Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Villa31 skrev (3 minutter siden):

Tidlig i dag når V ble syk var forklaringen til SE at hun dro hjem fordi hun fikk angst og ikke ville bli syk. Så fikk hun mye pes, og nå er plutselig forklaringen at hun måtte hjem til yngste barnet og foreldrene for hun ville ikke bli stuck i Bergen. Ok 🙄

Det kalles «å snu kappa etter vinden»

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Villa31 skrev (7 minutter siden):

Tidlig i dag når V ble syk var forklaringen til SE at hun dro hjem fordi hun fikk angst og ikke ville bli syk. Så fikk hun mye pes, og nå er plutselig forklaringen at hun måtte hjem til yngste barnet og foreldrene for hun ville ikke bli stuck i Bergen. Ok 🙄

Det med at hun skulle hjem til barnet er bullshit. Dette var ÅPENBART fordi hun ikke ville være i nærheten av syk mann. 
Helt ok det, hadde aldri villet det selv heller. Hadde gjort det samme. Men da må hun nesten stå for det. Typisk influenser fakter. Kan ikke stå for en jævla dritt 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Unodostrez
Skrevet

Hvis dette blir avisoppslag, da mister jeg alt håp! 

Skrevet
Angel75 skrev (22 minutter siden):

Hvem som bryr seg? Følgerne på snap og vi her inne på KG 🤣

Ja noen her inne er veldig opptatt av hva folk mener om dette 😅

• Nyttig 1
Gjest LivEinar
Skrevet

Jeg er generelt opptatt av å vise hvor kalkulerende og utspekulerte influensere er på SoMe.

Gjest Unodostrez
Skrevet
LivEinar skrev (17 minutter siden):

Jeg er generelt opptatt av å vise hvor kalkulerende og utspekulerte influensere er på SoMe.

Me too! 🎉 Har et håp om at hele konseptet forsvinner 

Skrevet

Tenk hvis vi alle slutter å følge på snap (jeg har gjort det for lenge siden,men følger med her enda fordi jeg er nysgjerrig på hvordan hun klarer å engasjere så mye .. 

• Liker 8
Skrevet

Spennende med de medisinene man så i bagen før hun slettet bildet🫢

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest LivEinar
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (15 minutter siden):

Tenk hvis vi alle slutter å følge på snap (jeg har gjort det for lenge siden,men følger med her enda fordi jeg er nysgjerrig på hvordan hun klarer å engasjere så mye .. 

jeg følger på snap ene og aleine fordi jeg bruker bilder/tekst som dokumentasjon når jeg skriver innlegg diverse steder. Har blitt beskyldt for å overdrive/lyge når jeg har påpekt noe influenserne har sagt/gjort. Derfor arkiverer jeg bilder/tekst der jeg ser det er noe jeg vil kommentere. 

Skrevet
Fruen92 skrev (11 minutter siden):

Spennende med de medisinene man så i bagen før hun slettet bildet🫢

Hvilke medisiner var det?

Skrevet (endret)
Dojakitty skrev (34 minutter siden):

Hvilke medisiner var det?

Xonvea.. Google😏🤭

Endret av Fruen92
Endring
  • Nyttig 2
Skrevet
Fruen92 skrev (8 minutter siden):

Xonvea.. Google😏🤭

🫠🤣

Skrevet
LivEinar skrev (4 timer siden):

Hun fikk panisk angst og flyktet, og kanskje kunne hun sjøl, mora, faren og Luke bli syke…

IMG_0514.jpeg

Stakkars mann som endte opp med deg tenker jeg. Navlebeskuende og egoistisk. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser.

Måne, admin. 

Gjest Unodostrez
Skrevet

Hvordan gikk det med regnjakkene da? Ble de solgt ut? 

Gjest LivEinar
Skrevet
Unodostrez skrev (7 minutter siden):

Hvordan gikk det med regnjakkene da? Ble de solgt ut? 

Hun skryter jo alltid av salget, det så bra ut. Det er et langsiktig og standhaftig arbeid å avdekke influenserkalkulering og -påvirkning. 💪🏻😎

Skrevet

Synes det verste er at hun har oppsøkt en BUFFET når hun vet at hun mest sannsynlig er smittet. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Gjest Unodostrez
Skrevet
LivEinar skrev (7 timer siden):

Hun skryter jo alltid av salget, det så bra ut. Det er et langsiktig og standhaftig arbeid å avdekke influenserkalkulering og -påvirkning. 💪🏻😎

At hun har så mange følgere som går 5 på denne venninne - greia er for meg helt syk!  

Gjest Unodostrez
Skrevet

Men det gjelder forsåvidt ikke bare henne. Det gjelder jo en viss squad til en viss Raad også. 

Skrevet
Unodostrez skrev (1 time siden):

At hun har så mange følgere som går 5 på denne venninne - greia er for meg helt syk!  

Så ei på facebook siden til Careless som skulle selge en underbukse til menn. Han hadde brukt den noen få timer, hadde vasket den etterpå, men hun skulle selge den for den passet ikke mannen hennes. Og ei kjøpte den. Altså, hvorfor er de så desperate at de kjøper brukte underbukser? Hadde jeg kjøpt en brukt underbukse til mann er jeg sikker på han hadde lurt på om det hadde rabla for meg! 

• Liker 13
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...