Innsidenut Skrevet 14. juli 2022 #4481 Del Skrevet 14. juli 2022 Har ikke hun blitt veldig tynn? Lenge siden jeg har sett hun, så bare beina stikker mye ut på et bilde på snap, også ser hun mye smalere ut i ansiktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 14. juli 2022 #4482 Del Skrevet 14. juli 2022 Innsidenut skrev (1 time siden): Har ikke hun blitt veldig tynn? Lenge siden jeg har sett hun, så bare beina stikker mye ut på et bilde på snap, også ser hun mye smalere ut i ansiktet. Hva med å IKKE diskutere andre sine kropper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damla Skrevet 14. juli 2022 #4483 Del Skrevet 14. juli 2022 Legg merke til at de alltid har mobilen tilgjengelig eller i hånda… må være utrolig slitsomt å dokumentere ALT, HELE TIDEN 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 14. juli 2022 #4484 Del Skrevet 14. juli 2022 Innsidenut skrev (2 timer siden): Har ikke hun blitt veldig tynn? Lenge siden jeg har sett hun, så bare beina stikker mye ut på et bilde på snap, også ser hun mye smalere ut i ansiktet. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 14. juli 2022 #4485 Del Skrevet 14. juli 2022 Innsidenut skrev (3 timer siden): Har ikke hun blitt veldig tynn? Lenge siden jeg har sett hun, så bare beina stikker mye ut på et bilde på snap, også ser hun mye smalere ut i ansiktet. Jo, hun har gått ned i vekt, så det tydelig når hun var på ferie og filmet seg selv og samtidig delte tidligere bikinibilder/reklame fra ifjor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 14. juli 2022 #4486 Del Skrevet 14. juli 2022 Vanlig å gå ned i vekt når man er forelska 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. juli 2022 #4487 Del Skrevet 14. juli 2022 Blåklokke123 skrev (12 timer siden): Har ikke hun snakket lenge om å ta ut silikonet? Hvorfor gjør hun det bare ikke?🤷🏻♀️ Hvorfor er dette så viktig for deg? Det er en ganske omfattende operasjon. Hun gjør vel det når hun er klar for det. Herregud. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. juli 2022 #4488 Del Skrevet 14. juli 2022 Rem skrev (5 timer siden): Ekstremt hvor opptatt enkelte er på dette silikonet 😅 Sinnsykt. Skulle tro de ikke hadde hørt om silikon før. Må jo være den mest vanlige plastikk kirurgiske operasjonen - ever. Fortsatt lar folk seg sjokkere. Bare fordi hun ikke tar ut silikonen på dagen. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 14. juli 2022 #4489 Del Skrevet 14. juli 2022 2 minutter siden, Maydis8 said: Hvorfor er dette så viktig for deg? Det er en ganske omfattende operasjon. Hun gjør vel det når hun er klar for det. Herregud. Tingen er at hun markedsfører seg selv med at man skal være fornøyd med den kroppen man har. Da er det selvmotsigende, og hun hun fremstår upålitelig når hun selv har silikon. Dette er hun selvfølgelig klar over, og har derfor kommet i forkjøpet med å si at hun gjerne vil fjerne silikonen. I virkeligheten så vil hun nok ikke det. Ikke nå iallfall, hvor hun driver å reklamerer for bikinier.. For meg fremstår hun upålitelig. Hun er en businesskvinne og tenker profitt. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 14. juli 2022 #4490 Del Skrevet 14. juli 2022 Meg.no skrev (1 time siden): Tingen er at hun markedsfører seg selv med at man skal være fornøyd med den kroppen man har. Da er det selvmotsigende, og hun hun fremstår upålitelig når hun selv har silikon. Dette er hun selvfølgelig klar over, og har derfor kommet i forkjøpet med å si at hun gjerne vil fjerne silikonen. I virkeligheten så vil hun nok ikke det. Ikke nå iallfall, hvor hun driver å reklamerer for bikinier.. For meg fremstår hun upålitelig. Hun er en businesskvinne og tenker profitt. Eller har hun vokst opp og blitt eldre? Jeg har tattoveringer jeg ALDRI hadde tatt igjen i dag. Men jeg fjerner dem heller ikke med laser. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke123 Skrevet 15. juli 2022 #4491 Del Skrevet 15. juli 2022 Meg.no skrev (9 timer siden): Tingen er at hun markedsfører seg selv med at man skal være fornøyd med den kroppen man har. Da er det selvmotsigende, og hun hun fremstår upålitelig når hun selv har silikon. Dette er hun selvfølgelig klar over, og har derfor kommet i forkjøpet med å si at hun gjerne vil fjerne silikonen. I virkeligheten så vil hun nok ikke det. Ikke nå iallfall, hvor hun driver å reklamerer for bikinier.. For meg fremstår hun upålitelig. Hun er en businesskvinne og tenker profitt. Meg.no skrev (9 timer siden): Tingen er at hun markedsfører seg selv med at man skal være fornøyd med den kroppen man har. Da er det selvmotsigende, og hun hun fremstår upålitelig når hun selv har silikon. Dette er hun selvfølgelig klar over, og har derfor kommet i forkjøpet med å si at hun gjerne vil fjerne silikonen. I virkeligheten så vil hun nok ikke det. Ikke nå iallfall, hvor hun driver å reklamerer for bikinier.. For meg fremstår hun upålitelig. Hun er en businesskvinne og tenker profitt. Dette! 🙌🏼 og det er ikke veldig viktig for meg? Jeg spurte et spørsmål en gang? Følger ærlig talt ikke så nøye med på dama, men hun slår meg som dobbeltmoralsk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 15. juli 2022 #4492 Del Skrevet 15. juli 2022 Blåklokke123 skrev (10 minutter siden): Nå snakket hun om å fjerne silikonen flere år før hun i det hele tatt tenkte på bikinier, så det argumentet holder ikke vann. Og som de andre sier; det er ikke bare å ta en stor operasjon når man har barn alene 70%. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. juli 2022 #4493 Del Skrevet 15. juli 2022 Coleus skrev (2 timer siden): Nå snakket hun om å fjerne silikonen flere år før hun i det hele tatt tenkte på bikinier, så det argumentet holder ikke vann. Og som de andre sier; det er ikke bare å ta en stor operasjon når man har barn alene 70%. Og har vært tydelig på flere ganger at hun reagerer negativt på narkose.. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 15. juli 2022 #4494 Del Skrevet 15. juli 2022 Coleus skrev (5 timer siden): Nå snakket hun om å fjerne silikonen flere år før hun i det hele tatt tenkte på bikinier, så det argumentet holder ikke vann. Og som de andre sier; det er ikke bare å ta en stor operasjon når man har barn alene 70%. Hun har vel ikke barn alene 50 % en gang🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 15. juli 2022 #4495 Del Skrevet 15. juli 2022 Alex_rude skrev (1 minutt siden): Hun har vel ikke barn alene 50 % en gang🙄 70%, jo… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. juli 2022 #4496 Del Skrevet 15. juli 2022 Coleus skrev (10 minutter siden): 70%, jo… Ikke bruk dette som et argument. Hun har skrytt over hvor godt samarbeid de har og faren elsker vel barna sine så det å ha de mens hun kommer seg etter en operasjon er vel faen ikke et problem. Skal man adoptere bort ungene sine om man har barna 100% alene og trenger operasjon eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. juli 2022 #4497 Del Skrevet 15. juli 2022 Coleus skrev (1 time siden): 70%, jo… Antar poenger er at under de 70%,er ungene mye satt bort av ulike grunner,så i praksis er det ikke 70% på henne,men henne+andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 15. juli 2022 #4498 Del Skrevet 15. juli 2022 Sprite skrev (1 time siden): Ikke bruk dette som et argument. Hun har skrytt over hvor godt samarbeid de har og faren elsker vel barna sine så det å ha de mens hun kommer seg etter en operasjon er vel faen ikke et problem. Skal man adoptere bort ungene sine om man har barna 100% alene og trenger operasjon eller? Men hun trenger ikke en operasjon? Hun kan fjerne silikonet når hun selv ønsker, uten at ukjente på Internett behøver å mene noe som helst om det. Ante faktisk ikke hvor mye tilsynelatende voksne mennesker klarte å bry seg om influencere og deres liv før jeg leste på KG. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. juli 2022 #4499 Del Skrevet 15. juli 2022 Lagt sammen med forrige screenshot så har hun tjent inn ca 1,2 mill på 41 minutter. Hun har uten tvil truffet ett marked (uten å seksualisere seg selv for å lage reklame,se og lær,Sophie Elise!) 13 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaitCorporel Skrevet 15. juli 2022 #4500 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Noen Endret 17. juli 2022 av LaitCorporel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg