Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Skrevet
Bloodflowers skrev (12 timer siden):

Det jeg reagerer på er at hun til stadighet gråter over fæle ting som skjer i verden og sier at hun blir så påvirket av det. Men plutselig er alt bare fint og flott. Det skurrer litt for meg. Hadde hun i det minste sagt noe om at hun prøver å fokusere på andre ting for å holde seg mentalt oppe, så hadde jeg forstått det. Selvfølgelig kan man ikke grave seg ned fullstendig, men for meg blir måten hun fremstiller det på, påtatt og falskt. 

Det er faktisk noe jeg har tenkt på i det siste. At hun virker veldig påtatt...

Dette var det jeg tenkte da jeg skrev lenger oppe! Før jeg ble halshugget for å ha en negativ mening 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (På 3.3.2022 den 13.30):

Men er det meninga man skal være sjalu på en nyskilt vlogger? Hva er det å være sjalu på? 

Handler om holdningen din...

• Liker 2
Skrevet
Brumundaline skrev (17 timer siden):

Jeg har slutta å følge. Det er jo null innhold!! Begrenset hvor mange ganger det er spennende å se hun bytter veggfarge fra beige til lys beige. Og jeg er ikke av de som spør om ; hvor er den kjolen kjøpt? Dessuten irriterer den mengden med reklame meg. Skjønner hun må reklamere for å tjene penger, men det er ikke noe jeg vil se, så da avfulgte jeg på både Snap og Insta.

Føler hun har sklidd veldig over til bare reklame nesten. Blitt veldig privat, tar seg nesten ikke tid til å snakke lenger på storyen sin eller noe. Føler innholde med mammaliv, du er bra nok som du er og det er blitt veldig borte også. Føler nå er det mest fine bilder i fancye kjoler som koster flesk...

• Liker 16
Skrevet
BethD skrev (12 timer siden):

Dette var det jeg tenkte da jeg skrev lenger oppe! Før jeg ble halshugget for å ha en negativ mening 😅

Du mener jo at man ikke skal glede seg til våren eller lysere tider fordi det er krig i Ukraina, og du har fått det for deg at du mest kommer til å måtte sitte i en bunkers pga. stråling. Da kan jeg trøste deg med at så store bunkere har vi ikke her til lands. Du må holde deg hjemme og ta jod. At du gidder å irritere deg over at noen gleder seg til våren og lever livet sitt, er bare rart. La mediene ta seg av formidling av krig og andre ting som skjer. Og, det er viktig å huske på at vi er veldig godt beskyttet her i Norge. 

• Liker 13
Skrevet
BethD skrev (På 4.3.2022 den 11.07):

SaraE på snap: 

«Det går mot sommer,skal rydde og få det fint,er superpositiv og gleder meg til åpent land og lysere tider». 

Skjønner hun at det kan eksplodere et atomkraftverk i nabolaget anytime soon eller har den bleikinga syret seg gjennom til hjernen?

Herregud da. Vi vet jo alle at det er krig (som det har vært kontinuerlig i alle pr) og at det er en mulighet for atomkrig, men man må jo få lov til å leve… Jeg gleder meg over lysere tider, varmere vær og større muligheter til å være ute med barna mine fremover. Man kan faktisk ha to tanker i hodet på samme tid. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun virker veldig impulsiv , pusser opp men plutselig  skal hun på visning 

• Liker 9
Gjest Puddingen93
Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Hun virker veldig impulsiv , pusser opp men plutselig  skal hun på visning 

Hun har vel mye energi :) er jo ikke noe feil med det. 

Skrevet
Puddingen93 skrev (32 minutter siden):

Ja typisk ME pasient. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet

Flere enn meg som tenker at det kanskje ikke hadde gjort noe om hun ble boende i huset en stund til, så det ble litt stabilt for barna? R flyttet jo ut i høst, og barna har vel blitt vandt til deres to hjem nå, og da tenker jeg at de kan få ha det litt stabilt før man gjør enda flere endringer?😅

• Liker 8
Skrevet
Diamant20 skrev (1 minutt siden):

Flere enn meg som tenker at det kanskje ikke hadde gjort noe om hun ble boende i huset en stund til, så det ble litt stabilt for barna? R flyttet jo ut i høst, og barna har vel blitt vandt til deres to hjem nå, og da tenker jeg at de kan få ha det litt stabilt før man gjør enda flere endringer?😅

Det er min tanke også

Skrevet
Puddingen93 skrev (38 minutter siden):

Energi er noe annet enn impulsivitet 

• Liker 5
Gjest Puddingen93
Skrevet (endret)
Orly skrev (På 6.3.2022 den 13.36):

Energi er noe annet enn impulsivitet 

Ja enig, impulsivitet kan vare forsjellig.Så lenge impulsivitet ikke går ut over livet Ellers så er ikke det noe feil. Og sen opplever jeg at fleste mennesker har energi når dem går hjemme- mange som maler om, pusser opp, møblerer om. Driver å fyller tiden med noe. Fleste mennesker trives med å få ting gjørt, om det nå er å lage mat, pusse opp, trene , reise. Folk er drevne. Ikke noe feil i det. Betyr ikke at en er impulsiv. 

Endret av Puddingen93
Gjest Puddingen93
Skrevet
Nussepus skrev (14 minutter siden):

Ja typisk ME pasient. 

Nå er vel ikke hun syk lengre ? Hun har jo sagt det selv at det va værre før 

Skrevet
Maydis8 skrev (15 timer siden):

Du mener jo at man ikke skal glede seg til våren eller lysere tider fordi det er krig i Ukraina, og du har fått det for deg at du mest kommer til å måtte sitte i en bunkers pga. stråling. Da kan jeg trøste deg med at så store bunkere har vi ikke her til lands. Du må holde deg hjemme og ta jod. At du gidder å irritere deg over at noen gleder seg til våren og lever livet sitt, er bare rart. La mediene ta seg av formidling av krig og andre ting som skjer. Og, det er viktig å huske på at vi er veldig godt beskyttet her i Norge. 

Jeg må si meg enig med deg.. Synes mange mener at vi skal ikke glede oss over at det går mot vår og sommer.. Vi kan ikke glede oss over og være på ferie pga krigen i Ukraina.. Jeg skal i 2 dåp i mars og bryllup  snart, skal jeg ikke glede meg til det? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Aidensfield skrev (3 minutter siden):

Jeg må si meg enig med deg.. Synes mange mener at vi skal ikke glede oss over at det går mot vår og sommer.. Vi kan ikke glede oss over og være på ferie pga krigen i Ukraina.. Jeg skal i 2 dåp i mars og bryllup  snart, skal jeg ikke glede meg til det? 

Jeg gleder meg til mye framover, inkludert vår, sommer og sol🥰 Og det med god samvittighet! Skal jeg tenke på krig og elendighet 24/7, så blir livet og hverdagen min meget miserabel....og det fortjener ikke mine barn, å ha en miserabel mamma. Ikke fortjener jeg det selv heller, jeg liker å være glad, jeg liker å glede meg. Det er ikke sort/hvitt, jeg ofrer selvsagt de som ikke har det så bra også, og jeg støtter Røde Kors ofte, ofte og mye, veldig mye. Det gjør jeg fordi jeg har råd til det, og fordi jeg virkelig digger Røde Kors❤ Det er så mange pengeinnsamlinger der 70-80-90% går til lønninger, drift osv, og det syns jeg er kvalmende, jeg syns det er svindel, det er ran på høylys dag. 

Spora litt av...sorry🙈 Men, uansett...❤Røde Kors❤

• Liker 1
Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
Puddingen93 skrev (27 minutter siden):

Nå er vel ikke hun syk lengre ? Hun har jo sagt det selv at det va værre før 

Har man ME blir en ikke frisk. ME er en sykdom som går opp og ned. En ME pasient kan ha dager hvor hun har full av energi og dager som er et sant helv.... hvor energien er lik null. Hun er en av dem som har lært sykdommen sin å kjenne og kjenner sine egne grenser for hva kroppen tåler. 

Endret av Heartgirl
Gjest Puddingen93
Skrevet
Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Har man ME blir en ikke frisk. ME er en sykdom som går opp og ned. En ME pasient kan ha dager hvor hun har full av energi og dager som er et sant helv.... hvor energien er lik null. Hun er en av dem som har lært sykdommen sin å kjenne og kjenner sine egne grenser. 

Så bra for henne da :) 

Skrevet
Heartgirl skrev (8 minutter siden):

Har man ME blir en ikke frisk. ME er en sykdom som går opp og ned. En ME pasient kan ha dager hvor hun har full av energi og dager som er et sant helv.... hvor energien er lik null. Hun er en av dem som har lært sykdommen sin å kjenne og kjenner sine egne grenser for hva kroppen tåler. 

Ser den. Hun hadde jo aldri tålt å ha en ordentlig jobb feks. 

• Liker 1
Skrevet
Nussepus skrev (30 minutter siden):

Ser den. Hun hadde jo aldri tålt å ha en ordentlig jobb feks. 

Når man er ufør pga ME, med dårlig inntekt, og man ser inntekten øker fra hva, 300.000 (?) til millionen, så er det klart at man fortsatt er for syk til å være frisk og ha en normal jobb, men man er såpass frisk at man kan jobbe 7 dager i uken, dra på flere events, dra til Island og syden og fester her og der. Man velger såklart influenser livet enn 08-16 jobb. Spesielt når man har ME, en ganske alvorlig sykdom hvor aktivitet gjør allmentilstanden redusert (uansett grad så påvirker en hvilket som helst aktivitet, sykdommen og man blir ganske sliten) Sier seg selv at man har mer energi til å farte rundt og pusse opp og gjøre den ene tingen etter den andre når man har kontoen full av penger. 

• Liker 5
Skrevet

Hjelp, ekstremt stiv i maska på den nyeste storyen🙄 Hun ble vel kjent og fikk mye følgere pga at hun ønsket å vise frem en naturlig uperfekt kropp… langt mellom liv og lære🤷🏻‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...