Gjest Heartgirl Skrevet 1. august 2022 #4641 Del Skrevet 1. august 2022 elskersommer skrev (42 minutter siden): Å det selger bra fordi vi som er stor både i omkrets og har store bryster kan ikke gå hvor som helst og skaffe bikini eller bh.. noen her inne mener det er null problem med det er bare tull og tøv Det har du rett i og jeg tilhører den kategorien som er litt over gjennomsnittet når det gjelder størrelser i bikini og bh. Synes det er vanskelig å finne noe som passer meg i vanlig butikk men SE sin kolleksjon er det beste jeg har hatt og jeg føler meg første gang vel i det jeg har på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missnorway94 Skrevet 1. august 2022 #4642 Del Skrevet 1. august 2022 Hun kunne vel helt fint ha postet både reklame og annonser i fleng uten å måtte avsløre noe som helst om sykehus? Men som den kalkulerende selgeren hun (og ALLE andre influensere som tjener penger på slikt) er, så vet hun at drama i livet skaper spekulasjoner og nysgjerrighet, og dermed flere KLIKK = når ut til flere potensielle kjøpere = mer penger i kassa. At ikke folk skjønner det 🤷🏻♀️ Men for all del, den mest trofaste (og naive) fansen forsvarer jo med nebb og klør ved det minste kritiske spørsmål.. det er en grunn til at de fleste influenseres målgruppe er unge jenter! Fordi de er naive! Kynisk opplegg. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 1. august 2022 #4643 Del Skrevet 1. august 2022 missnorway94 skrev (11 minutter siden): Hun kunne vel helt fint ha postet både reklame og annonser i fleng uten å måtte avsløre noe som helst om sykehus? Men som den kalkulerende selgeren hun (og ALLE andre influensere som tjener penger på slikt) er, så vet hun at drama i livet skaper spekulasjoner og nysgjerrighet, og dermed flere KLIKK = når ut til flere potensielle kjøpere = mer penger i kassa. At ikke folk skjønner det 🤷🏻♀️ Men for all del, den mest trofaste (og naive) fansen forsvarer jo med nebb og klør ved det minste kritiske spørsmål.. det er en grunn til at de fleste influenseres målgruppe er unge jenter! Fordi de er naive! Kynisk opplegg. Hun lever jo av SoMe og samarbeid med sponsorer. Klart hun må markedsføre produktene hun reklamerer for. Det at hun skaper drama og spekulasjoner fordi hun vil ha klikk er ufint skrevet. Jeg tror at SE sin målgruppe er eldre enn unge jenter som faktisk kan tenke selv. Du kaller fansen naiv. Som voksen følger av SE er man ikke naiv når man følger en influenser. Man følger en influenser fordi man mener at influenseren har noe å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. august 2022 #4644 Del Skrevet 1. august 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missnorway94 Skrevet 1. august 2022 #4645 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Heartgirl skrev (33 minutter siden): Hun lever jo av SoMe og samarbeid med sponsorer. Klart hun må markedsføre produktene hun reklamerer for. Det at hun skaper drama og spekulasjoner fordi hun vil ha klikk er ufint skrevet. Jeg tror at SE sin målgruppe er eldre enn unge jenter som faktisk kan tenke selv. Du kaller fansen naiv. Som voksen følger av SE er man ikke naiv når man følger en influenser. Man følger en influenser fordi man mener at influenseren har noe å gi. 1. Ja? Sa ikke noe om at hun ikke fikk markedsføre produkter? 2. Det får du bare mene. 3. Du tror, men statistikken viser nok at en overveldende andel av følgerne er jenter under 20 år (hjernen er fullt utviklet først ved 25 år +-. Tviler sterkt på at vi hadde hatt mange influensere hvis aldersgrensen på SoMe var 25 år..). Jeg følger henne ikke, men fulgte bloggere som det het da jeg var mye yngre. Hva mener du de gir, helt konkret? Endret 1. august 2022 av missnorway94 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. august 2022 #4646 Del Skrevet 1. august 2022 missnorway94 skrev (1 time siden): Hun kunne vel helt fint ha postet både reklame og annonser i fleng uten å måtte avsløre noe som helst om sykehus? Men som den kalkulerende selgeren hun (og ALLE andre influensere som tjener penger på slikt) er, så vet hun at drama i livet skaper spekulasjoner og nysgjerrighet, og dermed flere KLIKK = når ut til flere potensielle kjøpere = mer penger i kassa. At ikke folk skjønner det 🤷🏻♀️ Men for all del, den mest trofaste (og naive) fansen forsvarer jo med nebb og klør ved det minste kritiske spørsmål.. det er en grunn til at de fleste influenseres målgruppe er unge jenter! Fordi de er naive! Kynisk opplegg. Hvor lenge skal vi gnåle om dette. Ja hun la kanskje ut feil bilde.. men la oss bli.ferdig med det🙂. La dama være 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missnorway94 Skrevet 1. august 2022 #4647 Del Skrevet 1. august 2022 elskersommer skrev (1 minutt siden): Hvor lenge skal vi gnåle om dette. Ja hun la kanskje ut feil bilde.. men la oss bli.ferdig med det🙂. La dama være Dette er et diskusjonsforum hvis du ikke visste det. Da er det helt innafor å diskutere metoder onlineselgere bruker. Hvis du har et problem med det kan du scrolle videre🙌🏻 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. august 2022 #4648 Del Skrevet 1. august 2022 missnorway94 skrev (26 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum hvis du ikke visste det. Da er det helt innafor å diskutere metoder onlineselgere bruker. Hvis du har et problem med det kan du scrolle videre🙌🏻 Ok 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 1. august 2022 #4649 Del Skrevet 1. august 2022 AnnePåLande skrev (5 timer siden): Ja, det er overraskende at enkelte ikke eier sperrer når det gjelder slike ting. Men igjen så er jo dette slik jeg ser det, et problem da følgerne opplever at de kjenner påvirkeren grunnet «venninnenarrativet « som påvirkerne legge opp til i sine kanaler. Helt enig, men jeg tror at for mange er dette venninnenarrativet veldig viktig. For oss med «vanlige» liv, sosiale antenner og nettverk så er det nok både problematisk og spesielt, men det er dessverre mange som ikke er like heldige og som «trenger» denne fiktive verdenen. Da kunne man jo selvfølgelig også tatt opp diskusjonen om at disse menneskene kanskje heller skulle hatt hjelp, men vi vet jo at det å få hjelp er en mangelvare og da for mennesker som trenger det langt mer enn noen som har internett"venner". Men jeg tror at veldig mange har et behov for denne typen «nettverk» og at det hjelper enkelte mer enn man kan tro fordi de kan føle en form for tilhørighet i noens liv. I tillegg tror jeg at en god andel av følgere kan begynne å stusse når det plutselig blir helt radio silence og kanskje lure på om det går bra med vedkommende. Det har jeg selv gjort, plutselig kommet på noen og lurt på hvor det har blitt av personen, men i den grad at jeg da googler, ikke sender en direkte melding 😅 Det er jo en iboende nysgjerrighet i oss alle, og noen er villige til å strekke seg langt for å finne ut noe de lurer på (ref ganske mange tråder her) Jeg følger ikke SE selv, men jeg tror at jeg etter noen uker hvor hun ikke hadde dukket opp på Utforsk på snap hadde tenkt Hmm, lurer på hvor hun der har blitt av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. august 2022 #4650 Del Skrevet 2. august 2022 missnorway94 skrev (11 timer siden): 1. Ja? Sa ikke noe om at hun ikke fikk markedsføre produkter? 2. Det får du bare mene. 3. Du tror, men statistikken viser nok at en overveldende andel av følgerne er jenter under 20 år (hjernen er fullt utviklet først ved 25 år +-. Tviler sterkt på at vi hadde hatt mange influensere hvis aldersgrensen på SoMe var 25 år..). Jeg følger henne ikke, men fulgte bloggere som det het da jeg var mye yngre. Hva mener du de gir, helt konkret? Jeg vil gjerne også vite sånn helt konkret hva hun,og andre influencere gir? 😅 Meget nysgjerrig på hva svaret på det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. august 2022 #4651 Del Skrevet 2. august 2022 missnorway94 skrev (15 timer siden): 1. Ja? Sa ikke noe om at hun ikke fikk markedsføre produkter? 2. Det får du bare mene. 3. Du tror, men statistikken viser nok at en overveldende andel av følgerne er jenter under 20 år (hjernen er fullt utviklet først ved 25 år +-. Tviler sterkt på at vi hadde hatt mange influensere hvis aldersgrensen på SoMe var 25 år..). Jeg følger henne ikke, men fulgte bloggere som det het da jeg var mye yngre. Hva mener du de gir, helt konkret? Er ikke så sikker på at det er ungjenter som følger influencere. Har to på 18 og 22 år og de følger ingen influencere. Har aldri hørt de nevne noen eller at hørt veninnene dere snakke noe om dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 2. august 2022 #4652 Del Skrevet 2. august 2022 Noen som vet hva som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. august 2022 #4653 Del Skrevet 2. august 2022 Danseskjørt skrev (7 minutter siden): Noen som vet hva som har skjedd? Nei.. og det skal ikke spekuleres i 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 2. august 2022 #4654 Del Skrevet 2. august 2022 elskersommer skrev (59 minutter siden): Nei.. og det skal ikke spekuleres i Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 2. august 2022 #4655 Del Skrevet 2. august 2022 Danseskjørt skrev (29 minutter siden): Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. Folk hadde spekulert uansett når hun ble borte 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 2. august 2022 #4656 Del Skrevet 2. august 2022 Danseskjørt skrev (2 timer siden): Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. Det kan godt være, men her på KG er det ikke lov å spekulere videre i det😊 Tråden har allerede vært stengt x antall ganger pga sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. august 2022 #4657 Del Skrevet 2. august 2022 elskersommer skrev (3 timer siden): Nei.. og det skal ikke spekuleres i Nei må FOR ALL DEL ikke spekulere!! Stakkar influenseren som legger opp til Det selv. Om bare det fantes en mulighet å unngå spekuleringer. Å VENT!!!!! La vær å legge ut noe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 2. august 2022 #4658 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Sprite skrev (26 minutter siden): Nei må FOR ALL DEL ikke spekulere!! Stakkar influenseren som legger opp til Det selv. Om bare det fantes en mulighet å unngå spekuleringer. Å VENT!!!!! La vær å legge ut noe!!! Verden er ikke så naiv, iallefall ikke her på KG 😂 her spekuleres det uavhengig av det ene eller det andre 😂 de trenger ikke legge ut noe! Er vel en grunn til at denne tråden har vært ryddet i flere ganger så fort man går ut her i fra, det spekuleres, og det er visst ikke lov i henhold til reglene, ganske enkelt 🤷♀️🤭 Endret 2. august 2022 av Sharp75! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 2. august 2022 #4659 Del Skrevet 2. august 2022 Sprite skrev (35 minutter siden): Nei må FOR ALL DEL ikke spekulere!! Stakkar influenseren som legger opp til Det selv. Om bare det fantes en mulighet å unngå spekuleringer. Å VENT!!!!! La vær å legge ut noe!!! Slapp av litt da. Fint om vi kan feie for vår egen dør. Må vi plent vite noe da selv om hun la ut noe? Som det ble sagt lenger oppe her....liker man ikke det man ser så scroll videre.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 2. august 2022 #4660 Del Skrevet 2. august 2022 Danseskjørt skrev (3 timer siden): Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. Nå spekulerer du og det er ikke lov her inne. Hun skylder deg ingen årsak. Aksepter det og godta det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå