Turjenta_95 Skrevet 19. januar 2022 #2561 Del Skrevet 19. januar 2022 jeg tenker litt karma opp i det hele, hun er jo støtt og stadig ute på farten? Hun virker rett og slett uforsiktig. Håper lille jenta slipper unna ❤️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 19. januar 2022 #2562 Del Skrevet 19. januar 2022 Turjenta_95 skrev (35 minutter siden): jeg tenker litt karma opp i det hele, hun er jo støtt og stadig ute på farten? Hun virker rett og slett uforsiktig. Håper lille jenta slipper unna ❤️ Dette er så sant. Hun har hverken begrenset antall nærkontakter eller holdt seg hjemme🙈 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 19. januar 2022 #2563 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg stusser på at hun først klager på at hun er dårlig, og så legger ut bilde av at hun maler? Hvor er logikken? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 19. januar 2022 #2564 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg har ME og vet hvor j*veldig det er å være syk i tillegg. Var "døden nær" under svineinfluensaen så jeg føler virkelig med Sara nå. Håper hun blir raskt frisk og at ME-en ikke blusser opp igjen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. januar 2022 #2565 Del Skrevet 19. januar 2022 Diamant20 skrev (16 minutter siden): Jeg stusser på at hun først klager på at hun er dårlig, og så legger ut bilde av at hun maler? Hvor er logikken? hun følte seg vell værre i dag. Var i gårkveld hun malte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. januar 2022 #2566 Del Skrevet 19. januar 2022 Heter vell også at man kan få me etter korona og korona vaksinen så kan jo hende til de som har det at den forsterker seg når de får det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 19. januar 2022 #2567 Del Skrevet 19. januar 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): Heter vell også at man kan få me etter korona og korona vaksinen så kan jo hende til de som har det at den forsterker seg når de får det? Hvor i all verden har du det ifra? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #2568 Del Skrevet 19. januar 2022 slutt skrev (1 minutt siden): Hvor i all verden har du det ifra? Longcovid og de som har fått bivirkninger av vaksinen får samme reaksjon sol Longcovid. Longcovid forskes på Ifht til ME 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringer Skrevet 19. januar 2022 #2569 Del Skrevet 19. januar 2022 Altså nå unner jeg ingen å være syke, hverken henne eller noen andre. Blir bare litt matt av denne høstingen etter sympati og hjerter influensere driver med(mange andre også). Og for å oppklare siden ikke alle her er oppdatert på regler, den minste er ikke i isolasjon. Det er kun smittede som er det. Hun er da i karantene, og den kan gjennomføres hos far. Mot formodning at hun ikke er bekreftet smittet til nå da, har ikke sjekket snap. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 19. januar 2022 #2570 Del Skrevet 19. januar 2022 Kjerringer skrev (3 minutter siden): Altså nå unner jeg ingen å være syke, hverken henne eller noen andre. Blir bare litt matt av denne høstingen etter sympati og hjerter influensere driver med(mange andre også). Og for å oppklare siden ikke alle her er oppdatert på regler, den minste er ikke i isolasjon. Det er kun smittede som er det. Hun er da i karantene, og den kan gjennomføres hos far. Mot formodning at hun ikke er bekreftet smittet til nå da, har ikke sjekket snap. Alle er nå smittet. Men uansett.... Sånne som deg som skal snakke ned andre ved å snakke opp seg selv, gir ikke et særlig sympatisk inntrykk. Hisser du deg like mye opp overfor alle som klager over at de er syke og slitne - eller er det fordi hun er en influenser (som du enkelt kan slutte å følge) at du blir irritert? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 19. januar 2022 #2571 Del Skrevet 19. januar 2022 supermamz skrev (41 minutter siden): hun følte seg vell værre i dag. Var i gårkveld hun malte. Hun klaget igår også, snakket om at paracet ikke hjalp osv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 19. januar 2022 #2572 Del Skrevet 19. januar 2022 Trudde ho hadde hatt ME i ungdommen og var frisk no? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. januar 2022 #2573 Del Skrevet 19. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. januar 2022 #2574 Del Skrevet 19. januar 2022 Kjerringer skrev (2 timer siden): Altså nå unner jeg ingen å være syke, hverken henne eller noen andre. Blir bare litt matt av denne høstingen etter sympati og hjerter influensere driver med(mange andre også). Og for å oppklare siden ikke alle her er oppdatert på regler, den minste er ikke i isolasjon. Det er kun smittede som er det. Hun er da i karantene, og den kan gjennomføres hos far. Mot formodning at hun ikke er bekreftet smittet til nå da, har ikke sjekket snap. Men er det noe vits å utvide nærkontakter enda mer da? Er det ikke bedre at far er frisk tilfelle noe skulle skje, eller de trenger noe utenfra?🙄 Nå er jo uansett minste også positiv, så da hadde jo far havnet i 11 dagers karantene om Sara hadde levert fra seg henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringer Skrevet 19. januar 2022 #2575 Del Skrevet 19. januar 2022 Ellevill skrev (2 timer siden): Alle er nå smittet. Men uansett.... Sånne som deg som skal snakke ned andre ved å snakke opp seg selv, gir ikke et særlig sympatisk inntrykk. Hisser du deg like mye opp overfor alle som klager over at de er syke og slitne - eller er det fordi hun er en influenser (som du enkelt kan slutte å følge) at du blir irritert? Hisset meg ikke opp så veldig egentlig.. Syns ikke jeg har snakket opp meg selv, kun sidestilt. Syns ikke så mye om de som klager og syter kun for sympati nei, som legger ut på Facebook at de er på sykehuset uten å skrive noe mer for eksempel. Foruten det er jeg egentlig ganske sympatisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #2576 Del Skrevet 19. januar 2022 Kjerringer skrev (4 minutter siden): Hisset meg ikke opp så veldig egentlig.. Syns ikke jeg har snakket opp meg selv, kun sidestilt. Syns ikke så mye om de som klager og syter kun for sympati nei, som legger ut på Facebook at de er på sykehuset uten å skrive noe mer for eksempel. Foruten det er jeg egentlig ganske sympatisk. Du syter jo 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 19. januar 2022 #2577 Del Skrevet 19. januar 2022 Birdo skrev (1 time siden): Men er det noe vits å utvide nærkontakter enda mer da? Er det ikke bedre at far er frisk tilfelle noe skulle skje, eller de trenger noe utenfra?🙄 Nå er jo uansett minste også positiv, så da hadde jo far havnet i 11 dagers karantene om Sara hadde levert fra seg henne. Det er kun her KG mener man skal sende barn i karantene til den andre forelderen, hadde det blitt foreslått i underforumet Barn og familie hadde det blitt månelyst. Naturligvis. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 19. januar 2022 #2578 Del Skrevet 19. januar 2022 BethD skrev (På 21.12.2021 den 16.21): Hadde det vært viktig for henne hadde hun fjernet de. Istedet for å prioritere hus oppussing ☺️ hun har GREIT med penger til det! Bare sånn for å nevne det. Mennesker med diagnosen ME kan få alvorlige reaksjoner på narkose/operasjon, noe som kan trigge igang sykdommen hennes igjen. Så skjønner godt at hun kanskje skyver det litt forran seg og skylder på penger. I tillegg må hun ha et løft og flytting av brystvorter, noe som mest sannsynlig vil forårsake avkuttede melkeganger, som kan gjøre amming umulig hvis hun en gang ønsker seg barn igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 19. januar 2022 #2579 Del Skrevet 19. januar 2022 HøOmPø skrev (41 minutter siden): Bare sånn for å nevne det. Mennesker med diagnosen ME kan få alvorlige reaksjoner på narkose/operasjon, noe som kan trigge igang sykdommen hennes igjen. Så skjønner godt at hun kanskje skyver det litt forran seg og skylder på penger. I tillegg må hun ha et løft og flytting av brystvorter, noe som mest sannsynlig vil forårsake avkuttede melkeganger, som kan gjøre amming umulig hvis hun en gang ønsker seg barn igjen. TIVA går som regel veldig fint å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 19. januar 2022 #2580 Del Skrevet 19. januar 2022 Nussepus skrev (3 timer siden): TIVA går som regel veldig fint å bruke. Det kan gå bra. Jeg blir stordårlig av lokalt bedøvelsesmiddel hos tannlegen, så er ikke så mye som skal til i enkelte tilfeller.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå