FruJohansen Skrevet 28. juni 2022 #4201 Skrevet 28. juni 2022 Suluso skrev (14 timer siden): Tror ikke FN tenker på å nevne henne. Men, gi meg navnet på en fabrikk i Kina som ikke driver med både barnearbeid og «slavedrift» hvor arbeiderene har null organisasjondrett. Jeg har jobbet i Kina i 3år, utplassert av ett internasjonalt selskap, og jeg kan love deg at dette dessverre er sannheten. Ingen fabrikkarbeidere i Kina har ett verdig arbeidsliv. Da anbefaler jeg deg å sjekke ut Fair and Square 🥰 ( Har ikke noe med SE å gjøre for øvrig, men det er en klesfabrikk i Kina der kinesiske arbeidere syr rettferdige plagg under gode betingelser for de ansatte), 4 5 1
supermamz Skrevet 28. juni 2022 #4202 Skrevet 28. juni 2022 Orly skrev (På 27.6.2022 den 16.00): Synes hun har en innmari nedlatende og ugrei måte å svsre kritikere på. Begynner å minne om oppførselen til CBE Helt enig! Hun prøver å heve seg over det med å synke ned på samme nivå 🙈 1
Enganhøg Skrevet 28. juni 2022 #4203 Skrevet 28. juni 2022 1.juli kommer det ny lov der forbruker har rett på å vite hvor klærne er produsert. Da skal vi få vite hvordan arbeidsforholdene er på fabrikken der klærne blir produsert 😊 er bare å vente i spenning. 8
Birdo Skrevet 28. juni 2022 #4204 Skrevet 28. juni 2022 pøbelsara skrev (7 timer siden): Hvis fu mener at SE produserer varene sine uetisk, så er det du som må konme med dokumentasjon på det. Eller så bblir det slettet som spekulasjon når noen rapporterer det. det er en alvorlig påstand som selvsagt må dokumenteres. Ble stille gitt😅 6
Alex_rude Skrevet 28. juni 2022 #4205 Skrevet 28. juni 2022 Jækla stiv pris på de sandalene hennes! Sykt🙈. De var fine. Men ikke til den prisen. 10
loffen Skrevet 28. juni 2022 #4206 Skrevet 28. juni 2022 Alex_rude skrev (1 time siden): Jækla stiv pris på de sandalene hennes! Sykt🙈. De var fine. Men ikke til den prisen. Ja, de var fine. Jeg syntes også de var dyre, men det er helt vanlig pris hos Sabatos. Sikkert bedre kvalitet enn de jeg har fra HM. Her er flere espradrillos derfra: https://sapatos.com/collections/espadrillos
Orly Skrevet 28. juni 2022 #4207 Skrevet 28. juni 2022 Alex_rude skrev (1 time siden): Jækla stiv pris på de sandalene hennes! Sykt🙈. De var fine. Men ikke til den prisen. Enig, fine men ikke til den prisen. Finnes mange andre fine til mindre pris. 1
Alex_rude Skrevet 28. juni 2022 #4208 Skrevet 28. juni 2022 loffen skrev (25 minutter siden): Ja, de var fine. Jeg syntes også de var dyre, men det er helt vanlig pris hos Sabatos. Sikkert bedre kvalitet enn de jeg har fra HM. Her er flere espradrillos derfra: https://sapatos.com/collections/espadrillos Ja. Jeg forstår at det nok ikke er Sara som bestemmer prisen. De er generelt overpriset for å være et ukjent merke🙄. Sara har nok ikke så veldig mye å gjøre med noe av det (dette gjelder også bikninene) enn å velge ut et design/print hun liker av et selektivt utvalg. Er navnet som skal selge der😉
Criador Skrevet 28. juni 2022 #4209 Skrevet 28. juni 2022 Alex_rude skrev (3 timer siden): Jækla stiv pris på de sandalene hennes! Sykt🙈. De var fine. Men ikke til den prisen. Det er vel det det koster når det er håndlaget i Europa da, og ikke av barn i Kina 😜 12 7
Hellowcow Skrevet 29. juni 2022 #4210 Skrevet 29. juni 2022 Egentlig-grei skrev (På 26.6.2022 den 21.31): Hva er greia med meldingene hun får på snap? Hun deler jo skjermbilder av nylig mottatte spørsmål.. Jeg sendte henne en melding for 7 dager siden og den er enda ikke åpnet🤔 De har litt annerledes snap en oss (de med mange følgere) så de kan lese meldinger uten at de vises som åpnet. 1
heiida Skrevet 29. juni 2022 #4211 Skrevet 29. juni 2022 Er det ikke litt rart at hun ikke skriver et innlegg om terrorangrepet? 2
Isola2 Skrevet 29. juni 2022 #4212 Skrevet 29. juni 2022 heiida skrev (1 time siden): Er det ikke litt rart at hun ikke skriver et innlegg om terrorangrepet? Hvorfor skal hun det? Hun nevnte det i forbifarten opp i all klaginga om reisen.Men hun er en influencer.Som lever av å pushe badedrakter og annen billig drit vi ikke trenger.Terror genererer vel ikke penger. 9 2
Rosa Sitron Skrevet 29. juni 2022 #4213 Skrevet 29. juni 2022 11 hours ago, Alex_rude said: Ja. Jeg forstår at det nok ikke er Sara som bestemmer prisen. De er generelt overpriset for å være et ukjent merke🙄. Sara har nok ikke så veldig mye å gjøre med noe av det (dette gjelder også bikninene) enn å velge ut et design/print hun liker av et selektivt utvalg. Er navnet som skal selge der😉 Er det et ukjent merke? trodde de var relativt kjente jeg. Jeg har iallfall hørt om de før og er ikke veldig sko-interessert. 4
Charminia Skrevet 29. juni 2022 #4214 Skrevet 29. juni 2022 Criador skrev (10 timer siden): Det er vel det det koster når det er håndlaget i Europa da, og ikke av barn i Kina 😜 Spot on.. «Alle» er i mot barnearbeid, men billig skal det være må du skjønne. 18
Zurazurafina Skrevet 29. juni 2022 #4215 Skrevet 29. juni 2022 Sapatos har generelt mye fint. Men overprisede espadrillos sier jeg nei takk til. Ikke var de fine heller. Den fronten er altfor langt frem… ser veldig flate og rare ut og tærne stikke knapt ut. 4
Henikka Skrevet 29. juni 2022 #4216 Skrevet 29. juni 2022 Zurazurafina skrev (52 minutter siden): Sapatos har generelt mye fint. Men overprisede espadrillos sier jeg nei takk til. Ikke var de fine heller. Den fronten er altfor langt frem… ser veldig flate og rare ut og tærne stikke knapt ut. Enig! Får veldig Primark/Sparkjøp følelse av både sandalene og bikiniene hun har satt navnet sitt på. Samme med den kjolen hun viser frem på story fra M.N. Formløst og litt sånn slaskete - veldig "dame 60+" stil på både bikinier og kjole(r). 7 2
Velinda Skrevet 29. juni 2022 #4217 Skrevet 29. juni 2022 Henikka skrev (17 minutter siden): Enig! Får veldig Primark/Sparkjøp følelse av både sandalene og bikiniene hun har satt navnet sitt på. Samme med den kjolen hun viser frem på story fra M.N. Formløst og litt sånn slaskete - veldig "dame 60+" stil på både bikinier og kjole(r). Spot on,hadde heller gått naken.... 4 1
cilla89 Skrevet 29. juni 2022 #4218 Skrevet 29. juni 2022 Alex_rude skrev (17 timer siden): Ja. Jeg forstår at det nok ikke er Sara som bestemmer prisen. De er generelt overpriset for å være et ukjent merke🙄. Sara har nok ikke så veldig mye å gjøre med noe av det (dette gjelder også bikninene) enn å velge ut et design/print hun liker av et selektivt utvalg. Er navnet som skal selge der😉 Her i Bærum, hvor det også er fysisk butikk, så er ikke merket direkte ukjent, men det er for spesielt interesserte. Så vil anta at det samme gjelder nettbutikken. Har handlet sko til mannen der flere ganger, koster minimum 1500 😅 Personlig er jeg enig i at de er dyre, men helt «vanlig» pris for den type sko i den butikken. Disse er akkurat slik jeg har lett etter den siste tiden, så mulig jeg får koste de på meg. 5
Rosa Sitron Skrevet 29. juni 2022 #4219 Skrevet 29. juni 2022 2 hours ago, Henikka said: Enig! Får veldig Primark/Sparkjøp følelse av både sandalene og bikiniene hun har satt navnet sitt på. Samme med den kjolen hun viser frem på story fra M.N. Formløst og litt sånn slaskete - veldig "dame 60+" stil på både bikinier og kjole(r). Jeg klarer ikke se for meg dame 60+ i det. Men godt mulig vi bare kjenner ulike miljøer:) 6
elskersommer Skrevet 29. juni 2022 #4220 Skrevet 29. juni 2022 cilla89 skrev (34 minutter siden): Her i Bærum, hvor det også er fysisk butikk, så er ikke merket direkte ukjent, men det er for spesielt interesserte. Så vil anta at det samme gjelder nettbutikken. Har handlet sko til mannen der flere ganger, koster minimum 1500 😅 Personlig er jeg enig i at de er dyre, men helt «vanlig» pris for den type sko i den butikken. Disse er akkurat slik jeg har lett etter den siste tiden, så mulig jeg får koste de på meg. Jeg likte også utseende på de . Å om jeg bare hadde visst om de er ok og ha på bena så hadde jeg gjerne kjøpt de. Jeg kjøper sko så sjelden så gir heller noen kroner mer for en vare som er bra Men pga trøbbel med en fot så er jeg avhengig av at de er bra på foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå