supermamz Skrevet 1. juni 2021 #1281 Del Skrevet 1. juni 2021 pukka skrev (1 time siden): Hva synes dere om bikinien som lanseres i dag? Noen som skal kjøpe? 😄 Selv likte jeg veldig godt den grønne med mønstret overdel, som skal lanseres senere! syns de var dyre😱😱 399 per del??? hvem har råd til å kjøpe seg bikini til 800 kr🙄😱 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 1. juni 2021 #1282 Del Skrevet 1. juni 2021 supermamz skrev (3 minutter siden): syns de var dyre😱😱 399 per del??? hvem har råd til å kjøpe seg bikini til 800 kr🙄😱 Enig, synes også prisen var stiv! Men tydeligvis mange som kjøper likevel, ganske utplukket på størrelser allerede 8 minutter etter lansering 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 1. juni 2021 #1283 Del Skrevet 1. juni 2021 Om man ikke passer inn i feks HM sine bikinier så er ikke 399 per del så dyrt egentlig. Og den skal forhåpentligvis vare en del flere år enn billig-badetøy 🤷♀️ Prøv å kjøp billigere bikini på change feks som også har flere størrelser. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 1. juni 2021 #1284 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg kjøpte btw ikke, men likte den i burgunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 1. juni 2021 #1285 Del Skrevet 1. juni 2021 pukka skrev (8 minutter siden): Enig, synes også prisen var stiv! Men tydeligvis mange som kjøper likevel, ganske utplukket på størrelser allerede 8 minutter etter lansering 🙈 Ja, ble fort tomt. Lurer på hvor mange hun har selgt. Jeg har ikke råd, de er kjempe fine meen 800 kr syns jeg ble for mye.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterdekor Skrevet 1. juni 2021 #1286 Del Skrevet 1. juni 2021 Hvor får man kjøpt bikinien da, noen som har link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 1. juni 2021 #1287 Del Skrevet 1. juni 2021 Mangopai skrev (4 minutter siden): Om man ikke passer inn i feks HM sine bikinier så er ikke 399 per del så dyrt egentlig. Og den skal forhåpentligvis vare en del flere år enn billig-badetøy 🤷♀️ Prøv å kjøp billigere bikini på change feks som også har flere størrelser. Hm har jo også store størrelser da, cubus har jo også fått str opp til 3 xl? så hun legger seg jo da blant de dyre iallefall. Skjønner der er sikkert dyrt og lage, men må da vell være lov til å være skuffa alikavell. Hadde sett for meg 299 kr per del og har tenkt også er i dyreste laget.😂 Men fin kolleksjon, heldig de som har penger til å kjøpe 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 1. juni 2021 #1288 Del Skrevet 1. juni 2021 vinterdekor skrev (Akkurat nå): Hvor får man kjøpt bikinien da, noen som har link? careless.no er det vell. men er bra rensket nå for størrelser da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterdekor Skrevet 1. juni 2021 #1289 Del Skrevet 1. juni 2021 supermamz skrev (2 minutter siden): careless.no er det vell. men er bra rensket nå for størrelser da Takk skal du ha. Ser de er rensket for størrelser ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 1. juni 2021 #1290 Del Skrevet 1. juni 2021 supermamz skrev (16 minutter siden): Hm har jo også store størrelser da, cubus har jo også fått str opp til 3 xl? så hun legger seg jo da blant de dyre iallefall. Skjønner der er sikkert dyrt og lage, men må da vell være lov til å være skuffa alikavell. Hadde sett for meg 299 kr per del og har tenkt også er i dyreste laget.😂 Men fin kolleksjon, heldig de som har penger til å kjøpe 😊 Selvfølgelig er det lov å være skuffa Jeg tror jeg er for asymetrisk for HM, jeg er ikke stor nok til de store str, men de mindre blir feil de og 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 1. juni 2021 #1291 Del Skrevet 1. juni 2021 Det er fremdeles noe rart med passformen til overdelen. Akkurat i overgangen fra brystet til stroppen. Der er den veldig løs, og det ser ikke så bra ut synes jeg. Trodde først det kanskje ville se bedre ut på de med større bryster, men den er løs der likevel. Jeg er spent på om hun kommer med andre design på underdelen. Ser at den er fin for folk med litt former, men jeg er slank og har ikke noe særlig hofter, så ønsker ikke en så stor underdel. Når det er sagt, er det jo bra at hun kommer med design og størrelser som passer til folk med litt kurver 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 1. juni 2021 #1292 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg var veldig spent på disse, da jeg har mye former på underkroppen. Men jeg er derimot tilnærmet flatbrystet (i motsetning til Sara og modellene) så jeg tror ikke noen av toppene ville passet meg dessverre. Så det ble ikke noe bestilling på meg. Men fin kolleksjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 2. juni 2021 #1293 Del Skrevet 2. juni 2021 Utsolgt etter kort tid.. » det kommer mer folkens» med hjerter å kjærlighet.» jupp.. i slutten av juni 🤣🤣 Gjør hun narr av kundene sine🤔🤔 Det er vel nå folk handler seg bikini, å ikke i slutten av juni??? Synes overdelen er alt for stor, å skulle gjerne sett den på mindre modeller,men fabrikken kunne visst ikke levere S til fotoshooten. Synes som andre at det er rart at SE bruker L her, hun som kommer inn i mindre str ved reklame jobber for andre merker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 2. juni 2021 #1294 Del Skrevet 2. juni 2021 Tulltulla skrev (1 time siden): Utsolgt etter kort tid.. » det kommer mer folkens» med hjerter å kjærlighet.» jupp.. i slutten av juni 🤣🤣 Gjør hun narr av kundene sine🤔🤔 Det er vel nå folk handler seg bikini, å ikke i slutten av juni??? Synes overdelen er alt for stor, å skulle gjerne sett den på mindre modeller,men fabrikken kunne visst ikke levere S til fotoshooten. Synes som andre at det er rart at SE bruker L her, hun som kommer inn i mindre str ved reklame jobber for andre merker. Hun har på seg XL i Miami underdel. Så jeg ble veldig usikker på størrelsen da, for jeg bruker Xl og xxl til vanlig og er mye større enn hun! 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 2. juni 2021 #1295 Del Skrevet 2. juni 2021 supermamz skrev (18 minutter siden): Hun har på seg XL i Miami underdel. Så jeg ble veldig usikker på størrelsen da, for jeg bruker Xl og xxl til vanlig og er mye større enn hun! 😮 Jeg blir forundret over str guiden hennes. Hun bruker M i we are fit. Jeg er en normal M i underdel og S i overdel, får ikke på meg M i underdel med we are fit, måtte gå opp i str. Derfor lurer jeg.🤔🤔🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 2. juni 2021 #1296 Del Skrevet 2. juni 2021 Den i burgunder, og den grønne for øvrig, var sykt fine! Men ryggpartiet var ikke fint, svære spenner for å stramme inn stoppene og 15cm bred lukkemekanisme(??). Og størrelsene gjør meg bare sykt forvirra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 2. juni 2021 #1297 Del Skrevet 2. juni 2021 Ute å spiser og koser seg, IGJEN! Hun som aldri opplever noe utenfor hjemmet 😔 Stakkars 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 2. juni 2021 #1298 Del Skrevet 2. juni 2021 Syns ryggstykket er alt for bredt stygge spenner som jeg ser for meg blir vonde når man f.eks liggerpå en solseng/stranda, får hjørnene inn i huden. Rar tøybit innfelt på fronten i overgang bryststykke til stroppe. Trusene er for store syns jeg mye overflødig stoff. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 2. juni 2021 #1299 Del Skrevet 2. juni 2021 Synes underdelen er kjempefin, men usikker på hvordan de brede stroppene vil se ut på meg som er xs 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 2. juni 2021 #1300 Del Skrevet 2. juni 2021 Jeg såg ikke på rygg-bildet da jeg fant ut at jeg likte den i burgunder 😬 er veldig mye som er off der for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå