Snublefot62 Skrevet 22. november 2023 #30461 Del Skrevet 22. november 2023 elskersommer skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke ett støvfritt eller ryddig hjem hele tiden. Men hvordan er det mulig og få.det.slik når hun selv sier att det var helt ryddig i dag tidlig 🙈 De er to voksne folk som går hjemme bokstaveligtalt hele døgnet Totalt fravær av boevne. Vi er to stk hjemme hos oss denne uka og ingen av oss har hatt fri eller jobbet hjemmefra - og det ser ikke sånn ut. Ikke støvfritt eller helt rent, men det er ryddig. Og det hadde disse to og klart hadde de bare hatt boevne. Men SE er jo jovial og folkelig. Dette er gøy. Koselig. Og alle venninnene applauderer ærligheten hennes og er fornøyd med at de og har det sånn innimellom. Jay! Før de kjøper neste kjole fra Careless. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 22. november 2023 #30462 Del Skrevet 22. november 2023 Skjønner ikke hvorfor så mange influencere legger ut filmer og bilder av at de rydder kjøkken, vaskerom osv. Akkurat som om det er så spesielt eller spennende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 22. november 2023 #30463 Del Skrevet 22. november 2023 elskersommer skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke ett støvfritt eller ryddig hjem hele tiden. Men hvordan er det mulig og få.det.slik når hun selv sier att det var helt ryddig i dag tidlig 🙈 De er to voksne folk som går hjemme bokstaveligtalt hele døgnet Dette. De prikkene, som jeg må gå ut fra er antall stories hun har lagt ut de siste 24 timer. Derfor er det rotete. Derfor sier en del influensere at de er på jobb hele tiden. Jeg vet ikke om noen uten for den bransjen i det hele tatt er i stand til å forstå hvor mange timer hver dag som går med på å legge ut dette antall stories. Hvor mye det tar opp av den mentale kapasiteten din, tilstedeværelsen i hverdagen, i tillegg til den rent faktiske tiden på mobilen. Jeg blir seriøst trist av å tenke på det. Dette er én dag, på én av kanalene hennes, og det kommer i tillegg til Instagram, der hun også er temmelig aktiv på story (spør du meg). Oppå alt dette skvalderet, som 90% av tiden er helt meningsløst babbel, kommer de helt nødvendige oppgavene, som å følge opp annonsører, butikkene og de utallige droppene av nye produkter. For hvert minutt med prat, kan man legge til minst ett minutt teksting (sannsynligvis mer). Så kommer det å svare på responsen. Legger man ut noe mange er kritiske til, eller misfornøyde med, eller noe som ansporer folk til å sende tips og råd, omsorg eller annet, kan man bruke timevis bare på det. For et liv. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 22. november 2023 #30464 Del Skrevet 22. november 2023 Altså. Jeg lurer på gjør hun det med vilje å si sååååå mye feil på ordtak osv? I lycko reklamen så sier hun intet unntag. Er vell intet unntak hun prøver på. 🤣 kan nesten virke som hu synes det er søtt at hun er så "dum" . Litt som at hu er så søt fordi hu er så klønete. Hu har jo ett dårligere ordforråd enn dattera mi på 5 år. 🤦♀️ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. november 2023 #30465 Del Skrevet 22. november 2023 veslemy2006 skrev (3 minutter siden): Altså. Jeg lurer på gjør hun det med vilje å si sååååå mye feil på ordtak osv? I lycko reklamen så sier hun intet unntag. Er vell intet unntak hun prøver på. 🤣 kan nesten virke som hu synes det er søtt at hun er så "dum" . Litt som at hu er så søt fordi hu er så klønete. Hu har jo ett dårligere ordforråd enn dattera mi på 5 år. 🤦♀️ Når hun sier ting feil på denne måten eller stiller spørsmål,gir det økt engasjement siden folk svarer på snappen,som igjen gir høyere utbetaling til Sara i form av penger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 22. november 2023 #30466 Del Skrevet 22. november 2023 J.. skrev (2 timer siden): Når hun sier ting feil på denne måten eller stiller spørsmål,gir det økt engasjement siden folk svarer på snappen,som igjen gir høyere utbetaling til Sara i form av penger. Her får jo følgerne igjen venninnefølelsen, som gir penger i kassa.. De kan kommentere dette, og le med henne, og hun svarer å tuller.. det forsterker venninnefølelsen, og gir henne penger i kassa..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 22. november 2023 #30467 Del Skrevet 22. november 2023 veslemy2006 skrev (2 timer siden): Altså. Jeg lurer på gjør hun det med vilje å si sååååå mye feil på ordtak osv? I lycko reklamen så sier hun intet unntag. Er vell intet unntak hun prøver på. 🤣 kan nesten virke som hu synes det er søtt at hun er så "dum" . Litt som at hu er så søt fordi hu er så klønete. Hu har jo ett dårligere ordforråd enn dattera mi på 5 år. 🤦♀️ Hu er så søt og spesiell og quirky atte hjelp... not 🤢 Hu virker innimellom litt efterbliven... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. november 2023 #30468 Del Skrevet 22. november 2023 Banænie skrev (1 time siden): Her får jo følgerne igjen venninnefølelsen, som gir penger i kassa.. De kan kommentere dette, og le med henne, og hun svarer å tuller.. det forsterker venninnefølelsen, og gir henne penger i kassa..... Jepp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 22. november 2023 #30469 Del Skrevet 22. november 2023 Var nesten så jeg hadde lyst til å spørre om hvor mange treningsøkter hun hadde hatt i Balion klærne siden hun vet hvor gode de er. 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. november 2023 #30470 Del Skrevet 22. november 2023 Rufs skrev (20 minutter siden): Var nesten så jeg hadde lyst til å spørre om hvor mange treningsøkter hun hadde hatt i Balion klærne siden hun vet hvor gode de er. 🙄 Nærmeste må være å skifte om til det,ser det jo aldri i faktisk aktivitet. Hun er jo den absolutt verste å sponse med treningsklær,hva skal hun med det som fronter OG viser en svært inaktiv hverdag? Tok ikke Balion så seriøst fra før av da fler aktive influencere sier klærne er utrolig dårlig. Men når de betaler seg inn hos bl.a Sara? Lol. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 22. november 2023 #30471 Del Skrevet 22. november 2023 2 minutter siden, J.. said: Nærmeste må være å skifte om til det,ser det jo aldri i faktisk aktivitet. Hun er jo den absolutt verste å sponse med treningsklær,hva skal hun med det som fronter OG viser en svært inaktiv hverdag? Tok ikke Balion så seriøst fra før av da fler aktive influencere sier klærne er utrolig dårlig. Men når de betaler seg inn hos bl.a Sara? Lol. Ja for hvis jeg først skal influences til å kjøpe treningsklær ville det jo evnt blitt av noen som faktisk har prøvd de ut skikkelig over litt tid. Og da kan fortelle hvordan de fungerer. Ikke SE som tar de på seg i 3 minutter for å spille inn video. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. november 2023 #30472 Del Skrevet 23. november 2023 Et lite hull i historien her er jo at blokkerte nettsider ikke dukker opp i det hele tatt. Hvis jeg blokker VG fra nettleseren min,kommer ikke VG/VG relaterte resultat opp i det hele tatt ved søk.. 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. november 2023 #30473 Del Skrevet 23. november 2023 J.. skrev (5 minutter siden): Et lite hull i historien her er jo at blokkerte nettsider ikke dukker opp i det hele tatt. Hvis jeg blokker VG fra nettleseren min,kommer ikke VG/VG relaterte resultat opp i det hele tatt ved søk.. Hun tenker nok på Google-søk. Når hun da trykker på linken til KG så får hun feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. november 2023 #30474 Del Skrevet 23. november 2023 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Hun tenker nok på Google-søk. Når hun da trykker på linken til KG så får hun feil. Kommer ikke opp i Googlesøk heller,når nettsiden er blokkert. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. november 2023 #30475 Del Skrevet 23. november 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Kommer ikke opp i Googlesøk heller,når nettsiden er blokkert. Det spørs hvor den er blokkert. Google vet ikke nødvendigvis hva som er blokkert hos deg, så de serverer bare linkene/treffene du har bedt om. Men det kan være ekstra app/system bak der igjen om ser på hva Google har sendt og fjerner det som er blokkert. Men igjen det spørs hva og hvordan det er blokkert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 23. november 2023 #30476 Del Skrevet 23. november 2023 J.. skrev (40 minutter siden): Et lite hull i historien her er jo at blokkerte nettsider ikke dukker opp i det hele tatt. Hvis jeg blokker VG fra nettleseren min,kommer ikke VG/VG relaterte resultat opp i det hele tatt ved søk.. Jaja, hun har problemer, livet er tøft Sara Emilie 😂 Mulig dama er voksen på papiret, men om jeg får barnslig vibber av jentungen? - ja absolutt! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. november 2023 #30477 Del Skrevet 23. november 2023 "Skal ikke henge ut noen.." sier hun,etter å ha hengt ut navngitt influencer for dårlig merking før denne ranten,lol. Forøvrig "startet" ikke Sara en debatt i det hele tatt. Vi følgere startet debatten,uten diskusjonen under Fotoknudsen hadde hun aldri kontaktet FT for møte,og det møte ville hun kun fordi hun trodde selv hun hadde rett. Den eneste "debatten" Sara har startet er jo å kaste kollega etter kollega under bussen for å fremme seg selv. Hvis hun skal være så sutrere over feil/manglende merking hos andre,står hun helt fritt til å melde de til FT. Er vel mer matnyttig det,enn å henge ut en ny influencer i uka for å gjøre samme feil hun selv har gjort (å enda ofte gjør selv...). 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. november 2023 #30478 Del Skrevet 23. november 2023 "Beste i klassen". Dagens! 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. november 2023 #30479 Del Skrevet 23. november 2023 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): "Beste i klassen". Dagens! Source - trust me,bro! Altså,nei. Hun har vist hundreogørti ganger at hun ikke kjenner til reglene rundt egen jobb,så hvorfor skulle noen stole på henne og hennes måte å gjøre ting på? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 23. november 2023 #30480 Del Skrevet 23. november 2023 Om hun er best i klassen vet jeg ikke, men jeg syns faktisk hun er flink til å merke. Mye flinkere enn alle andre jeg følger hvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå