elskersommer Skrevet 15. mars 2023 #16081 Del Skrevet 15. mars 2023 Vinterferie skrev (47 minutter siden): Øverst og nederst er merket med reklame. Den i midten er fra Careless sin IG. Da trenger du ikke merke med reklame. Hvor er feilen? 🤔 Ett lite spørsmål.. jeg har en søster som tenker at hun vil følge SE på SOMe. Hun har bare hørt om merket careless. Hvordan kan hun vite at det midterste bilde er derfor? Burde hun ikke merket? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonymm97 Skrevet 15. mars 2023 #16082 Del Skrevet 15. mars 2023 L0tta skrev (22 timer siden): Kilde : Sara Emilie Tandberg, instagram Ho skjermer V mer enn babyen. Skjønner meg ikke på ho lengre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonymm97 Skrevet 15. mars 2023 #16083 Del Skrevet 15. mars 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Tenker også de bare kunne droppet det heller enn å ha ham med sånn. Syns egentlig det ser ut som sånn illustrasjonsfoto for «De blå sidene» med virkelighetshistorier fra Norsk Ukeblad eller Hjemmet.. Trur det er første gang eg har sett et så ukoselig familiebilde. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. mars 2023 #16084 Del Skrevet 15. mars 2023 Altså det bilde 🤣 Kommer ikke over det. Han er med på kjøtt og flesk🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonymm97 Skrevet 15. mars 2023 #16085 Del Skrevet 15. mars 2023 Sprite skrev (2 minutter siden): Altså det bilde 🤣 Kommer ikke over det. Han er med på kjøtt og flesk🤣 Må si meg enig. Tok meg selv i bli sittende og studere det. Litt sånn hva såg eg egentlig nå. 🥺 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 15. mars 2023 #16086 Del Skrevet 15. mars 2023 Fader, jeg blir både forbannet og lei meg når jeg ser at hun står og prater om careless ( jobb) samtidig som hun bytter på baby , ikke en gang et blikk på babyen .. Jeg bare skjønner det ikke 😧 skulle ønske at det ikke gikk an å tjene penger på sånt.. Stopp verden, jeg vil av ! 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rubberake Skrevet 15. mars 2023 #16087 Del Skrevet 15. mars 2023 Sh999 skrev (18 minutter siden): Fader, jeg blir både forbannet og lei meg når jeg ser at hun står og prater om careless ( jobb) samtidig som hun bytter på baby , ikke en gang et blikk på babyen .. Jeg bare skjønner det ikke 😧 skulle ønske at det ikke gikk an å tjene penger på sånt.. Stopp verden, jeg vil av ! Tenkte det selv. Hun klarer nesten ikke kle på lille buksa fordi hun er så opptatt med å jobbe samtidig. Drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. mars 2023 #16088 Del Skrevet 15. mars 2023 Hvem er målgruppen til Sara for tiden egentlig? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mars 2023 #16089 Del Skrevet 15. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (12 minutter siden): Hvem er målgruppen til Sara for tiden egentlig? Surf****ne på KG 😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. mars 2023 #16090 Del Skrevet 15. mars 2023 Snublefot62 skrev (27 minutter siden): Surf****ne på KG 😎 Ah, okay 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 15. mars 2023 #16091 Del Skrevet 15. mars 2023 Annonymm97 skrev (1 time siden): Ho skjermer V mer enn babyen. Skjønner meg ikke på ho lengre. Det er jo fordi han har stemme og klarer å si at han ikke ønsker å involveres i d influenser livet hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 15. mars 2023 #16092 Del Skrevet 15. mars 2023 Snublefot62 skrev (40 minutter siden): Surf****ne på KG 😎 Fittekjerring, som hun ville kalle oss for. Men hun sa det ikke☝🏼 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 15. mars 2023 #16093 Del Skrevet 15. mars 2023 2 hours ago, Snublefot62 said: Hvordan vet du at den i midten er fra Careless? Det står på bildet. Ligger under Amme bh på Careless sin Instagram konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 15. mars 2023 #16094 Del Skrevet 15. mars 2023 1 hour ago, elskersommer said: Ett lite spørsmål.. jeg har en søster som tenker at hun vil følge SE på SOMe. Hun har bare hørt om merket careless. Hvordan kan hun vite at det midterste bilde er derfor? Burde hun ikke merket? Bildet er publisert på Careless sin Instagram konto. Og på Careless sin Instagram konto må din søster regne med at bh’en er fra Careless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mars 2023 #16095 Del Skrevet 15. mars 2023 Sh999 skrev (1 time siden): Fader, jeg blir både forbannet og lei meg når jeg ser at hun står og prater om careless ( jobb) samtidig som hun bytter på baby , ikke en gang et blikk på babyen .. Jeg bare skjønner det ikke 😧 skulle ønske at det ikke gikk an å tjene penger på sånt.. Stopp verden, jeg vil av ! Den reagerte jeg også på.. hva med å la mobil ligge ii stua og ha all oppmerksomhet mot baby... 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mars 2023 #16096 Del Skrevet 15. mars 2023 Bellabellee skrev (30 minutter siden): Det er jo fordi han har stemme og klarer å si at han ikke ønsker å involveres i d influenser livet hennes Ja det er riktig.. men hva med den lille😞😞 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mars 2023 #16097 Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) Vinterferie skrev (14 minutter siden): Det står på bildet. Ligger under Amme bh på Careless sin Instagram konto. Å kjære vene 🙄🙄 du vil ikke forstå du Endret 15. mars 2023 av elskersommer 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. mars 2023 #16098 Del Skrevet 15. mars 2023 Vinterferie skrev (8 minutter siden): Bildet er publisert på Careless sin Instagram konto. Og på Careless sin Instagram konto må din søster regne med at bh’en er fra Careless. Pft! Sara har drevet med snik reklame på Snapchat for disse BH-ene.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. mars 2023 #16099 Del Skrevet 15. mars 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Ja det er riktig.. men hva med den lille😞😞 Ja, hva med ungen? Det er helt på trynet å holde på sånn. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mars 2023 #16100 Del Skrevet 15. mars 2023 Vinterferie skrev (8 minutter siden): Bildet er publisert på Careless sin Instagram konto. Og på Careless sin Instagram konto må din søster regne med at bh’en er fra Careless. Man skal da ikke regne med noe som helst.. de skal faktisk merke med reklame 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå