Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (16 timer siden):

Er det ikke litt rart at man kjøper ett hus til 11 millioner (noe som er bra om hun har råd) men først så ble hun overrasket over dette med hagen også Har hun ikke sett leiligheten i huset som hun leier ut Er det ikke vanlig og se hele huset?

Hun ble ikke overrasket over hagen sin, hun har sagt utallige ganger nå at hun var klar over hvordan hennes egen hage var - men at hun ble overrasket over hvor overgrodd og "rotete" nabotomten var. 

Men ja, jeg ville også sett leiligheten jeg leide ut😅 Men som hun sa da, så har det jo vært mye greier i tiden mens hun har hatt det nye huset, vært veldig lite hjemme. Alt til sin tid. Pluss at det er utleierfirma som står for alt med utleie, så hun er liksom bare personen som mottar pengene egt😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sushiii skrev (14 timer siden):

Noen som har kjøpt bikinien og ikke har store bryst? Og er fornøyd 

😄 Finner bare bilder med folk som har store bryst...

Yummy mummy hadde på seg en careless bikini og fikk spm om hun var fornøyd. Og hun sa hun ikke var helt fornøyd med støtte og passform. Den var helt grei, men ikke en hun ville reklamere for. 

• Liker 6
Skrevet
Anquor skrev (1 time siden):

Yummy mummy hadde på seg en careless bikini og fikk spm om hun var fornøyd. Og hun sa hun ikke var helt fornøyd med støtte og passform. Den var helt grei, men ikke en hun ville reklamere for. 

Nå var det ikke det @Sushiii spurte om da.

Yummy mummy har store bryst, ikke små...

• Liker 3
Skrevet
sirenas skrev (3 timer siden):

Nå var det ikke det @Sushiii spurte om da.

Yummy mummy har store bryst, ikke små...

Beklager, fikk ikke med meg den "ikke" før store bryst. 

Skrevet
Birdo skrev (På 22.7.2022 den 8.42):

Hun ble ikke overrasket over hagen sin, hun har sagt utallige ganger nå at hun var klar over hvordan hennes egen hage var - men at hun ble overrasket over hvor overgrodd og "rotete" nabotomten var. 

Men ja, jeg ville også sett leiligheten jeg leide ut😅 Men som hun sa da, så har det jo vært mye greier i tiden mens hun har hatt det nye huset, vært veldig lite hjemme. Alt til sin tid. Pluss at det er utleierfirma som står for alt med utleie, så hun er liksom bare personen som mottar pengene egt😅

Vært mye greier i tiden hun har hatt huset? Hun burde jo sett utleie delen når hun var på visning! Hun virker jo passe fjern. 

• Liker 10
Skrevet
Bibbi_ skrev (33 minutter siden):

Vært mye greier i tiden hun har hatt huset? Hun burde jo sett utleie delen når hun var på visning! Hun virker jo passe fjern. 

Synes jo dette var rart jeg også..

• Liker 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Alt med utleiedelen går via  utleiemegler så ser ikke helt problemet med at hun ikke sett leiligheten.

• Liker 6
Skrevet
ama7 skrev (14 minutter siden):

Alt med utleiedelen går via  utleiemegler så ser ikke helt problemet med at hun ikke sett leiligheten.

Men er det ikke vanlig å se utleiedelen da det er en del av huset? Ser andre hus som ligger ute til salgs viser utleiedelen på Finn ol. 

• Liker 11
Skrevet
AnnePåLande skrev (14 minutter siden):

Men er det ikke vanlig å se utleiedelen da det er en del av huset? Ser andre hus som ligger ute til salgs viser utleiedelen på Finn ol. 

Vanlig å vanlig det vet jeg ikke men når det er et problemfritt leieforhold via megler følte hun vel ikke at det var nødvendig.  

Leiekontrakt følger hus ikke eier så hvis man som selger anser leieboer som trygg og stabil så er det ju en fordel for kjøper å overta eksisterende leietaker slik at man slipper å finne ny. 

• Liker 2
Skrevet
ama7 skrev (4 minutter siden):

Vanlig å vanlig det vet jeg ikke men når det er et problemfritt leieforhold via megler følte hun vel ikke at det var nødvendig.  

Leiekontrakt følger hus ikke eier så hvis man som selger anser leieboer som trygg og stabil så er det ju en fordel for kjøper å overta eksisterende leietaker slik at man slipper å finne ny. 

Ja, det pleier å stå i boligannonser om at det leiekontrakt. Men ny eier får jo se utleiedelen.

• Liker 4
Skrevet
AnnePåLande skrev (1 time siden):

Siden det er via firma antar jeg det er tatt bilder av hver eneste krok+evt innventar før leietaker flyttet inn så det kan sammenlignes ved utflytting ift standard/skade/slitasje.

Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Siden det er via firma antar jeg det er tatt bilder av hver eneste krok+evt innventar før leietaker flyttet inn så det kan sammenlignes ved utflytting ift standard/skade/slitasje.

Ja, det er det sikkert med tanke på skader ol.

Skrevet
AnnePåLande skrev (6 minutter siden):

Ja, det er det sikkert med tanke på skader ol.

Jepp. Hun skal jo ikke bo der så hvis det finnes bilder (noe jeg antar siden det er via firma..) er det jo ikke egentlig noe behov å "gå inn i andres hjem",selv om man er faktisk eier.

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Jepp. Hun skal jo ikke bo der så hvis det finnes bilder (noe jeg antar siden det er via firma..) er det jo ikke egentlig noe behov å "gå inn i andres hjem",selv om man er faktisk eier.

Å? Veldig rart da det er vanlig å se hele huset også utleiedelen. 

• Liker 6
Skrevet
AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Å? Veldig rart da det er vanlig å se hele huset også utleiedelen. 

At noe er vanlig er ikke ensbetydende med at man gjøre sånn og slik.

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

At noe er vanlig er ikke ensbetydende med at man gjøre sånn og slik.

Nei, men det er dumt å ikke se hele boligen. Kjedelig om det dukker opp overraskelser.

• Liker 1
Skrevet
Sushiii skrev (På 21.7.2022 den 22.13):

Noen som har kjøpt bikinien og ikke har store bryst? Og er fornøyd 

😄 Finner bare bilder med folk som har store bryst...

Hun sa det skulle komme inn mindre overdeler, for de med mindre bryst, men vet ikke helt når.

Skrevet
ama7 skrev (6 timer siden):

Hun eier jo utleidelen, den er hennes. Jeg hadde aldri kjøpt et hus å bare sett deler av det. Såpass interessert hadde jeg vært i huset jeg hadde kjøpt. 

• Liker 8
Skrevet

Dere må ha jævlig kjedelige liv... Driter vel i om hun har sett utleie delen eller ikke! 😅

• Liker 15
Skrevet
Bibbi_ skrev (19 timer siden):

Innimellom er det veldig tydelig at hun kun har fullført ungdomsskolen... hun virker litt "enkel" på mange områder 🤷‍♀️

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...