Hoppsi Skrevet 29. juni 2021 #1501 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) 8 timer hos frisøren, hvor mye må man betale for en slik dag hos frisøren? sikkert latterlig mye.... Endret 29. juni 2021 av Hoppsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 29. juni 2021 #1502 Del Skrevet 29. juni 2021 Bloodflowers skrev (42 minutter siden): Hun kledde fargen synes jeg. Men det ble ikke så stor forskjell, egentlig med tanke på at det var en så stor jobb. Men det var vel sponsa, så da gjør det vel ikke noe....Ble som jeg mistenkte kreatinbehandling. Skjønner jo at hun ikke kan ha sitt eget hår krøllete når hun skal ha extension, men nå har hun snakket så mye om å omfavne sitt naturlige, krøllete hår. Hun har også snakket om at hun vil være et godt forbilde for datteren sin med tanke på håret. Da blir det litt dobbeltmoralsk synes jeg. Naturlig? Silikonpupper, fillers, falske vipper, extensions osv. kjempenaturlig👍🏻 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 29. juni 2021 #1503 Del Skrevet 29. juni 2021 Synes håret hennes ble veldig fint. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 29. juni 2021 #1504 Del Skrevet 29. juni 2021 Hoppsi skrev (5 minutter siden): 8 timer hos frisøren, hvor mye må man betale for en slik dag hos frisøren? sikkert latterlig mye.... hun betalte nok ingenting 🤪. Men nå begynner hun jo å ligne mer og mer på alle andre influensere👏🏼. Fake her og fake der. Og alt er sponsa. Good luck med eksempelet for datteren😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. juni 2021 #1505 Del Skrevet 29. juni 2021 Hoppsi skrev (13 minutter siden): 8 timer hos frisøren, hvor mye må man betale for en slik dag hos frisøren? sikkert latterlig mye.... Det var reklame så er nok sponset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 29. juni 2021 #1506 Del Skrevet 29. juni 2021 Frøken88 skrev (1 time siden): Syns hun kler å ha det så mørkt som hun hadde det før besøket. Hadde hun lagt inn enda lysere striper hadde det på henne sett helt grusomt ut. Men hun prøver vel desperat å passe inn i gjengen sin bestående av Monica Nyhus, Sandra Lyng Haugen og bestevenninna Therese. Blondes have more fun, right? Sara skal jo på mannejakt hun nå. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 29. juni 2021 #1507 Del Skrevet 29. juni 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Naturlig? Silikonpupper, fillers, falske vipper, extensions osv. kjempenaturlig👍🏻 Nå vet ikke jeg nøyaktig hva hun har i leppene, men går det ikke an å sprøyte inn et middel som løser det opp? Husker hun snakket om at resultatet ble mislykket, men jeg husker ikke hva hun gjorde den gangen... Hun har jo også snakket om å fjerne silikonen, sist pga mistanke om breast implant illness og at hun har noen plager med dem, om jeg ikke husker feil? Får se om de blir borte nå som hun er nysingel 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 30. juni 2021 #1508 Del Skrevet 30. juni 2021 Alex_rude skrev (9 timer siden): hun betalte nok ingenting 🤪. Men nå begynner hun jo å ligne mer og mer på alle andre influensere👏🏼. Fake her og fake der. Og alt er sponsa. Good luck med eksempelet for datteren😅 Ja jeg skjønner jo det da at hun og alle andre influensere får det sponsa. Men Jeg lurte på hvor mye det hadde blitt for den vanlige mannen i gata, liksom😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 30. juni 2021 #1509 Del Skrevet 30. juni 2021 Det var litt gjesp ja, ikke spesielt Wow-hår. Og jeg skjønner ikke greia med enda lengre hår? Og hvordan vil extensionsene fungere med hennes eget hår? Høres ut som mye arbeid 🤷🏼♀️ Men jeg har aldri skjønt extensions generelt.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 30. juni 2021 #1510 Del Skrevet 30. juni 2021 Synes SE ble nydelig på håret og håret hennes så friskt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. juni 2021 #1511 Del Skrevet 30. juni 2021 Det blir bare falskere og falskere. For en som har bygget hele plattformen sin basert på å omfavne det naturlige med seg selv så blir dette så jævla dumt at jeg spyr. visste for lenge siden at dette ikke kom til å Holde lenge. Håper så mange som mulig avfølger… det har jeg gjort for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 30. juni 2021 #1512 Del Skrevet 30. juni 2021 Frøken88 skrev (15 timer siden): Syns hun kler å ha det så mørkt som hun hadde det før besøket. Hadde hun lagt inn enda lysere striper hadde det på henne sett helt grusomt ut. Men hun prøver vel desperat å passe inn i gjengen sin bestående av Monica Nyhus, Sandra Lyng Haugen og bestevenninna Therese. Blondes have more fun, right? Sara skal jo på mannejakt hun nå. Fy søren så slem du er… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 30. juni 2021 #1513 Del Skrevet 30. juni 2021 Coleus skrev (1 time siden): Fy søren så slem du er… Slemt er det vel ikke.. er vel sånn mange av oss tenker.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 30. juni 2021 #1514 Del Skrevet 30. juni 2021 BethD skrev (4 timer siden): Det blir bare falskere og falskere. For en som har bygget hele plattformen sin basert på å omfavne det naturlige med seg selv så blir dette så jævla dumt at jeg spyr. visste for lenge siden at dette ikke kom til å Holde lenge. Håper så mange som mulig avfølger… det har jeg gjort for lenge siden Altså, det er bare hårfarge og extensions da 😂 Det er ikke permanent, og håret er vel ærlig talt det vi endrer oftest og mest og som flest gjør, jeg syns det er å dra det for langt å irritere seg så mye over en hårfrisyre som dette. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. juni 2021 #1515 Del Skrevet 30. juni 2021 BunnyChester skrev (1 time siden): Altså, det er bare hårfarge og extensions da 😂 Det er ikke permanent, og håret er vel ærlig talt det vi endrer oftest og mest og som flest gjør, jeg syns det er å dra det for langt å irritere seg så mye over en hårfrisyre som dette. Det er en kombinasjon av alt. Jeg har falsk hårfarge ja, men går ikke rundt å proklamerer noe annet heller. Tjener heller ikke penger på å forkynne et naturlig utseende og hei hvor fantastisk vi er alle sammen når vi er naturlige. Forskjeller heller vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamalama Skrevet 30. juni 2021 #1516 Del Skrevet 30. juni 2021 Hvis hun irriterer dere så forferdelig, hvorfor følger dere med på hun?? jeg blir helt flau av og lese hva dere skriver! Fikse håret er ikke å være fake, og tror heller ikke hun tenker at hun skal fikse håret fordi hun skal på «mannejakt»! Djeez. Og at dere legger ut bilder av folk som SUPERFINE i ny bikini for å så kommentere de kroppene- er SLEMT! De fleste her burde være flaue over egen oppførsel og skjerpe dere! Syns dere bikiniene er så fæle, la vær å kjøp. Syns dere Sara er irriterende, slutt og følg henne. Vi er MANGE som elsker henne og syns det er flott hun gjør så mye bra for mangfoldet. Om hun mister noen få damer fra kvinneguiden som skriver dritt, har ingenting å si. TAKK FOR MEG 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 30. juni 2021 #1517 Del Skrevet 30. juni 2021 Bamalama skrev (1 minutt siden): Hvis hun irriterer dere så forferdelig, hvorfor følger dere med på hun?? jeg blir helt flau av og lese hva dere skriver! Fikse håret er ikke å være fake, og tror heller ikke hun tenker at hun skal fikse håret fordi hun skal på «mannejakt»! Djeez. Og at dere legger ut bilder av folk som SUPERFINE i ny bikini for å så kommentere de kroppene- er SLEMT! De fleste her burde være flaue over egen oppførsel og skjerpe dere! Syns dere bikiniene er så fæle, la vær å kjøp. Syns dere Sara er irriterende, slutt og følg henne. Vi er MANGE som elsker henne og syns det er flott hun gjør så mye bra for mangfoldet. Om hun mister noen få damer fra kvinneguiden som skriver dritt, har ingenting å si. TAKK FOR MEG Hva gjør hun for mangfoldet?? Viser at silikonpupper, falske øyenvipper, Restylane og løshår er for alle? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamalama Skrevet 30. juni 2021 #1518 Del Skrevet 30. juni 2021 Nussepus skrev (1 minutt siden): Hva gjør hun for mangfoldet?? Viser at silikonpupper, falske øyenvipper, Restylane og løshår er for alle? At man skal være seg selv, drite i hva folk mener og tenker om kropp. Nettopp med sånne som deg. Man er ikke et dårlig menneske selvom man har silikon (som ble tatt for 11 år siden), om man mere mage, om man har stor rumpe, osv osv. Sprer enormt mye glede og snur om tankegangen til utrolig mange mennesker med dårlig selvtillit. Don’t worry, be happy! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. juni 2021 #1519 Del Skrevet 30. juni 2021 Nussepus skrev (15 minutter siden): Hva gjør hun for mangfoldet?? Viser at silikonpupper, falske øyenvipper, Restylane og løshår er for alle? Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. juni 2021 #1520 Del Skrevet 30. juni 2021 Bamalama skrev (29 minutter siden): Hvis hun irriterer dere så forferdelig, hvorfor følger dere med på hun?? jeg blir helt flau av og lese hva dere skriver! Fikse håret er ikke å være fake, og tror heller ikke hun tenker at hun skal fikse håret fordi hun skal på «mannejakt»! Djeez. Og at dere legger ut bilder av folk som SUPERFINE i ny bikini for å så kommentere de kroppene- er SLEMT! De fleste her burde være flaue over egen oppførsel og skjerpe dere! Syns dere bikiniene er så fæle, la vær å kjøp. Syns dere Sara er irriterende, slutt og følg henne. Vi er MANGE som elsker henne og syns det er flott hun gjør så mye bra for mangfoldet. Om hun mister noen få damer fra kvinneguiden som skriver dritt, har ingenting å si. TAKK FOR MEG Altså hun er influencer og nå har hun laget egen kolleksjon, da må det være lov å si hva man synes om plagget . 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå