Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegget i går er åpenbart et stikk til eksen til samboer, men og samboer. Det oser av narsisisme hvor samboer åpenbart må være utrolig takknemmelig for at SE ville få barn med han. For uten henne, ville ikke han hatt barn nå. Kun hun kunne gi den muligheten. Håper han er evig takknemmelig!

Så kan en jo lure på om eksen til samboer ikke ville ha barn, eller ikke kunne. Godt vi lar spekulasjonene henge i luften. Tror samboer er glad for at han har gitt beskjed om å ikke eksponeres (hva med eksen hans?)!

Deretter kan en jo og lure på veien videre. Det virker ikke som om at han har noe han skulle ha sagt hos SE. Ikke får han være med på når det skal pusses opp. Ikke får han vite om at det skal males. Og huset er strengt tatt kjøpt uten/før han? Og når noe skal gjøres så er det jo pappa som skal paparere.

Var da samboer med på avgjørelsen om å ikke få flere barn tro? SE har jo vært veldig tydelig på at hun ville ha ett nytt barn, og nå i det siste har det jo vært tydelig at dette og var siste (siste graviditet, siste fødsel, siste barseltid ++). Så håper han er takknemmelig for det ene barnet SE gav han (som han ikke kunne få med andre)...

• Liker 13
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snublefot62 skrev (37 minutter siden):

Så kan en jo lure på om eksen til samboer ikke ville ha barn, eller ikke kunne.

denne tanken har streifa meg å, isåfall fy faen, stakkars jente!🥺

V virker litt som en klipp og lim figur i livet til SE. Trist 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Snublefot62 skrev (38 minutter siden):

Innlegget i går er åpenbart et stikk til eksen til samboer, men og samboer. Det oser av narsisisme hvor samboer åpenbart må være utrolig takknemmelig for at SE ville få barn med han. For uten henne, ville ikke han hatt barn nå. Kun hun kunne gi den muligheten. Håper han er evig takknemmelig!

Så kan en jo lure på om eksen til samboer ikke ville ha barn, eller ikke kunne. Godt vi lar spekulasjonene henge i luften. Tror samboer er glad for at han har gitt beskjed om å ikke eksponeres (hva med eksen hans?)!

Deretter kan en jo og lure på veien videre. Det virker ikke som om at han har noe han skulle ha sagt hos SE. Ikke får han være med på når det skal pusses opp. Ikke får han vite om at det skal males. Og huset er strengt tatt kjøpt uten/før han? Og når noe skal gjøres så er det jo pappa som skal paparere.

Var da samboer med på avgjørelsen om å ikke få flere barn tro? SE har jo vært veldig tydelig på at hun ville ha ett nytt barn, og nå i det siste har det jo vært tydelig at dette og var siste (siste graviditet, siste fødsel, siste barseltid ++). Så håper han er takknemmelig for det ene barnet SE gav han (som han ikke kunne få med andre)...

Hvilket innlegg snakker du om som er ett stikk til eksen til V? 

• Liker 1
Skrevet
Visla skrev (5 minutter siden):

Hvilket innlegg snakker du om som er ett stikk til eksen til V? 

Snappen hvor hun snakket om at hun var så glad for å ha blitt sammen med ungdomskjæresten sin igjen. Som flere har kommentert de siste to/tre sidene.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Snublefot62 skrev (17 minutter siden):

Snappen hvor hun snakket om at hun var så glad for å ha blitt sammen med ungdomskjæresten sin igjen. Som flere har kommentert de siste to/tre sidene.

Jeg har lest og sett snap og insta, men ikke sett noen plass hvorfor han ikke fikk barn med en eks, og at han skal være takknemmelig for at SE ga han et barn? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Strat0s
Skrevet

Ikke at det har så mye å si. Men jeg får ikke ting Sara sier om V til å stemme. I følge folk på jodel var han en som var glad i å være midtpunkt, glad i jenter og fester. Nå husker jeg ikke alt som sto, men dette ble fortalt av noen som var russ sammen med V. Det ble også nevnt at V var russepresident. Mens Sara sier V var stille og beskjeden. En man knapt la merke til. Synes det virker så rart.

Er også veldig enig i at alle disse historiene er stikk til eksene. Og alt dette snakket om at hun var den eneste som kunne gi V en baby... Det er rett og slett kvalmende oppførsel. 

Skrevet
Strat0s skrev (46 minutter siden):

Ikke at det har så mye å si. Men jeg får ikke ting Sara sier om V til å stemme. I følge folk på jodel var han en som var glad i å være midtpunkt, glad i jenter og fester. Nå husker jeg ikke alt som sto, men dette ble fortalt av noen som var russ sammen med V. Det ble også nevnt at V var russepresident. Mens Sara sier V var stille og beskjeden. En man knapt la merke til. Synes det virker så rart.

Er også veldig enig i at alle disse historiene er stikk til eksene. Og alt dette snakket om at hun var den eneste som kunne gi V en baby... Det er rett og slett kvalmende oppførsel. 

Det er jo snakk om en forholdsvis ung mann, som virker nå å prioritere jobb og karrierer. Ikke snakk om en mann i 50årene + som har levd hele livet alene i ei bygd! Merkelige uttalelser. 

• Liker 1
Skrevet
Visla skrev (54 minutter siden):

Jeg har lest og sett snap og insta, men ikke sett noen plass hvorfor han ikke fikk barn med en eks, og at han skal være takknemmelig for at SE ga han et barn? 

Beklager. Det var ikke siste bilde på IG som dette stod i.

Men poenget mitt var ikke at hun har skrevet hvorfor han ikke fikk barn med eksen, men hun har vært tydelig på at de ikke fikk barn og nå _endelig_ kunne han bli far sammen med henne.

Det er dette som gjør at det virker som om hun forventer at han skal være takknemmelig. Og så får en jo undre seg litt over hvorfor det er viktig å poengtere at først nå kunne han bli far. Kunne han ikke det før? Åpner for spekulasjoner.

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet

Noen som vet hvor gammel Sara var da ho la inn silikon? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er kanskje forferdelig å tenke, men det første som slo meg var: herlighet, så bra hun er blitt syk, så babyen får en pause fra all den eksponeringen! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Gjest Sprite
Skrevet
Strat0s skrev (3 timer siden):

Hvor har hun sagt/skrevet at hun var den eneste som kunne gi han barn?

Skrevet

Jeg lurer på en ting, men har dere lagt merke til at hver gang det blir diskutert noe som hun kan oppfatte som nettroll, så er det ekstremt høsting av sympati? 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Smurfii skrev (2 timer siden):

Hun solgte bilen som hun fikk i 18 års gave av foreldrene i smug for å bruke pengene på silikon. Så 18-19 muligens? Før hun fikk barn i hvert fall.

Kilde:

https://www.rb.no/sara-emilie-27-jeg-pleide-a-le-av-mamma-na-har-jeg-blitt-som-henne/f/5-43-1243075

Takk :) Har ikke fulgt Sara så lenge. Leste at ho gikk glipp av ungdomstiden, til tider satt i rullestol og var så hardt rammet av ME at ho fikk fritak for karakterer i 10.klasse og ikke fullførte vgs. Samtidig holdt ho på med fitness, hadde hundeoppdrett, tok silikon og flyttet for seg selv som 18 åring.  Mulig eg misforstår noe, for dette virker jo som to forskjellige historier? Skjønner liksom ikke når ho var sjuk? 

• Liker 7
  • Nyttig 25
Skrevet (endret)
Exkt skrev (14 minutter siden):

Takk :) Har ikke fulgt Sara så lenge. Leste at ho gikk glipp av ungdomstiden, til tider satt i rullestol og var så hardt rammet av ME at ho fikk fritak for karakterer i 10.klasse og ikke fullførte vgs. Samtidig holdt ho på med fitness, hadde hundeoppdrett, tok silikon og flyttet for seg selv som 18 åring.  Mulig eg misforstår noe, for dette virker jo som to forskjellige historier? Skjønner liksom ikke når ho var sjuk? 

Ja, og når pengene begynte å renne inn var ME'n borte.... 

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
  • Nyttig 23
Skrevet

Syns det er så rart formulert med å si at de andre barna skal sove hos besteforeldre så hun kan ta igjen på søvn. Men hver gang baby sover så driver hun å jobber. Det er da hun egentlig skulle ha lagt seg å. Samme med V som er så stakkar fordi han ikke har sovet og måker snø å jobber. Det er jo de som selv velger å prioritere jobb framfor søvn. Forstår at hun ikke vil eldste skal bli smittet Diagnosen og sykdom er dårlig kombo men så sitter hun jo at de var syk å. Så da sender hun de bort på uka hun har for å sove. Absurd

• Liker 7
  • Nyttig 10
Gjest Verba
Skrevet (endret)
Sprite skrev (6 timer siden):

Hvor har hun sagt/skrevet at hun var den eneste som kunne gi han barn?

På Snapchat. Hun hadde en snakk om det på valentine. Eller hun sa ikke « jeg er den eneste som kan gi han barn» ordrett, men hun sa noe ala « endelig fikk Vegard sjansen til å få barn» og hun var så takknemlig for at hun kunne gi han et barn. Var veldig fokus og drømmende på seg selv når hun sa det.

Endret av Verba
Skrevet
Verba skrev (14 minutter siden):

På Snapchat. Hun hadde en snakk om det på valentine. Eller hun sa ikke « jeg er den eneste som kan gi han barn» ordrett, men hun sa noe ala « endelig fikk Vegard sjansen til å få barn» og hun var så takknemlig for at hun kunne gi han et barn. Var veldig fokus og drømmende på seg selv når hun sa det.

Nå vet vi ikke om exen ikke ville ha barn eller om hun ikke kunne få barn. Men hvis det siste er tilfelle, så er det et motbydelig stikk mot exen.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Klarer ikke å synes synd på den dama selv om hun prøver å få sympati. Barnepass for å kunne hente inn litt søvn?! Hvorfor ikke sove når ungen sover? Syns jeg i hver eneste Snap jeg ser fra henne for tiden er klaging på at han ikke sover så hun ikke får jobbet. Hun driter penger og kunne fint ha prioritert barn og kos i denne perioden.  Liker henne mindre og mindre og grøsser hver gang jeg ser henne på Snap nå. Det samme om og om igjen: klaging på en nyfødt , amming, jobbing med ungen som en rekvisita ved siden av, rotete hus og «stakkars meg»- snapper 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå har hun åpnet profilen sin igjen på Instagram. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...