Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LivEinar skrev (12 minutter siden):

Var det ikke hun selv som dro inn Cubus? 

IMG_0626.jpeg

Når du tok screenshot av dette, så kan du jo forklare hele konteksten? For det hadde ikke noe med drømmen om å bli like stor som Cubus å gjøre.

Når man bare tar et slik bilde så lager du deg et eget narrativ til de som ikke følger her inne, som vanlig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (17 minutter siden):

Når du tok screenshot av dette, så kan du jo forklare hele konteksten? For det hadde ikke noe med drømmen om å bli like stor som Cubus å gjøre.

Når man bare tar et slik bilde så lager du deg et eget narrativ til de som ikke følger her inne, som vanlig.

Se @elskersommer sitt innlegg (38027). SET mener firmaet CL skal bli like store som Cubus, og: «…merk mine ord sier jeg bare, det jeg vil, får jeg til. […] Watch me.» Da må hun også tåle kommentarer og diskusjon rundt sin egen sammenligning. 

Og ja, vi har alle vår egen subjektive forståelse og tolkning av hva influenseren legger ut, det som du kaller å lage seg «et eget narrativ». 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (55 minutter siden):

Se @elskersommer sitt innlegg (38027). SET mener firmaet CL skal bli like store som Cubus, og: «…merk mine ord sier jeg bare, det jeg vil, får jeg til. […] Watch me.» Da må hun også tåle kommentarer og diskusjon rundt sin egen sammenligning. 

Og ja, vi har alle vår egen subjektive forståelse og tolkning av hva influenseren legger ut, det som du kaller å lage seg «et eget narrativ». 

Hvorfor plukket du bare ut det som passet deg i den snapen? Hva med resten av det hun fortalte? Passet ikke det inn i din subjektive forståelse og tolkning? 

Har ikke du drømmer her i livet, eller bare drive dank her og der og på landet?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (30 minutter siden):

Hvorfor plukket du bare ut det som passet deg i den snapen? Hva med resten av det hun fortalte? Passet ikke det inn i din subjektive forståelse og tolkning? 

Har ikke du drømmer her i livet, eller bare drive dank her og der og på landet?

Jeg har sagt det jeg vil si her, og responser ikke på den type diskusjon og brukerkommentar som du nå legger opp til. 

Endret av LivEinar
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (På 23.10.2024 den 12.48):

Hun burde satse på USA. Der er de ordentlig feite, så klærne hennes må da være midt i blinken. 

Ja😀 for de har nok ikke bigsize på markedet der fra før av…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (32 minutter siden):

Jeg har sagt det jeg vil si her, og responser ikke på den type diskusjon og brukerkommentar som du nå legger opp til. 

Du kan jo gjerne forklare på en skikkelig måte hva bilde du la ut har med saken å gjøre da? 🤔  Jeg forstår heller ikke sammenhengen mellom Sara drøm om å bli like stor som Cubus og gensere som loer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (18 minutter siden):

Du kan jo gjerne forklare på en skikkelig måte hva bilde du la ut har med saken å gjøre da? 🤔  Jeg forstår heller ikke sammenhengen mellom Sara drøm om å bli like stor som Cubus og gensere som loer.

Jeg kommenterte ikke gensere som loer. Min kommentar gikk kun på det som SET la ut skriftlig på bildet ang Cubus. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (3 minutter siden):

Jeg kommenterte ikke gensere som loer. Min kommentar gikk kun på det som SET la ut skriftlig på bildet ang Cubus. 

Som IKKE har noe å gjøre med den snapen som du la ut. Kart og terreng passer ikke, ser du det ikke?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (4 timer siden):

Var det ikke hun selv som dro inn Cubus? 

IMG_0626.jpeg

Nå falt jeg av tidlig når SE drev og forklarte. Men dette handlet vel om at folk har klaget på at det er produkter som klager på at de loer. SE mener at ingen ville klagd til Cubus,HM osv om det skjedde med deres tøy.

Å nå er jo SE ekspert på og trekke inn andre firma om hun skal klage på noe. Elkjøp er ett firma hun til stadighet drar frem

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt

Det blir jo drevet med sammenligninger i alle retninger uansett. Hun sier, ifølge dette bildet, at det forventes mer av CL. Det er nok i høyeste grad riktig, da prisen er som den er. Men å begynne å diskutere om hun har drømmer om å bli like stor som Cubus i den sammenhengen er helt bak mål. Da har man ikke fått med seg kontekst. Og egentlig ikke noe av det hun sier…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (18 minutter siden):

Det blir jo drevet med sammenligninger i alle retninger uansett. Hun sier, ifølge dette bildet, at det forventes mer av CL. Det er nok i høyeste grad riktig, da prisen er som den er. Men å begynne å diskutere om hun har drømmer om å bli like stor som Cubus i den sammenhengen er helt bak mål. Da har man ikke fått med seg kontekst. Og egentlig ikke noe av det hun sier…

Ser den, @kittkatt, godt poeng. At SET drømmer om å bli like stor som Cubus, er en ting - sett i sammenheng med alt det hun sa i det seinere innlegget, var ikke helt treffende. Jeg tar den. 

Endret av LivEinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt navn. Slettet min forrige bruker, men opprettet ny. Klarte ikke å «ikke ha tilgang» til å diskutere det som irriterer meg ver bransjen influencer…. 

Samma det kanskje… 

Skjer med at venninnene deler samme greia idag med varsler på appene sine? 

Endret av Outandabout
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier dere at  Sara ikke forstår at pris forplikter? Hun mener at hun skal kunne selge gensere til 1299,-, også skal kundene forvente kvalitet på nivå med en genser kjøpt for 299,- fra Cubus?? Vi forstår alle at det å bestille opp et lite kvantum er dyrt, men kundene hennes skal jo ikke godta dårlige varer for det… Man forventer jo mer av en dyr vare, enn en billig

Endret av MøllersTran
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (4 minutter siden):

Nytt navn. Slettet min forrige bruker, men opprettet ny. Klarte ikke å «ikke ha tilgang» til å diskutere det som irriterer meg ver bransjen influencer…. 

Samma det kanskje…

Skjer med at venninnene deler samme greia idag med varsler på appene sine? 

Velkommen tilbake! 
Kanskje venninnene samarbeider tett, bevisst og koordinerer «kundetrøkket»? 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det mulig?!! Ei som har kjøpt omtrent en av hver av kjolene til SE eller? Med prislapper på, eller lite brukt. Hva er det SE har gjort som gjør at fansen gjør dette? Fy fader, denne dama har jo brukt vannvittig mye penger på carless kjoler! Å hvorfor bruker de ikke kjolene? Bare må de kjøpe, uansett om de skal bruke de eller ikke? Godt jobba Sara Emilie. Du er virkelig god på å lure folk! 

Screenshot_20241024_165327_Facebook.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Altså, er det mulig?!! Ei som har kjøpt omtrent en av hver av kjolene til SE eller? Med prislapper på, eller lite brukt. Hva er det SE har gjort som gjør at fansen gjør dette? Fy fader, denne dama har jo brukt vannvittig mye penger på carless kjoler! Å hvorfor bruker de ikke kjolene? Bare må de kjøpe, uansett om de skal bruke de eller ikke? Godt jobba Sara Emilie. Du er virkelig god på å lure folk! 

Hvorfor gidder folk å bruke penger på så stygge kjoler🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (46 minutter siden):

Hadde enda kjolene hatt forskjellige snitt,fasong,utseende.. men de er jo helt like

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (55 minutter siden):

Uforståelig 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...