Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J.. skrev (41 minutter siden):

"Skal ikke henge ut noen.." sier hun,etter å ha hengt ut navngitt influencer for dårlig merking før denne ranten,lol.

Forøvrig "startet" ikke Sara en debatt i det hele tatt.

Vi følgere startet debatten,uten diskusjonen under Fotoknudsen hadde hun aldri kontaktet FT for møte,og det møte ville hun kun fordi hun trodde selv hun hadde rett.

Den eneste "debatten" Sara har startet er jo å kaste kollega etter kollega under bussen for å fremme seg selv.

Hvis hun skal være så sutrere over feil/manglende merking hos andre,står hun helt fritt til å melde de til FT.

Er vel mer matnyttig det,enn å henge ut en ny influencer i uka for å gjøre samme feil hun selv har gjort (å enda ofte gjør selv...).

Screenshot_20231123_161011_Snapchat.jpg

Screenshot_20231123_161136_Snapchat.jpg

Screenshot_20231123_161016_Snapchat.jpg

Screenshot_20231123_161034_Snapchat.jpg

Screenshot_20231123_161236_Snapchat.jpg

Men i all verden?! Her var det jammen mye SE prøver å skryte på seg. "Hun gjør alt etter boka" , "gjorde alle oppmerksom på debatten" , "hun gikk i kampen". Oi!! Sara; du gjør ikke ting etter boka, men du har nok blitt flinkere. Og det er vel følgerene dine som gikk i kampen og prøvde å gjøre andre oppmerksomme på at du ikke fulgte lover og regler.... 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (43 minutter siden):

"Beste i klassen".

Dagens!

Det er ingenting som er så usjarmerende som når folk skal fremheve seg selv.

Hun tror kanskje hun vinner stemmer til Vixen på dette. Men det gir nok motsattt effekt. Nok av sympatiske kandidater å plukke av heldigvis.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (12 minutter siden):

Men i all verden?! Her var det jammen mye SE prøver å skryte på seg. "Hun gjør alt etter boka" , "gjorde alle oppmerksom på debatten" , "hun gikk i kampen". Oi!! Sara; du gjør ikke ting etter boka, men du har nok blitt flinkere. Og det er vel følgerene dine som gikk i kampen og prøvde å gjøre andre oppmerksomme på at du ikke fulgte lover og regler.... 

helt utrolig fascinerende at et menneske kan spinne på ting sånn🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (21 minutter siden):

Burde prøvd seg i helseyrket i grunn.

Jeg FATTER ikke at dette er sant. Hadde jeg ikke sett det med egne øyne hadde jeg aldri trodd det. Det er spinnvilt?!?? Tenk å være SÅPASS….. «enkel» at man sammenligner seg med heltene innen helse. Jeg har ikke ord. Har ikke oooord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

"Skal ikke henge ut noen.." sier hun,etter å ha hengt ut navngitt influencer for dårlig merking før denne ranten,lol.

Vi følgere startet debatten,uten diskusjonen under Fotoknudsen hadde hun aldri kontaktet FT for møte,og det møte ville hun kun fordi hun trodde selv hun hadde rett.

Den eneste "debatten" Sara har startet er jo å kaste kollega etter kollega under bussen for å fremme seg selv.

Hvis hun skal være så sutrere over feil/manglende merking hos andre,står hun helt fritt til å melde de til FT.

Er vel mer matnyttig det,enn å henge ut en ny influencer i uka for å gjøre samme feil hun selv har gjort (å enda ofte gjør selv...).

I det som er lagt ut her tidligere fra FT (screenshot)  så står det at begrunnelse for møtet: det ble besluttet å tilby henne et møte på bakgrunn av alle hennes spm eller noe i den duren, altså, hun har da ikke spurt om et møte, det var et tilbud fra FT sin side.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (13 minutter siden):

I det som er lagt ut her tidligere fra FT (screenshot)  så står det at begrunnelse for møtet: det ble besluttet å tilby henne et møte på bakgrunn av alle hennes spm eller noe i den duren, altså, hun har da ikke spurt om et møte, det var et tilbud fra FT sin side.

Det var jeg som postet bildene så jeg vet hva som sto.

Nettopp derfor jeg sier det er teit av henne å si ting som at "hun ba om møte","hun startet en debatt","hun blablabla" da møte jo ble insjet til av FT etter flere epost utvekslinger der Sara rett maser og sier ting som at "hun ikke har tid til å vente på et møte for å få svar,hun må ha svar NÅ!".

Dette var da FotoKnudsen fadesen skjedde.

Var flaut.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Hun BEST ….. 

En best i klassen snakker ikke dårlig om andre og hever seg selv

Dagens vits 

Endret av Juhu25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (2 minutter siden):

Hun BEST ….. 

En best i klassen snakker ikke dårlig om andre og hever seg selv

Dagens vits 

Enig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Orly said:

EC8DC37E-BD7A-45A6-A052-9E91BFA2957C.jpeg.df0072eb512d4359576a83d982564b78.jpeg

Er hun seriøs?🤦🏻‍♀️

Altså, jeg blir vanligvis ikke provosert av influencere, jeg ler av de og ruller med øynene og sukker. Men i dag, i dag ble jeg provosert. Som helsepersonell har jeg lyst til å spy når hun sier det der. Fy f. 

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (2 minutter siden):

Altså, jeg blir vanligvis ikke provosert av influencere, jeg ler av de og ruller med øynene og sukker. Men i dag, i dag ble jeg provosert. Som helsepersonell har jeg lyst til å spy når hun sier det der. Fy f. 

Hun er så falsk og det kommer mer synlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama fornekter seg ikke.. å hun nærmest mener hennes yrke er like slitsomt som en sykepleier 🤔

Kjære Sara Emilie.. jeg vet du leser her. Så hver så snill og ikke sammenligne en influencer med en sykepleier. Min håpefulle hjemme kan gå 8 timer på jobb uten pause og mat. Du sitter i den sofaen din dag ut og dag inn uten og bli ett snev av sliten. Du kan dra til frisør,hotelltur midt i uka.. fatter ikke att du kan mene det er slitsomt å være influencer.. prøv og sett deg inn i hva en sykepleier gjør hver eneste dag😈😈

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rufs skrev (10 minutter siden):

Enig! Blir sur og får lyst til å bli usaklig.. De aner virkelig ikke! Hilsen sliten psykolog i spesialisthelsetjenesten😔

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utfordrer Sara Emilie til å få til en "bak fasaden"-dag hos henne. Dvs få noen til å følge henne igjennom en dag og dokumentere det hun gjør av jobb. Det tror jeg veldig mange ville fulgt med på.

Det må da være åpenbart en kjent dag, og så må en kunne vise til resultatet av jobben den dagen. Er det for eks en dag med tre ganger så mange snapper så vil jo det være åpenbart misvisende.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sara Emilie! 

Nå skal jeg fortelle deg om hvordan dagen min er som sykepleier. Jeg starter enten kl 7 eller kl 15 og jobber annenhver helg, stort sett hver jul, stort sett hver påske og kan absolutt ikke bestemme ferie selv. 
Når jeg kommer på jobb er det rapport og så er det bare å finne fram løpesko. Else har nettopp våknet og trenger bistand til toalett. Så ringer alarmen, må løpe til Maria som har falt. Else sitter igjen på do. Tilkaller mer hjelp, får Maria opp. Løper til Else og gjør meg ferdig der. Akkurat kommet ut av rommet går alarmen igjen, da har Olav fått epilepsianfall. Ferdig der så må jeg og en sykepleier til kontrollere dagens medisiner. Så skal alle pasienter opp for dagen og alt det innebærer. Så skal alle spise. Så er det sårstell på pasientrom 6 og 7 og deretter utdeling av medisiner og intravenøst. Nevnte jeg at klokka enda ikke har bikket 11? Sånn går det. Dag ut og dag inn. Ofte ikke tid til matpause selv om jeg har rett på det. Ofte knapt nok tid til å gå på do fordi da må noen pasienter vente på meg. 
Ofte kjører jeg hjem og gråter fordi jeg føler jeg ikke har gjort en god nok jobb på grunn av tidsklemma.

Aldri sammenlign deg med folk på gulvet. Du aner ikke hva du snakker om. 

• Liker 14
  • Hjerte 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...