Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Nå spekulerer du og det er ikke lov her inne. Hun skylder deg ingen årsak. Aksepter det og godta det. 

Ok, unnskyld da. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Danseskjørt skrev (5 timer siden):

Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. 

Ja.. men vi kan holde oss vekk fra spekulasjoner så lenge det er barn inn i bilde. Er en grunn til at tråden har vært stengt en del ganger siste uka

• Liker 4
Skrevet
Sprite skrev (2 timer siden):

Nei må FOR ALL DEL ikke spekulere!! Stakkar influenseren som legger opp til Det selv. 
Om bare det fantes en mulighet å unngå spekuleringer. 
Å VENT!!!!! La vær å legge ut noe!!!

Skjerp deg😠

• Liker 4
Skrevet
Danseskjørt skrev (5 timer siden):

Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. 

Hun har jo allerede røpet selv hva som har skjedd 🤷‍♀️

• Liker 4
Gjest Heartgirl
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Ja.. men vi kan holde oss vekk fra spekulasjoner så lenge det er barn inn i bilde. Er en grunn til at tråden har vært stengt en del ganger siste uka

Takk jeg er enig med deg 👍

Skrevet
Lillemor1982 skrev (29 minutter siden):

Det har jeg ikke fått med meg. 

• Liker 3
Gjest Heartgirl
Skrevet
Danseskjørt skrev (1 minutt siden):

Det har jeg ikke fått med meg. 

Gi dere med å gruble og spekulere om hva som har skjedd. Det har ingen noe med. 

Skrevet (endret)
elskersommer skrev (1 time siden):

nå skriver jo du mer enn du burde 🙈🙈🙈

Endret av supermamz
Gjest Sprite
Skrevet
elskersommer skrev (7 timer siden):

Skjerp deg😠

Nei

Skrevet
Sprite skrev (8 timer siden):

Nei

Hvis du hadde vært en like kjent influenser som SE, hvordan hadde du løst dette for å unngå spekulasjoner? Du skriver i et tidligere innlegg at hun ikke skulle lagt ut noe. Men det ville jo blitt oppmerksomhet og spekulasjoner rundt dette da også! Noen her lukter i all fall blod uansett, skulle tro de personlig er berørt av denne saken. Jeg tror hun hadde fått kritikk uansett hvordan hun hadde løst denne situasjonen. 

Så hvis du var hennes kommunikasjonsrådgiver, hvordan helt konkret bør man takle en slik situasjon som SE kom i? 

• Liker 4
Gjest Sprite
Skrevet
Ellevill skrev (18 minutter siden):

Hvis du hadde vært en like kjent influenser som SE, hvordan hadde du løst dette for å unngå spekulasjoner? Du skriver i et tidligere innlegg at hun ikke skulle lagt ut noe. Men det ville jo blitt oppmerksomhet og spekulasjoner rundt dette da også! Noen her lukter i all fall blod uansett, skulle tro de personlig er berørt av denne saken. Jeg tror hun hadde fått kritikk uansett hvordan hun hadde løst denne situasjonen. 

Så hvis du var hennes kommunikasjonsrådgiver, hvordan helt konkret bør man takle en slik situasjon som SE kom i? 

Jeg hadde lagt ut at det foregår noe på privaten som jeg ikke vil si noe mer om,om jeg ikke hadde villet sagt noe om det. 

Skrevet (endret)
Sprite skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde lagt ut at det foregår noe på privaten som jeg ikke vil si noe mer om,om jeg ikke hadde villet sagt noe om det. 

Og da hadde det ikke blitt spekulasjoner tror du?? 😳😳 Er du ny på KG? 

Endret av Sharp75!
  • Liker 14
Skrevet
Sprite skrev (9 minutter siden):

🤣 Tuller du? Tror du ikke spekulasjoner og kritikk hadde haglet da? 

• Liker 4
Gjest Sprite
Skrevet
Sharp75! skrev (34 minutter siden):

Og da hadde det ikke blitt spekulasjoner tror du?? 😳😳 Er du ny på KG? 

Ellevill skrev (25 minutter siden):

🤣 Tuller du? Tror du ikke spekulasjoner og kritikk hadde haglet da? 

Jeg hadde vel gitt en stor faen i det? Spekuler så mye at dere dauer for min del, jeg hadde ikke sagt mer en det. 

Skrevet
Sprite skrev (1 time siden):

Å da hadde det ikke blitt spekulasjoner tenker du? Herregud.. få opp øya litt. Det hadde blitt spekulasjoner samme hva SE hadde gjort. Garantert

• Liker 1
Gjest Sprite
Skrevet
elskersommer skrev (18 minutter siden):

Å da hadde det ikke blitt spekulasjoner tenker du? Herregud.. få opp øya litt. Det hadde blitt spekulasjoner samme hva SE hadde gjort. Garantert

👍🏼👍🏼👍🏼

Skrevet
Lillemor1982 skrev (17 timer siden):

Når og hvordan? 🤗

Skrevet
Lillemor1982 skrev (17 timer siden):

Å hvor har hun skrevet dette

Skrevet
Sprite skrev (1 time siden):

Jeg hadde vel gitt en stor faen i det? Spekuler så mye at dere dauer for min del, jeg hadde ikke sagt mer en det. 

Jeg spekulerer IKKE, og kunne brydd meg mindre, men jeg vet hvordan KG fungerer 🤷‍♀️ Syns faktisk synd på SE uansett hva det måtte være ❤️ hun om det ❤️

• Liker 3
Skrevet

Snappen i dag kunne hun spart seg for. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...