Gjest Verba Skrevet 4. september 2023 #27301 Skrevet 4. september 2023 Lily Of the Valley skrev (9 minutter siden): Det som er sjokkerende er at de sterkeste forsvarerne hennes i kommentarfeltet på IG ikke klarer å se det prinsipielle med hele saken: å holde seg innenfor lovverket. De kaller det bagateller, at man ikke skal kritiserer en person som har vært syk etc. Skal det frita en person fra å følge regler? Noen ting er rett og slett allmennkunnskap. Enig. De tror det er fordi man hater Sara, men for min del er det ikke dét. Kan hende hun er verdens snilleste jente, og en kjempegod venninne. Jeg mener bare at ALLE influensere må merke riktig, og oppføre seg proft i bedriftsammenheng. Men så skjønner jeg jo også at det er veldig lett for folk å tro at det er hat når noen gjør narr av skrivemåte, talemåte etc. Derfor er det så viktig at man dropper sånne kommentarer, for da gir man de folka «rett» på en måte. Men det kommentarfeltet der er krise nå. Og de som er kritiske er ikke de som har vært ufine der.
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27302 Skrevet 4. september 2023 (endret) Verba skrev (10 minutter siden): Enig. De tror det er fordi man hater Sara, men for min del er det ikke dét. Kan hende hun er verdens snilleste jente, og en kjempegod venninne. Jeg mener bare at ALLE influensere må merke riktig, og oppføre seg proft i bedriftsammenheng. Men så skjønner jeg jo også at det er veldig lett for folk å tro at det er hat når noen gjør narr av skrivemåte, talemåte etc. Derfor er det så viktig at man dropper sånne kommentarer, for da gir man de folka «rett» på en måte. Men det kommentarfeltet der er krise nå. Og de som er kritiske er ikke de som har vært ufine der. Hver gang noen kommer med spørsmål som SE ikke liker, latterliggjøres folk med 😂😂😂, og blir uthengt av SE selv. Mobben henger seg på og SE fyrer opp stemningen i kommentarfeltet. Trykker liker på ufine kommentarer som ikke dreier seg om sak, men personangrep. Hjertet og fjas får de også til svar. Det skjer hver bidige gang! Endret 4. september 2023 av Høstsemester 12 3
Gjest Verba Skrevet 4. september 2023 #27303 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (1 minutt siden): Hver gang noen kommer med spørsmål som SE ikke liker, latterliggjøres folk med 😂😂😂, og blir uthengt av SE selv. Mobben henger seg på og SE fyrer opp stemningen i kommentarfeltet. Trykker liker på ufine kommentarer som ikke dreier seg om sak, men personangrep. Hjertet og fjas får de også til svar. Det skjer hver bidige gang! Ja, det gjør det. Det er ingen av de som har vært kritiske som har vært ufine i det kommentarfeltet. Mens de andre skriver « sikkert ikke råd til å kjøpe seg boller», og annet oppgulp. Crazy
Gjest Kattedama Skrevet 4. september 2023 #27304 Skrevet 4. september 2023 Verba skrev (22 minutter siden): Enig. De tror det er fordi man hater Sara, men for min del er det ikke dét. Kan hende hun er verdens snilleste jente, og en kjempegod venninne. Jeg mener bare at ALLE influensere må merke riktig, og oppføre seg proft i bedriftsammenheng. Men så skjønner jeg jo også at det er veldig lett for folk å tro at det er hat når noen gjør narr av skrivemåte, talemåte etc. Derfor er det så viktig at man dropper sånne kommentarer, for da gir man de folka «rett» på en måte. Men det kommentarfeltet der er krise nå. Og de som er kritiske er ikke de som har vært ufine der. Så man får frikort til å ikke gjøre jobben sin som influenser/bedrift fordi man har vært syk? Den var ny.
Gjest LudaLi Skrevet 4. september 2023 #27305 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (29 minutter siden): Hver gang noen kommer med spørsmål som SE ikke liker, latterliggjøres folk med 😂😂😂, og blir uthengt av SE selv. Mobben henger seg på og SE fyrer opp stemningen i kommentarfeltet. Trykker liker på ufine kommentarer som ikke dreier seg om sak, men personangrep. Hjertet og fjas får de også til svar. Det skjer hver bidige gang! Hun anerkjenner hetsingen ved å ikke gripe inn.
baremeg Skrevet 4. september 2023 #27306 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (29 minutter siden): Hver gang noen kommer med spørsmål som SE ikke liker, latterliggjøres folk med 😂😂😂, og blir uthengt av SE selv. Mobben henger seg på og SE fyrer opp stemningen i kommentarfeltet. Trykker liker på ufine kommentarer som ikke dreier seg om sak, men personangrep. Hjertet og fjas får de også til svar. Det skjer hver bidige gang! Men hvis andre gjør det samme mot henne så er det psycho bitches som virkelig trenger hjelp. Det er helt utrolig! Dama er 30 år og SÅ barnslig 15 2
Gjest LudaLi Skrevet 4. september 2023 #27307 Skrevet 4. september 2023 caremore skrev (10 minutter siden): Se der ja, markedsføringsstrategier funker som bare det. Trist å bevitne. Der ser man at strategien hennes gir sympatisører.
Gjest Kattedama Skrevet 4. september 2023 #27308 Skrevet 4. september 2023 (endret) Mamak skrev (9 minutter siden): Hun anerkjenner hetsingen ved å ikke gripe inn. Hun merker innlegget med 🍿 på Snapchat for å sluse folk inn til det shitshowet. Herlighet litt av en daglig leder og bedriftseier dette her. I tillegg liker hun kommentarer som ikke hører noen sted hjemme på en bedriftskonto. Dette bør få konsekvenser fra Foto Knudsen, ellers så virker de like useriøse som Tandberg. Endret 4. september 2023 av caremore
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27309 Skrevet 4. september 2023 Mamak skrev (10 minutter siden): Hun anerkjenner hetsingen ved å ikke gripe inn. Ja, det gjør hun. 1
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27310 Skrevet 4. september 2023 baremeg skrev (9 minutter siden): Men hvis andre gjør det samme mot henne så er det psycho bitches som virkelig trenger hjelp. Det er helt utrolig! Dama er 30 år og SÅ barnslig Da ringes tydeligvis Nettavisen, Dagbladet og Se & Hør også. Hver gang kritikken treffer, er SE i media og slår tilbake på kritikken. 7
baremeg Skrevet 4. september 2023 #27311 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (11 minutter siden): Da ringes tydeligvis Nettavisen, Dagbladet og Se & Hør også. Hver gang kritikken treffer, er SE i media og slår tilbake på kritikken. Og henne tenkte Foto Knudsen at det var smart å bruke…… Jeg kommer aldri til å bruke ICE og hvis det ikke kommer noen reaksjon fra FK så kommer jeg til å revurdere de også 10
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27312 Skrevet 4. september 2023 baremeg skrev (4 minutter siden): Og henne tenkte Foto Knudsen at det var smart å bruke…… Jeg kommer aldri til å bruke ICE og hvis det ikke kommer noen reaksjon fra FK så kommer jeg til å revurdere de også De burde undersøkt litt før de valgte SE som reklameplakat. 6
Gjest Kattedama Skrevet 4. september 2023 #27313 Skrevet 4. september 2023 (endret) Rørende med omtanken for følgerne sine som deler historier, ironisk at flere av de som kommenterer og agerer ugreit i kommentarfeltet burde vært korrigert av daglig leder og eier av SE AS pga oppførsel som ikke er i vater. Men hun trykker likes, deler smilefjes og hjerter. Endret 4. september 2023 av caremore
Gjest LudaLi Skrevet 4. september 2023 #27314 Skrevet 4. september 2023 caremore skrev (2 minutter siden): Rørende med omtanken for følgerne sine som deler historier, ironisk at flere av de som kommenterer og agerer ugreit i kommentarfeltet burde vært korrigert av daglig leder og eier av SE AS pga oppførsel som ikke er i vater. Men hun trykker likes, deler smilefjes og hjerter. Hun poster stadig om disse tikkende bombene. Bruker psykisk sykdom som sjelsord. Hun fremstår da virkelig ikke helt i vater selv spør du meg.
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27315 Skrevet 4. september 2023 caremore skrev (Akkurat nå): Rørende med omtanken for følgerne sine som deler historier, ironisk at flere av de som kommenterer og agerer ugreit i kommentarfeltet burde vært korrigert av daglig leder og eier av SE AS pga oppførsel som ikke er vater. Men hun trykker likes, deler smilefjes og hjerter. Norge er så naive..? Hele landet er naivt altså? Det handler ikke om at helsevesenet ikke klarer å ivareta og behandle psykisk syke mennesker, lovverket eller politiets manglende ressurser? Skal en ta opp viktige tema på et samfunnsnivå, er en av kriteriene at en faktisk vet hva en snakker om. 9 1
Magdaolga Skrevet 4. september 2023 #27316 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (18 minutter siden): Norge er så naive..? Hele landet er naivt altså? Det handler ikke om at helsevesenet ikke klarer å ivareta og behandle psykisk syke mennesker, lovverket eller politiets manglende ressurser? Skal en ta opp viktige tema på et samfunnsnivå, er en av kriteriene at en faktisk vet hva en snakker om. Hadde vært gøy å se henne i debatten på tv2🫣 9 1
J.. Skrevet 4. september 2023 #27317 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (22 minutter siden): Norge er så naive..? Hele landet er naivt altså? Det handler ikke om at helsevesenet ikke klarer å ivareta og behandle psykisk syke mennesker, lovverket eller politiets manglende ressurser? Skal en ta opp viktige tema på et samfunnsnivå, er en av kriteriene at en faktisk vet hva en snakker om. Ørliten forskjell på å slå ihjel tilfeldige mennesker med en øks,og å stille kritiske spørsmål på SoMe,vil jeg si. Men hva vet jeg. Kanskje Sara er den nye,viktige samfunnstemmen nå da Sophie Elise har gitt fra seg pallplassen. Lol. 8 1
Sophie1988 Skrevet 4. september 2023 #27318 Skrevet 4. september 2023 5 minutter siden, Magdaolga said: Hadde vært gøy å se henne i debatten på tv2🫣 😂😂😂💔 7
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27319 Skrevet 4. september 2023 Magdaolga skrev (6 minutter siden): Hadde vært gøy å se henne i debatten på tv2🫣 Tja.. 1
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27320 Skrevet 4. september 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Ørliten forskjell på å slå ihjel tilfeldige mennesker med en øks,og å stille kritiske spørsmål på SoMe,vil jeg si. Men hva vet jeg. Kanskje Sara er den nye,viktige samfunnstemmen nå da Sophie Elise har gitt fra seg pallplassen. Lol. Den sammenligningen er så ute på tur at jeg er målløs. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå