Minlillelykke Skrevet 10. juli 2022 #4461 Del Skrevet 10. juli 2022 elskersommer skrev (28 minutter siden): Mener jeg har sett en slik tabell på careless.no. men nå finner jeg det ikke igjen Jeg har kjøpt etter størrelsestabellen, men cup og cm rundt tror jeg hadde fungert bedre😊 Men som sagt, jeg er fornøyd med bikinien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. juli 2022 #4462 Del Skrevet 10. juli 2022 1 hour ago, Blåttvann said: Ja kanskje du har rett. Men av bilder jeg har sett så ser det brystbåndet veldig slapt ut. På det første bildet under så er det faktisk ikke inntil kroppen hennes rundt hele kroppen engang, se glipen foran. På det andre bildet har brystbåndet sklidd langt opp på puppene. Det er, i tillegg til å være ikke-støttende, ikke spesielt flatterende. Der damene på bildene på hjemmesiden har fått valker av strikken på trusene så får de ingen valker av brystbåndet. Er man større enn str.xs så får man gjerne litt valker av bher som sitter stramt nok. Så modellene har tydeligvis fett nok til å få valk av trusa, men ikke toppen. Da er den ikke stram nok er min erfaring. Jeg takler ikke bher som er som disse hvertfall, det må sitte stramt på meg. (Håper du ikke får følelsen av at jeg krangler med deg, det er ikke intensjonen min. Men ettersom du stilte spørsmål ved det jeg først sa så skjønner jeg at jeg ikke var klar nok på hva jeg tror ikke er bra med Careless. Jeg sier tror, for jeg har selvfølgelig ikke bestilt en bikini fra dette merket). Skjønner hva du mener, og må innrømme det ikke er hun selv jeg ser på, antar at hennes pupper oppfører seg ulikt mine iom at hun har silikon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 11. juli 2022 #4463 Del Skrevet 11. juli 2022 elskersommer skrev (15 timer siden): Mener jeg har sett en slik tabell på careless.no. men nå finner jeg det ikke igjen De laget en størrelsestabell etter mye mas fra kundene ja, men produktene er fremdeles S,M,L osv størrelser. Jeg må f.eks ha small for at toppen skal passe rundt, men L/XL over brystene. Kjøper jeg da L vil de nok raskt falle ut under siden det er så mye stretch 😂 Det sagt liker jeg designene hennes, spesielt bh uten spiler, så skulle virkelig ønske hun valgte skikkelige størrelser ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. juli 2022 #4464 Del Skrevet 11. juli 2022 Teyla skrev (43 minutter siden): De laget en størrelsestabell etter mye mas fra kundene ja, men produktene er fremdeles S,M,L osv størrelser. Jeg må f.eks ha small for at toppen skal passe rundt, men L/XL over brystene. Kjøper jeg da L vil de nok raskt falle ut under siden det er så mye stretch 😂 Det sagt liker jeg designene hennes, spesielt bh uten spiler, så skulle virkelig ønske hun valgte skikkelige størrelser ☹️ Hvor på siden finner jeg denne tabellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 11. juli 2022 #4465 Del Skrevet 11. juli 2022 1 hour ago, elskersommer said: Hvor på siden finner jeg denne tabellen Under hver vare som har tabell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. juli 2022 #4466 Del Skrevet 13. juli 2022 Gasellen skrev (På 10.7.2022 den 15.25): Hvor mange bikinier har hun solgt da? Er det offentliggjort noen tall? Å håve inn 700K på 30 min er imponerende.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 13. juli 2022 #4467 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) Det snakkes om hvor mye hun egentlig selger, og det aner jeg ikke. Men jeg har to venner i helt ulike gjenger + ei svigerinne (som ikke kjenner noen av de igjen) som har kjøpt bikini eller undertøy og dermed anbefalt Careless helt ut av det blå (jeg har ikke nevnt SE eller merket selv). Det er virkelig tre helt ulike personer, ulike hobbyer, miljøer og livssyn, i ulike størrelser (men med litt ekstra), eneste felles er at de er rundt 30 år. I tillegg blir careless nevnt i både gravidgrupper Og andre «jentegrupper» på FB når det et snakk om badetøy. Den dama har truffet godt, det skal hu ha. Hadde vært interessant å se tall🤷🏻♀️ Endret 13. juli 2022 av Anim92 12 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 13. juli 2022 #4468 Del Skrevet 13. juli 2022 Har hun delt før utbetaling til forskning på Haukeland ang ME? Mener 10% skal gå til ME forskning. Hadde vært interresant å sett at de faktisk får penger😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 13. juli 2022 #4469 Del Skrevet 13. juli 2022 J.. skrev (2 timer siden): Å håve inn 700K på 30 min er imponerende.. Folk som ikke syns dette er imponerende har virkelig ikke snøring. 8000 bikiner er også 8 mill og sykt mange bikiner. Norge er et lite land. Hva tror de en vanlig klesbutikk omsetter for liksom i året 😆😆😆 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. juli 2022 #4470 Del Skrevet 13. juli 2022 Criador skrev (5 minutter siden): Folk som ikke syns dette er imponerende har virkelig ikke snøring. 8000 bikiner er også 8 mill og sykt mange bikiner. Norge er et lite land. Hva tror de en vanlig klesbutikk omsetter for liksom i året 😆😆😆 Enig. Imponerende tall,uten tvil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 13. juli 2022 #4471 Del Skrevet 13. juli 2022 Kult at hun deler 😃 Har også tipset venninner som har fått sammenbrudd på prøverommet på andre butikker. For at de føler seg skikkelig komfortabel i de fra careless 🥰 Det gleder mitt hjerte at de jeg er glad i føler seg fine og komfortable 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juli 2022 #4472 Del Skrevet 13. juli 2022 J.. skrev (3 timer siden): Å håve inn 700K på 30 min er imponerende.. Disse tallene er imponerende 👋 å det beviser bare at det er ikke så enkelt for mange av oss og finne badetøy eller en fin bh i stor størrelse 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. juli 2022 #4473 Del Skrevet 13. juli 2022 elskersommer skrev (36 minutter siden): Disse tallene er imponerende 👋 å det beviser bare at det er ikke så enkelt for mange av oss og finne badetøy eller en fin bh i stor størrelse Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 14. juli 2022 #4474 Del Skrevet 14. juli 2022 J.. skrev (16 timer siden): Å håve inn 700K på 30 min er imponerende.. Oi. Ja det var mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke123 Skrevet 14. juli 2022 #4475 Del Skrevet 14. juli 2022 Har ikke hun snakket lenge om å ta ut silikonet? Hvorfor gjør hun det bare ikke?🤷🏻♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 14. juli 2022 #4476 Del Skrevet 14. juli 2022 Blåklokke123 skrev (3 minutter siden): Har ikke hun snakket lenge om å ta ut silikonet? Hvorfor gjør hun det bare ikke?🤷🏻♀️ Det å fjerne silikon e en operasjon som kan gjøre veldig vondt en stund etterpå. Når man har vært midt oppi brudd,flytting,dele på barna,ny kjæreste,jobb osv så er det ikke bare å finne mulighet til å kunne gjøre det hvis man blir dårlig etterpå. Og hun gjør det når hun selv ønsker eller kanskje hun har ombestemt seg🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 14. juli 2022 #4477 Del Skrevet 14. juli 2022 elskersommer skrev (19 timer siden): Disse tallene er imponerende 👋 å det beviser bare at det er ikke så enkelt for mange av oss og finne badetøy eller en fin bh i stor størrelse Jeg er enig. Imponerende. Jeg vet hvor vanskelig det er å finne badetøy og bher i store størrelser og jeg har mang en gang stått på prøverommet og kjent klumpen i halsen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 14. juli 2022 #4478 Del Skrevet 14. juli 2022 Ekstremt hvor opptatt enkelte er på dette silikonet 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 14. juli 2022 #4479 Del Skrevet 14. juli 2022 Blåklokke123 skrev (7 timer siden): Har ikke hun snakket lenge om å ta ut silikonet? Hvorfor gjør hun det bare ikke?🤷🏻♀️ Det er jo ikke bare å «ta ut silikonet» liksom, og gå hjem igjen etterpå som om man har fjernet en føflekk…..det er en stor operasjon som gir smerter og man blir en periode arbeidsufør etter, sår, smerter osv. Hun er vel et sted i livet hvor en slik operasjon passer dårlig nå, og det er jo hennes kropp, hvorfor bry seg om det. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 14. juli 2022 #4480 Del Skrevet 14. juli 2022 The dumbass trio på tur…. 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå