Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Min mening her er at dette ikke er på plass og at Reme ikke vet hva han driver med. Jeg har vist til kilder nå i kveld som viser at enkelte ting han skriver er direkte feil. Spørsmålet da er om han lyver bevisst for å late som om alt er ok, eller om han faktisk ikke vet bedre. Ingen av delene er bra og begge deler mener jeg peker i retning av at Careless sine dager er talte.

Jeg tror uthevet blir best beskrivende i denne saken her.

Fortsetter under...

prepp skrev (6 timer siden):

Det du skriver er som vanlig feil.

Helt riktig det han skriver hvis du hadde forstått innholdet i meldingen.

Kan du forklare hvorfor det er feil?

Jeg har heller ikke forstått innholdet i meldingen, kan du forklare det for meg?

Gjerne ordentlig, jeg trenger litt teskje her.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Unodostrez

Det kan umulig være lov det der med full pott stjerner i anmeldelse tross dårlig tilbakemelding? Hvor kan man sjekke dette? Er så mye suspekt i desse bedriftene at det er merkelig ingen tar tak. Jeg venter ennå spent på oppdatering om produksjon på Careless. Fikk svar fra kundeservice at de var på saken, og det begynner bli en stund tilbake. 

Tenker at når man her i dette forumet blir anklaget for å være sure, bitre kjærringer, troll m.m hvis man stiller spørsmål, så må det gå an at noen andre sjekker opp i alt rotet som foregår. Men hvem? 

Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Det kan umulig være lov det der med full pott stjerner i anmeldelse tross dårlig tilbakemelding? Hvor kan man sjekke dette? Er så mye suspekt i desse bedriftene at det er merkelig ingen tar tak. Jeg venter ennå spent på oppdatering om produksjon på Careless. Fikk svar fra kundeservice at de var på saken, og det begynner bli en stund tilbake. 

Tenker at når man her i dette forumet blir anklaget for å være sure, bitre kjærringer, troll m.m hvis man stiller spørsmål, så må det gå an at noen andre sjekker opp i alt rotet som foregår. Men hvem? 

De bruker tillegget til Shopify som heter Vitals.

De har gjort det sånn at stjernene er som standard satt til full pott når en åpner skjemaet for å gi tilbakemelding. Og min påstand er at dette er dårlig design fra butikkens side. Det er ingen visuelle hint (signifyers) om at en skal endre disse når skjemaet ellers er utformet slik skjemaer pleier å være, mens dette er stjerner/bilder en må trykke på for å endre de.

Finetuning the Product Reviews settings - Vitals Help Center

Det burde egentlig vært såkalt kulemeny for valg av rating, eller en nedtrekksmeny, og den skulle ikke vært ferdig utfylt på topp. Da ville det vært mer reelt og brukerene hadde enklere skjønt at dette kunne og måtte endres på for å legge igjen en review.

Men det er alle andre som er fit****ærringer...

• Liker 6

Annonse

elskersommer skrev (15 timer siden):

Stemmer dette?

IMG_20230901_211513.jpg

Hva mener han med en tid tilbake? Det er 3 - 4 uker siden br.registeret kunngjorde mangel på revisor. En tid tilbake er for meg snakk om måneder. Hadde de hatt dette i orden for en tid tilbake siden, hadde de vel ikke stått i fare for tvangsoppløsning? 

Å hva er greia med å bruke emojier i et profesjonelt firma? Det er tomler og hjerter og alt mulig. 👍🥰❤️

Endret av Bibbi_
  • Liker 8

Annonse

Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

Hva mener han med en tid tilbake? Det er 3 - 4 uker siden br.registeret kunngjorde mangel på revisor. En tid tilbake er for meg snakk om måneder. Hadde de hatt dette i orden for en tid tilbake siden, hadde de vel ikke stått i fare for tvangsoppløsning? 

Å hva er greia med å bruke emojier i et profesjonelt firma? Det er tomler og hjerter og alt mulig. 👍🥰❤️

Chill a’ Brønnøysundregister. Alt er good😎 

For en gjeng.

• Liker 14
  • Nyttig 4

Hadde jeg kalt en kunde psykisk syk hadde jeg fått sparken. Sara og Therese er så ufine og høye på seg selv at det er kvalmende. 

Rart de gang på gang presiserer at de ikke er på kvinneguiden eller Jodel. Jeg får nesten lyst til å si de lyver, men jeg gjør det selvsagt ikke 🙃

https://shared.jodel.com/UoRCmCtnLCb

Annonse
J.. skrev (2 timer siden):

Hva med at du forklarer selv,med egne ord,siden flere visst er for dumme til å forstå?

:)

Man trenger ikke være dum, men man burde ha kompetansen eller i det minste ha noe innhold i det man påstår. Jeg skjønner jo at man vil bare ha noe å prate om og det skal dere får dere lov til. Jeg kan ikke lære bort min kompetanse her inne fordi det anser jeg som mye bortkastet tid.

Jeg syntes meldingen hans også var helt ok, ser ingen antydning til at det skulle være frekt eller lite profesjonelt.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...