Lillemor1982 Skrevet 18. oktober 2024 #37861 Skrevet 18. oktober 2024 Bibbi_ skrev (17 minutter siden): Så ei på facebook siden til Careless som skulle selge en underbukse til menn. Han hadde brukt den noen få timer, hadde vasket den etterpå, men hun skulle selge den for den passet ikke mannen hennes. Og ei kjøpte den. Altså, hvorfor er de så desperate at de kjøper brukte underbukser? Hadde jeg kjøpt en brukt underbukse til mann er jeg sikker på han hadde lurt på om det hadde rabla for meg! Æsj😂😂 2
Gjest Svanemom2024 Skrevet 18. oktober 2024 #37862 Skrevet 18. oktober 2024 Bedre å se bilene kjøre forbi enn å se på hun der🙄🚛🙄
Gjest LivEinar Skrevet 18. oktober 2024 #37863 Skrevet 18. oktober 2024 Nå fronter SET begrepet «psykisk omgangssyke». Det har mora hatt i to dager, skriver hun. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte…
Snublefot62 Skrevet 18. oktober 2024 #37864 Skrevet 18. oktober 2024 Vi andre kaller det hypokonder 7 8
Gjest LivEinar Skrevet 18. oktober 2024 #37865 Skrevet 18. oktober 2024 Snublefot62 skrev (17 minutter siden): Vi andre kaller det hypokonder Hehehe…👍🏻
loffen Skrevet 18. oktober 2024 #37866 Skrevet 18. oktober 2024 Jeg så nettopp litt på instastoryen hennes, og hun viste frem to regnkåper. Ble overrasket over kjekke funksjoner og at de så så skikkelig fine ut! Men.. så er det puffermer på de også!? Hvorfor er det puffermer på alt? Hater det. Jeg er bredskuldret og ser ut som Hulken med puffermer. 6 1 3
Gjest LivEinar Skrevet 18. oktober 2024 #37867 Skrevet 18. oktober 2024 Der er SET sitt Bergens-stunt blitt fanget opp av Henrik Troy på insta. Han skriver: «Vil gi denne influenseren honnør for at hun klarer å få så mye ut av så lite. 👏🏻» Klikk=🤑=kalkulert strategi.
Villroses hage Skrevet 18. oktober 2024 #37868 Skrevet 18. oktober 2024 loffen skrev (49 minutter siden): Jeg så nettopp litt på instastoryen hennes, og hun viste frem to regnkåper. Ble overrasket over kjekke funksjoner og at de så så skikkelig fine ut! Men.. så er det puffermer på de også!? Hvorfor er det puffermer på alt? Hater det. Jeg er bredskuldret og ser ut som Hulken med puffermer. Samma her. Ser helt grusomt ut - spesielt på tykke kåper og ytterjakker. Jo, fordi SE selv er bredere over baken enn skuldrene. Alle modellene er visstnok laget for å passe hennes figur. Strikk rett under bysten, som samtlige kjolemodeller har er f. eks. ganske ille på folk som er en smule barmfagre. 6
Sharp75! Skrevet 18. oktober 2024 #37869 Skrevet 18. oktober 2024 LivEinar skrev (1 time siden): Nå fronter SET begrepet «psykisk omgangssyke». Det har mora hatt i to dager, skriver hun. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte… For at hun nevner at mora sier hun har psykisk omgangssyke, så fronter hun det? Den må du lenger på landet med. 1
Gjest LivEinar Skrevet 18. oktober 2024 #37870 Skrevet 18. oktober 2024 Sharp75! skrev (12 minutter siden): For at hun nevner at mora sier hun har psykisk omgangssyke, så fronter hun det? Den må du lenger på landet med. Hehe, jeg kunne helt sikkert ha skrevet et anna ord - nevner begrepet «psykisk omgangssyke» eller benevner, bruker, anvender mm. Takk for at du er så oppmerksom og korrigerer meg. 😉
Gjest Kattedama Skrevet 18. oktober 2024 #37871 Skrevet 18. oktober 2024 LivEinar skrev (20 timer siden): Jeg er generelt opptatt av å vise hvor kalkulerende og utspekulerte influensere er på SoMe. Denne influenseren er ekstremt kynisk, kalkulerende og grenseløs.
Bibbi_ Skrevet 18. oktober 2024 #37872 Skrevet 18. oktober 2024 LivEinar skrev (2 timer siden): Nå fronter SET begrepet «psykisk omgangssyke». Det har mora hatt i to dager, skriver hun. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte… Hva er psykisk omgangssyke? 2
Gjest LivEinar Skrevet 18. oktober 2024 #37873 Skrevet 18. oktober 2024 Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Hva er psykisk omgangssyke? Tja, si det. Jeg har oppfattet det slik gjennom SET og mora sine snapper (de bruker begge begrepet) at man føler man har/får omgangssyke, kjenner på noen (muligens fiktive) symptomer når andre i omgangskretsen har fått omgangssyke. Og så slår det ikke (reelt) ut likevel, men er en slags underlig «medreaksjon». Men dette er min tolkning av hva jeg tror de mener med «psykisk omgangssyke»… 😅
Sefanja Skrevet 18. oktober 2024 #37874 Skrevet 18. oktober 2024 Bibbi_ skrev (27 minutter siden): Hva er psykisk omgangssyke? Det er vel oppkast pga angsanfall? 2
Gjest LivEinar Skrevet 18. oktober 2024 #37875 Skrevet 18. oktober 2024 Sefanja skrev (17 minutter siden): Det er vel oppkast pga angsanfall? Ja, SET har jo skrevet at hun har «emetofobi», dvs frykt for å kaste opp eller befinne seg i situasjoner hvor det er fare for å kaste opp. Det er visst flere underkategorier her, som frykt for å måtte kaste opp, frykten for å se oppkast eller være i nærheten av det, samt frykten for å se noen andre kaste opp. SET har tidligere kalt det emetofobi, ikke psykisk omgangssyke. Jeg trodde hun nå mente noe anna. Hva mora har, aner jeg ikke. Nå anser jeg meg godt ferdig med begge begrepene! 😅
Sefanja Skrevet 18. oktober 2024 #37876 Skrevet 18. oktober 2024 LivEinar skrev (15 minutter siden): Ja, SET har jo skrevet at hun har «emetofobi», dvs frykt for å kaste opp eller befinne seg i situasjoner hvor det er fare for å kaste opp. Det er visst flere underkategorier her, som frykt for å måtte kaste opp, frykten for å se oppkast eller være i nærheten av det, samt frykten for å se noen andre kaste opp. SET har tidligere kalt det emetofobi, ikke psykisk omgangssyke. Jeg trodde hun nå mente noe anna. Hva mora har, aner jeg ikke. Nå anser jeg meg godt ferdig med begge begrepene! 😅 Jeg aner ikke hvem sin mor det handler om engang, men har hørt om angst for oppkast. Får håpe ikke hun blir gravid selv da. Med tanke på svangerskapskvslme og oppkast
Gjest Unodostrez Skrevet 18. oktober 2024 #37877 Skrevet 18. oktober 2024 (endret) LivEinar skrev (På 18.10.2024 den 16.29): Ja, SET har jo skrevet at hun har «emetofobi», dvs frykt for å kaste opp eller befinne seg i situasjoner hvor det er fare for å kaste opp. Det er visst flere underkategorier her, som frykt for å måtte kaste opp, frykten for å se oppkast eller være i nærheten av det, samt frykten for å se noen andre kaste opp. SET har tidligere kalt det emetofobi, ikke psykisk omgangssyke. Jeg trodde hun nå mente noe anna. Hva mora har, aner jeg ikke. Nå anser jeg meg godt ferdig med begge begrepene! 😅 Endret 21. oktober 2024 av Unodostrez Feil
Gjest Kattedama Skrevet 18. oktober 2024 #37878 Skrevet 18. oktober 2024 Sefanja skrev (14 minutter siden): Jeg aner ikke hvem sin mor det handler om engang, men har hørt om angst for oppkast. Får håpe ikke hun blir gravid selv da. Med tanke på svangerskapskvslme og oppkast Hun har gjennomført 3 graviditeter med både «angst» for oppkast og moderat «ME» med dager hun ikke klarte å spise eller dusje selv. Så jeg tror nok hun kommer til å klare seg helt fint 😉
Gjest Kattedama Skrevet 18. oktober 2024 #37879 Skrevet 18. oktober 2024 Unodostrez skrev (1 minutt siden): Er i alle fall helt sykt lite meningsfull content på den dama der. Det er ingen nisje akkurat. Litt av alt. Henrik Troy for president 💪🏻 verdt å se IG innlegget hans.
Gjest Unodostrez Skrevet 18. oktober 2024 #37880 Skrevet 18. oktober 2024 Kattedama skrev (1 minutt siden): Henrik Troy for president 💪🏻 verdt å se IG innlegget hans. Henrik Troy- folkets favoritt ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå