Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (23 minutter siden):

Men er det meninga man skal være sjalu på en nyskilt vlogger? Hva er det å være sjalu på? 

?? Nei, selvfølgelig ikke. Men greier du virkelig ikke å se forskjellen på og nyte sitt eget kjærlighetsliv og være takknemlige for det, uten å shame  henne som har gjennomgått det hun har nå? 

Ingen ber deg være sjalu, for det er som du sier ingenting å være sjalu på (for et merkelig spørsmål forresten), men det går an og ikke være bedriten å bruke det du -vet- stikker mest, bare for å gjøre det når du så utrolig enkelt kan la vær. Det er DET du blir utfordret på. Merkelig å måtte forklare dette kjenner jeg

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (21 timer siden):

Hva er det å være sjalu for? Jeg gjør i hvertfall noe samfunnsnyttig. Ikke er jeg skilt 

Sara Emilie er jo ikke skilt hun heller🤷‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

SaraE på snap: 

«Det går mot sommer,skal rydde og få det fint,er superpositiv og gleder meg til åpent land og lysere tider». 

Skjønner hun at det kan eksplodere et atomkraftverk i nabolaget anytime soon eller har den bleikinga syret seg gjennom til hjernen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (26 minutter siden):

SaraE på snap: 

«Det går mot sommer,skal rydde og få det fint,er superpositiv og gleder meg til åpent land og lysere tider». 

Skjønner hun at det kan eksplodere et atomkraftverk i nabolaget anytime soon eller har den bleikinga syret seg gjennom til hjernen?

Det er vel ingen influencere som er reflekterte nok til å bry seg om noe annet enn seg selv. 

Endret av Nussepus
Rart formulert.
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (58 minutter siden):

SaraE på snap: 

Tror hun er forelsket🙈

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Twinkle~ skrev (14 minutter siden):

Tror hun er forelsket🙈

Ja det kan jo forklare ting. Man er jo ikke akkurat «grounded» når man er forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (1 minutt siden):

Ja det kan jo forklare ting. Man er jo ikke akkurat «grounded» når man er forelsket. 

Eneste forklaringen jeg kan finne på å være så happy som det på en sånn her dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Twinkle~ skrev (Akkurat nå):

Eneste forklaringen jeg kan finne på å være så happy som det på en sånn her dag.

Ja jeg skjønner det ikke iallefall. Leser hun nyhetene?

Jeg kjørte min datter i barnehagen idag tidlig, i strålende sol og tok meg selv i å tenke på hvor mye jeg gledet meg til det blir varmere og vi kan gå i T-skjorte.. rakk å tenke det i 2 minutter før jeg kom på at det faktisk kan være vi må sitte i en bunkers en eller annen plass pga stråling.  
Ja,kanskje litt dramatisk men for de litt lenger borte og for de som kjemper en kamp for livet i Ukraina og omegn så er det faktisk smertelig realitet. 
Jeg skjønner bare ikke at man Kan være så tankeløs når man er en av Norges største influensere. 
Ja jeg skjønner at man ikke skal slutte å leve og alt det der og at man skal finne glede i hverdagen til tross for at det skjer grusomme ting i verden. 
Men ikke adresser korona da og snakk som om det er det eneste og verste som er.. 

Korona betyr ikke EN JÆVLA DRITT i forhold til hva som skjer nå.. 

Og ja, jeg har korona så jeg kan si det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men det er mange som prøver å se det positive i dagene nå og som prøver å skjerme seg litt fra det som skjer fordi man blir veldig redd. Mener du at vi ikke skal glede oss til våren fordi vi kanskje er døde? 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Jolanda skrev (12 minutter siden):

Tro det eller ei, men det er mange som prøver å se det positive i dagene nå og som prøver å skjerme seg litt fra det som skjer fordi man blir veldig redd. Mener du at vi ikke skal glede oss til våren fordi vi kanskje er døde? 

Nei, jeg mener at man kanskje kan ha litt skjønn og nevne det kanskje.. 

Jeg bare syns det blir feil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se nå. Hvis hun er sytete og negativ så får hun slakt. Hvis hun er positiv og glad så får hun slakt?
Ja det er krig der ute, ja det er barn som sulter HVER dag og gjort det i mange mange år. Det skjer forferdelige ting hele tiden. 
  Så egentlig bør man bare slutte å være glad og glede seg til ting. Noen har det alltid forferdelig. Må man virkelig gå å dvele på det 24/7? Nyhetene tar seg av krigen og oppdaterer oss. La influenserne gjøre det de er gode på. (som tydeligvis er å irritere) 

Skal vi slutte å leve? Skal vi slutte å le og se fram til f.eks våren? kjærligheten?

• Liker 30
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (14 minutter siden):

«Tiltross for all dritt som skjer i verden nå» - sitat Sara Emilie. 

Jeg syns ikke hun, eller noen andre influensere for den sakens skyld, er pliktige til å snakke opp og ned i mente ang det som foregår. Vil man lese det, så går man på nettaviser. Enn så lenge er vi «trygge» her vi er, og da syns jeg vi skal få lov til å ytre glede over at våren kommer og at det er sol ute. Det betyr ikke at man ikke tenker på krigen og har stor medfølelse for de som står i det. Jeg tenker hvert fall at jeg ikke får gjort noe med situasjonen til eller fra, så enn så lenge ser jeg frem imot lysere og varmere dager👌🏻 Og det unner jeg SE og de andre influenserene også. 

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig skal folk få glede seg over vår, til ferien, whatever. Personlig skjer det store endringer for meg nå som vil ha innvirkning fremover.  Jeg snakker med andre om det UTEN å nevne krigen samtidig. Er det galt? Eller er det bare influenserne som kronisk må nevne krigen? Tror du oppriktig hun ikke reflekterer over det som skjer, eller hva er greia?
At du synes det er mer korrekt å snakke om å sitte i en bunker og atomkrig om noen er så frekke at de snakker om påsken, sommerferien eller fredagstacoen uten å nevne krigen, betyr ikke at det er riktig. 

ALLE synes det som skjer er fælt!! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg begynner miste sansen for Sara. Vanskelig å forklare det på en bra måte, forklare det. Er bare noe i dybden med hun som ikke er bra.

Syntes hun er svært forfengelig. Egentlig er ikke hun et godt forbilde når jeg tenker meg om. Søt jente, men jeg har mistet mye av det synet på hun som jeg hadde før.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BethD skrev (9 timer siden):

SaraE på snap: 

Du er klar over at det alltid finnes et eller annet i verden som er dritt? Barn sulter, det er krig, folk blir drept. Betyr det at man aldri skal være glad igjen? Det MÅ være lov å få lov til å leve livet sitt. Jeg vil tørre å påstå at det er viktig for den generelle helsa å faktisk prøve å være lykkelig- til tross for grusome ting som skjer her i verden!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at hun til stadighet gråter over fæle ting som skjer i verden og sier at hun blir så påvirket av det. Men plutselig er alt bare fint og flott. Det skurrer litt for meg. Hadde hun i det minste sagt noe om at hun prøver å fokusere på andre ting for å holde seg mentalt oppe, så hadde jeg forstått det. Selvfølgelig kan man ikke grave seg ned fullstendig, men for meg blir måten hun fremstiller det på, påtatt og falskt. 

Det er faktisk noe jeg har tenkt på i det siste. At hun virker veldig påtatt...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (9 timer siden):

Merker jeg begynner miste sansen for Sara. Vanskelig å forklare det på en bra måte, forklare det. Er bare noe i dybden med hun som ikke er bra.

Syntes hun er svært forfengelig. Egentlig er ikke hun et godt forbilde når jeg tenker meg om. Søt jente, men jeg har mistet mye av det synet på hun som jeg hadde før.

Jeg har slutta å følge. Det er jo null innhold!! Begrenset hvor mange ganger det er spennende å se hun bytter veggfarge fra beige til lys beige. Og jeg er ikke av de som spør om ; hvor er den kjolen kjøpt? Dessuten irriterer den mengden med reklame meg. Skjønner hun må reklamere for å tjene penger, men det er ikke noe jeg vil se, så da avfulgte jeg på både Snap og Insta.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Sharp75! skrev (13 timer siden):

Screenshot_20220304_140245_com.android.gallery3d.jpg

Dette er så utrolig viktig! Vi kan ikke sitte og dra hverandre ned fordi vi føler og tenker forskjellig. Det hjelper heller ingen at vi alle skal sitte og deppe og bekymre oss og ha det verre enn vi behøver å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...