Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Innimellom er det veldig tydelig at hun kun har fullført ungdomsskolen... hun virker litt "enkel" på mange områder 🤷‍♀️

Har hun ikke gått på vgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anya66 skrev (11 timer siden):

Dere må ha jævlig kjedelige liv... Driter vel i om hun har sett utleie delen eller ikke! 😅

Mens du måtte inn å kommentere.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (1 time siden):

Har hun ikke gått på vgs?

Hun ble vel syk da, og fullførte ikke. Hadde jeg vært henne hadde jeg tatt opp fag så hun fikk fullført vgs nå, mens hun har god inntekt. Hun er veldig sårbar nå når ungdomsskole er eneste utdanningen hennes. Hun hat vel på en måte uføretrygden å falle tilbake på, men den er jo lav… Hadde hun tatt vgs nå hadde det vært enklere for henne å fortsette videre om hun ikke klarer å leve som influencer resten av livet, eller vil gjøre noe annet enn å dele livet på some. Sikkert kjedelig å ta opp fag, men jeg tviler på hun klarer å leve av å være influencer til hun er 70 år…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg hadde kjøpt et hus til mange millioner uten å ta befaring på hele huset først! Selv om det allerede er leieboere der som ønsker å fortsette leieforholdet (å se/gå gjennom hele boligen før budrunde er så vanlig at leieboere er pliktige til å ha utleieenheten disponibel og presentabel til visning)

Og selv om de som bor i utleiedelen leier via et firma så ville jeg personlig ha møtt de for å se hvilke folk de er og gjort meg opp ei mening om jeg ønsket å fortsette å leie ut til de

Selv om Sara er inne i en god helsemessig periode nå, tjener gode penger selv og ikke mottar uføretrygd så er hun ikke friskmeldt og har fortsatt statusen ufør i bunn pga ME, en sykdom som kan være meget invalidiserende, noe Sara selv har kjent på kroppen da sykdommen var aktiv i mange år og hun fikk hverken gjennomført vgs eller tatt utdanning. Og med det ekstremt aktive løpet hun har kjørt seg selv i over en lang periode så bør hun stoppe litt opp og puste så hun ikke får tilbakefall. Får hun tilbakefall så vil det merkes på økonomien da uførestønad ikke er noe å bli feit av. Nav har ei øvre grense på utbetaling, uavhengig hvor høy inntekt man har (veldig glad for at jeg tidlig tegnet uføreforsikring mtp at jeg nesten over natta ble ufør for 1 år siden) 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite

Jeg syns alltid det er så ufattelig rart at disse influenserne tar seg tid til å oppdagere kanalene sine når det er snakk om sykehus og/eller alvorlig sykdom. Er jo virkelig ikke der fokuset mitt ville vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (1 minutt siden):

Jeg syns alltid det er så ufattelig rart at disse influenserne tar seg tid til å oppdagere kanalene sine når det er snakk om sykehus og/eller alvorlig sykdom. Er jo virkelig ikke der fokuset mitt ville vært. 

Men hadde hun ikke gjort det, og ikke lagt ut noe på lenge, så hadde alle lurt på hva som har skjedd/hvor hun er osv. Like greit å skrive det med en gang så slipper man masse spekulasjoner. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silikon123
Sprite skrev (2 minutter siden):

Nå har hun ikke vært aktiv i hele dag og det er ofte mye ventetid på sykehus. Virker ikke som at det er noe hun har prioritert. Du informerer ikke arbeidsplassen din om du blir borte pga sykdom du eller? Sier ikke ifra til sjefen om du blir innlagt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
silikon123 skrev (2 minutter siden):

Nå har hun ikke vært aktiv i hele dag og det er ofte mye ventetid på sykehus. Virker ikke som at det er noe hun har prioritert. Du informerer ikke arbeidsplassen din om du blir borte pga sykdom du eller? Sier ikke ifra til sjefen om du blir innlagt? 

Du mener dette er det samme eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å si hva som skjer men å bare si litt fører jo til mer spekulasjoner , det har jeg aldri skjønt poenget med og det gjelder alle som legger ut sånne statuser

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii... Denne Sara Emilie har gått meg hus forbi. Trodde bare det var StineK som var det hete samtaleemnet. 😂

Kan noen oppdatere meg i korte trekk hvem dette spetakkelet, saraemilie, er? Jeg orker bare ikke å lese 228 sider med kommentarer innpå her ☺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Anonyym97 skrev (29 minutter siden):

Men hadde hun ikke gjort det, og ikke lagt ut noe på lenge, så hadde alle lurt på hva som har skjedd/hvor hun er osv. Like greit å skrive det med en gang så slipper man masse spekulasjoner. 

Jeg er enig med deg. Hvis hun ikke oppdaterer noe mister hun følgere som igjen medfører mindre penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anquor skrev (På 22.7.2022 den 12.49):

Yummy mummy hadde på seg en careless bikini og fikk spm om hun var fornøyd. Og hun sa hun ikke var helt fornøyd med støtte og passform. Den var helt grei, men ikke en hun ville reklamere for. 

Haha lolz. Yummy mummy høy på seg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Silver Lining skrev (2 minutter siden):

Skjønner hva du mener, men det er jo en del av risikoen hun tar når hun velger å legge ut bilder av den bamsen. Kunne jo tatt bilde av hva som helst inne på rommet. 

Det tenker jeg også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å be om spekulasjoner! 

En hvit løgn kunne hun vel komt med - typ. Alt fint utenom akutt migrene, kommer sterkere tilbake i morgen.

Jis! Snakk om å bruke situasjonen for klikkbait, spør du meg.... Så meg om det!

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Helst ikke spekuler, men vi er på sykehuset, jeg logger av på ubestemt tid».

Hvorfor skriver hun at de er på sykehuset hvis det verken er relevant eller ikke ønskelig med spekulasjoner?

Det er selvfølgelig influenserens jobb å gjøre seg spennende!
Dobbeltmoralskt er det jo, etter min mening.
Hun tjener jo penger på å gjøre seg interessant for offentligheten.
Samtidig tenker jeg at det må da gå an å ta seg noen fridager uten å spesifisere at de f.eks er på sykehuset. Hva er poenget. Folk vil vel spekulere uansett. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duplexx skrev (2 minutter siden):

«Helst ikke spekuler, men vi er på sykehuset, jeg logger av på ubestemt tid».

Hvorfor skriver hun at de er på sykehuset hvis det verken er relevant eller ikke ønskelig med spekulasjoner?

Det er selvfølgelig influenserens jobb å gjøre seg spennende!
Dobbeltmoralskt er det jo, etter min mening.
Hun tjener jo penger på å gjøre seg interessant for offentligheten.
Samtidig tenker jeg at det må da gå an å ta seg noen fridager uten å spesifisere at de f.eks er på sykehuset. Hva er poenget. Folk vil vel spekulere uansett. 

Ja er som jeg skrev tidligere. Hun vet veldig godt hva hun gjør og ikke gjør. Hun hadde ikke trengt å delt det bilde. Noen kjenner alltid igjen.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

komiske med influensere er "logger av på ubestemt tid" Noen få timer senere er de der igjen. Får det til å høres ut så de blir borte en uke🙈 snakker ikke bare om SE nå, men er jo flere den siste uka som har gjort akkurat d samme

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sykehuset... Situasjonen handler ikke om meg! 

Okei... Så derfor legger du det ut slik at situasjonen også kan handle om deg....

Plis og vis litt forståelse!

Forståelse for at du ønsker oppmerksomhet for noe som ikke handler om deg...

Ah, skjønner! *panneklask*

..

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...