Gjest Sprite Skrevet 9. september 2023 #27901 Skrevet 9. september 2023 Syns julegavekonseptet var veldig koselig faktisk, ble positivt overrasket.
Sophie1988 Skrevet 9. september 2023 #27902 Skrevet 9. september 2023 1 hour ago, Era Vulgaris said: Hun har nettopp vært i møte med FT for å få opplæring i hvordan merke reklame etc, for så å gjøre dette. Enten er hun stokk tett i nøtta, eller så gjør hun det med fullt overlegg for økt oppmerksomhet. Jeg vet egentlig ikke hva som er verst. Jeg gjetter at det er begge deler. 5
elskersommer Skrevet 9. september 2023 #27903 Skrevet 9. september 2023 Roadrunner skrev (3 timer siden): Nei. Ikke lov med alkohol (eller noe som kan tolkes som alkohol) i reklame. Da er det Snapchat nr 3 på kort tid jeg sender til Forbrukertilsynet pga brudd på alkoholloven 6 4
J.. Skrevet 9. september 2023 #27904 Skrevet 9. september 2023 (endret) Sprite skrev (3 timer siden): Syns julegavekonseptet var veldig koselig faktisk, ble positivt overrasket. Men syns litt av poenget faller vekk når den hyggelige hilsenen står på emballasjen,som går rett i søpla. Hadde heller kjøpt den til 99 kr fra apoteket og kjøpt et kort (20kr?) og skrevet en personlig hilsen istedet,kort blir gjerne tatt vare på også. Endret 9. september 2023 av J.. 18
skruf Skrevet 9. september 2023 #27905 Skrevet 9. september 2023 Er ikke innom Sara sin snap daglig, men var det nå da hun var i Oslo; var veldig tydelig at trioen er ikke så sterk en trio lengre, og det viser bare at dette vennskapet ble satt sammen i regi av Bloggerne da Monica og mannen skulle re-gifte seg og Sara og Therese var brudepiker Det var et helt annet samhold mellom de tidligere, noe som var tydelig da de gikk langs gaten sammen med Chris. Monica og -Chris virket distansert, Therese «klamret» seg mot Monica og Sara virket utenfor Therese kommer naturlig tettere på Monica siden hun har kjøpt hus rett ved, men likevel så tror jeg Monica er av en annen type og har egne venninner som ikke er på hennes kanaler. I tillegg har hun og Chris et tett forhold til Monicas familie Det var i allefall tydelig at Sara «misset ut» siden hun måtte hjem etter middagen. Greit nok at hun nettopp har vært borte i et døgn, men jeg ser ikke problemet med at hun kunne ha blitt igjen på resten av arrangementet. Sønnen er ca 6mnd, er hjemme hos sin far, dvs en trygg og kjent omsorgsperson, babyen drikker bare av flaske, og de to eldste er hos sin far. Dette er faktisk jobben hennes, og samboeren hennes er hjemme i pappaperm sånn at hun skal jobbe. Mange typer jobber har ugunstige arbeidstider og innebærer reiser. Og Sara jobber for det meste hjemmefra Så da hun sa «stakkars V…..jeg har jo nettopp vært borte i 24 timer og nå må jeg til Oslo», så er der jo ikke akkurat synd i han i den grad han har betalt permisjon for at hun jobber. Og det er snakk om 1 barn. Som attpåtil ikke ammer. Hun kom seg jo ikke til Kristiansand pga uværet heller, så også da var Monica og Therese tosammen. Derfor burde hun prioritert Oslo-turen. Selv om V måtte ha hatt ansvaret alene til neste dag 22 3
J.. Skrevet 9. september 2023 #27906 Skrevet 9. september 2023 Hun sier hun "stjal" ideen fra et smykke selskap på Facebook fordi hun holdt på å kjøpe smykke for å få boksen det kom i,pga teksten i boksen. "Men så tåpelig å kjøpe et produkt kun for emballasjen!" .....Så lager hun et billig produkt der "poenget" med produktet også er emballasjen,ikke produktet.. Lol. 22 3
Nellyy Skrevet 9. september 2023 #27907 Skrevet 9. september 2023 Sprite skrev (33 minutter siden): Syns julegavekonseptet var veldig koselig faktisk, ble positivt overrasket. Ja, det synes jeg også!
FlyBabe Skrevet 9. september 2023 #27908 Skrevet 9. september 2023 (endret) Ferdigkjøpte sokker eller votter er ikke akkurat mangelvare. Ville heller ha strikket selv, om det virkelig skal bety noe. Det er også mer personlig og fint med en egenskrevet hilsen i stedet for noe ferdiglaga tull på pappemballasjen.. Apoteket har hatt sånne lenge, og mønsteret er herming etter Kari Traa. Endret 10. september 2023 av FlyBabe 18 2
Vally112 Skrevet 9. september 2023 #27909 Skrevet 9. september 2023 hun kommer nok ikke til å nevne filiokus lenger, var kanskje ikke så mange hull å tette 12 1
Snublefot62 Skrevet 9. september 2023 #27910 Skrevet 9. september 2023 Vally112 skrev (Akkurat nå): hun kommer nok ikke til å nevne filiokus lenger, var kanskje ikke så mange hull å tette De må jo selge med tap. 8
Maijuni Skrevet 9. september 2023 #27911 Skrevet 9. september 2023 De julegave-sokkene hun reklamere jo finnes jo allerede. Jeg kjøpte sånne sokker i gaver i fjor, i fin pappemballasje med fine ord utenpå. Husker ikke nøyaktig hva det stod, men noe med at mottaker betyr noe og at vi samtidig støttet Fretex med 100kr pr kjøpte par, tror prisen var det samme som careless sin (men den jeg kjøpte så gikk 100kr til Fretex). Jeg kjøpte den på matbutikk (Coop prix), tror det var samarbeid mellom Fretex og Pierre Robert eller noe. Gode ullsokker med vintermønster. Så ikke nok med at det ikke «tetter et hull», men hun stjeler jo ideene som allerede finnes. 17 11
Høstsemester Skrevet 9. september 2023 #27912 Skrevet 9. september 2023 Maijuni skrev (41 minutter siden): De julegave-sokkene hun reklamere jo finnes jo allerede. Jeg kjøpte sånne sokker i gaver i fjor, i fin pappemballasje med fine ord utenpå. Husker ikke nøyaktig hva det stod, men noe med at mottaker betyr noe og at vi samtidig støttet Fretex med 100kr pr kjøpte par, tror prisen var det samme som careless sin (men den jeg kjøpte så gikk 100kr til Fretex). Jeg kjøpte den på matbutikk (Coop prix), tror det var samarbeid mellom Fretex og Pierre Robert eller noe. Gode ullsokker med vintermønster. Så ikke nok med at det ikke «tetter et hull», men hun stjeler jo ideene som allerede finnes. Det er jo ikke noe nyhet at hun stjeler andres ideer og arbeid. 14 2
Pølsevann Skrevet 9. september 2023 #27913 Skrevet 9. september 2023 skruf skrev (3 timer siden): Er ikke innom Sara sin snap daglig, men var det nå da hun var i Oslo; var veldig tydelig at trioen er ikke så sterk en trio lengre, og det viser bare at dette vennskapet ble satt sammen i regi av Bloggerne da Monica og mannen skulle re-gifte seg og Sara og Therese var brudepiker Det var et helt annet samhold mellom de tidligere, noe som var tydelig da de gikk langs gaten sammen med Chris. Monica og -Chris virket distansert, Therese «klamret» seg mot Monica og Sara virket utenfor Therese kommer naturlig tettere på Monica siden hun har kjøpt hus rett ved, men likevel så tror jeg Monica er av en annen type og har egne venninner som ikke er på hennes kanaler. I tillegg har hun og Chris et tett forhold til Monicas familie Det var i allefall tydelig at Sara «misset ut» siden hun måtte hjem etter middagen. Greit nok at hun nettopp har vært borte i et døgn, men jeg ser ikke problemet med at hun kunne ha blitt igjen på resten av arrangementet. Sønnen er ca 6mnd, er hjemme hos sin far, dvs en trygg og kjent omsorgsperson, babyen drikker bare av flaske, og de to eldste er hos sin far. Dette er faktisk jobben hennes, og samboeren hennes er hjemme i pappaperm sånn at hun skal jobbe. Mange typer jobber har ugunstige arbeidstider og innebærer reiser. Og Sara jobber for det meste hjemmefra Så da hun sa «stakkars V…..jeg har jo nettopp vært borte i 24 timer og nå må jeg til Oslo», så er der jo ikke akkurat synd i han i den grad han har betalt permisjon for at hun jobber. Og det er snakk om 1 barn. Som attpåtil ikke ammer. Hun kom seg jo ikke til Kristiansand pga uværet heller, så også da var Monica og Therese tosammen. Derfor burde hun prioritert Oslo-turen. Selv om V måtte ha hatt ansvaret alene til neste dag Synes man skal holde seg for god til å kritisere at noen ikke vil være for mye borte fra babyen sin. Det er helt vanlig å ikke ønske å være mye borte fra en 6 mnd gammel baby. 3 1 1
elskersommer Skrevet 9. september 2023 #27914 Skrevet 9. september 2023 Era Vulgaris skrev (6 timer siden): Hun har nettopp vært i møte med FT for å få opplæring i hvordan merke reklame etc, for så å gjøre dette. Enten er hun stokk tett i nøtta, eller så gjør hun det med fullt overlegg for økt oppmerksomhet. Jeg vet egentlig ikke hva som er verst. Hun har jo hatt kontakt med Forbrukertilsynet før og fått beskjed om hvordan hun merker men hun vil jo ikke følge de rådene fordi det blir for mye jobb for henne. For da må hun jo merke alt som hun selv sier. Så hun gidder rett og slett ikke😡 9 2
Isola2 Skrevet 9. september 2023 #27915 Skrevet 9. september 2023 Sprite skrev (4 timer siden): Syns julegavekonseptet var veldig koselig faktisk, ble positivt overrasket. Hva er denne geniale ideen? Jeg orker ikke følge henne på snap. 9
elskersommer Skrevet 9. september 2023 #27916 Skrevet 9. september 2023 Isola2 skrev (Akkurat nå): Hva er denne geniale ideen? Jeg orker ikke følge henne på snap. Denne geniale ideen som Sara Emilie gir ut er noe mann får kjøpt andre steder for en billigere penge. Å hun sier hun har holdt på denne hemmeligheten lenge slik at ingen andre stjal ideen. Er ett par ullsokker eller votter som ligger i pappembalasje og det er skrevet noen fine ord på embalasje 6 1
Isola2 Skrevet 9. september 2023 #27917 Skrevet 9. september 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Denne geniale ideen som Sara Emilie gir ut er noe mann får kjøpt andre steder for en billigere penge. Å hun sier hun har holdt på denne hemmeligheten lenge slik at ingen andre stjal ideen. Er ett par ullsokker eller votter som ligger i pappembalasje og det er skrevet noen fine ord på embalasje Kjempeoriginalt med andre ord🤣 15
Maijuni Skrevet 9. september 2023 #27918 Skrevet 9. september 2023 Maijuni skrev (2 timer siden): De julegave-sokkene hun reklamere jo finnes jo allerede. Jeg kjøpte sånne sokker i gaver i fjor, i fin pappemballasje med fine ord utenpå. Husker ikke nøyaktig hva det stod, men noe med at mottaker betyr noe og at vi samtidig støttet Fretex med 100kr pr kjøpte par, tror prisen var det samme som careless sin (men den jeg kjøpte så gikk 100kr til Fretex). Jeg kjøpte den på matbutikk (Coop prix), tror det var samarbeid mellom Fretex og Pierre Robert eller noe. Gode ullsokker med vintermønster. Så ikke nok med at det ikke «tetter et hull», men hun stjeler jo ideene som allerede finnes. https://m.facebook.com/story.php/?id=100063614921545&story_fbid=2189851881336406&locale=nb_NO fant forresten bilde av sokkene fra 2018. Men de som var i 2022 var i papp og med mer ord utenpå så lignet mer på careless sin nye ide. Jeg synes ikke det er greit. 3
J.. Skrevet 9. september 2023 #27920 Skrevet 9. september 2023 Sophie1988 skrev (5 minutter siden): Lol. Hun forstår neppe hva "eksponere" betyr for ironien i dette er til å grine av. 31 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå