Maydis8 Skrevet 11. januar 2022 #2501 Del Skrevet 11. januar 2022 mumrikk1 skrev (16 timer siden): Jeg er spent på denne boken hennes. Gleder meg til å lese den😊 Nok en influencer bok🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 12. januar 2022 #2502 Del Skrevet 12. januar 2022 Maydis8 skrev (8 timer siden): Nok en influencer bok🙄 Ja, men DU kan jo bare la være å lese den😏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 12. januar 2022 #2503 Del Skrevet 12. januar 2022 Dratt til Lene Mari for å jobbe. Ellers det var for å spise lunsj ja. Hektisk dag på jobb. Og så hadde hun visst ikke skrevet boken selv, det var en medforfatter🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 12. januar 2022 #2504 Del Skrevet 12. januar 2022 Hilde444 skrev (7 minutter siden): Dratt til Lene Mari for å jobbe. Ellers det var for å spise lunsj ja. Hektisk dag på jobb. Og så hadde hun visst ikke skrevet boken selv, det var en medforfatter🙈 Så du ikke at det kun var et par avsnitt fra et intervju? Og hun får vel lov til å ha lunsjpause som alle andre… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. januar 2022 #2505 Del Skrevet 12. januar 2022 Hilde444 skrev (1 time siden): Dratt til Lene Mari for å jobbe. Ellers det var for å spise lunsj ja. Hektisk dag på jobb. Og så hadde hun visst ikke skrevet boken selv, det var en medforfatter🙈 Ja fy skam henne for å ha en medforfatter 🤦♀️ Alt man skal ta henne på 🤦♀️ Lag deg en fin dag, ikke alle som klarer det uten å rakke ned på andre.... Tenk å bruke sin tid på mennesker man ikke liker......... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. januar 2022 #2506 Del Skrevet 12. januar 2022 Hilde444 skrev (2 timer siden): Dratt til Lene Mari for å jobbe. Ellers det var for å spise lunsj ja. Hektisk dag på jobb. Og så hadde hun visst ikke skrevet boken selv, det var en medforfatter🙈 Herregud.. Spiser ikke du lunsj på jobb?👀 Også, medforfatter? Helt i starten er det noen avsnitt skrevet av en annen, tatt fra et intervju. Resten skrev hun selv fordi det føltes unaturlig å la andre skrive for henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. januar 2022 #2507 Del Skrevet 12. januar 2022 Sharp75! skrev (2 timer siden): Ja fy skam henne for å ha en medforfatter 🤦♀️ Alt man skal ta henne på 🤦♀️ Lag deg en fin dag, ikke alle som klarer det uten å rakke ned på andre.... Tenk å bruke sin tid på mennesker man ikke liker......... Jeg er enig i det. Enkelte leter med lupe etter noe galt å ta henne på. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de som ikke liker en influenser på død og liv må følge dem på sosiale medier. Kun for å finne noe negativt å ta dem på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 12. januar 2022 #2508 Del Skrevet 12. januar 2022 Hilde444 skrev (4 timer siden): Dratt til Lene Mari for å jobbe. Ellers det var for å spise lunsj ja. Hektisk dag på jobb. Og så hadde hun visst ikke skrevet boken selv, det var en medforfatter🙈 Du spiser kanskje ikke lunsj? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 12. januar 2022 #2509 Del Skrevet 12. januar 2022 mumrikk1 skrev (14 timer siden): Ja, men DU kan jo bare la være å lese den😏 Nei sier du det😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 12. januar 2022 #2510 Del Skrevet 12. januar 2022 Hilde444 skrev (8 timer siden): Dratt til Lene Mari for å jobbe. Ellers det var for å spise lunsj ja. Hektisk dag på jobb. Og så hadde hun visst ikke skrevet boken selv, det var en medforfatter🙈 Medforfatter er vel ganske vanlig på sånne type bøker. Det er ikke bare bare å skrive en bok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 12. januar 2022 #2511 Del Skrevet 12. januar 2022 Synes det var veldig staget og kleint på bloggerne i dag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 13. januar 2022 #2512 Del Skrevet 13. januar 2022 Aidensfield skrev (18 timer siden): Du spiser kanskje ikke lunsj? Jo men kaller ikke det for jobb. Vesentlig forskjell. Og så har jeg 30 min lunsjpause, ikke flere timer. Også vesentlig forskjell😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 13. januar 2022 #2513 Del Skrevet 13. januar 2022 Hilde444 skrev (1 minutt siden): Jo men kaller ikke det for jobb. Vesentlig forskjell. Og så har jeg 30 min lunsjpause, ikke flere timer. Også vesentlig forskjell😉 Jøss, vet du hvor lenge hun spiste lunsj? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 13. januar 2022 #2514 Del Skrevet 13. januar 2022 Coleus skrev (2 timer siden): Jøss, vet du hvor lenge hun spiste lunsj? Det pleier å være grundig dokumentert. Tror ikke Sara aner hva en vanlig arbeidsdag består av. Er jeg uheldig med dagen min, får jeg hverken mat eller tisse før kl 1515. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. januar 2022 #2515 Del Skrevet 13. januar 2022 Nussepus skrev (6 timer siden): Det pleier å være grundig dokumentert. Tror ikke Sara aner hva en vanlig arbeidsdag består av. Er jeg uheldig med dagen min, får jeg hverken mat eller tisse før kl 1515. Den aktuelle dagen la hun et bilde av mat, og ingenting mer. Så heldig du er da, jeg er heldig med dagen min om jeg får tisset eller spist før kl 15/16🤷🏻♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. januar 2022 #2516 Del Skrevet 13. januar 2022 Coleus skrev (9 timer siden): Jøss, vet du hvor lenge hun spiste lunsj? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 14. januar 2022 #2517 Del Skrevet 14. januar 2022 Maydis8 skrev (På 12.1.2022 den 23.33): Synes det var veldig staget og kleint på bloggerne i dag. Ja, og jeg skjønte ikke helt, for hun sier det blir så rart at Robin flytter osv.. fordi hun har jo sine behov, ja altså få orgasme… MEN, hun har jo ikke delt soverom med han siste 6-7 årene uansett slik jeg har forstått , så hva er egentlig problemet ? Regner jo med hun har ordnet seg på egenhånd alle disse årene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 14. januar 2022 #2518 Del Skrevet 14. januar 2022 Julemarsipan skrev (2 minutter siden): Ja, og jeg skjønte ikke helt, for hun sier det blir så rart at Robin flytter osv.. fordi hun har jo sine behov, ja altså få orgasme… MEN, hun har jo ikke delt soverom med han siste 6-7 årene uansett slik jeg har forstått , så hva er egentlig problemet ? Regner jo med hun har ordnet seg på egenhånd alle disse årene? Hvorfor er det rart? Hun har jo snakket om hvorfor de ikke delte soverom. Det er fint å få med seg alt og ikke være selektiv når en skal kritisere. Det er jo opplagt av kommentaren hennes at de har hatt sex gjennom disse årene, til tross for at de ikke har delt soverom. For en sær ting å spekulere i 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. januar 2022 #2519 Del Skrevet 14. januar 2022 Julemarsipan skrev (22 minutter siden): Ja, og jeg skjønte ikke helt, for hun sier det blir så rart at Robin flytter osv.. fordi hun har jo sine behov, ja altså få orgasme… MEN, hun har jo ikke delt soverom med han siste 6-7 årene uansett slik jeg har forstått , så hva er egentlig problemet ? Regner jo med hun har ordnet seg på egenhånd alle disse årene? Må da greie å fikse seg en orgasme selv. Får da være måte på å være hjelpesløs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 14. januar 2022 #2520 Del Skrevet 14. januar 2022 Julemarsipan skrev (28 minutter siden): Ja, og jeg skjønte ikke helt, for hun sier det blir så rart at Robin flytter osv.. fordi hun har jo sine behov, ja altså få orgasme… MEN, hun har jo ikke delt soverom med han siste 6-7 årene uansett slik jeg har forstått , så hva er egentlig problemet ? Regner jo med hun har ordnet seg på egenhånd alle disse årene? Det går helt fint å ha sex med en partner selv om man ikke deler soverom altså. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå