Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt bikinioverdelen, er usikker på om jeg skal beholde på grunn av de store firkanta spennende bak, virker som det er fort gjort at de sklir osv. Ellers er den stor i størrelsen, jeg bruker 75d og passer s. Av målene virker det som om jeg skal ha truse i m, kan ikke forstå det da det står at man skal opp en str og jeg normalt er m/l. Men gleder meg. Trenger virkelig en god bikinitruse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heiida skrev (58 minutter siden):

Jeg har kjøpt bikinioverdelen, er usikker på om jeg skal beholde på grunn av de store firkanta spennende bak, virker som det er fort gjort at de sklir osv. Ellers er den stor i størrelsen, jeg bruker 75d og passer s. Av målene virker det som om jeg skal ha truse i m, kan ikke forstå det da det står at man skal opp en str og jeg normalt er m/l. Men gleder meg. Trenger virkelig en god bikinitruse. 

Jeg bruker også M/L til vanlig, kjøpte begge deler i M og det passet perfekt. Så vil absolutt ikke si den er liten i trusa. Men jeg heller nok mer mot M naturlig, har bare ekstra fett som gjør meg til M/L og L i perioder 😂 men har flere venninner som nekter å innse at de har gått opp en størrelse og skylder på størrelsene når de ikke passer S feks, jeg mistenker det er det som har skjedd her… eller kanskje jeg bare var heldig 🤷🏻‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker veldig uproft og uferdig dette bikini-merket... endring av størrelsetabell, endring på bikiniene, feil størrelser på modellene, viser frem vareprøver med feil fôr og hemper osv. selvom hun sier hun har for liten strl i trusa er det ikke fristende å kjøpe en truse som strammer så mye der man er som bredest. Jeg avstår fra å kjøpe, selvom de sikkert er fine, blir for mye rør for meg! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zurazurafina skrev (På 20.6.2021 den 23.56):

Det virker veldig uproft og uferdig dette bikini-merket... endring av størrelsetabell, endring på bikiniene, feil størrelser på modellene, viser frem vareprøver med feil fôr og hemper osv. selvom hun sier hun har for liten strl i trusa er det ikke fristende å kjøpe en truse som strammer så mye der man er som bredest. Jeg avstår fra å kjøpe, selvom de sikkert er fine, blir for mye rør for meg! 

Ja, hun kom nok i gang litt seint i forhold til sesongen. Det har hun vel sagt selv også. Burde nok heller ventet med bikinier til neste år, og startet med andre plagg i år ☺️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pukka skrev (13 timer siden):

Ja, hun kom nok i gang litt seint i forhold til sesongen. Det har hun vel sagt selv også. Burde nok heller ventet med bikinier til neste år, og startet med andre plagg i år ☺️

Hadde kanskje blitt mindre styr ja, syns alt er i siste sekund 😅 Men har hun ikke sagt d er pga korona at alt har gått så tregt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Syns den bikinitrusa er så fæl.😔

Bildet er fra Careless sin instastory

Screenshot_20210624-163019_Instagram.jpg

Den trusa var ikke bra for låra eller rompa. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok litt ann på kroppsfasong, men synes bikinitrusa minner meg om trusebleie for voksne 🙈

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (2 timer siden):

Den trusa var ikke bra for låra eller romp

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Syns den bikinitrusa er så fæl.😔

Bildet er fra Careless sin instastory

Screenshot_20210624-163019_Instagram.jpg

Kanskje ikke helt rett og bruke det bilde her inne.. Greit det er postet fra careless sin story.. Huff får vondt i meg av personen det gjelder... Greit man kommenteret trusa, men den blir jo kommentert på hennes kropp.. Trusen vil jo se annerledes ut på en hver kropp sånn er det jo med alle klær😱 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal bestille i dag? Eventuelt hvilken style skal dere gå for? 😊

Endret av supermamz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle skrivefeilene gir meg kløe. Bikinien er utrolig lite flatterende. Kan ikke fatte at noen vil kjøpe den. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
Nussepus skrev (31 minutter siden):

Og alle skrivefeilene gir meg kløe. Bikinien er utrolig lite flatterende. Kan ikke fatte at noen vil kjøpe den. 

Nei jeg hadde aldri vist meg i den. Ser jo ut som en bleie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den ene typen gikk ikke helt så bra som hun selv trodde? Ble mye mas nå om den typen og stories om at det enda er igjen i de aller fleste størrelser. Syns fortsatt de er dyre, da de skulle ligge på samme pris alle sammen.🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom bikini. Den gir jo absolutt ingen fordeler annet enn at den er ekstremt dekkende. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 6/7/2021 at 7:58 PM, BunnyChester said:

Hehe, ja. Jeg har en venninne som er sååå ivrig på giftemål, hun hinter opp og ned og legger ikke skjul på det for fem flate øre, men fyren frir ikke. De har to barn sammen. Jeg er ikke gift selv altså, men jeg higer ikke etter det heller. Jeg tror hun er mest gira fordi det er litt "cred" i hennes omgangskrets, planleggingen og instavennlige bilder etc. Men jeg tror hun ville truffet en liten rock bottom når alt var overstått - ala Anna Rasmussen, fordi realiteten som gift er jo basicly det de gjør nå ugift; familieliv, hus, jobb, regninger, oppussing, mer regninger og mer familieliv....

For influencere blir jo et bryllup et svært arrangement, fra start til slutt, med sponsorer og ting å skrive om annet enn det typiske "elsk kroppen din som den er" og We Are Fit-reklame. De kan melke det i lang tid etter også, om de gjør en god jobb. Jeg lurer på hvordan det egentlig føles å bli gift når alt er på utstilling... 

Hvorfor frir ikke venninna di selv? Vi er i 2021. Sitte og vente på mannen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinien som skulle passe alle kropper, tror aldri jeg har sett en så misslykket bikinitruse før. 

Screenshot_20210624-191102_Instagram.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (5 timer siden):

Hvorfor frir ikke venninna di selv? Vi er i 2021. Sitte og vente på mannen? 

Ikke sant! Men, det er jo også poengløst, det er jo tydelig at han ikke vil gifte seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (5 timer siden):

Bikinien som skulle passe alle kropper, tror aldri jeg har sett en så misslykket bikinitruse før. 

Screenshot_20210624-191102_Instagram.jpg

Hva er galt? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...