Danseskjørt Skrevet 2. august 2022 #4661 Skrevet 2. august 2022 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Nå spekulerer du og det er ikke lov her inne. Hun skylder deg ingen årsak. Aksepter det og godta det. Ok, unnskyld da. 1
elskersommer Skrevet 2. august 2022 #4662 Skrevet 2. august 2022 Danseskjørt skrev (5 timer siden): Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. Ja.. men vi kan holde oss vekk fra spekulasjoner så lenge det er barn inn i bilde. Er en grunn til at tråden har vært stengt en del ganger siste uka 4
elskersommer Skrevet 2. august 2022 #4663 Skrevet 2. august 2022 Sprite skrev (2 timer siden): Nei må FOR ALL DEL ikke spekulere!! Stakkar influenseren som legger opp til Det selv. Om bare det fantes en mulighet å unngå spekuleringer. Å VENT!!!!! La vær å legge ut noe!!! Skjerp deg😠 4
Lillemor1982 Skrevet 2. august 2022 #4664 Skrevet 2. august 2022 Danseskjørt skrev (5 timer siden): Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. Hun har jo allerede røpet selv hva som har skjedd 🤷♀️ 4
Gjest Heartgirl Skrevet 2. august 2022 #4665 Skrevet 2. august 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Ja.. men vi kan holde oss vekk fra spekulasjoner så lenge det er barn inn i bilde. Er en grunn til at tråden har vært stengt en del ganger siste uka Takk jeg er enig med deg 👍
Danseskjørt Skrevet 2. august 2022 #4666 Skrevet 2. august 2022 Lillemor1982 skrev (29 minutter siden): Hun har jo allerede røpet selv hva som har skjedd 🤷♀️ Det har jeg ikke fått med meg. 3
Gjest Heartgirl Skrevet 2. august 2022 #4667 Skrevet 2. august 2022 Danseskjørt skrev (1 minutt siden): Det har jeg ikke fått med meg. Gi dere med å gruble og spekulere om hva som har skjedd. Det har ingen noe med.
supermamz Skrevet 2. august 2022 #4668 Skrevet 2. august 2022 (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Ja.. men vi kan holde oss vekk fra spekulasjoner så lenge det er barn inn i bilde. Er en grunn til at tråden har vært stengt en del ganger siste uka nå skriver jo du mer enn du burde 🙈🙈🙈 Endret 2. august 2022 av supermamz
Gjest Sprite Skrevet 3. august 2022 #4669 Skrevet 3. august 2022 elskersommer skrev (7 timer siden): Skjerp deg😠 Nei
Ellevill Skrevet 3. august 2022 #4670 Skrevet 3. august 2022 Sprite skrev (8 timer siden): Nei Hvis du hadde vært en like kjent influenser som SE, hvordan hadde du løst dette for å unngå spekulasjoner? Du skriver i et tidligere innlegg at hun ikke skulle lagt ut noe. Men det ville jo blitt oppmerksomhet og spekulasjoner rundt dette da også! Noen her lukter i all fall blod uansett, skulle tro de personlig er berørt av denne saken. Jeg tror hun hadde fått kritikk uansett hvordan hun hadde løst denne situasjonen. Så hvis du var hennes kommunikasjonsrådgiver, hvordan helt konkret bør man takle en slik situasjon som SE kom i? 4
Gjest Sprite Skrevet 3. august 2022 #4671 Skrevet 3. august 2022 Ellevill skrev (18 minutter siden): Hvis du hadde vært en like kjent influenser som SE, hvordan hadde du løst dette for å unngå spekulasjoner? Du skriver i et tidligere innlegg at hun ikke skulle lagt ut noe. Men det ville jo blitt oppmerksomhet og spekulasjoner rundt dette da også! Noen her lukter i all fall blod uansett, skulle tro de personlig er berørt av denne saken. Jeg tror hun hadde fått kritikk uansett hvordan hun hadde løst denne situasjonen. Så hvis du var hennes kommunikasjonsrådgiver, hvordan helt konkret bør man takle en slik situasjon som SE kom i? Jeg hadde lagt ut at det foregår noe på privaten som jeg ikke vil si noe mer om,om jeg ikke hadde villet sagt noe om det.
Sharp75! Skrevet 3. august 2022 #4672 Skrevet 3. august 2022 (endret) Sprite skrev (2 minutter siden): Jeg hadde lagt ut at det foregår noe på privaten som jeg ikke vil si noe mer om,om jeg ikke hadde villet sagt noe om det. Og da hadde det ikke blitt spekulasjoner tror du?? 😳😳 Er du ny på KG? Endret 3. august 2022 av Sharp75! 14
Ellevill Skrevet 3. august 2022 #4673 Skrevet 3. august 2022 Sprite skrev (9 minutter siden): Jeg hadde lagt ut at det foregår noe på privaten som jeg ikke vil si noe mer om,om jeg ikke hadde villet sagt noe om det. 🤣 Tuller du? Tror du ikke spekulasjoner og kritikk hadde haglet da? 4
Gjest Sprite Skrevet 3. august 2022 #4674 Skrevet 3. august 2022 Sharp75! skrev (34 minutter siden): Og da hadde det ikke blitt spekulasjoner tror du?? 😳😳 Er du ny på KG? Ellevill skrev (25 minutter siden): 🤣 Tuller du? Tror du ikke spekulasjoner og kritikk hadde haglet da? Jeg hadde vel gitt en stor faen i det? Spekuler så mye at dere dauer for min del, jeg hadde ikke sagt mer en det.
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4675 Skrevet 3. august 2022 Sprite skrev (1 time siden): Jeg hadde lagt ut at det foregår noe på privaten som jeg ikke vil si noe mer om,om jeg ikke hadde villet sagt noe om det. Å da hadde det ikke blitt spekulasjoner tenker du? Herregud.. få opp øya litt. Det hadde blitt spekulasjoner samme hva SE hadde gjort. Garantert 1
Gjest Sprite Skrevet 3. august 2022 #4676 Skrevet 3. august 2022 elskersommer skrev (18 minutter siden): Å da hadde det ikke blitt spekulasjoner tenker du? Herregud.. få opp øya litt. Det hadde blitt spekulasjoner samme hva SE hadde gjort. Garantert 👍🏼👍🏼👍🏼
Blåttvann Skrevet 3. august 2022 #4677 Skrevet 3. august 2022 Lillemor1982 skrev (17 timer siden): Hun har jo allerede røpet selv hva som har skjedd 🤷♀️ Når og hvordan? 🤗
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4678 Skrevet 3. august 2022 Lillemor1982 skrev (17 timer siden): Hun har jo allerede røpet selv hva som har skjedd 🤷♀️ Å hvor har hun skrevet dette
Sharp75! Skrevet 3. august 2022 #4679 Skrevet 3. august 2022 Sprite skrev (1 time siden): Jeg hadde vel gitt en stor faen i det? Spekuler så mye at dere dauer for min del, jeg hadde ikke sagt mer en det. Jeg spekulerer IKKE, og kunne brydd meg mindre, men jeg vet hvordan KG fungerer 🤷♀️ Syns faktisk synd på SE uansett hva det måtte være ❤️ hun om det ❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå