de hadde glemt prevensjonen… Vi vet også at yngstesønnen blei lagd på en trehytteutflukt tidlig i forholdet. Dette er ekstrem eksponering og vil følge disse ungene… 
Men alt gir klikk = 🤑

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (46 minutter siden):

Et viktig innlegg, @MøllersTran! Jeg har utheva en sentral og beskrivende setning i innlegget ditt.  Influenserne må innse at utlevering av barn er mye mer enn å vise selve ansiktet. SET viser ikke ansiktene på barna forfra, men har mange bilder/film av barna (sett fra siden/bakfra) og deres aktiviteter. I tillegg skriver/forteller hun mye om dem. Hennes til sammen over en halv million SoMe-følgere har fått detaljert kjennskap om eldstesønnens sykdom og utfordringer. Yngstemann er mest eksponert, som også @Outandabout nevner. Vi vet fra dag til dag om f.eks. søvnmønsteret hans, dette er ikke greit. 

Det er heller ikke greit at over halvmillionen følgere + flere av dagens aviser vet at det siste lille frøet i magen blei «sådd» på ferietur til Island, og ikke planlagt - de hadde glemt prevensjonen… Vi vet også at yngstesønnen blei lagd på en trehytteutflukt tidlig i forholdet. Dette er ekstrem eksponering og vil følge disse ungene… 
Men alt gir klikk = 🤑

Det vet SE. Hun er vel en av de som har sutret mest om å bli kritisert for å eksponere barn da hun bestemt mener eksponering er ansikt. Hun fatter ikke at å eksponere barns sykdom og medfølgende utfordringer, søvnmønster osv... er eksponering. Eldste og yngste er svært eksponerte, mellomste er vel den eneste som slipper nogenlunde unna. Nå er det graviditet for alle penga, kos dere alle som digger fremmedes graviditeter 😅 Mens SE kan le hele veien til banken, eller 25.mills huset. CL er åpenbart ikke nok, det må høstes på SC også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (4 timer siden):

Hvor? Når? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med desse gule overskriftene desse influencerne holder på med nå, så forstår jeg faktisk ikke at ikke hele verden forstår at det kun handler om penger….. Blir nesten matt og motløs 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (23 minutter siden):

Og med desse gule overskriftene desse influencerne holder på med nå, så forstår jeg faktisk ikke at ikke hele verden forstår at det kun handler om penger….. Blir nesten matt og motløs 

Enig. Håper følgerne våkner opp snart. Er det et slikt samfunn vi vil ha?!

Bransjen har endret seg drastisk etter at Snap begynte å betale for klikk. Før måtte de jo faktisk være litt kreative og finne på ting for å lage annonser. 
Er absolutt ikke misunnelig fordi jeg trenger ikke mye for å være fornøyd. Det overforbruket som dokumenteres er kvalmende. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (33 minutter siden):

Blir for dumt. 
Er så SINNSYKT dumt. 
Det var oppslag i hele går overalt at hun er gravid. 
Men snap med gul overskrift med teksten «er vi gravide?»  er der. 
Det er så HJERNEDØDT at jeg har ikke ord. 

Har et tips til dere. Om dere ønsker å følge folk med virkelig godt og viktig innhold så følg Line Victoria Husby. 
Hun har hatt 2 hjerneslag på 1 uke og ligger på sykehus å snapper. 
Humoren og hele dama er det herligste og mest forfriskende jeg har vært borti på lenge. 
Gi oppmerksomhet til de som fortjener det!

Og btw,hun har ikke snapper med gul overskrift for clickbate heller. 

Endret av Dojakitty
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
Outandabout skrev (32 minutter siden):

Hva tror du at følgerne tenker da? Alle vet at det handler om penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
Dojakitty skrev (6 minutter siden):

Blir for dumt. 
Er så SINNSYKT dumt. 
Det var oppslag i hele går overalt at hun er gravid. 
Men snap med gul overskrift med teksten «er vi gravide?»  er der. 
Det er så HJERNEDØDT at jeg har ikke ord. 

Har et tips til dere. Om dere ønsker å følge folk med virkelig godt og viktig innhold så følg Line Victoria Husby. 
Hun har hatt 2 hjerneslag på 1 uke og ligger på sykehus å snapper. 
Humoren og hele dama er det herligste og mest forfriskende jeg har vært borti på lenge. 
Gi oppmerksomhet til de som fortjener det!

Og btw,hun har ikke snapper med gul overskrift for clickbate heller. 

Hvorfor mener du at du kan si noe om som «fortjener det»? Det er din subjektive mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kittkatt skrev (56 minutter siden):

Hva tror du at følgerne tenker da? Alle vet at det handler om penger. 

Åja, du vet at alle vet? Det er vel strengt tatt også din «subjektive mening»

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
Outandabout skrev (1 minutt siden):

Åja, du vet at alle vet? Det er vel strengt tatt også din «subjektive mening»

Vel, ja 😆 men det er også din mening at det er «HJERNEDØDT». Så 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (16 minutter siden):

Vel, ja 😆 men det er også din mening at det er «HJERNEDØDT». Så 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hæ? Hva har det med saken å gjøre? Merkelig… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...