Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Sprite
Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Enig! Hvertfall de bikiniene der. Stygge, slaskete og klumpete bestemorbikinier🆘️ Da kan man heller kjøpe en finere på Kappahl til halve prisen

Den nye er ganske fin da. Bali eller hva den heter. Kunne gjerne tenke meg den, men jeg betaler faktisk ikke 1000 spenn for en bikini. Over mitt lik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Enig! Hvertfall de bikiniene der. Stygge, slaskete og klumpete bestemorbikinier🆘️ Da kan man heller kjøpe en finere på Kappahl til halve prisen

Salget viser at det har vært et stort udekket marked for den typen bikini. Folk med noen kilo ekstra finner ikke et alternativ i vanlige butikker. Så de har valgt å ikke gå på stranda. Nå har de fått en mulighet pga Careless, og det syns jeg er 10/10.

Så får de som ikke liker fasong/snitt/stil på «bestemorbikiniene» vennligst holde kjeft og handle på KappAhl. Seriøst! Skjerpings.

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (9 minutter siden):

Salget viser at det har vært et stort udekket marked for den typen bikini. Folk med noen kilo ekstra finner ikke et alternativ i vanlige butikker. Så de har valgt å ikke gå på stranda. Nå har de fått en mulighet pga Careless, og det syns jeg er 10/10.

Så får de som ikke liker fasong/snitt/stil på «bestemorbikiniene» vennligst holde kjeft og handle på KappAhl. Seriøst! Skjerpings.

Er enig med noen om at på mange av bildene så sitter desverre ikke bikinien pent på men forstår virkelig at dette har blitt ett bra salg til de som sliter med og finne bikini. Er selv ei med store bryster så jeg kan ikke bare gå på HM og finne en overdel.  Hadde nok gjerne betalt litt om jeg fant en som jeg føler meg vel i. 1000 kr er mye men jeg hadde jo hatt den bikini i mange år 🙂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (55 minutter siden):

Å joda det finnes omtrent like bikinier i vanlige butikker , også for de av oss med ekstra kilo

Endret av Orly
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Reklamebildenr er ikke bra, virkelig ikke. Jeg har sagt det før at noen av bikiniene ligner på de jeg har kjøpt for noen år siden , de sitter fint hverfall 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Holde kjeft kan vel de gjøre som ikke vet hva de prater om og er overvektige selv 🙌

Jeg er stor selv, bruker str 48/50 og har i alle år funnet godt nok badetøy i kjedebutikker. Så at noen gidder å bruke tusenvis kroner på slasketøyet til Careless forstår ikke jeg. Men folk vil vel lures/influenses. De få jeg kjenner som har kjøpt tøy derfra er ikke fornøyde hvertfall 🙃

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (29 minutter siden):

Å joda det finnes omtrent like bikinier i vanlige butikker , også for de av oss med ekstra kilo

Ja ekstra kilo ja men ikke med 110/115 E,F i overdel.. det er det jeg sliter. Det finnes ikke i disse vanlige butikk som hm,Cubus osv

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (11 minutter siden):

Holde kjeft kan vel de gjøre som ikke vet hva de prater om og er overvektige selv 🙌

Jeg er stor selv, bruker str 48/50 og har i alle år funnet godt nok badetøy i kjedebutikker. Så at noen gidder å bruke tusenvis kroner på slasketøyet til Careless forstår ikke jeg. Men folk vil vel lures/influenses. De få jeg kjenner som har kjøpt tøy derfra er ikke fornøyde hvertfall 🙃

Men har du store bryster også? Er null problem og finne bikinitruse men overdelen derimot er vanskelig når man må opp i str 115 f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Ja ekstra kilo ja men ikke med 110/115 E,F i overdel.. det er det jeg sliter. Det finnes ikke i disse vanlige butikk som hm,Cubus osv

Det står noen ekstra kilo i innlegget jeh siterte og det var det jeg svarte på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (18 minutter siden):

Det står noen ekstra kilo i innlegget jeh siterte og det var det jeg svarte på 

Men blir feil av folk og skrive man kan gå hvor som helst og få bikini for de med ekstra kilo. Jeg er ikke sånn kjempe stor rundt magen men er verre når det kommer til brystene. Å da er det ikke bare og gå hvor som helst

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Du om det 😬

jeg syns i alle fall passformen er bedre på Careless (har bare prøvd 1 modell) enn noen jeg har funnet i på HM. KappAhl, Cubus osv.

Det hjelper selvfølgelig også at de viser alle størrelser på reklamebilder. Da gjør det ikke så mye om bildene er «dårlige», folk kjenner seg igjen og det gir en trygghet for de som kjøper bikini på nett. 
Kan også tenke meg at de fleste pluss-size damene digger at de tryggere kan handle på nett. 
Så Grattis til influencer’n som har truffet sin målgruppe. 🏆💵

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (12 minutter siden):

Du om det 😬

jeg syns i alle fall passformen er bedre på Careless (har bare prøvd 1 modell) enn noen jeg har funnet i på HM. KappAhl, Cubus osv.

Det hjelper selvfølgelig også at de viser alle størrelser på reklamebilder. Da gjør det ikke så mye om bildene er «dårlige», folk kjenner seg igjen og det gir en trygghet for de som kjøper bikini på nett. 
Kan også tenke meg at de fleste pluss-size damene digger at de tryggere kan handle på nett. 
Så Grattis til influencer’n som har truffet sin målgruppe. 🏆💵

Må jo være en grunn til at dama har solgt undertøy og bikinier for mange millioner. Det kan umulig bare være folk som kjøper fordi de er nysgjerrige men folk som faktisk ikke finner dette i vanlige butikker som hm og cubus. Jeg etterlyste en bedre størrelse tabell og ser nå at dette har kommet.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (58 minutter siden):

Men blir feil av folk og skrive man kan gå hvor som helst og få bikini for de med ekstra kilo. Jeg er ikke sånn kjempe stor rundt magen men er verre når det kommer til brystene. Å da er det ikke bare og gå hvor som helst

Ekstra kilo kan man få kjøpt bikini overalt , skjønner ikke hvorfor det er feil å skrive det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den nye modellen er fin, men kan ikke tenke meg at den gir støtte til store bryst, om man ikke har silikonpupper. 🧐 jeg har store og tunge bryst og finner gode bikinioverdeler på feks Zalando som har alle merker, uten at de ser slaskete og bestemorsaktige ut, slik jeg synes careless sine gjør. Det er viktig at de  passer i cupen og omkrets. Det som er kjipt er alle disse som ikke har størrelse for omkrets og cup, men liksom at man må være stor i omkrets for at cupen skal passe 🙈 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange bikinier har hun solgt da?
Er det offentliggjort noen tall?

Influencere har ofte for vane å få ting til å høres mer suksessfult ut enn det er. 
Husker en fyr med kjøkkenhagekonto skrøt av at boka hans hadde blitt en bestselger i vår. Så viste det seg at den hadde solgt 2000 eksemplarer (seriøst) tydeligvis nok til å være en bestselger men 2000 er jo ikke mange bøker. 

For ikke å snakke om Sophie Elise som alltid snakker om at det hun har laget er utsolgt. Men si det er snakk om 200 gensere, så er det jo ikke så rart om det blir fort utsolgt.. 

Jeg synes ikke feks 8000 bikinier i hele Norge høres så veldig mye ut. 80 000 begynner å bli mye. Men det defineres kanskje som en braksuksess etter bare 8000?

Hvis Sara selger bikinier til 1000,- stykket og tjener 2 mill på det er det bare 2000 bikinier.. 

Så hvor mye har bikiniene solgt for/hvor mange salg var det?

Når hun snappa fra butikken sin her om dagen var det èn dame som gikk der - muligens en ansatt. Så ikke så veldig hektisk ut. Nå er det jo sesong også.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Sprite said:

Den nye er ganske fin da. Bali eller hva den heter. Kunne gjerne tenke meg den, men jeg betaler faktisk ikke 1000 spenn for en bikini. Over mitt lik

Det er flere år siden jeg har funnet en bikini til så lite som 1000. Sist jeg kjøpte var det vel 900 for overdelen...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg har store tunge bryst men er ellers slank. Finner fine bikinier på Zalando der man kan shoppe etter størrelse 😊 feks 75G, 80E. Synes det er en kjempefordel med BH størrelser på bikini, isteden for feks str 46, som passer kanskje brystet, men er alt for stor i omkrets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (Akkurat nå):

Det er flere år siden jeg har funnet en bikini til så lite som 1000. Sist jeg kjøpte var det vel 900 for overdelen...

Finner man en fin bikini som sitter godt er det verdt pengene :) isteden for å kjøpe flere billigere som passer dårlig. En bikini har man jo flere sesonger. (Hvertfall på Vestlandet med lite bikinivær 😂)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loveless said:

Finner man en fin bikini som sitter godt er det verdt pengene :) isteden for å kjøpe flere billigere som passer dårlig. En bikini har man jo flere sesonger. (Hvertfall på Vestlandet med lite bikinivær 😂)

Ja, var det jeg innså og. Betaler heller 900 for noe som holder puppene på plass enn å måtte passe på toppen hele dagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (22 minutter siden):

Ekstra kilo kan man få kjøpt bikini overalt , skjønner ikke hvorfor det er feil å skrive det. 

Det er ikke feil å skrive det 😂 

…men at de har store størrelser betyr ikke at passformen er veldig passende for kroppen. Kroppen med ekstra kilo that is.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...