Diamant20 Skrevet 30. juli 2022 #4621 Skrevet 30. juli 2022 Fru G skrev (29 minutter siden): Hun gjør vel mer enn å dele livet sitt på SoMe. Hun har egen kleskolleksjon og selger som varmt hvetebrød. Røkke har heller ingen utdanning og så vidt jeg vet klarer han seg ganske bra økonomisk. Det samme gjør SE. Og den kleskolleksjonen selger bra pga hennes influencerkarriere. Den krever markedsføring og promotering fra henne hele tiden, må være slitsomt den dagen hun kanskje er drittlei det. 1
milletrille2 Skrevet 30. juli 2022 #4622 Skrevet 30. juli 2022 Nordlending85 skrev (På 29.7.2022 den 13.52): Men hadde hun virkelig vært nødt til å poste bilde fra sykehuset (igjen) med tekst om at hun blir fraværende en stund? Tror poenget med at folk reagerer er at hun legger ut bilde fra sykehuset slik at folk blir oppmerksomme, begynner å stille spørsmål etc men så sier hun at hun ikke ønsker oppmerksomhet eller noe rundt dette. Så hvorfor legge ut bilde fra sykehuset da, to ganger?! 🤷🏼♀️ Men hadde du virkelig vært nødt til å blande deg inn i hvordan hun gjør ting og skrive en kommentar om det her? Hun legger det vel ut som en ren info fordi hun får masse spørsmål, også kommer hun til å fortelle historien når hun og de som er involvert er klar for det. Blir faktisk lei meg på menneskeheten sine vegne av å lese denne tråden. Skremmende. 5 6
milletrille2 Skrevet 30. juli 2022 #4623 Skrevet 30. juli 2022 Venke 87 skrev (44 minutter siden): Takk for du delte 🌸. Hun har det tydeligvis veldig vondt nå. Føler med henne og sender henne gode tanker💛. Selv om jeg synest det var litt unødvendig av henne å komme med litt små kjeft på slutten der.....! Uansett, gode tanker til Sara 🌸. Når jeg leser kommentarene her inne, så er den kommentaren hennes på slutten der mer enn berettiget. 14 10 2
milletrille2 Skrevet 30. juli 2022 #4624 Skrevet 30. juli 2022 Alex_rude skrev (På 28.7.2022 den 22.26): Bra hun tar seg tid til å poste reklame . Må jo passe på at 💵💵💰 fortsetter å rulle inn. Tanken slår deg ikke at hun er kontraktsbundet til å poste reklame som allerede er spilt inn og avtalt? Er helt sikker på at hun har litt mixed feelings rundt, men som alle oss andre, så må man kanskje jobbe litt innimellom, også når vi er på sykehuset. Unfollow om du syns det er så pyton. 7 4
milletrille2 Skrevet 30. juli 2022 #4625 Skrevet 30. juli 2022 Leli7 skrev (På 28.7.2022 den 22.42): Slettet sitat er fjernet. Sol, admin. Finnes det en ordning for sykemelding for influensere? Kan de virkelig legge ned alt som gir dem penger i kassa og fortsatt få sykepenger? Kommer helt an på om du er ansatt, selvstendig næringsdrivende, har aksjeselskap, hvor dyr forsikring du har osv.... De får uansett bare en brøkdel av det de ellers ville tjent. Er kanskje sånn det burde vært for oss alle, at vi fikk litt mindre betalt om vi ble syke og ikke kunne være produktive, men da hadde det blitt ramaskrik hos Ola Nordmann. Men influensere fortjener liksom ikke å få lønn når livet skjer. Hun har nok uansett betalt mye mer skatt enn de fleste her inne. 4 1
milletrille2 Skrevet 30. juli 2022 #4626 Skrevet 30. juli 2022 Nordlending85 skrev (På 29.7.2022 den 13.52): Men hadde hun virkelig vært nødt til å poste bilde fra sykehuset (igjen) med tekst om at hun blir fraværende en stund? Tror poenget med at folk reagerer er at hun legger ut bilde fra sykehuset slik at folk blir oppmerksomme, begynner å stille spørsmål etc men så sier hun at hun ikke ønsker oppmerksomhet eller noe rundt dette. Så hvorfor legge ut bilde fra sykehuset da, to ganger?! 🤷🏼♀️ Du har ikke tenkt tanken om at hun kanskje må poste igjen fordi det renner inn med spørsmål? Og etter stemningen i denne tråden å regne, så er det nok ikke alt som renner inn i innboksen hennes godt ment. 7 2
Anim92 Skrevet 30. juli 2022 #4627 Skrevet 30. juli 2022 **Marshmallow** skrev (1 time siden): Kanskje hun skal slutte å poste bilde av en sykehus seng for oppmerksomhet da, heller bare logge av tenker jeg ? ref story på IG nå 🙄 **Marshmallow** skrev (36 minutter siden): Enig! nb! Jeg reagerer ikke på selve posten. Men at hun «igjen» poster posten nå på story. «Se her» nå legger hun opp til spekulasjon. Hennes siste post på Instagram er 100% på sin plass å poste, spesielt pga alle de idiotiske kommentarene her inne (som forøvrig gjør at tråden blir stengt igjen og igjen. Skjerpings!) 17 4
Axa Skrevet 30. juli 2022 #4628 Skrevet 30. juli 2022 Er innlegget på Instagram slettet? Jeg finner det ikke
Sol Rampelyset Skrevet 31. juli 2022 #4629 Skrevet 31. juli 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Anim92 Skrevet 31. juli 2022 #4630 Skrevet 31. juli 2022 Axa skrev (23 timer siden): Er innlegget på Instagram slettet? Jeg finner det ikke Det er det siste Innlegget hun har postet på profilen (men det er tre som står Som «pinned», så det vil være innlegg nr 4 du skal se etter😊
Innsidenut Skrevet 31. juli 2022 #4631 Skrevet 31. juli 2022 (endret) . Endret 31. juli 2022 av Innsidenut
Marsipan123 Skrevet 31. juli 2022 #4632 Skrevet 31. juli 2022 For sent nå, men hun ville gjort lurt i å ikke nevne sykehusoppholdet i det hele tatt i sosiale medier. Når du sier A, men ikke B så blir det straks spekulasjoner. Det vet alle influensere med flere års fartstid i bransjen. Er det så mange som reagerer på at hun, eller andre influensere, blir litt borte, poster annerledes eller bare poster reklame noen dager? Alle influensere får jo, i følge dem selv, mange spørsmål om alt er bra om de ikke poster på en dag eller to, men er det virkelig så mange som sender melding og spør? Er folk virkelig så genuint opptatt av og bekymret for folk de bare ser på en skjerm? 23 3
Julemarsipan Skrevet 1. august 2022 #4633 Skrevet 1. august 2022 Marsipan123 skrev (7 timer siden): For sent nå, men hun ville gjort lurt i å ikke nevne sykehusoppholdet i det hele tatt i sosiale medier. Når du sier A, men ikke B så blir det straks spekulasjoner. Det vet alle influensere med flere års fartstid i bransjen. Er det så mange som reagerer på at hun, eller andre influensere, blir litt borte, poster annerledes eller bare poster reklame noen dager? Alle influensere får jo, i følge dem selv, mange spørsmål om alt er bra om de ikke poster på en dag eller to, men er det virkelig så mange som sender melding og spør? Er folk virkelig så genuint opptatt av og bekymret for folk de bare ser på en skjerm? Har lurt på dette selv… og spesielt når «små» influensere med feks 2000 følgere skriver «siden sååååå mange lurer på hvordan det går, skal jeg fortelle» eller «det er sååååå mange som har spurt hvor vesken min er fra»… kan ikke skjønne selv at spørsmålene flyr inn 😅 18
Gjest Sprite Skrevet 1. august 2022 #4634 Skrevet 1. august 2022 Julemarsipan skrev (53 minutter siden): Har lurt på dette selv… og spesielt når «små» influensere med feks 2000 følgere skriver «siden sååååå mange lurer på hvordan det går, skal jeg fortelle» eller «det er sååååå mange som har spurt hvor vesken min er fra»… kan ikke skjønne selv at spørsmålene flyr inn 😅 Det gjør ikke det. De sier det for å ha en unnskyldning til å vise det frem
Gjest Fru G Skrevet 1. august 2022 #4635 Skrevet 1. august 2022 Diamant20 skrev (På 30.7.2022 den 21.18): Og den kleskolleksjonen selger bra pga hennes influencerkarriere. Den krever markedsføring og promotering fra henne hele tiden, må være slitsomt den dagen hun kanskje er drittlei det. Selger vel fordi kunder er fornøye også. Hvorfor ikke heller heie på kvinner som satser alt og klarer å leve godt av det? Aksepter ulikhetene og enda bedre respektere.
Gjest Fru G Skrevet 1. august 2022 #4636 Skrevet 1. august 2022 cactus_ skrev (På 8.7.2022 den 17.59): Jeg er så enig i dette med at følelsen av å se henne nå ikke er god. Mye klaging og negativitet. Synes også hun utelukkende snakker om hvor mye lenger ting koster og alt hun ikke får gjort. Kjenner det er vanskelig å ha sympati med noen som midt oppi flytting bestiller seg to sydenturer og klager over at hun har dårlig tid på flytting. Alt dette er så dårlig planlagt og det blir så tamt å høre eller lese om de samme problemene hele tiden. Hun burde bli minnet på hvilket privilegie hun har. Hun har en god jobb og tjener gode penger, og har muligheter de fleste misunner henne. Synes hun var morsom og veldig givende før, men det har sunket. Det er synd. Hadde virkelig sansen for den ærlige og lite selvhøytidelige SE. Hun har forandret seg, men gjør ikke vi alle det da? Vi utvikler oss hele tiden. Jeg er enig i at det blir for mye klaging, men husk at alle står seg selv nærmest. Kanskje hun synes det er trasig å være der alene når barna er hos far? Kan være mye vi ikke vet, for hun deler nok ikke absolutt alt. Jeg synes det som deles i mye større grad er reklame for alt mulig. Det er for meg helt uinteressant. Jeg stoler ikke på at noe av det de, Therese, Monica og SE reklamerer for. Etter to dagers prøve av en hudkrem F.eks. så er huden ren og fin igjen. Det er humbug.
Gjest Fru G Skrevet 1. august 2022 #4637 Skrevet 1. august 2022 Diamant20 skrev (På 30.7.2022 den 21.18): Og den kleskolleksjonen selger bra pga hennes influencerkarriere. Den krever markedsføring og promotering fra henne hele tiden, må være slitsomt den dagen hun kanskje er drittlei det. Tror den selger bra fordi mange liker produktene også. Og hvem vet hva morgendagen bringer. Synes hun gjør litt rare ting og klager litt for mye jeg også, men samtidig er det frivillig å følge henne og handle produktene hennes.
Kyllingmonk Skrevet 1. august 2022 #4638 Skrevet 1. august 2022 Hun har jo over 350000 følgere bare på Instagram, garantert at mange sender melding til henne å spør. Folk har svært få grenser på Internett. 4
AnnePåLande Skrevet 1. august 2022 #4639 Skrevet 1. august 2022 Kyllingmonk skrev (39 minutter siden): Hun har jo over 350000 følgere bare på Instagram, garantert at mange sender melding til henne å spør. Folk har svært få grenser på Internett. Ja, det er overraskende at enkelte ikke eier sperrer når det gjelder slike ting. Men igjen så er jo dette slik jeg ser det, et problem da følgerne opplever at de kjenner påvirkeren grunnet «venninnenarrativet « som påvirkerne legge opp til i sine kanaler. 6
elskersommer Skrevet 1. august 2022 #4640 Skrevet 1. august 2022 Fru G skrev (2 timer siden): Tror den selger bra fordi mange liker produktene også. Og hvem vet hva morgendagen bringer. Synes hun gjør litt rare ting og klager litt for mye jeg også, men samtidig er det frivillig å følge henne og handle produktene hennes. Å det selger bra fordi vi som er stor både i omkrets og har store bryster kan ikke gå hvor som helst og skaffe bikini eller bh.. noen her inne mener det er null problem med det er bare tull og tøv 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå