Jentenfra Skrevet 28. juli 2022 #4581 Del Skrevet 28. juli 2022 Noen som vet om bikinien hennes er like fine etter vask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 28. juli 2022 #4582 Del Skrevet 28. juli 2022 Jentenfra skrev (Akkurat nå): Noen som vet om bikinien hennes er like fine etter vask? Mine er like fine 😌 Brukt i både klor, saltvann og ferskvann 😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 28. juli 2022 #4583 Del Skrevet 28. juli 2022 Jentenfra skrev (1 time siden): Noen som vet om bikinien hennes er like fine etter vask? Min er også like fin, har Santorini. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. juli 2022 #4584 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg har vært i badeland i dyreparken flere dager i strekk, og dett mange careless-bikinier. De er fine! 👙 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. juli 2022 #4585 Del Skrevet 28. juli 2022 Coleus skrev (1 time siden): Mine er like fine 😌 Brukt i både klor, saltvann og ferskvann 😌 Det er mine også og jeg elsker dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. juli 2022 #4586 Del Skrevet 28. juli 2022 Jentenfra skrev (3 timer siden): Noen som vet om bikinien hennes er like fine etter vask? Mine er like fine! Vasker de på 60 grader og har de i tørketrommelen også. Badet i både klor, saltvann og ferkvann. Ser ut som ny fortsatt😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 28. juli 2022 #4587 Del Skrevet 28. juli 2022 Justlooking skrev (På 27.7.2022 den 0.06): Synes det er litt trist at når man har kjøpt en bolig til 11 mill så er man avhengig av klikk for å holde interessen gående og at pengene kommer inn. Det går an å si at jeg logger av et par dager uten at det burde være noe problem. Og ferdig med det liksom. Man burde ikke være avhengig av clickbaits og spekulasjoner for å få inn penger nok til å betjene lånet. Det er baksiden ved å være influencer og å vedlikeholde at pengene faktisk må komme inn .. Likevell måtte hun legge ut nytt bilde fra sykehuset idag både på Instagram og Snapchat idag. For å «informere» vell og merke🙄 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 28. juli 2022 #4588 Del Skrevet 28. juli 2022 Nordlending85 skrev (2 minutter siden): Likevell måtte hun legge ut nytt bilde fra sykehuset idag både på Instagram og Snapchat idag. For å «informere» vell og merke🙄 Bare la vær....er det så himla vanskelig . Er vel galt uansett hva hun gjør. Finn på noe annet som er viktigere at hun sier hun logger av for en periode. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 28. juli 2022 #4589 Del Skrevet 28. juli 2022 Bra hun tar seg tid til å poste reklame . Må jo passe på at 💵💵💰 fortsetter å rulle inn. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 28. juli 2022 #4590 Del Skrevet 28. juli 2022 Hun har kanskje ikke annet valg enn å poste! Det er samarbeidspartnere som krever at ting skal legges ut, dessuten nevne hun at hun måtte legge ut noe samarbeid som var forhåndsinnspilt! Enkelt og greit. La det være nå 😌 Btw: jeg så også masse careless bikinier i sommer! Kommer ikke til å kjøpe selv, men de jeg så var fine - både jentene og bikiniene 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 28. juli 2022 #4591 Del Skrevet 28. juli 2022 Alex_rude skrev (6 minutter siden): Bra hun tar seg tid til å poste reklame . Må jo passe på at 💵💵💰 fortsetter å rulle inn. Du vet influensere tjener penger på den måten? Og at de har kontrakter. I tillegg har de planleggingsverktøy så alt av annonser ligger klar og blir postet i henhold til avtale. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 28. juli 2022 #4592 Del Skrevet 28. juli 2022 Glorious skrev (2 minutter siden): Du vet influensere tjener penger på den måten? Og at de har kontrakter. I tillegg har de planleggingsverktøy så alt av annonser ligger klar og blir postet i henhold til avtale. Ja fullt klar over det. De tjener penger på å reklamere for masse møkk som folk ikke trenger. Selvsagt er det forhåndsinnspilt 🤪 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 28. juli 2022 #4593 Del Skrevet 28. juli 2022 (endret) Slettet sitat er fjernet. Sol, admin. Finnes det en ordning for sykemelding for influensere? Kan de virkelig legge ned alt som gir dem penger i kassa og fortsatt få sykepenger? Endret 29. juli 2022 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 29. juli 2022 #4594 Del Skrevet 29. juli 2022 supermamz skrev (7 timer siden): hun sier jo det er mye mer jobb bak slik en det vi tror? Er jo det hun har snakket om hele tiden hvor mange timer det tar bak kameraet. At det å spille inn er egentlig det enkleste? Så vil jo tro det skjer nå også? Litt rart om det bare plutselig var så enkelt, men ellers om dagene når hun får høre hvor lett det er å være influenser så er det så mye jobb som vi ikke vet om. Da snakker hun om i forkant av innspilling; og etterkant som redigering og all kommunikasjon fram og tilbake med samarbeidspartner for å få det godkjent. Når noe er ferdig redigert og godkjent, og ligger klart til å postes og 99% av jobben er gjort. Skjønner godt hun publiserer det, sikkert langt bedre betalt enn syke/pleiepenger OG hun slipper å ta penger av NAV/skattekassa, hvordan kan dette bli feil ? Dere klarer jo å vri om ALT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. juli 2022 #4595 Del Skrevet 29. juli 2022 silikon123 skrev (1 time siden): Da snakker hun om i forkant av innspilling; og etterkant som redigering og all kommunikasjon fram og tilbake med samarbeidspartner for å få det godkjent. Når noe er ferdig redigert og godkjent, og ligger klart til å postes og 99% av jobben er gjort. Skjønner godt hun publiserer det, sikkert langt bedre betalt enn syke/pleiepenger OG hun slipper å ta penger av NAV/skattekassa, hvordan kan dette bli feil ? Dere klarer jo å vri om ALT. Dette! Folk skal klage på alt, og vrir alle ting til noe negativt.🙄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. juli 2022 #4596 Del Skrevet 29. juli 2022 silikon123 skrev (1 time siden): Da snakker hun om i forkant av innspilling; og etterkant som redigering og all kommunikasjon fram og tilbake med samarbeidspartner for å få det godkjent. Når noe er ferdig redigert og godkjent, og ligger klart til å postes og 99% av jobben er gjort. Skjønner godt hun publiserer det, sikkert langt bedre betalt enn syke/pleiepenger OG hun slipper å ta penger av NAV/skattekassa, hvordan kan dette bli feil ? Dere klarer jo å vri om ALT. Virkelig! Helt enig med deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 29. juli 2022 #4597 Del Skrevet 29. juli 2022 Alex_rude skrev (10 timer siden): Ingen krever noe når en har sykemelding. Regner med at når ungen din er på sykehus så får du lov å ta fri. Selv om du er influenser 😜 Nei, men allikevel så er det sikkert noen avtaler som ligger klar og forhåndsinnspilt, som hun velger å publisere som avtalt, siden hun allerede har gjort det meste av arbeidet. Det med at hun logger av menes nok for å være tilstede for sine nære og situasjonen hun nå er i. Litt vanskelig å legge ut fra dagen sin når hun bare er på sykehuset, og ønsker å skjerme seg og de i rundt, og ønsker å prioritere tilstedeværelse i situasjonen hun er i. Det er vel heller ikke en grei plass å spille inn nye samarbeid eller andre videoer 😬 men ser ikke problemet med at hun legger ut ting som allerede ligger klart på mobilen hennes. Det var det jeg tolket ut av hennes beskjed om at hun logger av på ubestemt tid. Så skjønner ikke hvorfor folk absolutt må kommentere «å gudameg assa nå legger‘a ut en video, skulle ikke ho være avlogga aaaaa? åneiåneiånei krise dette må vi kritisere på en eller annen måte» Alt må være så forbanna svart/hvit for folk. Hadde vært fint med litt mer rundere kanter takk, kjedelig å være så firkanta 🫠 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 29. juli 2022 #4598 Del Skrevet 29. juli 2022 mhjo skrev (15 timer siden): Hun har kanskje ikke annet valg enn å poste! Det er samarbeidspartnere som krever at ting skal legges ut, dessuten nevne hun at hun måtte legge ut noe samarbeid som var forhåndsinnspilt! Enkelt og greit. La det være nå 😌 Btw: jeg så også masse careless bikinier i sommer! Kommer ikke til å kjøpe selv, men de jeg så var fine - både jentene og bikiniene Men hadde hun virkelig vært nødt til å poste bilde fra sykehuset (igjen) med tekst om at hun blir fraværende en stund? Tror poenget med at folk reagerer er at hun legger ut bilde fra sykehuset slik at folk blir oppmerksomme, begynner å stille spørsmål etc men så sier hun at hun ikke ønsker oppmerksomhet eller noe rundt dette. Så hvorfor legge ut bilde fra sykehuset da, to ganger?! 🤷🏼♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 29. juli 2022 #4599 Del Skrevet 29. juli 2022 Mio-lio skrev (1 time siden): Hun har sakt hun logger av men at det kommer til å komme reklame fordi det alt et laget å ligget klart. Sånne ting lager influensere lenge før selve publiseringsdatoen å ligger inne med både dato og klokkeslett for publisering. Altså det blir postet av seg selv. Ferdig laget å ligget klart. Hun trenger ikke logge på å trykke post en gang. Så slutt å grin over at hun ikke har sykemeldt seg å melker statskassa når hun ikke trenger det. Hun har like mye rett å bruke statskassen som både meg og deg. Bare for hun har mye penger/ tjener godt har hun fortsatt rett til det. Ser det blir nevnt her av flere. Syns det blir kvalmt bare for dere mener hun har så mye penger... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 29. juli 2022 #4600 Del Skrevet 29. juli 2022 Mio-lio skrev (1 time siden): Hun har sakt hun logger av men at det kommer til å komme reklame fordi det alt et laget å ligget klart. Sånne ting lager influensere lenge før selve publiseringsdatoen å ligger inne med både dato og klokkeslett for publisering. Altså det blir postet av seg selv. Ferdig laget å ligget klart. Hun trenger ikke logge på å trykke post en gang. Så slutt å grin over at hun ikke har sykemeldt seg å melker statskassa når hun ikke trenger det. Tror nok hun logget på instagram ja... hun hadde svart flere av følgerne som lurte på ting om produktet. Så at dette er ting som går av seg selv er pissprat 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå