Mio-lio Skrevet 29. juli 2022 #4601 Del Skrevet 29. juli 2022 supermamz skrev (16 minutter siden): Hun har like mye rett å bruke statskassen som både meg og deg. Bare for hun har mye penger/ tjener godt har hun fortsatt rett til det. Ser det blir nevnt her av flere. Syns det blir kvalmt bare for dere mener hun har så mye penger... Hvor har jeg sakt hun ikke har rett på det ? Hun hadde også mest sansynlig tapt mye penger på å sykemelde seg ettersom hun har ett provisjonsyrke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. juli 2022 #4602 Del Skrevet 29. juli 2022 Mio-lio skrev (34 minutter siden): Hvor har jeg sakt hun ikke har rett på det ? Hun hadde også mest sansynlig tapt mye penger på å sykemelde seg ettersom hun har ett provisjonsyrke. Det har du rett i og det gjelder alle som har et provisjonsyrke. I tillegg er jo SE selvstendig næringsdrivende og da er det ikke bare bare å sykemelde seg. Da er det mer rundt det å sykemelde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. juli 2022 #4603 Del Skrevet 29. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 29. juli 2022 #4604 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) Lillemor1982 skrev (1 time siden): Tror nok hun logget på instagram ja... hun hadde svart flere av følgerne som lurte på ting om produktet. Så at dette er ting som går av seg selv er pissprat Reklamen er forhåndslaget å blir postet av seg selv. At hun i tillegg er inne å evetuelt svaret på spm hun får må hun da få lov til. Man må da ikke sitte å glo i veggen 24/7 selv om man er på ett sykehus. Det eneste som er pissprat her er at du legger deg opp i hvor vidt hun ønsker å sykemelde seg eller ikke. Endret 29. juli 2022 av Mio-lio 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 29. juli 2022 #4605 Del Skrevet 29. juli 2022 Denne diskusjonen om sykemelding og at hun jobber mellom slaga blir like dum som å skule på de som går tur blandt folk når man er sykemeldt. Som om man ikke kan gjøre ting selv om man er sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 29. juli 2022 #4606 Del Skrevet 29. juli 2022 Nordlending85 skrev (3 timer siden): Men hadde hun virkelig vært nødt til å poste bilde fra sykehuset (igjen) med tekst om at hun blir fraværende en stund? Tror poenget med at folk reagerer er at hun legger ut bilde fra sykehuset slik at folk blir oppmerksomme, begynner å stille spørsmål etc men så sier hun at hun ikke ønsker oppmerksomhet eller noe rundt dette. Så hvorfor legge ut bilde fra sykehuset da, to ganger?! 🤷🏼♀️ Kan være fordi snapchat og instastoryer kun har bilder liggende i 24 timer, og ikke ALLE er aktive. Kanskje gjorde hun det som en påminnelse, men også for å få ut informasjonen til flest mulig. Til folk som ikke har sett det enda. Simple as that. Ingenting for andre å bry seg om 🫠 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. juli 2022 #4607 Del Skrevet 29. juli 2022 supermamz skrev (4 timer siden): Hun har like mye rett å bruke statskassen som både meg og deg. Bare for hun har mye penger/ tjener godt har hun fortsatt rett til det. Ser det blir nevnt her av flere. Syns det blir kvalmt bare for dere mener hun har så mye penger... Jeg kunne ikke være mer enig enn det jeg er i det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 29. juli 2022 #4608 Del Skrevet 29. juli 2022 Velinda skrev (13 minutter siden): er jo så lur at man har forsiring da.... Nå var det snakk om hva man har rett på fra det offentlige/NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. juli 2022 #4609 Del Skrevet 29. juli 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og stenges midlertidig igjen, da disse regelbruddene gjentar seg. Sol, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 30. juli 2022 #4610 Del Skrevet 30. juli 2022 Hun går tydeligvis gjennom noe tøft akkurat. Kanskje hun skal få være i fred fra spydige kommentarer 10 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokfink16 Skrevet 30. juli 2022 #4611 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Kan jeg bare poengtere, at hun har et management i ryggen, som ofte svarer på produktspørsmål, på vegne av sine influencere. Endret 30. juli 2022 av Bokfink16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 30. juli 2022 #4612 Del Skrevet 30. juli 2022 14 minutter siden, Axa said: Hun går tydeligvis gjennom noe tøft akkurat. Kanskje hun skal få være i fred fra spydige kommentarer Kanskje hun skal slutte å poste bilde av en sykehus seng for oppmerksomhet da, heller bare logge av tenker jeg ? ref story på IG nå 🙄 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venke 87 Skrevet 30. juli 2022 #4613 Del Skrevet 30. juli 2022 **Marshmallow** skrev (20 minutter siden): Kanskje hun skal slutte å poste bilde av en sykehus seng for oppmerksomhet da, heller bare logge av tenker jeg ? ref story på IG nå 🙄 Hva stod på innlegge på Instagram, hilsen oss som ikke har instragram🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentenfra Skrevet 30. juli 2022 #4614 Del Skrevet 30. juli 2022 **Marshmallow** skrev (20 minutter siden): Kanskje hun skal slutte å poste bilde av en sykehus seng for oppmerksomhet da, heller bare logge av tenker jeg ? ref story på IG nå 🙄 Hva har det å si for deg? Om hun så vil ha oppmerksomhet, noe jeg ikke tror, så spiller jo det ingen rolle? Og synest man skal ligge dette dødt nå. Noen nær henne er syk, og da er det ikke behov for folk i dette forumet å dra henne enda lenger ned. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 30. juli 2022 #4615 Del Skrevet 30. juli 2022 24 minutter siden, **Marshmallow** said: Kanskje hun skal slutte å poste bilde av en sykehus seng for oppmerksomhet da, heller bare logge av tenker jeg ? ref story på IG nå 🙄 Den posten var helt innenfor. Og nødvendig om hun skal få en lett vei tilbake som influencer. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 30. juli 2022 #4616 Del Skrevet 30. juli 2022 Diamant20 skrev (På 25.7.2022 den 11.42): Hun ble vel syk da, og fullførte ikke. Hadde jeg vært henne hadde jeg tatt opp fag så hun fikk fullført vgs nå, mens hun har god inntekt. Hun er veldig sårbar nå når ungdomsskole er eneste utdanningen hennes. Hun hat vel på en måte uføretrygden å falle tilbake på, men den er jo lav… Hadde hun tatt vgs nå hadde det vært enklere for henne å fortsette videre om hun ikke klarer å leve som influencer resten av livet, eller vil gjøre noe annet enn å dele livet på some. Sikkert kjedelig å ta opp fag, men jeg tviler på hun klarer å leve av å være influencer til hun er 70 år… Hun gjør vel mer enn å dele livet sitt på SoMe. Hun har egen kleskolleksjon og selger som varmt hvetebrød. Røkke har heller ingen utdanning og så vidt jeg vet klarer han seg ganske bra økonomisk. Det samme gjør SE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 30. juli 2022 #4617 Del Skrevet 30. juli 2022 Venke 87 skrev (14 minutter siden): Hva stod på innlegge på Instagram, hilsen oss som ikke har instragram🙈 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venke 87 Skrevet 30. juli 2022 #4618 Del Skrevet 30. juli 2022 Innsidenut skrev (2 minutter siden): Takk for du delte 🌸. Hun har det tydeligvis veldig vondt nå. Føler med henne og sender henne gode tanker💛. Selv om jeg synest det var litt unødvendig av henne å komme med litt små kjeft på slutten der.....! Uansett, gode tanker til Sara 🌸. 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 30. juli 2022 #4619 Del Skrevet 30. juli 2022 Alex_rude skrev (På 28.7.2022 den 22.26): Bra hun tar seg tid til å poste reklame . Må jo passe på at 💵💵💰 fortsetter å rulle inn. Selvsagt? Hun må jo tjene penger, akkurat som du selv må… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 30. juli 2022 #4620 Del Skrevet 30. juli 2022 On 7/29/2022 at 1:52 PM, Nordlending85 said: Men hadde hun virkelig vært nødt til å poste bilde fra sykehuset (igjen) med tekst om at hun blir fraværende en stund? Tror poenget med at folk reagerer er at hun legger ut bilde fra sykehuset slik at folk blir oppmerksomme, begynner å stille spørsmål etc men så sier hun at hun ikke ønsker oppmerksomhet eller noe rundt dette. Så hvorfor legge ut bilde fra sykehuset da, to ganger?! 🤷🏼♀️ Enig! nb! Jeg reagerer ikke på selve posten. Men at hun «igjen» poster posten nå på story. «Se her» nå legger hun opp til spekulasjon. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå