Eli Si Skrevet 5. september 2023 #27441 Skrevet 5. september 2023 snute skrev (4 minutter siden): Hun sier at hun ikke har kjøpt seg noe klær på mange år, men solgte hun ikke noen poser med klær for 12.000,- etter auksjon for en stund siden? Skjønner heller ikke det hun sier om å kjøpe seg klær til reklamene, hun kan jo bare gå med careless og merke det. Hvorfor denne motstanden mot å merke? Hun skrev selv i kommentarfeltet på IG at annonsører vil ikke betale hvis det er annen reklame inni deres reklame. 5 1
Gjest LudaLi Skrevet 5. september 2023 #27442 Skrevet 5. september 2023 baremeg skrev (25 minutter siden): Jeg har skrevet hva jeg mener om hennes oppførsel på Snap. Blir sikkert hengt ut snart 🤣🤣 Skulle ønske flere tok til ordet i kommentarfeltet på IG.
Gjest LudaLi Skrevet 5. september 2023 #27443 Skrevet 5. september 2023 Eli Si skrev (12 minutter siden): Hun skrev selv i kommentarfeltet på IG at annonsører vil ikke betale hvis det er annen reklame inni deres reklame. Når alt koker ned til alt er det pengene som rår
baremeg Skrevet 5. september 2023 #27444 Skrevet 5. september 2023 Mamak skrev (5 minutter siden): Skulle ønske flere tok til ordet i kommentarfeltet på IG. Har vært der og jeg 🤣 6
Bibbi_ Skrevet 5. september 2023 #27445 Skrevet 5. september 2023 Jeg bruker ikke IG veldig ofte. Var inne på SE sin profil der nå. Leser alle kommentarene, og jeg blir mildt sagt sjokkert. De som støtter henne, unnskyld at jeg får lyst til å spørre om de er mindre intelligente 13 åringer? Jeg spør ikke altså, har bare lyst til. Fy f... så mange dumme kommentarer. Er det mulig?! Det er ingen som er ute etter å ta SE. Men mange ønsker at ting skal foregå ordentlig. At man ikke skal bryte lover og regler. Synes SE og fansen hennes virkelig at det er greit å gjøre som man vil, og blåse i lover? Selvfølgelig er det stor forskjell om hun i en reklame har på et klesplagg hun har fått for lenge siden, eller om hun lar en kjole hun selv selger i fokus! Ser folk ikke forskjell på det altså? Er det der det skorter på intelligensen? Rister bare på hodet av dette sirkuset. 19 7
Gjest LudaLi Skrevet 5. september 2023 #27446 Skrevet 5. september 2023 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Jeg bruker ikke IG veldig ofte. Var inne på SE sin profil der nå. Leser alle kommentarene, og jeg blir mildt sagt sjokkert. De som støtter henne, unnskyld at jeg får lyst til å spørre om de er mindre intelligente 13 åringer? Jeg spør ikke altså, har bare lyst til. Fy f... så mange dumme kommentarer. Er det mulig?! Det er ingen som er ute etter å ta SE. Men mange ønsker at ting skal foregå ordentlig. At man ikke skal bryte lover og regler. Synes SE og fansen hennes virkelig at det er greit å gjøre som man vil, og blåse i lover? Selvfølgelig er det stor forskjell om hun i en reklame har på et klesplagg hun har fått for lenge siden, eller om hun lar en kjole hun selv selger i fokus! Ser folk ikke forskjell på det altså? Er det der det skorter på intelligensen? Rister bare på hodet av dette sirkuset. Jeg tror dessverre ikke at de forstår bedre. Mange av kommentarene sier vel egentlig endel om det den intellektuelle kapasiteten til mange av fansen/følgerne hennes. Å den igjen gjenspeiler bedriftseieren.
Gjest Unodostrez Skrevet 5. september 2023 #27447 Skrevet 5. september 2023 Jeg antar at Lien prøver samme taktikk, og at det er avtalt spill. Reklame for happyflops i eget merkevare (kjole)….
Gjest Annas1992 Skrevet 5. september 2023 #27448 Skrevet 5. september 2023 Nå er a nominert som årets rollemodell hos HER Awards også. Forstå det den som kan 🤷🏻♀️
J.. Skrevet 5. september 2023 #27449 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (38 minutter siden): Nå er a nominert som årets rollemodell hos HER Awards også. Forstå det den som kan 🤷🏻♀️ DET må være tidenes spøk. 5 1
baremeg Skrevet 5. september 2023 #27450 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (40 minutter siden): Nå er a nominert som årets rollemodell hos HER Awards også. Forstå det den som kan 🤷🏻♀️ Atte hva? Rollemodell? 🤣🤣 4 1
Gjest Annas1992 Skrevet 5. september 2023 #27451 Skrevet 5. september 2023 baremeg skrev (6 minutter siden): Atte hva? Rollemodell? 🤣🤣 Ca min reaksjon også 😅 Lurer veldig på kriteriene for nominasjon i den kategorien.
elskersommer Skrevet 5. september 2023 #27452 Skrevet 5. september 2023 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Jeg ser for øvrig nå at Brønnøysundregistrene er ferdig med å behandle innkomne endringer (inkludert nyvalg av revisor) frem til og med 20.08.2023. @elskersommer fikk jo som svar på et spørsmål den 20.08.2023 at dette med revisor var allerede fikset og på plass. Dersom avsender av den meldingen (Sara Emilie) mente at det var ferdig behandlet og registrert på foretaket hos Brønnøysundregistrene den 20.08.2023 så var altså dette nå en beviselig løgn. Fristen er innen utgangen av dagen i dag. Er ikke endringen da sendt inn til Brønnøysundregistrene så vil tingretten får melding om å starte tvangsoppløsning av Careless AS. Det var Reme som skrev at alt var på plass og sendt Brønnøysundregistrene for registrering. Den mailen fikk jeg 1.9 5 2
Snublefot62 Skrevet 5. september 2023 #27453 Skrevet 5. september 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Det var Reme som skrev at alt var på plass og sendt Brønnøysundregistrene for registrering. Den mailen fikk jeg 1.9 Men det var vel en melding du la ut her tidligere fra Sara Emilie om at alt var ok? 3
elskersommer Skrevet 5. september 2023 #27454 Skrevet 5. september 2023 Tekrystaller skrev (5 timer siden): Hvis det her er reelen det er snakk om, så er jeg ganske sikker på at i akkurat denne situasjonen har Sara det på det rene med merking for Fotoknudsen. (absolutt ikke for Careless. Det er vi alle enige om) Norske nettaviser opererer med mye dårligere markering av annonnser enn dette, med tanke på at informasjonen her ligger rett under slutten av screen-shottet. Dette er heller ikke en reel hvor det ser ut til å være spesielt vanskelig å lese hvit tekst heller. Før vi eventuelt får en konkret avklaring fra FT så vil det uansett bare være hver enkeltes forståelse av lovverket som diskuteres. I eksemplet til Smuldrepai ligger reelen som festet innlegg, og er derfor etter FT's egen veileder godt merket. Men etter veilederen med at det kan være behov, og kun kan. Så betyr det også at det i veldig mange tilfeller er nok med å kun makrere i bildetekst. Når jeg så denne video første gang så var jeg overbevist om at det var reklame for kjolen.. å jeg mener at det i starten var merket kun reklame men at hun tilførte Fotoknudsen etter en stund. Men jeg er ikke 100% sikker 7 2
baremeg Skrevet 5. september 2023 #27455 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (13 minutter siden): Ca min reaksjon også 😅 Lurer veldig på kriteriene for nominasjon i den kategorien. Kanskje man kan kjøpe seg en nominasjon?🤔 2 1
Era Vulgaris Skrevet 5. september 2023 #27456 Skrevet 5. september 2023 Annas1992 skrev (1 time siden): Nå er a nominert som årets rollemodell hos HER Awards også. Forstå det den som kan 🤷🏻♀️ Rollemodell for hva/hvem? 5 2
Høstsemester Skrevet 5. september 2023 #27457 Skrevet 5. september 2023 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Rollemodell for hva/hvem? De kan jo ta seg en titt i kommentarfeltet under reklame for Fotoknudsen. Det er ingen rollemodell å spore der og det er ikke første gangen. 8
Gjest Annas1992 Skrevet 5. september 2023 #27458 Skrevet 5. september 2023 Era Vulgaris skrev (5 minutter siden): Rollemodell for hva/hvem? HER er «Hun Etablerer Ressursprogrammet». Husker de hadde ute at man kunne nominere, men er såvidt jeg har skjønt HER som velger ut finalister. I beskrivelsen står det «Denne prisen hedrer enkeltpersonen som har utmerket seg som et eksemplarisk forbilde innen næringslivet eller samfunnet. En rollemodell er noen som inspirerer andre gjennom sin karakter, integritet og prestasjoner. Kriteriene for prisen kan inkludere lederegenskaper, etisk oppførsel, samfunnsengasjement, mangfold og inkludering, og en evne til å påvirke positiv endring. Årets Rollemodell-prisen anerkjenner enkeltpersoner som har hatt en betydelig innvirkning på andre gjennom sitt eksepsjonelle arbeid, og som er et forbilde for andre ved å vise vei og inspirere til personlig og profesjonell utvikling.» Klarer ikke se Sara Emilie i denne beskrivelsen.
J.. Skrevet 5. september 2023 #27459 Skrevet 5. september 2023 Høstsemester skrev (3 minutter siden): De kan jo ta seg en titt i kommentarfeltet under reklame for Fotoknudsen. Det er ingen rollemodell å spore der og det er ikke første gangen. Tipset de om det. 9
elskersommer Skrevet 5. september 2023 #27460 Skrevet 5. september 2023 Snublefot62 skrev (15 minutter siden): Men det var vel en melding du la ut her tidligere fra Sara Emilie om at alt var ok? Stemmer det. Legger ut min samtale med Sara Emilie. Det var 20 august 5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå